Rhon Speed 50

Technické problémy s čínskými skútry do objemu 50ccm (včetně).

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod Rampik » 31 črc 2010, 07:06

Měl by jsem dotaz, zda se někomu projevuje, že po nastartování pravá žárovka svítí o cca 50% méně než levá? Dělá to i při vyšších otáčkách. Poradí mi někdo, jak to mám odstranit.
Měnil někdo žárovky na směrovky u budíku, aby bylo vidět, že blikám, protože se mi občas stane, že nevypnu směrovky a na budíku není pořádně vidět, že blikám.
Měl by někdo ještě dobré rady jak vylepšit sršáně.
Díky za rady, jsem nový majitel, kdy ho mám 3 dny.
Uživatelský avatar
Rampik

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 14
Registrován: 31 črc 2010, 06:56
Skútr / moto: Rhon Speed 50
Tuning / úpravy: Zrušené elektrická restrikce, CDI NARAKU TUNING, Variátor Multivar CPI / Keeway, Malossi řemen variátoru SPECIAL CPI Aragon, Popcorn, Hussar 17,5x8x808-30°, Pneu 140/70-12 Runscoot 60P, Baterie 8Ah YTR9-BS, NGK svíčka

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod oldschool_dave » 31 črc 2010, 08:58

osobne bych volil vazelinu taky sem ji tam dal a dal sem tam grafitku co je treba v kinetaku a dal sem ji tam s citem do kazdy drazky pekne
oldschool_dave

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 27
Registrován: 12 črc 2010, 12:25
Skútr / moto: rhon speed 50
Tuning / úpravy: odstranena restrikce

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod spontye » 31 črc 2010, 10:10

pocuj tak mi porad ako rozobrat valecky bez utahovacej pistole a bez pistonstoperu. niekde som videl fotky ako si chlapci vyrobili taky drziak ktory za namontoval na ten ventilatorik na valeckoch ale v nasich masinach niesu diery na sroubi. je na to neaky iny sposob??
vyfuk z maxona, cdi naraku racing, biela kontra malossi, zlte spojkove pruzinky malossi, odstranene kolienko sania, tryska 90, maximalka 65km rovina a neviem preco, odpojene auto mazanie.
Uživatelský avatar
spontye

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 54
Registrován: 08 črc 2010, 22:10
Skútr / moto: Rhon Speed 50
Tuning / úpravy: vyfuk z maxona, cdi naraku racing, biela kontra malossi, zlte spojkove pruzinky malossi, odstranene kolienko sania, tryska 90, maximalka 65km rovina a neviem preco, odpojene auto mazanie.

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod oldschool_dave » 31 črc 2010, 10:12

tak to ti neporadim jak sem uz psal sem servis takze mam pneu. utahovak...
oldschool_dave

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 27
Registrován: 12 črc 2010, 12:25
Skútr / moto: rhon speed 50
Tuning / úpravy: odstranena restrikce

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod winsblack666 » 31 črc 2010, 17:25

Ahoj tak skutr mi také zlenivěl.To choze mi řekni že ty Hikone výfuky když to sou univerzály mají takový vliv na výkon. Podle mě te jen hřeje dobrej pocit. Je faktem že na něm vozím 105kg své váhy ale i tak mě začíná ten skůtr srát.
Uživatelský avatar
winsblack666

5+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 7
Registrován: 29 črc 2010, 18:09
Bydliště: Kozmice (Opavsko)

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod spontye » 31 črc 2010, 19:01

no to ja som na tom opacne. ja som vcera vecer trochu poladil karbec a jazdi ako divy. sice maximalka nesla cez 60 ale mne to vobec nevadi. ja si tie jazdy vychutnavam. po nastelovani (doplnim aj foto aby ste mi potvrdili spravnost nastavovacich sroub) je zivy, na plyn reaguje hned a hlavne neskapina na volnobeh.tak neako
Fotografia0024_Zmenit velikost up.JPG
Fotografia0026_Zmenit velikost up.JPG
Fotografia0025_Zmenit velikost.jpg
Fotografia0023_Zmenit velikost.jpg
Fotografia0022_Zmenit velikost.jpg
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Naposledy upravil KYBLOS dne 21 říj 2013, 18:21, celkově upraveno 2
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou
vyfuk z maxona, cdi naraku racing, biela kontra malossi, zlte spojkove pruzinky malossi, odstranene kolienko sania, tryska 90, maximalka 65km rovina a neviem preco, odpojene auto mazanie.
Uživatelský avatar
spontye

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 54
Registrován: 08 črc 2010, 22:10
Skútr / moto: Rhon Speed 50
Tuning / úpravy: vyfuk z maxona, cdi naraku racing, biela kontra malossi, zlte spojkove pruzinky malossi, odstranene kolienko sania, tryska 90, maximalka 65km rovina a neviem preco, odpojene auto mazanie.

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod David Čermák » 31 črc 2010, 23:34

co se týče toho cukání dělalo mi to taky.Ješte to teda mělo spojitist se zapínáním a vypínaním světel.Na vyplá světla to jelo líp a necukalo.Vyměnil jsem jednotku cdi a jede v poho,ne teda 70,což mne teda sejří.
Co se týče maxona tak na výfuku je ta odbočka,jmenuje se to EGR ventil a má to věětšína aut.Nevim jak je to u motorek.Každopádně potřeba zaslepit.Jde zpět část splodin k znovuspálení.Pro výkon huře,pro ekologii lépe.
Ta hadička z které ti něco kape nemusí být přepad z karbecu,to je kratší hadice.Tohle jakýsi odkalovač zespoda karburátoru a je u toho šroubek.Zkus přitahnout..

jakk dopadl ten test variatoru,už to někomu jede?mimo choze,ten má zazračnej kus :D
David Čermák

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 24
Registrován: 22 črc 2010, 23:01
Skútr / moto: Rhon
Tuning / úpravy: odstraněná restrikce,otevřené sání,tryska,variator molossi,2 komor výfuk z maxona

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod choze80 » 01 srp 2010, 01:38

winsblack666 píše:Ahoj tak skutr mi také zlenivěl.To choze mi řekni že ty Hikone výfuky když to sou univerzály mají takový vliv na výkon. Podle mě te jen hřeje dobrej pocit. Je faktem že na něm vozím 105kg své váhy ale i tak mě začíná ten skůtr srát.

Zdarec - pokud městský radary mněří dobrý pocity, tak mne hřeje dobrej pocit. :shock: Asi budu muset dodat foto, aby jste si ze mne přestali dělat pr..... :cry: :cry: Já jsem jednoznačně nad míru zpokojen. :D
Naposledy upravil KYBLOS dne 27 bře 2013, 14:05, celkově upraveno 1
Restrikce pryč,laděný fuk, papučky dunlop GT301140/70r12, variátor malossi multivar s 4,5g válečky Polini, řemen hebo,modré pružinky ve spojce , otevřené sání,tryska 82,CDI naraku, odstraněna olejová pumpa a ořezán hlavní stojan na kruháčích drhnul :-)
Uživatelský avatar
choze80

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 360
Registrován: 11 črc 2010, 22:26
Bydliště: Mostkovice
Skútr / moto: RHON SPEED 50-LH50QT-C , Maxon matador 125 ccm
Tuning / úpravy: Restrikce pryč,laděný fuk, papučky dunlop GT301140/70r12, variátor malossi multivar s 4,5g válečky Polini, řemen hebo,modré pružinky ve spojce , otevřené sání,tryska 82,CDI naraku, odstraněna olejová pumpa a ořezán hlavní stojan na kruháčích drhnul :-)

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod bojza » 01 srp 2010, 14:04

chlapaci jak se moc musí rozebrat Rhon abych se dostal na seřízení volnobehu??
bojza

0+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 3
Registrován: 01 srp 2010, 13:50
Skútr / moto: Rhon

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod Sportman » 01 srp 2010, 15:08

V prostoru pod sedlem odšroubuješ dno prostoru pod sedlem-jeden šroubek,toť vše.Volnoběžný šroubet je vroubkatej,dobře se točí rukou.
Naposledy upravil KYBLOS dne 21 říj 2013, 18:22, celkově upraveno 1
Důvod: Citace posledního příspěvku
Bez restrikce,sportovní CDI,žluté spojkové pružiny,street výfuk LeoVince Touring,bílá kontraska,variátor Multivar,válečky 9g , najeto víc jak 12000 km.
Uživatelský avatar
Sportman

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 146
Registrován: 16 črc 2010, 08:59
Skútr / moto: RHON LH50QT ,,Žlutý sršeň"
Tuning / úpravy: Bez restrikce,sportovní CDI,žluté spojkové pružiny,street výfuk LeoVince Touring,bílá kontraska,variátor Multivar,válečky 9g,najeto už víc jak 12000 km

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod Mytys » 01 srp 2010, 15:11

Oprava: Vroubkatej je na volnpněh. Křížovej je na bohatost směsi. viz obrázek
maxon karburator xx.jpg
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Naposledy upravil Mytys dne 02 srp 2010, 07:38, celkově upraveno 1
Uživatelský avatar
Mytys

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 83
Registrován: 09 kvě 2009, 14:42
Skútr / moto: MAXON žlutý čínský ďábel
Tuning / úpravy: rozpojená restrikce po rovině 70km/hod a to mi stačí

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod Sportman » 01 srp 2010, 15:39

Ten který ukazuješ je křížovej a je na štelování bohatosti směsi.Nepiš tu špatné údaje.Alespoň u Rhona to tak všichni máme.Stačí si pročíst starší příspěvky!
choze80 píše:
zlutas píše:
oldschool_dave píše:volnobeznej je ten medenej pod tou hadickou a jakoby u airboxu je stribrnej cervik tak to je vzdusnik...

Zdarec - když se podíváš zepředu na karb, tak tam uvidíš v levé části šruobek kterým se štelují volnoběžné otáčky a cca 2 cm v pravo se nachází šroub na křížový šroubovák kterým se šteluje bohatost - na volnoběh je výce vystrčený z těla karb. - na bohatost je zhruba zarovnán s tělem karb. :shock: Stačí takto??

Třeba zde!
Naposledy upravil KYBLOS dne 21 říj 2013, 18:24, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou
Bez restrikce,sportovní CDI,žluté spojkové pružiny,street výfuk LeoVince Touring,bílá kontraska,variátor Multivar,válečky 9g , najeto víc jak 12000 km.
Uživatelský avatar
Sportman

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 146
Registrován: 16 črc 2010, 08:59
Skútr / moto: RHON LH50QT ,,Žlutý sršeň"
Tuning / úpravy: Bez restrikce,sportovní CDI,žluté spojkové pružiny,street výfuk LeoVince Touring,bílá kontraska,variátor Multivar,válečky 9g,najeto už víc jak 12000 km

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod spontye » 01 srp 2010, 15:48

no neviem ale ja som s tym drazkovanym steloval volnobeh. jednoznacne to reagovalo na volnobezne otacky. a ten krizovy je urcite na zmes. ked som s tym tocil pri volnobehu a nasledne pridaval plyn tak sa to dusilo. potom som vypol nasteloval ho na 1,5 otacky a skuter hned reagoval na plyn ako ma. neverim ze by niekto navrhol sroub na olej tak lahko nastavovatelny, kedze manipulovat s davkou oleja je dost nebezpecne. pozrite si moje fotky na strane 19. nakreslil som tam aj popis. mne teraz jazdi perfektne a to som steloval len tie dve srouby

este som sa chcel info ze ci je rozzumne dvyhat ihlu na karbeci. to poznam este zo starej pionierky ze to kolega na svojej skusal ale neviem ci to ma neaky zmysel tuna na skutroch. vdaka
vyfuk z maxona, cdi naraku racing, biela kontra malossi, zlte spojkove pruzinky malossi, odstranene kolienko sania, tryska 90, maximalka 65km rovina a neviem preco, odpojene auto mazanie.
Uživatelský avatar
spontye

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 54
Registrován: 08 črc 2010, 22:10
Skútr / moto: Rhon Speed 50
Tuning / úpravy: vyfuk z maxona, cdi naraku racing, biela kontra malossi, zlte spojkove pruzinky malossi, odstranene kolienko sania, tryska 90, maximalka 65km rovina a neviem preco, odpojene auto mazanie.

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod Mytys » 01 srp 2010, 16:35

Tak já teda nevím. Mám návod na RHONA a ve skutečnosti MAXONA. Prej je to stejný. Na karburátoru jsou pouze 2 šroubky. Jeden na štelování oleje do benzínu a druhej na volnoběh. Fotku jsem přiložil o pár příspěvků dozadu. Mohl by laskavě některej kritik nafotit karburátor RHONa a vysvětlit popis jak se zvyšují otáčky volnoběhu?
Uživatelský avatar
Mytys

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 83
Registrován: 09 kvě 2009, 14:42
Skútr / moto: MAXON žlutý čínský ďábel
Tuning / úpravy: rozpojená restrikce po rovině 70km/hod a to mi stačí

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod baris » 01 srp 2010, 20:42

pro Mytyse
mám Maxona a dle příspěvku od spontyeho je vše jasné. Co víc dodat. :D
baris

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 44
Registrován: 27 črc 2010, 18:40
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Maxon žlutá čajna

PředchozíDalší

Zpět na Do 50ccm

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 13 návštevníků

cron