Rhon Speed 50

Technické problémy s čínskými skútry do objemu 50ccm (včetně).

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod winsblack666 » 29 črc 2010, 20:59

Zdarec Choze tak jsem krapet přesedlal na zdejší forum jelikož to zýde více žije.nedělal jsem s tím nic vypustil olej měl jsem tam celkem 1,7 dšci npustil jak jsi psal 1,1 vyměnil svíčku a je to nějaký mrtvý bud přidřené nebo nevím
Uživatelský avatar
winsblack666

5+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 7
Registrován: 29 črc 2010, 18:09
Bydliště: Kozmice (Opavsko)

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod choze80 » 29 črc 2010, 21:48

Nazdar Winsi - jj máš recht - tady je daleko víc lidí co se nebojí něco napsat a díky tomu je zde už pomněrně dost informací - doufám že se to nestopne jak na SCT. :( Kolik bylo stupňů když jsi šteloval karb. a jelo to 70Km??

Zkus trošku ubrat na bohatosti a projeď to a mrkni na svíci - je to šroubek na karb na křížový šroubovák a otoč s ním cca o pul otáčky doleva - dej vědět jak to dopadlo :D
Naposledy upravil KYBLOS dne 21 říj 2013, 18:14, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou
Restrikce pryč,laděný fuk, papučky dunlop GT301140/70r12, variátor malossi multivar s 4,5g válečky Polini, řemen hebo,modré pružinky ve spojce , otevřené sání,tryska 82,CDI naraku, odstraněna olejová pumpa a ořezán hlavní stojan na kruháčích drhnul :-)
Uživatelský avatar
choze80

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 360
Registrován: 11 črc 2010, 22:26
Bydliště: Mostkovice
Skútr / moto: RHON SPEED 50-LH50QT-C , Maxon matador 125 ccm
Tuning / úpravy: Restrikce pryč,laděný fuk, papučky dunlop GT301140/70r12, variátor malossi multivar s 4,5g válečky Polini, řemen hebo,modré pružinky ve spojce , otevřené sání,tryska 82,CDI naraku, odstraněna olejová pumpa a ořezán hlavní stojan na kruháčích drhnul :-)

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod TomRaptor » 30 črc 2010, 07:36

To tom300: Achjooo... Sorry, ale evidentně nečteš celý příspěvky a absolutně zbytečně prudíš.
Psal jsem...
"Máš najetý 3 km, musíš startovat jenom s plynem a držet ho, aby to nechcíplo, ze skútru Ti něco kape a JSEŠ SPOKOJENÝ :!: :?: :shock: :!: :?:
Tys mě teda pobavil... :lol:
Chce to seřídit otáčky volnoběhu a asi odkapává olej z nějaké netěsnosti u mísení poměru - dotáhnout."


Prostě jsem se pousmál nad jeho popisem (a určitě nejsem sám), ale já se ZÁSADNĚ nevysmívám, protože vím, že se nikdo učený nenarodil, takže se hoď zpátky do klidu. :wink:
Naposledy upravil TomRaptor dne 30 črc 2010, 07:41, celkově upraveno 2
Najeto Cyborg Zen 50 - 11.000 km, Piaggio X9 Amalfi 180 - 23.000 km, Yamaha Majesty 400 - 40.000 km, Ø 4,1 l/100 km
Klub http://www.SkutrPlus.cz
Uživatelský avatar
TomRaptor

250+
 
Reputace: 8
Příspěvky: 297
Registrován: 03 dub 2010, 20:30
Bydliště: Teplice
Skútr / moto: Yamaha Majesty 400 K5
Tuning / úpravy: Vyhřívané hefty a sedadla, USB a 12V zásuvka, boční brašny.

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod ivannk » 30 črc 2010, 07:38

zdravim, preneseno z ineho fora od Dom999

pár postřehů ohledně rhona: odcházejí tam palivoměry (mění se zelá palubka)
odchází tam regulátor napětí (pak i baterka) pozná se to tak že to nedobíjí a po čase nestartuje startérem
a bejvaji špatný simerinky na stalim převodu proto olej ve variatoru
no a nakonec chce to zkontrolovat ten olej v těch převodech jestli tam je!
Uživatelský avatar
ivannk

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 58
Registrován: 08 črc 2010, 21:18
Skútr / moto: RHON SPEED 50 YY LH50QT-C1
Tuning / úpravy: odstraněna el. restrikce, NGK svíčka :) , new CPI

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod TomRaptor » 30 črc 2010, 08:19

Ty Rhony jsou, jako jiný číny. Většina problémů vzniká tím, že při sestavení se na "něco" zapomene a je docela smutné, že je to většinou v servisech.
Já měl asi kliku, ikdyž nějaké to štělování a "dodělání" bylo taky. Teď jsem spokojenej...
Pokud můžu poradit...
Vyndat svíčku a nastavit vzdálenost elektrody na 0,6 - 0,7 mm, zkontrolovat vedení benzínu - hlavně kovové spony, aby nezužovaly průřez hadice, zkontrolovat konektory elektriky a uzemnění na motoru. Kontrola oleje v motoru a případné dolnění a to samé v rozvodech v zadním kole.
U 4T nastavit volnoběh, aby nechcípal a hezky se "překuloval", nastavit vzdušník na cca 2 otáčky a znovu doladit volnoběh na cca 1.600 - 1.800 ot/min (vše u zahřátého motoru).
S 2T bohužel nemám zkušenosti.
Pokud jsou otáčky volnoběhu moc vysoké, hůře se startuje, pokud jsou moc nízké, tak má motor snahu chcípat - chce to ladit.
Po tomto základním nastavení by měl jít motor hezky za plynem a dá se pokračovat v dalších úpravách - odstranění restrikce v sání, odpojení omezovače ve variátoru atd.
Najeto Cyborg Zen 50 - 11.000 km, Piaggio X9 Amalfi 180 - 23.000 km, Yamaha Majesty 400 - 40.000 km, Ø 4,1 l/100 km
Klub http://www.SkutrPlus.cz
Uživatelský avatar
TomRaptor

250+
 
Reputace: 8
Příspěvky: 297
Registrován: 03 dub 2010, 20:30
Bydliště: Teplice
Skútr / moto: Yamaha Majesty 400 K5
Tuning / úpravy: Vyhřívané hefty a sedadla, USB a 12V zásuvka, boční brašny.

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod Mytys » 30 črc 2010, 09:27

Může mi prosím někdo kdo skládal scooter vysvětlit na co je hadička blízko stojanu ze které odkapává občas něco mastného. Označená červenou šipkou. A proč je odbočka na výfuku s nějakým nesmyslem. Označeno zelenou šipkou. Jedná se o Rhona typ MAXON motor 2T. Děkuji
Co to je.jpg
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Naposledy upravil Mytys dne 30 črc 2010, 10:41, celkově upraveno 1
Uživatelský avatar
Mytys

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 83
Registrován: 09 kvě 2009, 14:42
Skútr / moto: MAXON žlutý čínský ďábel
Tuning / úpravy: rozpojená restrikce po rovině 70km/hod a to mi stačí

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod oldschool_dave » 30 črc 2010, 09:41

ta hadicka je prepad z karbecu a to z toho vyfuku je neco kuli odsavani benzinu zpet do sani asi
oldschool_dave

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 27
Registrován: 12 črc 2010, 12:25
Skútr / moto: rhon speed 50
Tuning / úpravy: odstranena restrikce

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod TomRaptor » 30 črc 2010, 09:58

Pokud je to 4T, tak ta hadička u červené šipky je odvětrání ventilů a ten "nesmysl" na výfukovém potrubí je klapka přisávání vzduchu do výfukových zplodin pro lepší spálení, aby skútr vyhověl normám EU. Do té klapky jde přisávání z airboxu a dá se bez následků zaslepit.
Najeto Cyborg Zen 50 - 11.000 km, Piaggio X9 Amalfi 180 - 23.000 km, Yamaha Majesty 400 - 40.000 km, Ø 4,1 l/100 km
Klub http://www.SkutrPlus.cz
Uživatelský avatar
TomRaptor

250+
 
Reputace: 8
Příspěvky: 297
Registrován: 03 dub 2010, 20:30
Bydliště: Teplice
Skútr / moto: Yamaha Majesty 400 K5
Tuning / úpravy: Vyhřívané hefty a sedadla, USB a 12V zásuvka, boční brašny.

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod Mytys » 30 črc 2010, 10:39

Aha tak děkuji za info. Toto fórum je o scooterovi 2T. Hadička přepad z karbecu to bylo u pionýra před 40 ti lety. Akorát mě to štve, že to dělá fleky na dlažbě. Přisávání vzduchu do výfuku aby se vylepšily zplodiny. No to je hovadina. Co ti číňani nevymyslí. Ještě že namám dietu to bych jednou kosl do řízku a podruhý naprázno do vzduchu. V průměru bych hodně pokousal ale nic nesnědl. :D
Uživatelský avatar
Mytys

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 83
Registrován: 09 kvě 2009, 14:42
Skútr / moto: MAXON žlutý čínský ďábel
Tuning / úpravy: rozpojená restrikce po rovině 70km/hod a to mi stačí

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod Sportman » 30 črc 2010, 11:41

Tak jsem vyměnil tu svíčku.Na tu původní jsem najel 820km s menšími problémy.Nyní už má můj ,,Žlutý sršeň" najeto 1020 km. Pokračování po ujetí 200 km s novou svíčkou.Původní nadšení opadlo,po 70 najetých km s novou svíčkou se pomalu ,ale jistě vrátil opět problém s dusením se motoru při rychlosti 45km/h, mnou dříve popisovaný problém,po několika vteřinách rychlost stoupne na 48km/h a najednou skútr vystřelí a svižně zvyšuje až k 60km/h. Víc nejede ani z kopce - max 62km/h jako by zde byla ještě nějaká restrikce či někdo brzdil :D .To dušení možná také souvisí s restrikcí na 45km/h.Jediné co jsem udělal byla výměna svíčky a při 300km garančce mi odstranili elektrorestrikci.Karburátor mi seřizovali při 1.garančce.Spotřeba po výměně svíčky je stále stejná cca 3,3l/100km (denně jezdím stejnou trasu).Jinak startuje super a ani mě nikde nenechal.
Může te mi někdo poradit co a hlavně jak ještě poladit :!: :?:
P.S.Jo a byl jsem na stránkách výrobce, maximální jimi možná udávaná rychlost je 72km/h.Tak nevím jak to tu někteří udělali ,že jezdí 75 a i 80km/h.???
Předem děkuji za pomoc :!:
Bez restrikce,sportovní CDI,žluté spojkové pružiny,street výfuk LeoVince Touring,bílá kontraska,variátor Multivar,válečky 9g , najeto víc jak 12000 km.
Uživatelský avatar
Sportman

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 146
Registrován: 16 črc 2010, 08:59
Skútr / moto: RHON LH50QT ,,Žlutý sršeň"
Tuning / úpravy: Bez restrikce,sportovní CDI,žluté spojkové pružiny,street výfuk LeoVince Touring,bílá kontraska,variátor Multivar,válečky 9g,najeto už víc jak 12000 km

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod oldschool_dave » 30 črc 2010, 12:28

sportman: zkus jeste mezi hlavou a karbecem rozebrat tu prirubu pod kterou jsou membranky takova piramida pod ni je gumovy tesneni ktery nerado benzin tak ho vyndej a cely to tam nalep silikonem na motor. vany muze to prisavat trochu vzduchu a kdyz to nepomuze tak vycistit karbec a namazat valecky ve variatoru bezej totiz na sucho ale myslim si ze ti to bude trochu brat vzduch skrz to tesneni..
oldschool_dave

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 27
Registrován: 12 črc 2010, 12:25
Skútr / moto: rhon speed 50
Tuning / úpravy: odstranena restrikce

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod baris » 30 črc 2010, 18:44

Založil jsem nové téma o kolegovi Rhona od Auto Kelly. MAXONáci pište !!! :D

viewtopic.php?f=66&t=4154
baris

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 44
Registrován: 27 črc 2010, 18:40
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Maxon žlutá čajna

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod spontye » 30 črc 2010, 19:17

co za vazelina je na valeckoch? neaka speci alebo klasicka?
vyfuk z maxona, cdi naraku racing, biela kontra malossi, zlte spojkove pruzinky malossi, odstranene kolienko sania, tryska 90, maximalka 65km rovina a neviem preco, odpojene auto mazanie.
Uživatelský avatar
spontye

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 54
Registrován: 08 črc 2010, 22:10
Skútr / moto: Rhon Speed 50
Tuning / úpravy: vyfuk z maxona, cdi naraku racing, biela kontra malossi, zlte spojkove pruzinky malossi, odstranene kolienko sania, tryska 90, maximalka 65km rovina a neviem preco, odpojene auto mazanie.

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod choze80 » 30 črc 2010, 19:58

Zdarec-jezdím 80 asi proto že jsem dal laděný výfuk- točí to víc - co na to motor-jak dlouho vydrží uvidíme. :) Valecky bych asi nemazal-ale je to otázka názoru.
Mytys píše:Aha tak děkuji za info. Toto fórum je o scooterovi 2T. Hadička přepad z karbecu to bylo u pionýra před 40 ti lety. Akorát mě to štve, že to dělá fleky na dlažbě. Přisávání vzduchu do výfuku aby se vylepšily zplodiny. No to je hovadina. Co ti číňani nevymyslí. Ještě že namám dietu to bych jednou kosl do řízku a podruhý naprázno do vzduchu. V průměru bych hodně pokousal ale nic nesnědl. :D

To nevymyslel žádnej číňan-je to docela běžná věc :) kvůli ekologii. :)
Naposledy upravil KYBLOS dne 21 říj 2013, 18:20, celkově upraveno 3
Důvod: Sloučeny tři příspěvky pod sebou
Restrikce pryč,laděný fuk, papučky dunlop GT301140/70r12, variátor malossi multivar s 4,5g válečky Polini, řemen hebo,modré pružinky ve spojce , otevřené sání,tryska 82,CDI naraku, odstraněna olejová pumpa a ořezán hlavní stojan na kruháčích drhnul :-)
Uživatelský avatar
choze80

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 360
Registrován: 11 črc 2010, 22:26
Bydliště: Mostkovice
Skútr / moto: RHON SPEED 50-LH50QT-C , Maxon matador 125 ccm
Tuning / úpravy: Restrikce pryč,laděný fuk, papučky dunlop GT301140/70r12, variátor malossi multivar s 4,5g válečky Polini, řemen hebo,modré pružinky ve spojce , otevřené sání,tryska 82,CDI naraku, odstraněna olejová pumpa a ořezán hlavní stojan na kruháčích drhnul :-)

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod TomRaptor » 30 črc 2010, 20:14

Vazelína na válečky je dodávána třeba firmou Stage6 a někde jsem četl, že stačí stříknout trochu silikonového oleje a poválet na hadru, aby toho oleje nebylo moc.
Suché válečky odcházejí velice rychle.
Já je namazal vazelínou od Stage6 a jsou tam cca 3.900 km a bez opotřebení.
Najeto Cyborg Zen 50 - 11.000 km, Piaggio X9 Amalfi 180 - 23.000 km, Yamaha Majesty 400 - 40.000 km, Ø 4,1 l/100 km
Klub http://www.SkutrPlus.cz
Uživatelský avatar
TomRaptor

250+
 
Reputace: 8
Příspěvky: 297
Registrován: 03 dub 2010, 20:30
Bydliště: Teplice
Skútr / moto: Yamaha Majesty 400 K5
Tuning / úpravy: Vyhřívané hefty a sedadla, USB a 12V zásuvka, boční brašny.

PředchozíDalší

Zpět na Do 50ccm

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků