Technické problémy s čínskými skútry do objemu 50ccm (včetně).
Odeslat odpověď

Re: Rhon Speed 50

23 čer 2013, 09:42

Ahoj a díky všem, co mi zaslali odpovědi.
Skůtr kupuji od jednoho kolegy který údajně potřebuje peníze.
Omlouvám se za pozdní odepsání, ale jsem momentálně pracovně v Číně a někdy nelze toto fórum otevřít.
Takže díky a až přijedu tak do skůtru jdu, díky Vašemu požehnání. :D

Re: Rhon Speed 50

16 črc 2013, 22:16

doprčit furt se mi něco ser.....
mám dva dotazy: ten první je:došel mi olej a jinej nemám jen m2t co mám do babetty - myslíte že to tam hohu nalejt?začíná mi to řvát a tady v těch pr*elích jinej nekoupím a potřebuji jezdit.a druhej dotaz je:z vrchu nádrže mi někde uniká benzím a teče to po rámu na variátor - může se to odpařovat okolo těsnění na měřák na palivo nebo okolo výčka nádrže nebo mám spíše hledat nějakou díru????je to odněkud navrchu ale nevím kde přesně protože je to pod plasty a to musím asi rozdělat vše - zatím jsem jen sundal sedlo abych tam aspoň trošku viděl.

Re: Rhon Speed 50

20 črc 2013, 12:01

cau draci sem tu novej takze sem cerstvej majitel rhona speed 50 pritelkine otec ho dostal v kelly ma najeto 1530 km zatim bez poruchy. Daly na nej vejfuk stage6 pro replica a to je vsecko. Podle me by to potrebovalo este trysku takze jestly to nekdo ladil a poradil by mi jakou dat trysku valecky do variatoru a konstantni pruzinu byl bych vdecnej ma slabi rozjezdy maximalka ve dvou 60 ae ty rozjezdy sou hrozny do 40 se to tahne jak smrad a pak to vypaly dekuju za rady

Re: Rhon Speed 50

20 črc 2013, 16:34

Přečti si XXX příspěvků dozadu a nebo rovnou celé vlákno jestli máš čas, je tady snad úplně všechno, určitě najdeš to co hledáš :wink:

Re: Rhon Speed 50

21 črc 2013, 16:25

Ahoj,
nevíte někdo o šikovném servisu nebo o někom kdo by se mi koukl na Rhona na karlovarsku, sokolovsku?

Mám s Rhonem najeto 3400 km, používám ho do práce a postupně mu nějak dochází dech, je línější a pomalejší.
Prvních tisíc km jezdil svižně až k 60 km/h jen po výměně svíčky za NGK, pak mi vypadla zajišťovací podložka pístu a šel na garanční výměnu motoru. A už to nebylo jak dřív. Posledních 500 km se loudám něco pod 50 km/h.
Hrabat se v tom moc neumím, zvládám vyměnit náplně, filtry, svíčku, a podle barvy svíčky upravit vzdušník, do ničeho dalšího se bojím pouštět. Servis v Sokolově, kam jsem chodil na garančky byl jen pro ostudu, tam ani náhodou.

dejte tip, díky

Re: Rhon Speed 50

22 črc 2013, 08:20

Pokud to je v záruce,tak bych jim to odvezl,pokud ne,tak bych mrknul na válec,kdo ví co s tím udělali,pokud se to zadřelo,tak mohli zvolit nějakou nejlevnější variantu opravy a teď to nejede jak má. Pokud si neměnil trysku a jezdíš s laďákem,tak máš nejspíš přidřeno. To je základ kterej se musí při této úpravě provést !! Za další to chce tvrdší pružinky do spojky,aby byl rozjezd jaký má.....ale pročti forum,omílá se to tady stále dokola.....

Základy zde : http://www.scootland.cz/scooter-tuning-jaknato/

Re: Rhon Speed 50

23 črc 2013, 13:38

mireksekyra píše:doprčit furt se mi něco ser.....
mám dva dotazy: ten první je:došel mi olej a jinej nemám jen m2t co mám do babetty - myslíte že to tam hohu nalejt?začíná mi to řvát a tady v těch pr*elích jinej nekoupím a potřebuji jezdit.a druhej dotaz je:z vrchu nádrže mi někde uniká benzím a teče to po rámu na variátor - může se to odpařovat okolo těsnění na měřák na palivo nebo okolo výčka nádrže nebo mám spíše hledat nějakou díru????je to odněkud navrchu ale nevím kde přesně protože je to pod plasty a to musím asi rozdělat vše - zatím jsem jen sundal sedlo abych tam aspoň trošku viděl.

:!: Ten olej m2T můžeš použít v nouzi,ale nalej ho rovnou do nádrže v poměru 1:40-50 a promíchej to trochu.
:idea: Není složité to odkrytovat sundej sedlo a postupně začni odšroubovávat plastovou kapotáž, práce tak na 15-20 minut. Pak se můžeš dobře podívat se ,kde ti to teče.Snad to pak bude stačit jen přetěsnit. :D
Olej si vždy včas kupuj do zásoby,vždy když dodělám láhev , tak koupim hned novou, skoro na každé benzínce ho prodávaj. Je ale dobré kupovat stejnou značku. Někde snad u vás benzínku máte, když kupuješ benzín, tak si kup i olej.

Re: Rhon Speed 50

30 črc 2013, 14:42

Tak vyřešeno, skutřík zase jezdí přes 60 km/h, pěkný odpich. Byl to ojetý řemen ve variátoru a chtělo to trochu poštelovat. Našel jsem v okolí motoservis - HELP MOTO Mírová a tam mi pan Kůrka dal vše do pořádku. Už zase spokojenost.
Ale protože s jídlem roste chuť pošilhávám po 125, aby to jezdilo v pohodě přes 80km/h.....

Re: Rhon Speed 50

02 srp 2013, 21:00

ahoj prosim o radu tece mi olej z prevodovky do variatoru nemate s tim nekdo zkusenost?? ma prevodovka nakou odfukovou dirku nekde,pac se mi zda ze mi prevodovka tlakuje vzdy kdyz rozdelam po jizde dolejvaci otvor tak si to jakoby psoukne. Pac me tekl olej takovou malou dirkou pod variatorem tak jsem tam nacpal sroubek s gumickou abych nemusel delat zavit a od te doby(si myslim) me to takhle blbne kdyz vyndam sroubek tak me to vystije ven kdyz ho zadelam tak do variatoru....proc tam je ta dirka???

Re: Rhon Speed 50

03 srp 2013, 08:25

choze80 píše:Pokud je zde ještě někdo kdo nemá manuál a katalog dílů tak se ozvěte :-) dnes jsem nahodil na 14 dní do uschovny. Tak ať to tam nemusím dávat zase za 16 dní znova :D :D

Zdravím, minulý týden jsem koupil staršího Rhona najeto 700 km.a potřeboval bych manuál a vše kde bych se něco dověděl blýže o nastavení. prosím pošlete na adresu zpecen@seznam.cz.

Re: Rhon Speed 50

03 srp 2013, 09:35

shoooty:
Jaký tam vlastně leješ převodový olej ,měnil už jsi gufero :?
Tu dírku bych rozhodně neucpával , protože potom ti to poteče přes gufera ,nebo je to vytlačí z bloku.

Re: Rhon Speed 50

04 srp 2013, 10:23

fapeko:
jj diky za radu,leju tam primo olej do scooteru znacky motul. sroubek jsem vyndal pac to je opravdu vetrani prevodovky a zaroven si myslim ze to slouzi i k odtoku kdyz se to preleje pac jsem ho vyndal,komplet vycistil variator a dolil spravne mnozstvi oleje a tet mam klid,teda aspon doufam jeste chvilku pockam a znova zkontroluju gufera pac se bojim ze tim tlakem budou v cudu. take se snizila hlucnost prevodovky takze uvidime . jinak jeste jeden dotaz prilis hlucna prevodovka ...co vse naznacuje??? loziska,sjete prevody,i nedostatek oleje?? foukla gufera??? predem diky

Re: Rhon Speed 50

04 srp 2013, 20:06

shoooty:
Kolik toho oleje tam lejes? Resil jsem stejny problem - teklo gufero u spojky. Doleval jsem olej po hranu nalevaciho otvoru, az pak mi v servise rekli ze tam patri jen 0.1 litru jak je psano v manualu - od te doby je to OK.

Re: Rhon Speed 50

08 srp 2013, 23:16

Zdravím uživatele Žlutého sršně,
jsem šťastným majitelem tohoto stroje. Jsem v pořadí druhým majitelem (předchozí majitel najezdil < 250 km) já jsem se za necelý rok dostal na 1200 km. A zatím až na pár kosmetických drobností stále jede pěkně.
Mám několik otázek na zdejší komunitu:

1) Odešel mi přepínač blinkrů na levé straně. Nechce držet v sepnuté pozici a při zatáčení jej musím přidržovat palcem :-D. Stalo se mi to již podruhé :twisted: a mění se celá část včetně gripu a napotřetí bych chtěl už něco trvalejšího :-D ... Má někdo podobnou zkušenost, nepasují tam nějáké z jiné značky? K těm original RHON jsem již ztratil důvěru... Jak jste na tom Vy od Maxona? Zároveň by to řešilo problém s tvrhou gumou na gripech, ale to už hledám mouchy... :roll:

2) cca kolem 1000 km mi to začalo cukat kolem 55km/h a skůtr se jakoby dusil. Zkontroloval jsem a očistil svíčku, a vzduchový filtr včetně airboxu. Problém zmizel, ale překvapila mě přítomnost benzínu na vzduch. filtru. V jednom rohu byl ten molitan doslova mokrý. Je to normální?

3) Mohl by někdo zveřejnit přibližné intervaly po kterých se mění důležité komponenty jako řemen, válečky ....
Vím, že se to nedá přesně určit, ale lespoň v řádu tis. km. Např. jsem se dočetl, že řemen tak do 5000km, ale to nejspíš nebude případ naší čínské parodie na řemen...
Je mi jasné, že se najde někdo, kdo napíše, ať si to zkonroluju, že přes ADSLko mi nikdo do skůtru nevidí, ale nechci se v tom moc vrtat a navíc stejně nemám nářadí na to abych sundal variátor a řemen vyměnil doma.

4) Nemáte zkušenosti se servisem AK v Přelouči, případně Pardubicích, nebo Hradci Králové?

Díky všem az Vaše rady...

PS : pro ty kteří ještě shánějí manuály tak :
http://rhon.nunak.eu/

Re: Rhon Speed 50

24 srp 2013, 09:22

Ahoj,
mám najeto se Žlutým sršněm prvních 10 000 km.A zatím jsem se skůtrem spokojen.Samozřejmě se vyskytly nějaké závady,které se však nakonec vždy celkem jednoduše odstranily,spíš byl problém zjistit příčinu.Dost mi v tom pomohlo toto fórum,všem děkuji za dobré rady.Nikdy mě ale nenechal na cestě,vždy jsem dojel. Závady se skoro všechny projevily při startování.Největší problém mám se sytičem, ten jsem již měnil 3x.
Při pravidelném servisu po najetí 9000km jsem se rozhodl též vyměnit variátor za Malossi Multivar. Mohu všem vřele doporučit.Podle grafu se zvedl maximální výkon z 2,8KW na 3,1KW ( z 3,8HP na 4,2HP),zároveň se odstranil velký propad výkonu (- 0,9KW),který byl okolo rychlosti 20km/h.To,že se zvedne maximálka tu probíral kde kdo,samozřejmě se ale zvedla i průměrná cestovní rychlost,ale já bych rád zdůraznil,že se mi :idea: SNÍŽILA O 0,4L PRŮMĚRNÁ SPOTŘEBA NA 100km !!! :idea: Podotýkám,že jezdím stále stejnou trasu do práce a zpět.
Skůtr nyní reaguje supr na přidání plynu,rozjezdy jsou plynulé a razantnější,změnil se i zvuk motoru,je nyní krásně pravidelný.Takže jenom samé positiva. :!: :!:
A kolik pak máte najeto vy ostaní Sršňáci?! Kolik z vás už dosáhlo 10 000km a více??

[quote="chans3"] Odpovídám.

1) Mně také odešel přepínač blinkrů na levé straně po najetí cca 8500 km, vyměnil jsem ho a zatim dobré. Bylo mi řečeno ,že se to stává , když zapomeneš vrátit páčku do polohy vypnuto a z levé pozice jdeš rovnou do pravé. Tak si na to dávám pozor a zatim dobrý.

2) domnívám se že mokrý filtr není normální, já ho měl vždy suchý.Já jsem si karburátor celý sám rozebral,vyčistil a přetěsnil viz toto forum, někde na začátku.

3) doporučenou výměnu máš orientačně v servisní knížce, v tabulce. Já měnil řemen při záruční opravě (měl najeto 2900 ale byl poškozený od oleje.podru hé až při 9000 km při výměně variátoru, prý byl ale ještě celkem dobrý. takže těch bych asi doporučil ho každé 3000 km zkontrolovat.Dělali mi to vždy v servisu.

4) Bohužel mám zkušenost jen s pražským na Praze 4 a tam jsem 100% spokojen

Prosím nezakládej dva příspěvky pod sebe. Pokud chceš něco dodat, použij editaci již vytvořeného příspěvku. Díky Kyblos
Naposledy upravil KYBLOS dne 24 srp 2013, 10:46, celkově upraveno 2
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou
Odeslat odpověď