Rhon Speed 50

Technické problémy s čínskými skútry do objemu 50ccm (včetně).

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod TUNER » 07 říj 2013, 17:47

A neni ten zalitej drát jen kostra ?
Můj mazel je Škoda 130 - 1,8 T..........ostatní je druhořadý...:-D

Malaguti MAX 250ObrázekPiaggio X9 500ObrázekT-MaxObrázek
Uživatelský avatar
TUNER

2500+
 
Reputace: 202
Příspěvky: 3747
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Plzeň
Skútr / moto: Malaguti F12 50 + 250 - T-Max
Tuning / úpravy: F-12 50 - závoďák na okruhy - Phantom MAX do práce - T-Max pro radost :)

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod Fugy » 08 říj 2013, 12:22

Bohužel to nevím a nevím jak to zjistit. Nechtel bych ten drát stříhat, dokud nebudu vědět. Skútr jinak jezdi... Jen jsem tajne doufal, ze z Naraku bude lip.....

Necituj poslední příspěvek viz. pravidla o citaci. Díky Kyblos.
Naposledy upravil KYBLOS dne 08 říj 2013, 12:51, celkově upraveno 2
Důvod: Citace posledního příspěvku
Fugy

5+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 6
Registrován: 01 říj 2013, 14:43

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod TUNER » 08 říj 2013, 12:38

CDI ti výkon nezvýší ;-)
Můj mazel je Škoda 130 - 1,8 T..........ostatní je druhořadý...:-D

Malaguti MAX 250ObrázekPiaggio X9 500ObrázekT-MaxObrázek
Uživatelský avatar
TUNER

2500+
 
Reputace: 202
Příspěvky: 3747
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Plzeň
Skútr / moto: Malaguti F12 50 + 250 - T-Max
Tuning / úpravy: F-12 50 - závoďák na okruhy - Phantom MAX do práce - T-Max pro radost :)

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod Fugy » 08 říj 2013, 15:13

Nechci se hadat a polemizovat. Spis bych potřeboval poradit. Doba na vraceni Naraku se mi ztencuje. Prosim, dokáže mi nekdo rict, co mam udelat? Mam odstipnout ty blby draty od stávají cdi?
Fugy

5+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 6
Registrován: 01 říj 2013, 14:43

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod Ferry » 10 říj 2013, 09:25

IMAG0081.jpg
Tak jsem na svého Rhona namontoval výfuk Leovince TT. Před tím mi skútr po odstranění restrikce jel max. 60 km/hod a to ze skály. Nyní po namontování výfuku, válečků a pružinek spojky (součástí balení výfuku) mi to jede po rovině 75 km/hod (podle tacho). Hodně se zlepšila akcelerace při rozjezdu z místa. Zatím jsem spokojen, podvozek a brzdy stejně na vyšší rychlost podle mne nemají.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Ferry

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 37
Registrován: 20 črc 2010, 09:55
Skútr / moto: Rhon 50, Honda CBR 600
Tuning / úpravy: Rhon - odstraněna el. restrikce, vzduchový filtr Malossi Redsponge, kontrastní pružina Malossi - bílá, svíčka NGK

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod anorganick » 11 říj 2013, 19:00

Jak už jsem tady jednou psal bez odpovědi,potřeboval bych poradit, předem se omlouvám ale jsem antitalent v technických věcech. Mám skutr zhruba dva měsíce a za tu dobu jsem na něm nalítal skoro 2000Km, takže tet už má 2800Km nalitano. Parkrát zlobil že nechtěl nastartovat, stačilo přes kliku a pak už jel v pohodě, a to i pote co jsem ho chcípl tak nastartoval normálně. Pokud vím tak žádné upravy na něm dělány nebyli. Dnes ale nechtěl nastartovat vubec, ani neškyt přes starter ani přes kliku. Zkoušel jsem i baterii a nic. Vždy když jsem startoval tak došlo k mírnemu poklesu elektřiny v hodinách a zahejbaly se (poklesly) ukazatele. To dělá stále... takže nevím co to je. Děkuji za radu.
anorganick

0+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 4
Registrován: 01 říj 2013, 12:58
Skútr / moto: Rhon 50

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod TUNER » 12 říj 2013, 07:12

Co znamená "zkoušel jsem i baterii a nic" ? Kolik voltů jsi naměřil a na kolik voltů to spadlo při startování ? Baterku jsi předpokládam nabíjel,jiskru hází,benzín tam jde ?
Můj mazel je Škoda 130 - 1,8 T..........ostatní je druhořadý...:-D

Malaguti MAX 250ObrázekPiaggio X9 500ObrázekT-MaxObrázek
Uživatelský avatar
TUNER

2500+
 
Reputace: 202
Příspěvky: 3747
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Plzeň
Skútr / moto: Malaguti F12 50 + 250 - T-Max
Tuning / úpravy: F-12 50 - závoďák na okruhy - Phantom MAX do práce - T-Max pro radost :)

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod anorganick » 12 říj 2013, 10:28

Benzín tam šel, baterka byla nabíjena a i mněněna za jinou ... jedine na co nemohu odpovědět je totiž to že nevím jak poznám jestli hází jiskru? Opravdu jsem na toto lajk ... ale snažím se.
anorganick

0+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 4
Registrován: 01 říj 2013, 12:58
Skútr / moto: Rhon 50

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod Fugy » 12 říj 2013, 20:44

Vyšroubuješ svíčku, dáš zpět do fajfky, priloziš k motoru a nakopneš. Uvidis jestli se lehce zajiskri, v horším případě dostaneš ránu. Nezabije tě to, nemusis mit strach. Tohle se mi stalo, asi.... Odešel karburátor i s podtlakovym ventilem.
Fugy

5+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 6
Registrován: 01 říj 2013, 14:43

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod Ferry » 17 říj 2013, 09:44

Ahoj. Prosím o radu - po výměně originál výfuku za Leovince TT, pružinek spojky a válečků (ze sady k výfuku) jsem zjistil toto - když je skútr studený, tak má razantní rozjezd, kdy je problém se rozjet na trávě (zadní kolo pořád hrabe). Když se motor trochu ohřeje, tak je rozjezd velmi vlažný než motor nabere otáčky. Pak to jede úplně normálně. Jediné co jsem po výměně výfuku neudělal, je případná výměna hlavní trysky. Zkoušel jsem tvrdší kontrastku - žlutou (teď je tam bílá Malossi), ale lepší to s ní nebylo, naopak skůtr byl lenivějsí do kopce a snížila se max. rychlost. Děkuji za odpovědi.
Ferry

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 37
Registrován: 20 črc 2010, 09:55
Skútr / moto: Rhon 50, Honda CBR 600
Tuning / úpravy: Rhon - odstraněna el. restrikce, vzduchový filtr Malossi Redsponge, kontrastní pružina Malossi - bílá, svíčka NGK

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod TUNER » 17 říj 2013, 10:07

Zásadní chyba nevyměnit s výfukem i trysku....moc dlouho takhle jezdit nebudeš. Takže napřed dolaď směs a pak bych to řešil dál. Určitě bych dal tvrdší kontrastku než bílou....
Můj mazel je Škoda 130 - 1,8 T..........ostatní je druhořadý...:-D

Malaguti MAX 250ObrázekPiaggio X9 500ObrázekT-MaxObrázek
Uživatelský avatar
TUNER

2500+
 
Reputace: 202
Příspěvky: 3747
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Plzeň
Skútr / moto: Malaguti F12 50 + 250 - T-Max
Tuning / úpravy: F-12 50 - závoďák na okruhy - Phantom MAX do práce - T-Max pro radost :)

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod Ferry » 17 říj 2013, 10:10

TUNER - díky za odpověď. Originální tryska je 68. Dá se alespoň přibližně určit jakou velikost trysky zvolit?
Ferry

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 37
Registrován: 20 črc 2010, 09:55
Skútr / moto: Rhon 50, Honda CBR 600
Tuning / úpravy: Rhon - odstraněna el. restrikce, vzduchový filtr Malossi Redsponge, kontrastní pružina Malossi - bílá, svíčka NGK

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod Lubik » 17 říj 2013, 11:25

Pokud jsi nedával jiný airbox, tak zkus 72. Ale těžko radit ....
Zkus mrknout sem, ladění karburátoru
Lubik
 

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod Ferry » 17 říj 2013, 11:34

Airbox zůstal původní. Díky za odpvěď.
Ferry

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 37
Registrován: 20 črc 2010, 09:55
Skútr / moto: Rhon 50, Honda CBR 600
Tuning / úpravy: Rhon - odstraněna el. restrikce, vzduchový filtr Malossi Redsponge, kontrastní pružina Malossi - bílá, svíčka NGK

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod Rofri » 02 led 2014, 15:32

czmarajbc píše:zdravim, tak sem skousel vymenit i klapky sani a zacal reagovat karbec na serizeni volnobehu,ty stary klapky byly odlehly.tak jedna vec se tim vyresila problem stale nezmizel tak tedy este vyskousim ten sytic a dam vedet jak to dopadlo,. zatim diky za rady,..

14.9. edit:
zdravim, tak sem tam dal novej sytic a nepomohlo ani to, tak sem skousel startovat a vytahnout hadicku od benzinu jestli tece a nic , tak sem vzal starej podtlakovej ventil ten provrtal, zaslepil sem podtlak jak na ventilu tak na karbci dal sem tam kohoutek aby to teklo samospade a benzin krasne tece ale po skusebni projizce to problem stejne nevyresilo, pri zastaveni sam chcipne a konecna,..

Mám stejný problém, vyřešil jsi to ? Jestli ano, můžeš pomoci?
Rofri

0+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 1
Registrován: 02 led 2014, 15:26
Skútr / moto: RHON

PředchozíDalší

Zpět na Do 50ccm

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Seznam.cz a 8 návštevníků