Technické problémy s čínskými skútry do objemu 50ccm (včetně).
31 črc 2010, 07:06
Měl by jsem dotaz, zda se někomu projevuje, že po nastartování pravá žárovka svítí o cca 50% méně než levá? Dělá to i při vyšších otáčkách. Poradí mi někdo, jak to mám odstranit.
Měnil někdo žárovky na směrovky u budíku, aby bylo vidět, že blikám, protože se mi občas stane, že nevypnu směrovky a na budíku není pořádně vidět, že blikám.
Měl by někdo ještě dobré rady jak vylepšit sršáně.
Díky za rady, jsem nový majitel, kdy ho mám 3 dny.
31 črc 2010, 08:58
osobne bych volil vazelinu taky sem ji tam dal a dal sem tam grafitku co je treba v kinetaku a dal sem ji tam s citem do kazdy drazky pekne
31 črc 2010, 10:10
pocuj tak mi porad ako rozobrat valecky bez utahovacej pistole a bez pistonstoperu. niekde som videl fotky ako si chlapci vyrobili taky drziak ktory za namontoval na ten ventilatorik na valeckoch ale v nasich masinach niesu diery na sroubi. je na to neaky iny sposob??
31 črc 2010, 10:12
tak to ti neporadim jak sem uz psal sem servis takze mam pneu. utahovak...
31 črc 2010, 17:25
Ahoj tak skutr mi také zlenivěl.To choze mi řekni že ty Hikone výfuky když to sou univerzály mají takový vliv na výkon. Podle mě te jen hřeje dobrej pocit. Je faktem že na něm vozím 105kg své váhy ale i tak mě začíná ten skůtr srát.
31 črc 2010, 19:01
no to ja som na tom opacne. ja som vcera vecer trochu poladil karbec a jazdi ako divy. sice maximalka nesla cez 60 ale mne to vobec nevadi. ja si tie jazdy vychutnavam. po nastelovani (doplnim aj foto aby ste mi potvrdili spravnost nastavovacich sroub) je zivy, na plyn reaguje hned a hlavne neskapina na volnobeh.tak neako
Fotografia0024_Zmenit velikost up.JPG
Fotografia0026_Zmenit velikost up.JPG
Fotografia0025_Zmenit velikost.jpg
Fotografia0023_Zmenit velikost.jpg
Fotografia0022_Zmenit velikost.jpg
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Naposledy upravil
KYBLOS dne 21 říj 2013, 18:21, celkově upraveno 2
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou
31 črc 2010, 23:34
co se týče toho cukání dělalo mi to taky.Ješte to teda mělo spojitist se zapínáním a vypínaním světel.Na vyplá světla to jelo líp a necukalo.Vyměnil jsem jednotku cdi a jede v poho,ne teda 70,což mne teda sejří.
Co se týče maxona tak na výfuku je ta odbočka,jmenuje se to EGR ventil a má to věětšína aut.Nevim jak je to u motorek.Každopádně potřeba zaslepit.Jde zpět část splodin k znovuspálení.Pro výkon huře,pro ekologii lépe.
Ta hadička z které ti něco kape nemusí být přepad z karbecu,to je kratší hadice.Tohle jakýsi odkalovač zespoda karburátoru a je u toho šroubek.Zkus přitahnout..
jakk dopadl ten test variatoru,už to někomu jede?mimo choze,ten má zazračnej kus
01 srp 2010, 01:38
winsblack666 píše:Ahoj tak skutr mi také zlenivěl.To choze mi řekni že ty Hikone výfuky když to sou univerzály mají takový vliv na výkon. Podle mě te jen hřeje dobrej pocit. Je faktem že na něm vozím 105kg své váhy ale i tak mě začíná ten skůtr srát.
Zdarec - pokud městský radary mněří dobrý pocity, tak mne hřeje dobrej pocit.
Asi budu muset dodat foto, aby jste si ze mne přestali dělat pr.....
Já jsem jednoznačně nad míru zpokojen.
Naposledy upravil
KYBLOS dne 27 bře 2013, 14:05, celkově upraveno 1
01 srp 2010, 14:04
chlapaci jak se moc musí rozebrat Rhon abych se dostal na seřízení volnobehu??
01 srp 2010, 15:08
V prostoru pod sedlem odšroubuješ dno prostoru pod sedlem-jeden šroubek,toť vše.Volnoběžný šroubet je vroubkatej,dobře se točí rukou.
Naposledy upravil
KYBLOS dne 21 říj 2013, 18:22, celkově upraveno 1
Důvod: Citace posledního příspěvku
01 srp 2010, 15:11
Oprava: Vroubkatej je na volnpněh. Křížovej je na bohatost směsi. viz obrázek
maxon karburator xx.jpg
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Naposledy upravil
Mytys dne 02 srp 2010, 07:38, celkově upraveno 1
01 srp 2010, 15:39
Ten který ukazuješ je křížovej a je na štelování bohatosti směsi.Nepiš tu špatné údaje.Alespoň u Rhona to tak všichni máme.Stačí si pročíst starší příspěvky!
choze80 píše:zlutas píše:oldschool_dave píše:volnobeznej je ten medenej pod tou hadickou a jakoby u airboxu je stribrnej cervik tak to je vzdusnik...
Zdarec - když se podíváš zepředu na karb, tak tam uvidíš v levé části šruobek kterým se štelují volnoběžné otáčky a cca 2 cm v pravo se nachází šroub na křížový šroubovák kterým se šteluje bohatost - na volnoběh je výce vystrčený z těla karb. - na bohatost je zhruba zarovnán s tělem karb.
Stačí takto??
Třeba zde!
Naposledy upravil
KYBLOS dne 21 říj 2013, 18:24, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou
01 srp 2010, 15:48
no neviem ale ja som s tym drazkovanym steloval volnobeh. jednoznacne to reagovalo na volnobezne otacky. a ten krizovy je urcite na zmes. ked som s tym tocil pri volnobehu a nasledne pridaval plyn tak sa to dusilo. potom som vypol nasteloval ho na 1,5 otacky a skuter hned reagoval na plyn ako ma. neverim ze by niekto navrhol sroub na olej tak lahko nastavovatelny, kedze manipulovat s davkou oleja je dost nebezpecne. pozrite si moje fotky na strane 19. nakreslil som tam aj popis. mne teraz jazdi perfektne a to som steloval len tie dve srouby
este som sa chcel info ze ci je rozzumne dvyhat ihlu na karbeci. to poznam este zo starej pionierky ze to kolega na svojej skusal ale neviem ci to ma neaky zmysel tuna na skutroch. vdaka
01 srp 2010, 16:35
Tak já teda nevím. Mám návod na RHONA a ve skutečnosti MAXONA. Prej je to stejný. Na karburátoru jsou pouze 2 šroubky. Jeden na štelování oleje do benzínu a druhej na volnoběh. Fotku jsem přiložil o pár příspěvků dozadu. Mohl by laskavě některej kritik nafotit karburátor RHONa a vysvětlit popis jak se zvyšují otáčky volnoběhu?
01 srp 2010, 20:42
pro Mytyse
mám Maxona a dle příspěvku od spontyeho je vše jasné. Co víc dodat.