Rhon Speed 50

Technické problémy s čínskými skútry do objemu 50ccm (včetně).

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod choze80 » 27 bře 2013, 10:31

Seštelovat volnoběh na kerbecu, nebo bohatost směsi :-)

A ohledně manuálu - zde :-)

http://rhon.nunak.eu/
Restrikce pryč,laděný fuk, papučky dunlop GT301140/70r12, variátor malossi multivar s 4,5g válečky Polini, řemen hebo,modré pružinky ve spojce , otevřené sání,tryska 82,CDI naraku, odstraněna olejová pumpa a ořezán hlavní stojan na kruháčích drhnul :-)
Uživatelský avatar
choze80

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 360
Registrován: 11 črc 2010, 22:26
Bydliště: Mostkovice
Skútr / moto: RHON SPEED 50-LH50QT-C , Maxon matador 125 ccm
Tuning / úpravy: Restrikce pryč,laděný fuk, papučky dunlop GT301140/70r12, variátor malossi multivar s 4,5g válečky Polini, řemen hebo,modré pružinky ve spojce , otevřené sání,tryska 82,CDI naraku, odstraněna olejová pumpa a ořezán hlavní stojan na kruháčích drhnul :-)

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod lukas24 » 06 dub 2013, 13:23

Zdravím, mám taky Rhona Speed 50 a nejde mi po zimě nastartovat. Baterka je dobrá, tu jsem nabíjel, svíčka taky jiskru háže, starý benzín je vypuštěný a je napuštěný nový, karbec je vyčištěný přímo ze servisu, kde mi ho vyčistili, namontoval jsem ho zpátky a pořád nic. Při startování to prostě točí a nechce naskočit. Už jsem zoufalý, nevím co jiného vyzkoušet. Skútr normálně jezdil, přes zimu jsem ho startoval, to naskočil napoprvé, potom cca po měsíci a něco jsem to vyzkoušel zas a to už nic. Díky za rady.
lukas24

5+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 5
Registrován: 06 dub 2013, 13:14

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod PBM2 » 06 dub 2013, 13:44

To lukas: nevím, jestli to popíšu přesně. Ale už jsem tu několikrát četl o případech, kdy taky dříve startování probíhalo bez problémů a najednou nic. Nejsem vyloženě technický typ, ale pokud si vzpomínám, objevovaly se tu názory na to, že by mohl být vadný spínač na tzv. "policajtovi", bočním stojánku, se kterým nenastartuješ, pouze na hlavním stojanu. Takže se na něho mrkni, jestli je v pořádku, případně ho prostříkni něčím na kontakty. Byly tu i rady ho zcela vyloučit z provozu, či-li ho upravit tak, aby se "tvářil" jako že boční stojan není vyklopený, něco jako ho odpojit od stojanu a zaizolovat. Asi se tu najdou i jiné rady, toto je jen něco, co jsem tu zaregistroval. Snad to pomůže. Ale chyba může být i jinde. To je jasné... 8)

viz viewtopic.php?f=66&t=4543&p=158309&hilit=%C4%8Didlo+na+stojanu#p158309
Čínská kráska bere "Kolik potřebuje" :-)

Fotogalerie / Profil na motorkáři.cz / Čínská kráska
Uživatelský avatar
PBM2

750+
 
Reputace: 134
Příspěvky: 891
Registrován: 16 dub 2011, 11:53
Bydliště: Severní Morava, FM
Skútr / moto: Motorro Sonny 50 2T
Tuning / úpravy: Ano, jsou.

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod lukas24 » 06 dub 2013, 14:00

Tak teď jsem to šel zkusit a pořád nic :( už fakt nevím ...
lukas24

5+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 5
Registrován: 06 dub 2013, 13:14

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod PBM2 » 06 dub 2013, 14:19

Mám sice jiný stroj, ale asi před týdnem nahodil baterii a zkusil nastartovat. Měsíc předtím v pohodě na první crvnknutí, teď jsem musel párkrát prošlápnout nožní startování a po několika otočeních klíčkem, kdy jsem už uvažoval, zda jsem něco někde nezapojil zle nebo neudělal jinou ptákovinu, to chytlo, zprvu malinko neochotně, ale nakonec to naběhlo zcela v pohodě. A od té doby šlape jak hodinky. Zkus kontaktovat Rhona, ten měl tento stroj a možná má s tím nějaké zkušenosti ( omlouvám se tímto Rhonovi, že na něho směřuji zdejší členy, ale jako u bývalého majitele tohoto stroje bych si tipl, že s ním máš dosti velké zkušenosti a pokud to nebude vyloženě hloupý dotaz, rád pomůžeš ) 8) . Díky za pochopení i případnou pomoc :)
Čínská kráska bere "Kolik potřebuje" :-)

Fotogalerie / Profil na motorkáři.cz / Čínská kráska
Uživatelský avatar
PBM2

750+
 
Reputace: 134
Příspěvky: 891
Registrován: 16 dub 2011, 11:53
Bydliště: Severní Morava, FM
Skútr / moto: Motorro Sonny 50 2T
Tuning / úpravy: Ano, jsou.

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod choze80 » 06 dub 2013, 16:13

Po zimě to prostě trvá dlouho u těchto strojů je to "normální" - řeším to troškou start spreje :-)
Restrikce pryč,laděný fuk, papučky dunlop GT301140/70r12, variátor malossi multivar s 4,5g válečky Polini, řemen hebo,modré pružinky ve spojce , otevřené sání,tryska 82,CDI naraku, odstraněna olejová pumpa a ořezán hlavní stojan na kruháčích drhnul :-)
Uživatelský avatar
choze80

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 360
Registrován: 11 črc 2010, 22:26
Bydliště: Mostkovice
Skútr / moto: RHON SPEED 50-LH50QT-C , Maxon matador 125 ccm
Tuning / úpravy: Restrikce pryč,laděný fuk, papučky dunlop GT301140/70r12, variátor malossi multivar s 4,5g válečky Polini, řemen hebo,modré pružinky ve spojce , otevřené sání,tryska 82,CDI naraku, odstraněna olejová pumpa a ořezán hlavní stojan na kruháčích drhnul :-)

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod klif » 06 dub 2013, 18:43

Presne tak, po zime sa mu proste nechce a zvlášť po takejto.. :? Mne to trvalo od 5 do 10 minút. Ešte taká maličkosť, niekedy zvykne blbnúť odvetrávanie nádrže, takže skús štartovať pri otvorenej nádrži, aspoň mne to niekedy, keď sa mu nechcelo pomôže :wink:
Yuki new speedy s kufríkom AT moto
Uživatelský avatar
klif

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 236
Registrován: 14 zář 2010, 11:05
Bydliště: Zvolen
Skútr / moto: Yuki New Speedy
Tuning / úpravy: Kontra Malosi biela, 5g valčeky,tvrdšie pružinky

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod lukas24 » 07 dub 2013, 13:19

Tak už jsem asi přišel na závadu, ono si to sání nebere benzín ... zkusil jsem dát trochu benzínu přímo do karbca a skoro se to nastartovalo, ale hned zdechlo, teď už jsem to asi přechlastal .. samo si to ten benzín prostě nechce brát ..
lukas24

5+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 5
Registrován: 06 dub 2013, 13:14

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod ESO RIMER » 07 dub 2013, 13:34

ucpi jednou rukou sani a nastartuj.je to známý problem těchto strojů.jeden stim za mnou taky byl a tohle jsem udělal a už to jelo zase celej rok normálně.důvod nevím prostě to zkus .
Bylo 2x Simson enduro ,Mz 150 ,Jaweta, Stadionek,Znen 50 (koupeno nové a po 1250 km prodáno),Yamaha majesty 250 r.v.2002 italka co dělala jenom radost, Yamaha majesty 400 r.v 2005 zotavená italka co věrně sloužila.BMW F 650GS
Uživatelský avatar
ESO RIMER

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 361
Registrován: 09 led 2009, 09:47
Bydliště: Česká Třebová
Skútr / moto: Yamaha X city 250 + Kawasaki Vesris SE 1000

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod choze80 » 07 dub 2013, 13:35

to je divné - jedině že by se zalepil podtlakovej ventil v nádrži, zkus odpojit hadičku co vede od sání na ten ventil k nádrži a pusou tam udělej podtlak, a potom odpoj tu co jde od nádrže na karb - měl by z ní vytékat benzín- pokud ano tak je ventil OK a problém je jinde :-(
Restrikce pryč,laděný fuk, papučky dunlop GT301140/70r12, variátor malossi multivar s 4,5g válečky Polini, řemen hebo,modré pružinky ve spojce , otevřené sání,tryska 82,CDI naraku, odstraněna olejová pumpa a ořezán hlavní stojan na kruháčích drhnul :-)
Uživatelský avatar
choze80

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 360
Registrován: 11 črc 2010, 22:26
Bydliště: Mostkovice
Skútr / moto: RHON SPEED 50-LH50QT-C , Maxon matador 125 ccm
Tuning / úpravy: Restrikce pryč,laděný fuk, papučky dunlop GT301140/70r12, variátor malossi multivar s 4,5g válečky Polini, řemen hebo,modré pružinky ve spojce , otevřené sání,tryska 82,CDI naraku, odstraněna olejová pumpa a ořezán hlavní stojan na kruháčích drhnul :-)

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod lukas24 » 07 dub 2013, 22:53

Tak konečně jsem to rozjel! Stačilo ucpat sání a nastartovat :) taková prkotina, bych nevěřil, že to bude tím. Každopádně všem díky za pomoc.
lukas24

5+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 5
Registrován: 06 dub 2013, 13:14

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod ESO RIMER » 08 dub 2013, 07:30

divné že ale funkční :D tyhle stroje jsou trochu jiné :lol:
Bylo 2x Simson enduro ,Mz 150 ,Jaweta, Stadionek,Znen 50 (koupeno nové a po 1250 km prodáno),Yamaha majesty 250 r.v.2002 italka co dělala jenom radost, Yamaha majesty 400 r.v 2005 zotavená italka co věrně sloužila.BMW F 650GS
Uživatelský avatar
ESO RIMER

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 361
Registrován: 09 led 2009, 09:47
Bydliště: Česká Třebová
Skútr / moto: Yamaha X city 250 + Kawasaki Vesris SE 1000

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod lukas24 » 12 dub 2013, 19:16

čau chlapi, tak jak jsem předtím psal, že už jsem to rozjel, tak mi to ujelo asi 4 km ( jelo to bez problému krásně až 65 ) ke kámošovi, chvilku jsme kecali, já to po pár minutách chci nastartovat a nic. Finito. Snahu to má, chvilku to blafá, ale po 2-5 vteřinách chcípne i po přidání plynu i bez plynu. Už jsem z toho na nervy. Točil jsem se šroubkem na volnoběh a nic. Taky mám pocit že mi to sežralo celkem dost benzínu - po těch 4 km asi 1 a půl čtverečku na ukazateli.
lukas24

5+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 5
Registrován: 06 dub 2013, 13:14

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod Meoooo8808 » 16 dub 2013, 18:31

Zdravím pánové, mám na Vás dotaz ohledně Rhoníka:-) Při normální jízdě mi to zdechlo při opětovném nastartování jde slyšet spíše ze zadní části takové chrastění motor jde naprosto normálně. Přijde mi to spíše jak od zadního kola. Děkuji za případnou radu co mám zkontrolovat děkuji Všem předem.
Meoooo8808

0+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 1
Registrován: 29 led 2012, 07:06

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod benino69 » 20 dub 2013, 20:31

Nazdar chlapi, měl jsem podobný problém. Nastartoval jsem, ujel cca 3 km a chcíplo mi to, a ne a ne nastartovat. Po odpojení podtlakové hadičky a vytvoření podtlaku opět naskočil. Zkontroloval jsem co šlo, ale nakonec jsem to vyřešil úplně jednoduše - koupil jsem v Autokelly nový podtlakový ventil, vyměnil ho a nyní vše v pohodě. Taky jsem vyměnil palivovou a podtlakovou hadičku. Náklady 250,- kč. Ještě to chce trochu seřídit volnoběh a snad bude vše dobré. :D
Uživatelský avatar
benino69

0+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 1
Registrován: 20 dub 2013, 20:13
Skútr / moto: Rhon 50 speed

PředchozíDalší

Zpět na Do 50ccm

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 18 návštevníků

cron