eidam píše:Zdravim a prosím o radu. Rhon se za studena chová normálně, chytá jede. Jak se ohřeje dusí se, chcípe, nechytá. Vyčistil jsem karbec, vyměnil sytič, vyměnil karbec, vyměnil sytič a stále to samé. Jako by sytič vůbec nechtěl zavírat. Když vyndám sytič a trysku zacpu, zdá se to ok.Neví si někdo rady? Nebo neví někdo jaký ma jít do sytiče proud? Po zapnutí kličku? Po nastartování? Přijde mi jako by se vůbec neohříval a jehla nezavírala. Děkuji
spac1 píše:Dobrý den. Taky vlastním Rhon. Jelikož u tohoto skútru, není kdo ví jak velká nádrž (podle příručky 4,8L), tak jsem nádrž nalil až po límec (viz. foto), který slouží pro zastavení tankovací pistole. Benzín do skútru liju doma z kanystru, aby se ho tam vlezlo více, tak jsem zjistil, že po nalití (tak jak je vidno na fotkách) a zatřepání se skútrem klesne trochu hladina a jdou ven bublinky, takže má nádrž vzduchovou kapsu. Tento postup, že jsem nalil po límec (někdy trochu více) a třepal skútrem opakoval do té doby, dokud se snižovala hladina a šly ven bublinky. Fotky jsou teď aktuální stav, kolik tam toho teď mám.
Chtěl bych se proto zeptat. Je tohle to v pořádku? Na internetu píšou (k autům), že kvůli tepelné roztažnosti paliva musí být v nádrži dost volného místa, jinak hrozí prasknutí nádrže. V zimě prý dokonce, jak se natankuje studené palivo a auto se dá do teplé garáže, se může zvětšit objem až o 15%.
Předem děkuji za odpovědi.
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků