Tak jak jsem slíbil pokračuji ve svých poznatcích a zkušenostech s mým ,,žlutým sršněm", koukám, že se můj nápad názvu chytil!.Píši zde pravidelně od doby koupě.Takže plně se mi potvrdila zkušenost - David Čermák píše:... cukání dělalo mi to taky.Ješte to teda mělo spojitist se zapínáním a vypínaním světel.Na vyplá světla to jelo líp a necukalo.Vyměnil jsem jednotku cdi a jede v poho,ne teda 70,což mne teda sejří..... konec citace.- Mé problémy s cukáním okolo rychlosti 45km/h po vypnutí světel zmizí, takže asi to je opravdu vadné CDI,také ho zkusím vyměnit,asi při garančce 1500 km,zbývá najet 300km takže asi týden .Po přetěsnění a poštelování karburátoru,jak jsem psal minule, jede lépe od spoda,po 45km/h vystřelí, ale nejde více jak 60km/h s tím se asi budu muset smířit.Cestovní rychlost tedy 55-60km/h po rovině.Pak jako by to něco zarazilo, ani z velkého kopce nejde více než 65.Mám najeto již 1200 km a zatím vždy dojel.Jen mě trápí spotřeba.Denně jezdím stejnou trasu do práce a zpět 50km.Teď už motor nešetřím a spotřeba je myslím dost vysoká na 50-kový motr, 3,5l/100km, prý to některým jezdí za 2,5l/100km a to je SAKRA velký rozdíl!
, neporadíte někdo co s tím prosím
Rozepíše se ještě někdo více o svých zkušenostech s Rhonem? Rád si přečtu vaše zkušenosti,rady,nápady.
Bez restrikce,sportovní CDI,žluté spojkové pružiny,street výfuk LeoVince Touring,bílá kontraska,variátor Multivar,válečky 9g , najeto víc jak 12000 km.