Technické problémy s čínskými skútry do objemu 50ccm (včetně).
29 črc 2010, 20:59
Zdarec Choze tak jsem krapet přesedlal na zdejší forum jelikož to zýde více žije.nedělal jsem s tím nic vypustil olej měl jsem tam celkem 1,7 dšci npustil jak jsi psal 1,1 vyměnil svíčku a je to nějaký mrtvý bud přidřené nebo nevím
29 črc 2010, 21:48
Nazdar Winsi - jj máš recht - tady je daleko víc lidí co se nebojí něco napsat a díky tomu je zde už pomněrně dost informací - doufám že se to nestopne jak na SCT.
Kolik bylo stupňů když jsi šteloval karb. a jelo to 70Km??
Zkus trošku ubrat na bohatosti a projeď to a mrkni na svíci - je to šroubek na karb na křížový šroubovák a otoč s ním cca o pul otáčky doleva - dej vědět jak to dopadlo
Naposledy upravil
KYBLOS dne 21 říj 2013, 18:14, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou
30 črc 2010, 07:36
To tom300: Achjooo... Sorry, ale evidentně nečteš celý příspěvky a absolutně zbytečně prudíš.
Psal jsem...
"Máš najetý 3 km, musíš startovat jenom s plynem a držet ho, aby to nechcíplo, ze skútru Ti něco kape a JSEŠ SPOKOJENÝ
Tys mě teda pobavil...
Chce to seřídit otáčky volnoběhu a asi odkapává olej z nějaké netěsnosti u mísení poměru - dotáhnout."Prostě jsem se pousmál nad jeho popisem (a určitě nejsem sám), ale já se ZÁSADNĚ nevysmívám, protože vím, že se nikdo učený nenarodil, takže se hoď zpátky do klidu.
Naposledy upravil
TomRaptor dne 30 črc 2010, 07:41, celkově upraveno 2
30 črc 2010, 07:38
zdravim, preneseno z ineho fora od Dom999
pár postřehů ohledně rhona: odcházejí tam palivoměry (mění se zelá palubka)
odchází tam regulátor napětí (pak i baterka) pozná se to tak že to nedobíjí a po čase nestartuje startérem
a bejvaji špatný simerinky na stalim převodu proto olej ve variatoru
no a nakonec chce to zkontrolovat ten olej v těch převodech jestli tam je!
30 črc 2010, 08:19
Ty Rhony jsou, jako jiný číny. Většina problémů vzniká tím, že při sestavení se na "něco" zapomene a je docela smutné, že je to většinou v servisech.
Já měl asi kliku, ikdyž nějaké to štělování a "dodělání" bylo taky. Teď jsem spokojenej...
Pokud můžu poradit...
Vyndat svíčku a nastavit vzdálenost elektrody na 0,6 - 0,7 mm, zkontrolovat vedení benzínu - hlavně kovové spony, aby nezužovaly průřez hadice, zkontrolovat konektory elektriky a uzemnění na motoru. Kontrola oleje v motoru a případné dolnění a to samé v rozvodech v zadním kole.
U 4T nastavit volnoběh, aby nechcípal a hezky se "překuloval", nastavit vzdušník na cca 2 otáčky a znovu doladit volnoběh na cca 1.600 - 1.800 ot/min (vše u zahřátého motoru).
S 2T bohužel nemám zkušenosti.
Pokud jsou otáčky volnoběhu moc vysoké, hůře se startuje, pokud jsou moc nízké, tak má motor snahu chcípat - chce to ladit.
Po tomto základním nastavení by měl jít motor hezky za plynem a dá se pokračovat v dalších úpravách - odstranění restrikce v sání, odpojení omezovače ve variátoru atd.
30 črc 2010, 09:27
Může mi prosím někdo kdo skládal scooter vysvětlit na co je hadička blízko stojanu ze které odkapává občas něco mastného. Označená červenou šipkou. A proč je odbočka na výfuku s nějakým nesmyslem. Označeno zelenou šipkou. Jedná se o Rhona typ MAXON motor 2T. Děkuji
Co to je.jpg
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Naposledy upravil
Mytys dne 30 črc 2010, 10:41, celkově upraveno 1
30 črc 2010, 09:41
ta hadicka je prepad z karbecu a to z toho vyfuku je neco kuli odsavani benzinu zpet do sani asi
30 črc 2010, 09:58
Pokud je to 4T, tak ta hadička u červené šipky je odvětrání ventilů a ten "nesmysl" na výfukovém potrubí je klapka přisávání vzduchu do výfukových zplodin pro lepší spálení, aby skútr vyhověl normám EU. Do té klapky jde přisávání z airboxu a dá se bez následků zaslepit.
30 črc 2010, 10:39
Aha tak děkuji za info. Toto fórum je o scooterovi 2T. Hadička přepad z karbecu to bylo u pionýra před 40 ti lety. Akorát mě to štve, že to dělá fleky na dlažbě. Přisávání vzduchu do výfuku aby se vylepšily zplodiny. No to je hovadina. Co ti číňani nevymyslí. Ještě že namám dietu to bych jednou kosl do řízku a podruhý naprázno do vzduchu. V průměru bych hodně pokousal ale nic nesnědl.
30 črc 2010, 11:41
Tak jsem vyměnil tu svíčku.Na tu původní jsem najel 820km s menšími problémy.Nyní už má můj ,,Žlutý sršeň" najeto 1020 km. Pokračování po ujetí 200 km s novou svíčkou.Původní nadšení opadlo,po 70 najetých km s novou svíčkou se pomalu ,ale jistě vrátil opět problém s dusením se motoru při rychlosti 45km/h, mnou dříve popisovaný problém,po několika vteřinách rychlost stoupne na 48km/h a najednou skútr vystřelí a svižně zvyšuje až k 60km/h. Víc nejede ani z kopce - max 62km/h jako by zde byla ještě nějaká restrikce či někdo brzdil
.To dušení možná také souvisí s restrikcí na 45km/h.Jediné co jsem udělal byla výměna svíčky a při 300km garančce mi odstranili elektrorestrikci.Karburátor mi seřizovali při 1.garančce.Spotřeba po výměně svíčky je stále stejná cca 3,3l/100km (denně jezdím stejnou trasu).Jinak startuje super a ani mě nikde nenechal.
Může te mi někdo poradit co a hlavně jak ještě poladit
P.S.Jo a byl jsem na stránkách výrobce, maximální jimi možná udávaná rychlost je 72km/h.Tak nevím jak to tu někteří udělali ,že jezdí 75 a i 80km/h.???
Předem děkuji za pomoc
30 črc 2010, 12:28
sportman: zkus jeste mezi hlavou a karbecem rozebrat tu prirubu pod kterou jsou membranky takova piramida pod ni je gumovy tesneni ktery nerado benzin tak ho vyndej a cely to tam nalep silikonem na motor. vany muze to prisavat trochu vzduchu a kdyz to nepomuze tak vycistit karbec a namazat valecky ve variatoru bezej totiz na sucho ale myslim si ze ti to bude trochu brat vzduch skrz to tesneni..
30 črc 2010, 18:44
Založil jsem nové téma o kolegovi Rhona od Auto Kelly. MAXONáci pište !!!
viewtopic.php?f=66&t=4154
30 črc 2010, 19:17
co za vazelina je na valeckoch? neaka speci alebo klasicka?
30 črc 2010, 19:58
Zdarec-jezdím 80 asi proto že jsem dal laděný výfuk- točí to víc - co na to motor-jak dlouho vydrží uvidíme.
Valecky bych asi nemazal-ale je to otázka názoru.
Mytys píše:Aha tak děkuji za info. Toto fórum je o scooterovi 2T. Hadička přepad z karbecu to bylo u pionýra před 40 ti lety. Akorát mě to štve, že to dělá fleky na dlažbě. Přisávání vzduchu do výfuku aby se vylepšily zplodiny. No to je hovadina. Co ti číňani nevymyslí. Ještě že namám dietu to bych jednou kosl do řízku a podruhý naprázno do vzduchu. V průměru bych hodně pokousal ale nic nesnědl.
To nevymyslel žádnej číňan-je to docela běžná věc
kvůli ekologii.
Naposledy upravil
KYBLOS dne 21 říj 2013, 18:20, celkově upraveno 3
Důvod: Sloučeny tři příspěvky pod sebou
30 črc 2010, 20:14
Vazelína na válečky je dodávána třeba firmou Stage6 a někde jsem četl, že stačí stříknout trochu silikonového oleje a poválet na hadru, aby toho oleje nebylo moc.
Suché válečky odcházejí velice rychle.
Já je namazal vazelínou od Stage6 a jsou tam cca 3.900 km a bez opotřebení.