Technické problémy s čínskými skútry do objemu 50ccm (včetně).
10 bře 2016, 20:48
Utavit to můžeš klidně po 2 kilometrech.... chce to prostě jezdit s vědomím že to je ACčko a tak se k tomu chovat.
10 bře 2016, 22:51
Jasný chápu,prostě ho točit třeba jen při předjíždění a jinak jezdit v klídku.
10 bře 2016, 23:06
Hlavne nezatvarat prudko plyn ked je motor v otackach
10 bře 2016, 23:25
jasně,dík.Jen mam další problém,motoforce variátor nemaj nikde a všude je nedostupnej. jiné varianty?
Co třeba variátor Naraku? (RACING NEBO SPORT) ten je celkem fajn cenově.Jo a ten vejfuk S6 street jakou variantu? Jsou nějaký AC,LC a vertikal.A typově mam kupovat díly pro minarelli?Dík.
11 bře 2016, 07:45
Naraku jsem bohužel netestoval,ta značka ve mě nevzbuzuje důvěru. Jezdil jsem spousty variátorů (Polini,Malossi,Hebo,Top Performance,Motoforce,J. Costa) a poměr cena/výkon u mě vede Motoforce. Pak bych volil něco mezi Malossi a Polini ale jsou cenou jinde. Hebo a TP už se tady snad ani nesežene.
Motor máš kopii Minarelli AC,takže díly na něj. Ne vždy ale vše pasuje úplně přesně. U variátorů si pohlídej průměr klikové hřídele,jsou 2 druhy,tak si to raději změř.
11 bře 2016, 18:28
super dík.Já asi zkusim ten naraku,pro začátek mi to stačí a malossi je dvakrát dražší,takže uvidim no.Když nebude něco pasovat,tak to dopasuju,to neni problém.O tý klikovce vim,tu o víkendu přeměřim a pak hned objednám.A až seženu vše potřebné a povede se mi to nějak naladit,tak dám vědět,jak naraku funguje.jen se musim rozhodnout jestli variantu racing nebo sport rozdíl jsou dvě stovky.Racing bude asi lepší výkonově ne?Žádnej popis u nich nemaj,tak zkusim ještě popátrat na netu.Super,že už vim že je to minarelli AC,aspoň vim,na jakej typ mam kupovat.A i ten variátor pro minarelli?Jo a jak polořemenice?Mam dokupovat i tu,nebo můžu nechat origo?
12 bře 2016, 20:14
Polořemenice ti bude stačit originální.
16 bře 2016, 13:38
pozor Tuner ti pisal ze mas cinsku kopiu minarelli motoru a nie original minarelli na to daj pozor lebo ti variator nebude pasovat
08 dub 2016, 21:12
Tak jsem zpátky...
Podělim se s váma s prozatimnim nastavením,jak jsem sliboval.Dal jsem teda vejfuk stage 6 touring,se zvukem jsem spokojenej.Variátor jsem fláknul NARAKU RACING a nesrovnatelnej rozdíl proti seriovce.Rychlejší rozjezd.Válečky k němu dodali dvoje 6g a 5,5g po odskoušení jsem nechal 5,5g s nima to mělo asi nej výkon.Na doporučení personálu scooter-tuning jsem dal trysku 72.Plus jsem dal žlutou malossi kontrastku.
A teď: seřízeno dle mého sluchu mám cca dobře (aspoň si myslim),ale... při rychlejším rozjezdu nemám výkon v nízkejch otáčkách.Nicméně při jakékoli snaze seřizovat karburátor se nic nemění furt tam ten výkon neni.Prostě bych řek,že se ten motor neroztočí.pak se mi zdá,že na stojánku točí motor výrazně víc,než za jízdy,ale samosřejmě chápu,že je tam zátěž a odpor silnice.
Maximálka je kolem 70km/h.Měl jsem teda dojem,že by to s těmahle změnama mohlo jet i víc.
Napadlo mě dát ještě pořádnou spojku dozadu a nemohlo by to být karburátorem jako takovým?.Nebo jestli mě někdo nasměrujete,po čem jít,kde by mohl bejt problém.Budu rád za každou radu.Díky.
09 dub 2016, 17:02
bud to chce vetsi difuzor v karbecu tj vymena za tuning karbec,a nebo dej menší trisku nejspíš se ti to přichlastává.
10 dub 2016, 11:24
Směs nenaladíš podle sluchu,ale podle barvy svíčky. Karbec min 17,5-19 mm. Pokud jsi nedělal nic se spojkou,bude to chtít min tvrdší pružinky i do ní. Spojka ti dělá rozjezdy a seriová zabere moc brzo....má těžké pakny.
23 dub 2016, 20:27
Zdarec,tak jsem se k tomu zase na chvíli dostal... prohlídl jsem svíčku a ta má rezavou barvu,což znamená,že to běží dobře.Objednal jsem malossi spojku a sadu pružinek,namontoval jsem středně tvrdý.Rozjezdy se rapidně zlepšily,ale stejně se mi zdá,že když se to rozjede,tak malinko spadne výkon,dejme tomu na 2-3 vteřiny.Ještě teda až bude teplejc,tak zkusim dát ještě těžší válečk,teď tam mám 5,5g a až přijdou peníze,tak nějakej lepší řemen,Nějak tomu čínskýmu (i když je novej) nevěřim.Máte nějakej typ na dobrej řemen?A nebo nějakej typ,co by mohlo způsobovat ten pokles výkonu a malou maximálku?Jede to 68 km/h maximálně,když neni protivítr... O válci letos neuvažuju,mám i jiné výdaje.Dík.
22 čer 2016, 19:22
Zdravim chlapi, ,mel bych dotaz. Muj Rhon se mi zacal dusit. Znatelne je to hlavne pri rozjezdu a pak kolem, 40 kmh kdy skutr ztraci dech, hlavne pri jizde do kopce. Take chvili strilel vyfuk ale to uz nedela. Svicku jsem vymenil, karburator je vycisteny, valecky zkontrolovane a namazane. Vubec nevim cim by to mohlo byt. Napada me jestli to neni treba nekvalitnim benzinem. Jeste se mi ted teda stalo ze jsem uplne vyjel nadrz a k benzince uz jsem musel dotlacit, tak jestli se mi nedostal do nadrze naky bordel. Moc bych prosil o rady. Dekuji
20 črc 2016, 16:31
Zdravím ,jsem tu novej , chci se zeptat.
Odpojil jsem restrikci ale když chci chcipnout motor tak pořád běži , dokonce vyndám i klíček a pořád šlape.
Mužete mi prosím někdo poradit díky.
20 črc 2016, 17:54
Asi to nebol obmedzovac