od Sportman » 30 črc 2010, 11:41
Tak jsem vyměnil tu svíčku.Na tu původní jsem najel 820km s menšími problémy.Nyní už má můj ,,Žlutý sršeň" najeto 1020 km. Pokračování po ujetí 200 km s novou svíčkou.Původní nadšení opadlo,po 70 najetých km s novou svíčkou se pomalu ,ale jistě vrátil opět problém s dusením se motoru při rychlosti 45km/h, mnou dříve popisovaný problém,po několika vteřinách rychlost stoupne na 48km/h a najednou skútr vystřelí a svižně zvyšuje až k 60km/h. Víc nejede ani z kopce - max 62km/h jako by zde byla ještě nějaká restrikce či někdo brzdil
.To dušení možná také souvisí s restrikcí na 45km/h.Jediné co jsem udělal byla výměna svíčky a při 300km garančce mi odstranili elektrorestrikci.Karburátor mi seřizovali při 1.garančce.Spotřeba po výměně svíčky je stále stejná cca 3,3l/100km (denně jezdím stejnou trasu).Jinak startuje super a ani mě nikde nenechal.
Může te mi někdo poradit co a hlavně jak ještě poladit
P.S.Jo a byl jsem na stránkách výrobce, maximální jimi možná udávaná rychlost je 72km/h.Tak nevím jak to tu někteří udělali ,že jezdí 75 a i 80km/h.???
Předem děkuji za pomoc
Bez restrikce,sportovní CDI,žluté spojkové pružiny,street výfuk LeoVince Touring,bílá kontraska,variátor Multivar,válečky 9g , najeto víc jak 12000 km.