Rhon Speed 50

Technické problémy s čínskými skútry do objemu 50ccm (včetně).

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod choze80 » 20 čer 2012, 22:42

co sytič? kontrolovali jste?
Restrikce pryč,laděný fuk, papučky dunlop GT301140/70r12, variátor malossi multivar s 4,5g válečky Polini, řemen hebo,modré pružinky ve spojce , otevřené sání,tryska 82,CDI naraku, odstraněna olejová pumpa a ořezán hlavní stojan na kruháčích drhnul :-)
Uživatelský avatar
choze80

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 360
Registrován: 11 črc 2010, 22:26
Bydliště: Mostkovice
Skútr / moto: RHON SPEED 50-LH50QT-C , Maxon matador 125 ccm
Tuning / úpravy: Restrikce pryč,laděný fuk, papučky dunlop GT301140/70r12, variátor malossi multivar s 4,5g válečky Polini, řemen hebo,modré pružinky ve spojce , otevřené sání,tryska 82,CDI naraku, odstraněna olejová pumpa a ořezán hlavní stojan na kruháčích drhnul :-)

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod ptacud » 21 čer 2012, 07:10

zeptám se, když si budu chtít udělat otevřené sání a vyměním trysku tak musím vyměnit i fuk? co se stane když nechám origo fuk, otevřu sání a vyměním trysku
ptacud

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 20
Registrován: 02 zář 2010, 15:12
Skútr / moto: RHON
Tuning / úpravy: bez el. restrikce, demontovaná olejová pumpa, svíčka Denso Iridium Power IWF22

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod TUNER » 21 čer 2012, 07:44

Nestane se vůbec nic.....a proto mi i uniká proč chceš dávat otevřené sání a větší trysku...?
Můj mazel je Škoda 130 - 1,8 T..........ostatní je druhořadý...:-D

Malaguti MAX 250ObrázekPiaggio X9 500ObrázekT-MaxObrázek
Uživatelský avatar
TUNER

2500+
 
Reputace: 202
Příspěvky: 3747
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Plzeň
Skútr / moto: Malaguti F12 50 + 250 - T-Max
Tuning / úpravy: F-12 50 - závoďák na okruhy - Phantom MAX do práce - T-Max pro radost :)

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod ptacud » 21 čer 2012, 09:46

bylo tu napsáno že v sání je zúžení, které ubírá množství dodávaného vzduchu do karbce. když to zúžení vyruším dostanu do karbu víc vzduchu a proto dát i větší trysku,abych nezadřel. slibuji si zvýšení výkonu. jen nevím co to udělá když nechám origo výfuk.
ptacud

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 20
Registrován: 02 zář 2010, 15:12
Skútr / moto: RHON
Tuning / úpravy: bez el. restrikce, demontovaná olejová pumpa, svíčka Denso Iridium Power IWF22

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod TUNER » 21 čer 2012, 11:10

Tak teď nevim jestli chceš měnit sání/přírubu a nebo vyměnit airbox za otevřený filtr ?
Můj mazel je Škoda 130 - 1,8 T..........ostatní je druhořadý...:-D

Malaguti MAX 250ObrázekPiaggio X9 500ObrázekT-MaxObrázek
Uživatelský avatar
TUNER

2500+
 
Reputace: 202
Příspěvky: 3747
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Plzeň
Skútr / moto: Malaguti F12 50 + 250 - T-Max
Tuning / úpravy: F-12 50 - závoďák na okruhy - Phantom MAX do práce - T-Max pro radost :)

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod ptacud » 22 čer 2012, 09:39

Jde mi o to, že jsem si zrušil mazání a nyní mažu do benálu. Po této změně jsem se zaměřil na karbec a zjistil jsem, že tryska bohatosti je povolená cca o sedm až osm otáček a volnoběh taky povolen o osm otáček. Teď to mám bohatost o jeden a čtvrt a volnoběh o dvě. Nevím proč, ale snížila se mi maximálka o 3 až 4 km/h. Zatím je brzo abych zjistil jestli to míň žere.
Jinak poznatek z té svíčky co jsem si dal DENSO IRIDIUM: je skvělá sice cena cca 250,- ale stálo to za to. Měl jsem před ní tu od NGK, ta byla dobrá, ale tahle mi přijde lepší. Líp táhne od spod a lepší a klidnější chod. A výborně drží volnoběh. Fakt dobrý
ptacud

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 20
Registrován: 02 zář 2010, 15:12
Skútr / moto: RHON
Tuning / úpravy: bez el. restrikce, demontovaná olejová pumpa, svíčka Denso Iridium Power IWF22

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod pjirasek » 22 čer 2012, 10:39

ptacud píše:Ahoj kluci co si myslíte o ethanolu? Myslíte, že by to jelo líp na E85, nebo ne?

Trochu jsem se tímto problémem "zabýval" a testuji dále. Sice na jiném stroji, ale domnívám se, že to bude podobné. Samotný E85 to vůbec nezkoušej, buseš mít problémy (starty, jízda ....). E85 má jiné zápalné hodnoty, oktanové číslo a pod. Je to směs syntetického lihu a benzinu. Při mých zkouškách jsem skončil na poměru 1:4 (E85:N95). Více zde - http://www.jirasek-cz.eu/kingway/
něco pro GPS navigace - http://www.poi.cz, moje přibližovadlo http://www.jirasek-cz.eu/kingway/index.html
Uživatelský avatar
pjirasek

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 81
Registrován: 08 dub 2010, 11:47
Bydliště: Praha Suchdol
Skútr / moto: Kingway Eurostar 2T
Tuning / úpravy: Multivar+válečky Dr.Pulley, 70ccm kit, úprava airboxu, 0,75mm tryska, LED žárovky a pár dalších drobností

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod mireksekyra » 22 čer 2012, 10:50

nevíte někdo jak změřit hodnoty na zapalování kolik to má správně dávat a kde to změřit??????
jezdím jen tak rychle jak létá můj anděl strážnej..............
Uživatelský avatar
mireksekyra

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 38
Registrován: 04 srp 2011, 13:55
Bydliště: Olomoucký kraj
Skútr / moto: Rhon speed 50 ,maxon matador 125
Tuning / úpravy: Rhon:restrikce pryč,cdi naraku

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod choze80 » 22 čer 2012, 15:21

ptacud píše:Jde mi o to, že jsem si zrušil mazání a nyní mažu do benálu. Po této změně jsem se zaměřil na karbec a zjistil jsem, že tryska bohatosti je povolená cca o sedm až osm otáček a volnoběh taky povolen o osm otáček. Teď to mám bohatost o jeden a čtvrt a volnoběh o dvě. Nevím proč, ale snížila se mi maximálka o 3 až 4 km/h. Zatím je brzo abych zjistil jestli to míň žere.
Jinak poznatek z té svíčky co jsem si dal DENSO IRIDIUM: je skvělá sice cena cca 250,- ale stálo to za to. Měl jsem před ní tu od NGK, ta byla dobrá, ale tahle mi přijde lepší. Líp táhne od spod a lepší a klidnější chod. A výborně drží volnoběh. Fakt dobrý

není ta změna spíše tím karbecem ?A maximálka může být povětrnostními podmínkami .
Restrikce pryč,laděný fuk, papučky dunlop GT301140/70r12, variátor malossi multivar s 4,5g válečky Polini, řemen hebo,modré pružinky ve spojce , otevřené sání,tryska 82,CDI naraku, odstraněna olejová pumpa a ořezán hlavní stojan na kruháčích drhnul :-)
Uživatelský avatar
choze80

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 360
Registrován: 11 črc 2010, 22:26
Bydliště: Mostkovice
Skútr / moto: RHON SPEED 50-LH50QT-C , Maxon matador 125 ccm
Tuning / úpravy: Restrikce pryč,laděný fuk, papučky dunlop GT301140/70r12, variátor malossi multivar s 4,5g válečky Polini, řemen hebo,modré pružinky ve spojce , otevřené sání,tryska 82,CDI naraku, odstraněna olejová pumpa a ořezán hlavní stojan na kruháčích drhnul :-)

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod ptacud » 22 čer 2012, 16:34

Proč karbecem? Jediná změna byla to, že jsem namíchal benál s olejem. Akorát jsem nevěděl poměr tak jsem radši dal 1:33. A pak jsem si tady pročítal forum a zjistil jsem, že ten karb musí být blbě seřízen. Tak jsem si nastavil nějaký základ a pak doladil.Myslím si jestli tím jak byla bohatost vyšroubovaná jestli tam nešlo víc benálu a proto i vyšší maxka. A teď po zašroubování na jeden a třičtvtě je maxka menší. Přemýšlím jestli by mi nepomohlo zvednout jehlu a seřídit karb znovu. Co vy na to?
Povětrnostní podmínky stejný jako v jiný dny předtím :wink:
A ještě jsem dvě kila zhubnul :D to asi moc vliv mít nebude :roll:
ptacud

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 20
Registrován: 02 zář 2010, 15:12
Skútr / moto: RHON
Tuning / úpravy: bez el. restrikce, demontovaná olejová pumpa, svíčka Denso Iridium Power IWF22

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod choze80 » 22 čer 2012, 18:30

to seřízení karbecu bude mít rozhodně větší vliv na akceleraci a volnoběh než iridiová svíce - to jsem myslel a maximálka jsem měl namysli, teplotu - která je u 2taktů vzduchem chlazených moc duležitým faktorem a vítr což u 50ccm stroje rozhodně taky :-) A poměr by měl být 1:40, ale 1:33 rozhodně nic nepokazíš :-)
Naposledy upravil KYBLOS dne 23 říj 2013, 17:06, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou
Restrikce pryč,laděný fuk, papučky dunlop GT301140/70r12, variátor malossi multivar s 4,5g válečky Polini, řemen hebo,modré pružinky ve spojce , otevřené sání,tryska 82,CDI naraku, odstraněna olejová pumpa a ořezán hlavní stojan na kruháčích drhnul :-)
Uživatelský avatar
choze80

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 360
Registrován: 11 črc 2010, 22:26
Bydliště: Mostkovice
Skútr / moto: RHON SPEED 50-LH50QT-C , Maxon matador 125 ccm
Tuning / úpravy: Restrikce pryč,laděný fuk, papučky dunlop GT301140/70r12, variátor malossi multivar s 4,5g válečky Polini, řemen hebo,modré pružinky ve spojce , otevřené sání,tryska 82,CDI naraku, odstraněna olejová pumpa a ořezán hlavní stojan na kruháčích drhnul :-)

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod ptacud » 22 čer 2012, 23:29

tu teplotu chápu. ale já dělám na směny a třeba po noční kdy je chladno kolem 13 - 15 stupňů a docela vlhko tak to jede stejně jako když jedu na odpolední kdy je 30 ve stínu.

ještě dotaz jakej je závit na trysce?
ptacud

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 20
Registrován: 02 zář 2010, 15:12
Skútr / moto: RHON
Tuning / úpravy: bez el. restrikce, demontovaná olejová pumpa, svíčka Denso Iridium Power IWF22

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod choze80 » 23 čer 2012, 11:50

M 6
Restrikce pryč,laděný fuk, papučky dunlop GT301140/70r12, variátor malossi multivar s 4,5g válečky Polini, řemen hebo,modré pružinky ve spojce , otevřené sání,tryska 82,CDI naraku, odstraněna olejová pumpa a ořezán hlavní stojan na kruháčích drhnul :-)
Uživatelský avatar
choze80

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 360
Registrován: 11 črc 2010, 22:26
Bydliště: Mostkovice
Skútr / moto: RHON SPEED 50-LH50QT-C , Maxon matador 125 ccm
Tuning / úpravy: Restrikce pryč,laděný fuk, papučky dunlop GT301140/70r12, variátor malossi multivar s 4,5g válečky Polini, řemen hebo,modré pružinky ve spojce , otevřené sání,tryska 82,CDI naraku, odstraněna olejová pumpa a ořezán hlavní stojan na kruháčích drhnul :-)

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod mireksekyra » 23 čer 2012, 22:05

jak piše choze - to bude tím jak je poštelovanej karburátor.Navíc u svíček jsem o to do jakých teplot dokáží dobře spalovat.
K tomu zvednutí jehly si myslím že to nebude dobré protože to budeš muset zase celé poštelovat a ubrat tomu , a nevim co na to řekne sitič.Je to jen můj názor ale pokud sitič upravuje svou reakci podle teploty a je udáno že při startu se nemá přidavít plyn a to z důvodu narušení správného poměru směsi.... tak pokud zvedneš jehlu a pustíš tam moc benzímu tak se to bude přehlhcovat ne
jezdím jen tak rychle jak létá můj anděl strážnej..............
Uživatelský avatar
mireksekyra

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 38
Registrován: 04 srp 2011, 13:55
Bydliště: Olomoucký kraj
Skútr / moto: Rhon speed 50 ,maxon matador 125
Tuning / úpravy: Rhon:restrikce pryč,cdi naraku

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod t32k » 25 čer 2012, 18:06

Cus, doslo mi Cdi naraku a chtel jsem to prehodit, jen mam dost velky problem jelikoz nekolik barev v origo tam nemam,spis maji jinou plejadu.Asi jste se stim nikdo zatim nesetkal, abych mohl dostat radu co?
t32k

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 20
Registrován: 17 kvě 2012, 12:25
Bydliště: Čechy- Olomoucký kraj
Skútr / moto: Rhon
Tuning / úpravy: cdi Naraku, variator multivar minarelli, bila kontrastni pruzina

PředchozíDalší

Zpět na Do 50ccm

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 9 návštevníků

cron