Rhon Speed 50

Technické problémy s čínskými skútry do objemu 50ccm (včetně).

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod choze80 » 25 čer 2012, 18:15

Vyzkoušej to takto :-)

CDI NARAKU NK390.18 <---> RHON CABLE
ORANŽOVÝ <---> ŠEDÝ
ČIERNY <---> ZELENÝ
BIELO ČIERNY <---> BIELO ČIERNY
ČERVENO BIELY <---> MODRO BIELY
ČERVENO ČIERNY <---> ČERVENO ČIERNY
_________________________________________
Originálne zapojenie CDI RHON
CDI originál RHON <---> RHON CABLE
ŠEDÝ <---> ŠEDÝ
ČIERNY <---> ZELENÝ
BIELO ČIERNY <---> BIELO ČIERNY
MODRO ČIERNY <---> MODRO BIELY
ČERVENO ČIERNY <---> ČERVENO ČIERNY
_________________________________________
Na tomto foru strana 144 :-)
Restrikce pryč,laděný fuk, papučky dunlop GT301140/70r12, variátor malossi multivar s 4,5g válečky Polini, řemen hebo,modré pružinky ve spojce , otevřené sání,tryska 82,CDI naraku, odstraněna olejová pumpa a ořezán hlavní stojan na kruháčích drhnul :-)
Uživatelský avatar
choze80

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 360
Registrován: 11 črc 2010, 22:26
Bydliště: Mostkovice
Skútr / moto: RHON SPEED 50-LH50QT-C , Maxon matador 125 ccm
Tuning / úpravy: Restrikce pryč,laděný fuk, papučky dunlop GT301140/70r12, variátor malossi multivar s 4,5g válečky Polini, řemen hebo,modré pružinky ve spojce , otevřené sání,tryska 82,CDI naraku, odstraněna olejová pumpa a ořezán hlavní stojan na kruháčích drhnul :-)

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod t32k » 25 čer 2012, 18:24

Podle toho jsem to prave chtel zapojit, jenze sedy a cerveno cerny drat tam nevedu :/
t32k

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 20
Registrován: 17 kvě 2012, 12:25
Bydliště: Čechy- Olomoucký kraj
Skútr / moto: Rhon
Tuning / úpravy: cdi Naraku, variator multivar minarelli, bila kontrastni pruzina

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod choze80 » 25 čer 2012, 22:47

Tak to nevím to bych musel vidět :-(
Restrikce pryč,laděný fuk, papučky dunlop GT301140/70r12, variátor malossi multivar s 4,5g válečky Polini, řemen hebo,modré pružinky ve spojce , otevřené sání,tryska 82,CDI naraku, odstraněna olejová pumpa a ořezán hlavní stojan na kruháčích drhnul :-)
Uživatelský avatar
choze80

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 360
Registrován: 11 črc 2010, 22:26
Bydliště: Mostkovice
Skútr / moto: RHON SPEED 50-LH50QT-C , Maxon matador 125 ccm
Tuning / úpravy: Restrikce pryč,laděný fuk, papučky dunlop GT301140/70r12, variátor malossi multivar s 4,5g válečky Polini, řemen hebo,modré pružinky ve spojce , otevřené sání,tryska 82,CDI naraku, odstraněna olejová pumpa a ořezán hlavní stojan na kruháčích drhnul :-)

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod ptacud » 26 čer 2012, 15:42

cau kluci jak velky jerozdil mezi origo pneu 120 a mezi 130 nebo dokonce 140? Chi si koupit nove obuti a premyslim o vetsi gume. Vejde se tam? Jak velky rozdil je v polomeru? A hlavne co to udela pri rozjezdech a pri max. rychlosti? Bude to znat?
ptacud

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 20
Registrován: 02 zář 2010, 15:12
Skútr / moto: RHON
Tuning / úpravy: bez el. restrikce, demontovaná olejová pumpa, svíčka Denso Iridium Power IWF22

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod t32k » 26 čer 2012, 17:07

to Choze: tak nakonec jsem to uspesne zapojil. Maximalka po rovince 65 z kopce pres 70km/h takze jsem spokojen naprosto
t32k

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 20
Registrován: 17 kvě 2012, 12:25
Bydliště: Čechy- Olomoucký kraj
Skútr / moto: Rhon
Tuning / úpravy: cdi Naraku, variator multivar minarelli, bila kontrastni pruzina

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod choze80 » 26 čer 2012, 18:20

To ptacud : Zadej si to sem a máš to na 100% přesně :-) http://www.carpneu.com/clanek/27/PREVOD ... UMATIK.htm
Restrikce pryč,laděný fuk, papučky dunlop GT301140/70r12, variátor malossi multivar s 4,5g válečky Polini, řemen hebo,modré pružinky ve spojce , otevřené sání,tryska 82,CDI naraku, odstraněna olejová pumpa a ořezán hlavní stojan na kruháčích drhnul :-)
Uživatelský avatar
choze80

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 360
Registrován: 11 črc 2010, 22:26
Bydliště: Mostkovice
Skútr / moto: RHON SPEED 50-LH50QT-C , Maxon matador 125 ccm
Tuning / úpravy: Restrikce pryč,laděný fuk, papučky dunlop GT301140/70r12, variátor malossi multivar s 4,5g válečky Polini, řemen hebo,modré pružinky ve spojce , otevřené sání,tryska 82,CDI naraku, odstraněna olejová pumpa a ořezán hlavní stojan na kruháčích drhnul :-)

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod ptacud » 26 čer 2012, 20:10

choze ty si nech za rady platit a nemusis chodit do prace!!! zeptam se: zkousel jsem sundat kryt variatoru aby vubec vedel jak vypada a pri tom jsem zrusil tesneni. rozthlo se mi. takze vyfoukan variator a zpetna montaz bez tesneni. vadi to moc? muze to mit vlov na max. rychlost? a dale pri tehle praci jsem taky serizoval karbec. serizeno tak nejak standard co se tady docteme: bohatost jeden a trictvrte a volnobeh cca dve otacky. zkousel jsem rukou hybat s karbcem a s filtrem sani jestli to neni volne, je mozne ze pri teto manipulaci jsem poskodil tesnenipod karbcem? protoze od te prohlidky variatoru a serizeni karbce mam nizsi maxku asi o 4km/h. je to tim tesnenim variatoru nebo tesnenipod karbcem nebo spatne serizen karbec ?????
ptacud

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 20
Registrován: 02 zář 2010, 15:12
Skútr / moto: RHON
Tuning / úpravy: bez el. restrikce, demontovaná olejová pumpa, svíčka Denso Iridium Power IWF22

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod choze80 » 26 čer 2012, 20:28

Nevím jestli špatně, ale jinak seřízenej karbec na 100% - těsnění nevadí - já ho nemám ani na jednom scootu :-) Posuzovat podle maximálky jestli máš dobře nebo špatně seřízenej karb je nesmysl - seřiď ho tak aby byla svíce cihlová a držel volnoběh a s nastalou maximálkou se musíš vyrovnat :-)


Jo a jsem rád že jsi nakousl finance každá rada je za 100Kč - tak si spočítej kolik jich bylo a já ti pak pošlu číslo učtu :lol: :lol:
Restrikce pryč,laděný fuk, papučky dunlop GT301140/70r12, variátor malossi multivar s 4,5g válečky Polini, řemen hebo,modré pružinky ve spojce , otevřené sání,tryska 82,CDI naraku, odstraněna olejová pumpa a ořezán hlavní stojan na kruháčích drhnul :-)
Uživatelský avatar
choze80

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 360
Registrován: 11 črc 2010, 22:26
Bydliště: Mostkovice
Skútr / moto: RHON SPEED 50-LH50QT-C , Maxon matador 125 ccm
Tuning / úpravy: Restrikce pryč,laděný fuk, papučky dunlop GT301140/70r12, variátor malossi multivar s 4,5g válečky Polini, řemen hebo,modré pružinky ve spojce , otevřené sání,tryska 82,CDI naraku, odstraněna olejová pumpa a ořezán hlavní stojan na kruháčích drhnul :-)

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod mireksekyra » 26 čer 2012, 21:05

zhaním nové cdi a v autokelly jej nemají.nevíte někdo kde jej sehnat nebo za co se to dá vyměnit???????
jezdím jen tak rychle jak létá můj anděl strážnej..............
Uživatelský avatar
mireksekyra

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 38
Registrován: 04 srp 2011, 13:55
Bydliště: Olomoucký kraj
Skútr / moto: Rhon speed 50 ,maxon matador 125
Tuning / úpravy: Rhon:restrikce pryč,cdi naraku

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod ptacud » 26 čer 2012, 21:17

choze80 píše:Nevím jestli špatně, ale jinak seřízenej karbec na 100% - těsnění nevadí - já ho nemám ani na jednom scootu :-) Posuzovat podle maximálky jestli máš dobře nebo špatně seřízenej karb je nesmysl - seřiď ho tak aby byla svíce cihlová a držel volnoběh a s nastalou maximálkou se musíš vyrovnat :-)


Jo a jsem rád že jsi nakousl finance každá rada je za 100Kč - tak si spočítej kolik jich bylo a já ti pak pošlu číslo učtu :lol: :lol:

a kolik si uctujes za fotky? :-)
ptacud

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 20
Registrován: 02 zář 2010, 15:12
Skútr / moto: RHON
Tuning / úpravy: bez el. restrikce, demontovaná olejová pumpa, svíčka Denso Iridium Power IWF22

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod choze80 » 26 čer 2012, 21:59

Dej tam toto - http://www.scootershop.cz/4700-cdi-nara ... 90-18.html

to tam má většina lidí tady :-) osvědčená kvalita na origo se vy... :-)
Restrikce pryč,laděný fuk, papučky dunlop GT301140/70r12, variátor malossi multivar s 4,5g válečky Polini, řemen hebo,modré pružinky ve spojce , otevřené sání,tryska 82,CDI naraku, odstraněna olejová pumpa a ořezán hlavní stojan na kruháčích drhnul :-)
Uživatelský avatar
choze80

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 360
Registrován: 11 črc 2010, 22:26
Bydliště: Mostkovice
Skútr / moto: RHON SPEED 50-LH50QT-C , Maxon matador 125 ccm
Tuning / úpravy: Restrikce pryč,laděný fuk, papučky dunlop GT301140/70r12, variátor malossi multivar s 4,5g válečky Polini, řemen hebo,modré pružinky ve spojce , otevřené sání,tryska 82,CDI naraku, odstraněna olejová pumpa a ořezán hlavní stojan na kruháčích drhnul :-)

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod mireksekyra » 27 čer 2012, 11:10

Tak děkuji za radu a už řeším to nové cdi od Naraku a snad to bude tím.včera se mi na to díval chlapík a říkal že to bude tím cdi že je vadné tak uvidím.
Každopádně díky za odkaz a rady
jezdím jen tak rychle jak létá můj anděl strážnej..............
Uživatelský avatar
mireksekyra

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 38
Registrován: 04 srp 2011, 13:55
Bydliště: Olomoucký kraj
Skútr / moto: Rhon speed 50 ,maxon matador 125
Tuning / úpravy: Rhon:restrikce pryč,cdi naraku

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod ptacud » 28 čer 2012, 10:53

P1100659.JPG
Ahoj kluci, chci se podelit o ne moc dobrou zkusenost. Vcera jsem si cistil vzduchovej filtr a menil ojl v prevodovce.A pri tom jsem tak nejak prohlizel skutr jestli mu neco nechybi :shock:
A ted mrknete na foto na co jsem prisel. Doporucuji udelejte si kontrolu jak jste na tom vy at to u nekoho blbe nedopadne!!!
P1100658.JPG

28.6. edit:
ahoj doresil tu nekdo ty valecky ve variatoru. psalo se tady o vyrobe z jinyho materialu napr. nylon. ja mam moznost si je nechat udelat prakticky z cehokoliv. prave nylon, nerez. zkousel jste to nekdo? a jak je to s mazanim valecku? mazete a pokud ano tak cim a jak moc?

a jeste se zeptam na remen? zkousel nekdo dat delsi? pokud ano jak byl znatelnej rozdil? a jakej remen mi doporucite?
dik
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Naposledy upravil KYBLOS dne 23 říj 2013, 17:10, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou
ptacud

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 20
Registrován: 02 zář 2010, 15:12
Skútr / moto: RHON
Tuning / úpravy: bez el. restrikce, demontovaná olejová pumpa, svíčka Denso Iridium Power IWF22

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod TUNER » 28 čer 2012, 19:22

Válečky si nech udělat ze silonu nebo teflonu,ale pak si je musíš dovážit. Samotnej materiál je moc lehkej. Nerez ani raději komentovat nebudu )))
Můj mazel je Škoda 130 - 1,8 T..........ostatní je druhořadý...:-D

Malaguti MAX 250ObrázekPiaggio X9 500ObrázekT-MaxObrázek
Uživatelský avatar
TUNER

2500+
 
Reputace: 202
Příspěvky: 3747
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Plzeň
Skútr / moto: Malaguti F12 50 + 250 - T-Max
Tuning / úpravy: F-12 50 - závoďák na okruhy - Phantom MAX do práce - T-Max pro radost :)

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod choze80 » 28 čer 2012, 19:26

Pravda pravdoucí - ale pokud by jsi je udělal z nerezu, tak dej foto jak bude vypadat variátor cca po 100Km - jestli vydrží :-)
Restrikce pryč,laděný fuk, papučky dunlop GT301140/70r12, variátor malossi multivar s 4,5g válečky Polini, řemen hebo,modré pružinky ve spojce , otevřené sání,tryska 82,CDI naraku, odstraněna olejová pumpa a ořezán hlavní stojan na kruháčích drhnul :-)
Uživatelský avatar
choze80

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 360
Registrován: 11 črc 2010, 22:26
Bydliště: Mostkovice
Skútr / moto: RHON SPEED 50-LH50QT-C , Maxon matador 125 ccm
Tuning / úpravy: Restrikce pryč,laděný fuk, papučky dunlop GT301140/70r12, variátor malossi multivar s 4,5g válečky Polini, řemen hebo,modré pružinky ve spojce , otevřené sání,tryska 82,CDI naraku, odstraněna olejová pumpa a ořezán hlavní stojan na kruháčích drhnul :-)

PředchozíDalší

Zpět na Do 50ccm

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 návštevníků

cron