Ahoj,
mám najeto se Žlutým sršněm prvních 10 000 km.A zatím jsem se skůtrem spokojen.Samozřejmě se vyskytly nějaké závady,které se však nakonec vždy celkem jednoduše odstranily,spíš byl problém zjistit příčinu.Dost mi v tom pomohlo toto fórum,všem děkuji za dobré rady.Nikdy mě ale nenechal na cestě,vždy jsem dojel. Závady se skoro všechny projevily při startování.Největší problém mám se sytičem, ten jsem již měnil 3x.
Při pravidelném servisu po najetí 9000km jsem se rozhodl též vyměnit variátor za Malossi Multivar. Mohu všem vřele doporučit.Podle grafu se zvedl maximální výkon z 2,8KW na 3,1KW ( z 3,8HP na 4,2HP),zároveň se odstranil velký propad výkonu (- 0,9KW),který byl okolo rychlosti 20km/h.To,že se zvedne maximálka tu probíral kde kdo,samozřejmě se ale zvedla i průměrná cestovní rychlost,ale já bych rád zdůraznil,že se mi
SNÍŽILA O 0,4L PRŮMĚRNÁ SPOTŘEBA NA 100km !!!
Podotýkám,že jezdím stále stejnou trasu do práce a zpět.
Skůtr nyní reaguje supr na přidání plynu,rozjezdy jsou plynulé a razantnější,změnil se i zvuk motoru,je nyní krásně pravidelný.Takže jenom samé positiva.
A kolik pak máte najeto vy ostaní Sršňáci?! Kolik z vás už dosáhlo 10 000km a více??
[quote="chans3"] Odpovídám.
1) Mně také odešel přepínač blinkrů na levé straně po najetí cca 8500 km, vyměnil jsem ho a zatim dobré. Bylo mi řečeno ,že se to stává , když zapomeneš vrátit páčku do polohy vypnuto a z levé pozice jdeš rovnou do pravé. Tak si na to dávám pozor a zatim dobrý.
2) domnívám se že mokrý filtr není normální, já ho měl vždy suchý.Já jsem si karburátor celý sám rozebral,vyčistil a přetěsnil viz toto forum, někde na začátku.
3) doporučenou výměnu máš orientačně v servisní knížce, v tabulce. Já měnil řemen při záruční opravě (měl najeto 2900 ale byl poškozený od oleje.podru hé až při 9000 km při výměně variátoru, prý byl ale ještě celkem dobrý. takže těch bych asi doporučil ho každé 3000 km zkontrolovat.Dělali mi to vždy v servisu.
4) Bohužel mám zkušenost jen s pražským na Praze 4 a tam jsem 100% spokojen
Prosím nezakládej dva příspěvky pod sebe. Pokud chceš něco dodat, použij editaci již vytvořeného příspěvku. Díky Kyblos
Bez restrikce,sportovní CDI,žluté spojkové pružiny,street výfuk LeoVince Touring,bílá kontraska,variátor Multivar,válečky 9g , najeto víc jak 12000 km.