Rhon Speed 50

Technické problémy s čínskými skútry do objemu 50ccm (včetně).

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod JoseA » 24 črc 2012, 09:40

vzhledově ten sytič vypadá opravdu vzhledově stejně, jako na mojem skútru. Se sytičem mám problémy taky od začátku. Bez přidání plynu nikdy nenastartuju a studený motor nedrží volnoběh. Na první garančce se podle mě na skútra ani nepodívali, vzali si za razítko nějakých 8 stovek a naschle. Na druhou garančku jsem ho dal jinde a tam problém se sytičem vyřešili tím, že přidali volnoběhu a po zahřátí skútru na stojanu držel vysoký volnoběh a točilo se zadní kolo. Teď jsem to tam dovezl znova, a když sem tam volal, tak to prej opravili. Přijel jsem tam a samozřejmě bez plynu to nechytlo a chcípalo, ale údajně sytič funguje a nejde s tím už nic udělat. Nehledě na to, že byla nevím proč uplně vyšťavená baterka, nefungovalo zadní koncové ani přední obrysové světlo jsem je poslal do háje ať to spraví pořádně. Tak údajně sytič autokelly nemá samostatně, tak mi objednají celý karbec a vymění ho, tak jsem zvědavý kdy to bude, když má autokelly takové problémy s ND na skútry. a taky jestli se volnoběh za studena vyřeší. Jezdit se s tím dá celkem normálně i bez sytiče, ale štve mě přístup servisů, kde člověk platí za garančky jenom aby dostal razítko a pokud chce něco v záruce opravit, tak ho pomalu pošlou odvézt to do šrotu.
JoseA

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 24
Registrován: 25 črc 2011, 12:13
Bydliště: okres Vsetín
Skútr / moto: Honda CBF 600S / Maxon forcer 50/piaggio X9
Tuning / úpravy: vyšší štít MRA, vyhřívané gripy, motokufr, nerez kryt výfuku. Maxík: žlutý kufřík z keeway matrix, motoalarm, omezovač pryč, EGR blbost pryč, Vmax 75km/h

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod speedteam » 28 črc 2012, 15:20

už si připadám jako vůl. koupil jsem variator multivar minarelli a dnes jsem se konečně chtěl dát do výměny. A když jsem sundal kryt tak jsem se akorát na...l, matice na variatoru byla pomalu bez hran. A když jsem se bavil s původním majitelem tak mi řekl,že to trošku strhnul. Poradíte mi nějakou radu jak takovej zmetek z tama dostat abych mohl variator vyměnit a dát tam novou matici?
speedteam

5+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 5
Registrován: 28 kvě 2012, 12:59
Skútr / moto: rhon speed 50
Tuning / úpravy: žádné

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod pjirasek » 28 črc 2012, 16:18

Pokud se jedná o matku variátoru, chtělo by to fotku, jak moc je ta matka poškozená. Takto těžko radit. Dá se mnohdy použít univerzálví oříšek Wurth - https://katalog.wuerth.cz/universalni-o ... 4-131-907/ . Při nejhorším prostě zašroubovat pořádně piston stopper a potom holt hasák. Ono to zase tak moc utažené není.
On ten dotaz nespecifikuje, zda je poškozený i závit, tisícíhran a pod.
něco pro GPS navigace - http://www.poi.cz, moje přibližovadlo http://www.jirasek-cz.eu/kingway/index.html
Uživatelský avatar
pjirasek

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 81
Registrován: 08 dub 2010, 11:47
Bydliště: Praha Suchdol
Skútr / moto: Kingway Eurostar 2T
Tuning / úpravy: Multivar+válečky Dr.Pulley, 70ccm kit, úprava airboxu, 0,75mm tryska, LED žárovky a pár dalších drobností

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod hubik » 03 srp 2012, 15:11

zdravím hoši, mám problém a skutrum absolutně nerozumim :? mám skutr rhon 50 a když sem hi přivezl a odstranil podle návodu taky na fórku omezovač, lítalo to z jednoho kopce tady u nás skoro 80, a najedno když jedu tak sem rád že z toho vytluču 60 a do kopce taky nějak přestal táhnout... prosim co by to podle vás mohlo být ? děkuji
hubik

5+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 8
Registrován: 18 bře 2012, 19:47

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod t32k » 03 srp 2012, 15:26

nová kontrastní pružina do spojky a nebude ti padat výkon do kopce
Naposledy upravil KYBLOS dne 23 říj 2013, 17:14, celkově upraveno 1
Důvod: Citace posledního příspěvku
t32k

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 20
Registrován: 17 kvě 2012, 12:25
Bydliště: Čechy- Olomoucký kraj
Skútr / moto: Rhon
Tuning / úpravy: cdi Naraku, variator multivar minarelli, bila kontrastni pruzina

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod hubik » 05 srp 2012, 12:45

a mám koupit stejně tvrdou tu pružinu, nebo když koupim tvrdší udělám líp ? A ještě bych na tom chtěl vyměnit válečky a ty pružinky do spojky, jaký by ste mi doporučily, prosím odkaz :) děkuji
Naposledy upravil KYBLOS dne 23 říj 2013, 17:15, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou
hubik

5+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 8
Registrován: 18 bře 2012, 19:47

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod t32k » 05 srp 2012, 13:42

Tvrdsi pruzinu samozdrejme. Nejlepsi je koupit uz cely variator http://www.scootland.cz/zbozi/malossi-v ... minarelli/ ale je potreba se podivat na velikost tisic hranu v nasich skutrech je jak 13mm tak 16mm( nejdriv jsem objednal spatnou velikost. A spojkove pruzinky aky netreba pokud neni ladacek

http://www.scootland.cz/zbozi/malossi-k ... minarelli/ pripadne bila kontrasta bude stacit
Naposledy upravil KYBLOS dne 23 říj 2013, 17:15, celkově upraveno 1
Důvod: Citace posledního příspěvku
t32k

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 20
Registrován: 17 kvě 2012, 12:25
Bydliště: Čechy- Olomoucký kraj
Skútr / moto: Rhon
Tuning / úpravy: cdi Naraku, variator multivar minarelli, bila kontrastni pruzina

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod Sportman » 14 srp 2012, 20:02

Sportman píše:Díky všem za pomoc při hledání řešení se sytičem. Nakonec jsem dostal radu,že to je přímo tento sytič: http://www.skutry-malsice.cz/baotian/bt ... ml#content , a skuteně na fotografii vypadá stejně. Telefonicky jsem se též ve Skútry Malšice dohodl,že pokud nebude pasovat,mohu ho prý vrátit.Objednal jsem ho a vyzkouším ho. Dám pak všem vědět zda pasuje a funguje,kdyby měl někdo podobný problém.

Tak se podařilo a s tímto sytičem už to zase šlape jak hodinky. Chyta na první klepnutí,jede pak bez problémů i po zahřátí.

24.8. edit:
Zdravim,vyskytl se mi další problém,přestaly svítit přední i zadní světla.Z ničeho nic vše najednou zhaslo.Startování jde bez problémů,hodiny,blinkry jdou také, i brzdové světlo svítí.Čím by to mohle být? Co zkontrolovat?Poradí někdo? Předem dík za tipy.
Naposledy upravil KYBLOS dne 23 říj 2013, 17:16, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou
Bez restrikce,sportovní CDI,žluté spojkové pružiny,street výfuk LeoVince Touring,bílá kontraska,variátor Multivar,válečky 9g , najeto víc jak 12000 km.
Uživatelský avatar
Sportman

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 146
Registrován: 16 črc 2010, 08:59
Skútr / moto: RHON LH50QT ,,Žlutý sršeň"
Tuning / úpravy: Bez restrikce,sportovní CDI,žluté spojkové pružiny,street výfuk LeoVince Touring,bílá kontraska,variátor Multivar,válečky 9g,najeto už víc jak 12000 km

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod t32k » 08 zář 2012, 11:31

Cus, hosi srsen mi zere jak tank.(3,5 a vic) nejaka rada jak to snizit?
t32k

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 20
Registrován: 17 kvě 2012, 12:25
Bydliště: Čechy- Olomoucký kraj
Skútr / moto: Rhon
Tuning / úpravy: cdi Naraku, variator multivar minarelli, bila kontrastni pruzina

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod jirka 71 » 15 zář 2012, 17:29

Zdravím všechny. Mám problém. Při jízdě v rychlosti kolem 50 Km/h mi začně skutr "pískat". Po povolení plynu, na cca 45 Km to přestane, ale jakmile se rychlost zvýší, tak se opět ozve. Umí někdo poradit co s tím? Díky
jirka 71

0+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 3
Registrován: 06 dub 2011, 12:35
Skútr / moto: Rhon speed 50

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod choze80 » 15 zář 2012, 17:41

Jak pískat? Z kterých míst to jde??
Restrikce pryč,laděný fuk, papučky dunlop GT301140/70r12, variátor malossi multivar s 4,5g válečky Polini, řemen hebo,modré pružinky ve spojce , otevřené sání,tryska 82,CDI naraku, odstraněna olejová pumpa a ořezán hlavní stojan na kruháčích drhnul :-)
Uživatelský avatar
choze80

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 360
Registrován: 11 črc 2010, 22:26
Bydliště: Mostkovice
Skútr / moto: RHON SPEED 50-LH50QT-C , Maxon matador 125 ccm
Tuning / úpravy: Restrikce pryč,laděný fuk, papučky dunlop GT301140/70r12, variátor malossi multivar s 4,5g válečky Polini, řemen hebo,modré pružinky ve spojce , otevřené sání,tryska 82,CDI naraku, odstraněna olejová pumpa a ořezán hlavní stojan na kruháčích drhnul :-)

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod jirka 71 » 16 zář 2012, 09:38

Je to zvuk, který připomíná klakson, ale je slabší a "chraplavější" . Jako klakson se špatným kontaktem. Předpokládám že to jde od klaksonu pod řidítky, ale težko to mohu žíct na sto %. Dělá to jen při 50 Km/h a víc. Při takové rychlosti a svistotu větru težko identifikovat místo odkud to píská. Oleje mám v nádržce dost, restrikce vyndaná. Tak mě ještě napadlo, jestli to není zapalováním? CDI původní.
jirka 71

0+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 3
Registrován: 06 dub 2011, 12:35
Skútr / moto: Rhon speed 50

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod choze80 » 16 zář 2012, 10:00

zapalování je pod sedadlem, tak tím to asi nebude - u řídítek je jen klakson a signalizace oleje - vyzkoušej odpojit čidlo na olej a projet to jestli to zmizí - může tam být pošlozené čidlo - už jsem se s tím taky setkal
Restrikce pryč,laděný fuk, papučky dunlop GT301140/70r12, variátor malossi multivar s 4,5g válečky Polini, řemen hebo,modré pružinky ve spojce , otevřené sání,tryska 82,CDI naraku, odstraněna olejová pumpa a ořezán hlavní stojan na kruháčích drhnul :-)
Uživatelský avatar
choze80

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 360
Registrován: 11 črc 2010, 22:26
Bydliště: Mostkovice
Skútr / moto: RHON SPEED 50-LH50QT-C , Maxon matador 125 ccm
Tuning / úpravy: Restrikce pryč,laděný fuk, papučky dunlop GT301140/70r12, variátor malossi multivar s 4,5g válečky Polini, řemen hebo,modré pružinky ve spojce , otevřené sání,tryska 82,CDI naraku, odstraněna olejová pumpa a ořezán hlavní stojan na kruháčích drhnul :-)

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod jirka 71 » 16 zář 2012, 13:31

Vyzkouším a dám vědět. Je mi ale divné, že to nedělá při nižších rychlostech. čidlo jsem měl už jednou venku a jestli se nepletu tak funguje jako plovákový spínač. ještě mě napadá, jestli nebude problém s pohybem oleje v nádobce při vyšších rychlostech =vyšší spotřeba a něco jako vír v nádržce. I když při odběru oleje nulanula nic je to asi nesmysl. Každopádně díky za tip.

17.9. edit:
Tak jo. Bylo to tím čidlem. Po jeho odpojení už je vše v pořádku. I když je mi divné, že to dělá jen kolem te 50 -ky. Jěště jednou díky za radu.
Naposledy upravil KYBLOS dne 23 říj 2013, 17:17, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou
jirka 71

0+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 3
Registrován: 06 dub 2011, 12:35
Skútr / moto: Rhon speed 50

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod choze80 » 17 zář 2012, 18:09

není za co - když můžeme pomůžeme :-)
Restrikce pryč,laděný fuk, papučky dunlop GT301140/70r12, variátor malossi multivar s 4,5g válečky Polini, řemen hebo,modré pružinky ve spojce , otevřené sání,tryska 82,CDI naraku, odstraněna olejová pumpa a ořezán hlavní stojan na kruháčích drhnul :-)
Uživatelský avatar
choze80

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 360
Registrován: 11 črc 2010, 22:26
Bydliště: Mostkovice
Skútr / moto: RHON SPEED 50-LH50QT-C , Maxon matador 125 ccm
Tuning / úpravy: Restrikce pryč,laděný fuk, papučky dunlop GT301140/70r12, variátor malossi multivar s 4,5g válečky Polini, řemen hebo,modré pružinky ve spojce , otevřené sání,tryska 82,CDI naraku, odstraněna olejová pumpa a ořezán hlavní stojan na kruháčích drhnul :-)

PředchozíDalší

Zpět na Do 50ccm

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 návštevníků