od Hybča » 29 srp 2013, 01:28
Ahoj Sršňáci,
zdraví Vás Hybča momentálně z prac. cesty v Brazílii.
Svého sršně jsem koupil, jak jsem psal skoro nového (najeto 250 km) za 8.000,-Kč.
Již přepsán na mě. Na přepisu jsem si také užil. Nejdříve jsem čekal měsíc až budu moci přijít. A to jsem se objednal přes net.
Pak jen arogance a vzdor. Ale klaplo to. Nebyl jsem drzý, jen pokorný.
Takže ujel jsem strašně málo, cca 300 km. Vyměnil jsem svíčku NGK, převoďáček oil, zakoupil jsem starší výfuk LeoVince Touring Minarelli horiz.(najeto 500km) a žluté spojkové pružinky. A také trysku M6-70 a 72. Zatím jsem nasadil 70-ku.
Na 500 najetých kilometrech jsem dal pryč restrikci.
Ale stále to není ono. Sršeň nejde v malých otáčkách za plynem. Jak se rozjede tak OK.
Podotýkám, že jsem 115 kg vážící (mamut) a jsem z Liberce, tudíž kam se hnu, samý kopec.
Tudíž přemýšlím o výměně variátoru. Díky Vašemu fóru a pomoci od widry1 vím, že nejdříve před koupí varce musím
změřit tisícihran jestli má průměr 13, nebo 16. A také chci vyměnit kontrastku.
A teď přijdou otázky pro více zkušenné než jsem já:
Dá se podle data výroby skůtru určit, zdali variátor má průměr 13, nebo 16? Jde mi o to, abych nemusel rozebírat a měřit tisíc, hran.
Jaký variátor, tzn. jakou značku by jste dopuručili?
Ve variátorové sadě je i řemen. Bude dobrý, nebo je lepší koupit solo a lepší, delší, nebo....?
Kontrastní pružinu, jakou, nebo výměna celé spojky?
Válečky, jaké s ohledem na mou lokalitu a kilogramy?
CDI-vyměnit, či zatím ne?
Poslední otázka - při jízdě i pomalé jdou od zadního kola hvízdavé zvuky-možná příčina?
Děkuji za Váš čas a případné odpovědi.