Rhon Speed 50

Technické problémy s čínskými skútry do objemu 50ccm (včetně).

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod aloyz312 » 28 srp 2013, 15:49

Ahoj,

nějakou dobu jsem tu nebyl, ale chtěl bych se zeptat na následující:

Stává se někomu z Vás, že pokud jezdí se Sršněm méně km, tak po cca pár dnech má nedostatečně nabitou baterku na to, aby mohl startovat elektrickým startérem a ne kopákem? Baterku jsem nabíjel po zimě na max. a mám tam už i Vartu, místo originálu, ale i tak mi příjde, že ztrácí energii (je pravda, že jsem to neměřil). Jako další se mi stává, že mi nesvítí světla dostatečně (přední světla se mi rozžhavý, ale nesvítí pořádně) - což by mohlo znamenat nedostatečný příkon.

Jak tyhle věci napravit? Nějak rozumně, pokud je to možný?

Díky za rady!
Milan
aloyz312

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 27
Registrován: 08 črc 2010, 07:48
Skútr / moto: Rhon Speed 50
Tuning / úpravy: el. restrikce a NGK svíčka

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod TUNER » 28 srp 2013, 19:28

Vlastně jsi si odpověděl sám - proměř kolik ti to dobíjí a uvidíš hned kde je problem.
Můj mazel je Škoda 130 - 1,8 T..........ostatní je druhořadý...:-D

Malaguti MAX 250ObrázekPiaggio X9 500ObrázekT-MaxObrázek
Uživatelský avatar
TUNER

2500+
 
Reputace: 202
Příspěvky: 3747
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Plzeň
Skútr / moto: Malaguti F12 50 + 250 - T-Max
Tuning / úpravy: F-12 50 - závoďák na okruhy - Phantom MAX do práce - T-Max pro radost :)

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod Hybča » 29 srp 2013, 01:28

Ahoj Sršňáci,
zdraví Vás Hybča momentálně z prac. cesty v Brazílii.
Svého sršně jsem koupil, jak jsem psal skoro nového (najeto 250 km) za 8.000,-Kč.
Již přepsán na mě. Na přepisu jsem si také užil. Nejdříve jsem čekal měsíc až budu moci přijít. A to jsem se objednal přes net.
Pak jen arogance a vzdor. Ale klaplo to. Nebyl jsem drzý, jen pokorný.
Takže ujel jsem strašně málo, cca 300 km. Vyměnil jsem svíčku NGK, převoďáček oil, zakoupil jsem starší výfuk LeoVince Touring Minarelli horiz.(najeto 500km) a žluté spojkové pružinky. A také trysku M6-70 a 72. Zatím jsem nasadil 70-ku.
Na 500 najetých kilometrech jsem dal pryč restrikci.
Ale stále to není ono. Sršeň nejde v malých otáčkách za plynem. Jak se rozjede tak OK.
Podotýkám, že jsem 115 kg vážící (mamut) a jsem z Liberce, tudíž kam se hnu, samý kopec.
Tudíž přemýšlím o výměně variátoru. Díky Vašemu fóru a pomoci od widry1 vím, že nejdříve před koupí varce musím
změřit tisícihran jestli má průměr 13, nebo 16. A také chci vyměnit kontrastku.
A teď přijdou otázky pro více zkušenné než jsem já:
Dá se podle data výroby skůtru určit, zdali variátor má průměr 13, nebo 16? Jde mi o to, abych nemusel rozebírat a měřit tisíc, hran.
Jaký variátor, tzn. jakou značku by jste dopuručili?
Ve variátorové sadě je i řemen. Bude dobrý, nebo je lepší koupit solo a lepší, delší, nebo....?
Kontrastní pružinu, jakou, nebo výměna celé spojky?
Válečky, jaké s ohledem na mou lokalitu a kilogramy?
CDI-vyměnit, či zatím ne?
Poslední otázka - při jízdě i pomalé jdou od zadního kola hvízdavé zvuky-možná příčina?
Děkuji za Váš čas a případné odpovědi.
Uživatelský avatar
Hybča

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 43
Registrován: 19 čer 2013, 14:06
Bydliště: Liberec
Skútr / moto: Od 11.5.2016 nový skútr Honda PCX125-hnědá Havana
Tuning / úpravy: Nové pneu-Michelin City Grip 2

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod TUNER » 29 srp 2013, 07:20

Myslim že jediná jistota je to oměřit. - práce na 10-15 minut.
Ne v každé sadě je s variátorem i řemen. Variátory co jsem koukal moc na výběr nejsou. Serie,Motoforce a Malossi. Já sice Motoforce jezdim na závodnim skútrku kde s nim jsem velice spokojenej,ale to je jinej model - Racing. Takže bych volil nejspíš osvědčený Multivar.
Řemen doporučuji standartní rozměry.
Kontrastka bílá - náhrada za originál nebo na tvou váhu a kopce spíš žlutá pokud už stará nestíhá. Spojka je jen na rozjezdy,myslim že pro tebe zcela zbytečná. Max vyměnit spojkový pružinky,pokud by byl vlažnej rozjezd.
Válečky ti přesně nikdo neřekne. Vyzkoušej ty v sadě s variátorem a uvidíš co je potřeba,jestli těžší nebo lehčí.
CDI proč měnit ? Nefunguje ?
Zadní kolo. Máš olej v převodech ? Pokud ano,zkontroluj ložiska,spojku a zadní řemenici.
Můj mazel je Škoda 130 - 1,8 T..........ostatní je druhořadý...:-D

Malaguti MAX 250ObrázekPiaggio X9 500ObrázekT-MaxObrázek
Uživatelský avatar
TUNER

2500+
 
Reputace: 202
Příspěvky: 3747
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Plzeň
Skútr / moto: Malaguti F12 50 + 250 - T-Max
Tuning / úpravy: F-12 50 - závoďák na okruhy - Phantom MAX do práce - T-Max pro radost :)

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod Sportman » 29 srp 2013, 21:15

Také vážím 90 kilo a vozím i manželku a dceru a to máme pak skoro150kg a i v kopcích dobrý. Rychlost do kopce se ve dvou sníží ,ale neklesne pod 37 km/h,maximálka i ve dvou 69km/h.Když jedu stejnou trasu sám tak 45/74 km/h.Vše měřeno GPS.
Z vlastní zkušenosti ti mohu doporučit Multivar,mě jako optimální vyšly válečky 9g, dodané v sadě u variátoru.Na doporučení používám žluté spojkové pružinky už 2 roky a v pohodě,jezdím i kopce každý den, proto mám i výfuk Touring.Kontarsku bílou.Souhlasím s řemenem standarním.
Naopak CDI já doporučuji vyměnit za sportovní Naraku. Již jsme to tu podrobně řešili dříve. To originál CDI má omezuje maximální otáčky, nezaměňovat s restrikcí, CDI Naraku racing je bez omezení. Přečti si staré příspěvky,recenze a popis výrobce.
To pískání může být i od brzd nebo tu měli kluci problémy ,že se jim povolovala matice zadního kola.Jinak zkontroluj co radil TUNER.
Bez restrikce,sportovní CDI,žluté spojkové pružiny,street výfuk LeoVince Touring,bílá kontraska,variátor Multivar,válečky 9g , najeto víc jak 12000 km.
Uživatelský avatar
Sportman

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 146
Registrován: 16 črc 2010, 08:59
Skútr / moto: RHON LH50QT ,,Žlutý sršeň"
Tuning / úpravy: Bez restrikce,sportovní CDI,žluté spojkové pružiny,street výfuk LeoVince Touring,bílá kontraska,variátor Multivar,válečky 9g,najeto už víc jak 12000 km

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod czmarajbc » 05 zář 2013, 13:41

zdravim, sem cerstvim clenem tohoto fora a hned bych mel otazecku muj rhon startuje , jede a po neakem case sam chcipne a nejde nastartovat,v prubehu jizdy je znat ze vykon zeslabuje a vym ze je zle a chcipne, problem sem se snazil vyresit vymenou vzduchove,palivoveho filtru,nova svicka,potlakovy ventil,CDI jednotka bez omezovace,cisteni karburatoru,zkouska privodu paliva na primo a problem stale nezmizel,dekujuji predem za jakoukoli radu..
czmarajbc

0+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 3
Registrován: 05 zář 2013, 13:08
Skútr / moto: rhon lh50qt-c
Tuning / úpravy: 7Occm valec,malossi multivar,CDI bez omezovace

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod TUNER » 05 zář 2013, 21:20

Bude to přidřený ;-)
Můj mazel je Škoda 130 - 1,8 T..........ostatní je druhořadý...:-D

Malaguti MAX 250ObrázekPiaggio X9 500ObrázekT-MaxObrázek
Uživatelský avatar
TUNER

2500+
 
Reputace: 202
Příspěvky: 3747
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Plzeň
Skútr / moto: Malaguti F12 50 + 250 - T-Max
Tuning / úpravy: F-12 50 - závoďák na okruhy - Phantom MAX do práce - T-Max pro radost :)

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod czmarajbc » 06 zář 2013, 17:19

tak zadreni to neni, skusil sem tam na rychlo namodit jinej karbec a cca 10km a vse ok ale pak sem to chcip a zase chtel natocit a nic, tak ze by spatnej podtlak? ale dal sem tam petku s hadickou na primo a podelsim premlouvani naskocil opet projizdka ok ale chcip sem to a zase nic,..
czmarajbc

0+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 3
Registrován: 05 zář 2013, 13:08
Skútr / moto: rhon lh50qt-c
Tuning / úpravy: 7Occm valec,malossi multivar,CDI bez omezovace

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod Sportman » 06 zář 2013, 20:20

Ahoj,mě to dělal sytič. Dokonce už jsem ho musel vyměnit 2x.Vždy naskočil jel po pár kilometrech chcípl a nešel nastartovat,až po delší době naskočil. Takže zkus vyměnit sytič. Mě to vždy pomohlo.
Bez restrikce,sportovní CDI,žluté spojkové pružiny,street výfuk LeoVince Touring,bílá kontraska,variátor Multivar,válečky 9g , najeto víc jak 12000 km.
Uživatelský avatar
Sportman

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 146
Registrován: 16 črc 2010, 08:59
Skútr / moto: RHON LH50QT ,,Žlutý sršeň"
Tuning / úpravy: Bez restrikce,sportovní CDI,žluté spojkové pružiny,street výfuk LeoVince Touring,bílá kontraska,variátor Multivar,válečky 9g,najeto už víc jak 12000 km

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod czmarajbc » 07 zář 2013, 12:29

zdravim, tak sem skousel vymenit i klapky sani a zacal reagovat karbec na serizeni volnobehu,ty stary klapky byly odlehly.tak jedna vec se tim vyresila problem stale nezmizel tak tedy este vyskousim ten sytic a dam vedet jak to dopadlo,. zatim diky za rady,..

14.9. edit:
zdravim, tak sem tam dal novej sytic a nepomohlo ani to, tak sem skousel startovat a vytahnout hadicku od benzinu jestli tece a nic , tak sem vzal starej podtlakovej ventil ten provrtal, zaslepil sem podtlak jak na ventilu tak na karbci dal sem tam kohoutek aby to teklo samospade a benzin krasne tece ale po skusebni projizce to problem stejne nevyresilo, pri zastaveni sam chcipne a konecna,..
Naposledy upravil KYBLOS dne 29 zář 2013, 11:24, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou
czmarajbc

0+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 3
Registrován: 05 zář 2013, 13:08
Skútr / moto: rhon lh50qt-c
Tuning / úpravy: 7Occm valec,malossi multivar,CDI bez omezovace

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod rykoryci » 29 zář 2013, 11:18

zpecen píše:
choze80 píše:Pokud je zde ještě někdo kdo nemá manuál a katalog dílů tak se ozvěte :-) dnes jsem nahodil na 14 dní do uschovny. Tak ať to tam nemusím dávat zase za 16 dní znova :D :D

Zdravím, minulý týden jsem koupil staršího Rhona najeto 700 km.a potřeboval bych manuál a vše kde bych se něco dověděl blýže o nastavení. prosím pošlete na adresu zpecen@seznam.cz.

Zdravím moc bych o ten manuál a katalog stál-rykoryci@seznam.cz
rykoryci

5+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 5
Registrován: 29 zář 2013, 10:22
Bydliště: Ostrava
Skútr / moto: Motorro Speed Jet 50
Tuning / úpravy: nic

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod anorganick » 01 říj 2013, 13:11

Potřeboval bych poradit, předem se omlouvám ale jsem antitalent v technických věcech. Mám skutr zhruba dva měsíce a za tu dobu jsem na něm nalítal skoro 2000Km, takže tet už má 2800Km nalitano. Parkrát zlobil že nechtěl nastartovat, stačilo přes kliku a pak už jel v pohodě, a to i pote co jsem ho chcípl tak nastartoval normálně. Pokud vím tak žádné upravy na něm dělány nebyli. Dnes ale nechtěl nastartovat vubec, ani neškyt přes starter ani přes kliku. Zkoušel jsem i baterii a nic. Vždy když jsem startoval tak došlo k mírnemu poklesu elektřiny v hodinách a zahejbaly se (poklesly) ukazatele. To dělá stále... takže nevím co to je. Děkuji za radu.
anorganick

0+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 4
Registrován: 01 říj 2013, 12:58
Skútr / moto: Rhon 50

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod Fugy » 07 říj 2013, 08:58

Ahoj všem, právě jsem si chtěl vyměnit originál cdi za Naraku. Když jsem ji našel (u baterie), vymenil a chtel nastartovat, tak nic. Zkoušel jsem pres tlacitko i nakopávačku a nechytnul. Dráty a zapojení bylo dobře, podle návodu tady z fóra. Jen me udivuje, ze do original cdi vedou ze spodu dva svazky a v Naraku je jenom jeden. Mam strach originál usripnout, protože když se nezadařilo s Naraku, zpet jsem zapojil origo a nastartoval bez problémů. Fotky mám, jen jsem nezjistil, jakje sem vložit :D I když se admin snažil poradit, tak mě to stejne nedovolí vložit fotku, asi je velká, ale v mobilu se mi to upravovat nechce a ani to neumim :D
Fugy

5+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 6
Registrován: 01 říj 2013, 14:43

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod LukyGS » 07 říj 2013, 10:04

Tech CDI je vicero druhu a lisi se konektory. Zrejme sis nekoupil CDI se stejnym konektorovym vystupem ktery mas na origo CDI. Mrkni se na to, skoro vsichni prodejci na to odkazuji pred koupi CDI tuningoveho
Uživatelský avatar
LukyGS

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 129
Registrován: 09 zář 2013, 23:50
Bydliště: Olomoucko
Skútr / moto: Skútr Maxon Ardour 125 / BMW R1200GS

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod Fugy » 07 říj 2013, 14:38

Před koupí jsem si to ověřil a shodnost byla deklarována. Při zapojeni do sebe konektory pasovaly jako táta do mámy. Podleme je problém, že do origa ze spodu vede ještě jeden drát, který je zality primo v cdi. Naraku tohle proste nema. Koupil jsem presne typ, který je uvedeny a tady na fóru.
Fugy

5+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 6
Registrován: 01 říj 2013, 14:43

PředchozíDalší

Zpět na Do 50ccm

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 12 návštevníků

cron