Rhon Speed 50

Technické problémy s čínskými skútry do objemu 50ccm (včetně).

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod citereh » 12 čer 2012, 14:23

Ahoj , přesně jak píše kolega - olej do převodovky moc neřeš - my tam od začátku lejeme Mogul 80w převodový olej a jezdíme pořád - nic se nestalo - v převodovce je jen obyčejný čelní převod a je úplně tak nějak jedno čím to mažeš - hlavně že je to mazaný - hypoidní olej má tu výhodu . že pokud se ohřeje ,tak nepění a nenabude na objemu . a je docela řídkej
Uživatelský avatar
citereh

500+
 
Reputace: 4
Příspěvky: 535
Registrován: 28 srp 2009, 12:30
Bydliště: Dobřany
Skútr / moto: JMSTAR Eagle 50
Tuning / úpravy: variator NARAKU HS,válečky 5,0 gr,NGK CR7HSA , kevlarový řemen NARAKU

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod ptacud » 13 čer 2012, 18:33

Čau kluci, dneska jsem si chtěl vyměnit olej, ale nenašel jsem žádnej vypoušťák. To jsem tak blbej nebo je v tom nějakej fígl?
ptacud

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 20
Registrován: 02 zář 2010, 15:12
Skútr / moto: RHON
Tuning / úpravy: bez el. restrikce, demontovaná olejová pumpa, svíčka Denso Iridium Power IWF22

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod MartinJahoda » 13 čer 2012, 20:02

to bude asi tím, že do 2T se olej samostatně neleje :roll:
Motorro Speedjet 50 2T
úpravy: variátor Malossi Multivar, halogonová žárovka do patice BA20D - modrá
MartinJahoda

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 44
Registrován: 07 úno 2012, 21:06
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Motorro Speedjet 50
Tuning / úpravy: Malossi Multivar

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod ptacud » 14 čer 2012, 07:57

To vím taky, že do dabltaktu se míchá ojl s benálem. Já myslel převodovku. Tam co se má nalít převoďák, těch 1,1 litru.
ptacud

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 20
Registrován: 02 zář 2010, 15:12
Skútr / moto: RHON
Tuning / úpravy: bez el. restrikce, demontovaná olejová pumpa, svíčka Denso Iridium Power IWF22

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod TUNER » 14 čer 2012, 08:32

Kdyby jsi tam nalil 1,1 litru,tak ti tak litr vyteče ))) Leje se tam něco přes decku. a určitě tady najdeš kudy to vypustit včetně fotek ;-)
Můj mazel je Škoda 130 - 1,8 T..........ostatní je druhořadý...:-D

Malaguti MAX 250ObrázekPiaggio X9 500ObrázekT-MaxObrázek
Uživatelský avatar
TUNER

2500+
 
Reputace: 202
Příspěvky: 3747
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Plzeň
Skútr / moto: Malaguti F12 50 + 250 - T-Max
Tuning / úpravy: F-12 50 - závoďák na okruhy - Phantom MAX do práce - T-Max pro radost :)

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod ptacud » 14 čer 2012, 09:13

soráč myslel jsem 110ml to je jasný. A vypoušťák jsem tam fakt nenašel. Nevím jak na to.

edit:
Tak už vím jak na to!!! :wink:
převodovka.jpg
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Naposledy upravil KYBLOS dne 23 říj 2013, 17:04, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou
ptacud

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 20
Registrován: 02 zář 2010, 15:12
Skútr / moto: RHON
Tuning / úpravy: bez el. restrikce, demontovaná olejová pumpa, svíčka Denso Iridium Power IWF22

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod Sportman » 18 čer 2012, 15:56

Zdravim pánové, jen mi pár dní skončila garančka (dvouletá i kilometry-najeto 6300km) začli první vážnější problémy se sršněm. Po poslední garančce začal zlobit. Nastartuje v pohodě,ale po ujetí cca.1,5km se začne dusit a chcípne.Naskočí pak jen na nakopávačku , trochu poškube a jede,pokud zase nemusim někde blízko zastavit.Jakmile se ohřeje tak pak žádný problém,jede i přez 70km/h a drží i volnoběh. Už jsme vyměnili CDI,indukční cívku včetně kabelu a fajky,vyčistili karbec, vyměnili vzduchový i palivový filtr.Nemáte někdo zkušenost čím by to mohlo být? Dík za rady.
Bez restrikce,sportovní CDI,žluté spojkové pružiny,street výfuk LeoVince Touring,bílá kontraska,variátor Multivar,válečky 9g , najeto víc jak 12000 km.
Uživatelský avatar
Sportman

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 146
Registrován: 16 črc 2010, 08:59
Skútr / moto: RHON LH50QT ,,Žlutý sršeň"
Tuning / úpravy: Bez restrikce,sportovní CDI,žluté spojkové pružiny,street výfuk LeoVince Touring,bílá kontraska,variátor Multivar,válečky 9g,najeto už víc jak 12000 km

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod mireksekyra » 18 čer 2012, 22:12

Zdravím všechyn,
prosimvás nevíte někdo jak odzkoušet zda mi bunfuje ten elektryckej bordel na karburátoru????(asi sitič??????když je to zaplé tak mi nejde nastartovat a když ho odpojím tak jo.nevíte někdo ?a prosimvás kolika volktová je cívka???????12V????
jezdím jen tak rychle jak létá můj anděl strážnej..............
Uživatelský avatar
mireksekyra

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 38
Registrován: 04 srp 2011, 13:55
Bydliště: Olomoucký kraj
Skútr / moto: Rhon speed 50 ,maxon matador 125
Tuning / úpravy: Rhon:restrikce pryč,cdi naraku

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod TUNER » 19 čer 2012, 06:20

Všechny skútry mají 12V...krom snad nějakejch veteránů,jestli kdysi bylo 6V,ale dneska jedině 12V.

http://www.scootland.cz/scooter-tuning- ... tartovani/
Můj mazel je Škoda 130 - 1,8 T..........ostatní je druhořadý...:-D

Malaguti MAX 250ObrázekPiaggio X9 500ObrázekT-MaxObrázek
Uživatelský avatar
TUNER

2500+
 
Reputace: 202
Příspěvky: 3747
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Plzeň
Skútr / moto: Malaguti F12 50 + 250 - T-Max
Tuning / úpravy: F-12 50 - závoďák na okruhy - Phantom MAX do práce - T-Max pro radost :)

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod mireksekyra » 19 čer 2012, 20:13

Tak sitič jsem vyloučil ale zaměřil jsem se na cívku,svíčka totiš hazí vždy tak 5 jisker a pak nic až když znovu začnu startovat - když se mi podaří nastartovat tak to jede ale sem tak to při jízdě vynechá jo kdyby právě svíčka nedala jiskru.Svíčky jsem už zkoušel nové a stále to samé.nevíte jak proměřit cívku nebo jak zjistit že je to opravdu ní?????

20.6. edit:
choze80 nejezdíš někdy na Konicko(konice)???potřeboval bych s něčím poradit.
nevím čím to je ale nejde nastartovat a když tak jen nachvilku a to občas,vyměnil jsem novou svíčku,fajfku ale při zkoušení to někdy hází jiskru pěkně a chytneto a někdy to hodí jen tak 5 jiskej a nic dokud nezkouším strartovat znovu.Pak to hodí zase tak 5 jisker a dále už to neháže.Když se mi to podaří nastartovat a jede to tak se stane že motor při nízkých otáčkách zdechne a nebo to za jízdy vynechá.Když se mi to podaří nastartovat více krát zasebou tak pak musím tak 15 minut počkat než to jde znovu.
Je možné že je to cívkou nebo kde asi je chyba?????
Naposledy upravil KYBLOS dne 23 říj 2013, 17:05, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou
jezdím jen tak rychle jak létá můj anděl strážnej..............
Uživatelský avatar
mireksekyra

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 38
Registrován: 04 srp 2011, 13:55
Bydliště: Olomoucký kraj
Skútr / moto: Rhon speed 50 ,maxon matador 125
Tuning / úpravy: Rhon:restrikce pryč,cdi naraku

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod VladoTA3 » 20 čer 2012, 14:13

Nie som odborník na skútry, ale skúsim streliť :
Nebude to slabým akumulátorom a dobíjaním?
Skús nabiť akumulátor.
Slabý akumulátor so slabým dobíjaním = slabé zapalovanie.
Ak sa mýlim, sorry, ale snaha bola :wink:
Skútr / moto:
Žlutý Sršeň od Kellyho : oT-o
Rhon Speed 50 (50 ccm China Scooter)
_________________________________
Tuning / úpravy:
CDI Naraku, Sviečka NGK, Reštrikcia Out
Tá část mezi sedadlem a volantem :D
_________________________________
Uživatelský avatar
VladoTA3

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 12
Registrován: 22 črc 2010, 23:50
Bydliště: Slovakia, Poprad - TA3
Skútr / moto: Žlutý Sršeň od Kellyho: oT-o
Tuning / úpravy: Tá část mezi sedadlem a volantem =) , CDI Naraku , NGK , Restrikcia out

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod t32k » 20 čer 2012, 16:29

Tak konecne mi doslel palivovej ventil(zatim jsem objednal origo) a musim rici,ze to krasne jelo,zatim jsem udelal jen malou jizdu. musim to zaklepat. Jen ted to ma divnejsi zvuk pri volnobehu, ale pokud bude jezdit zvuk mi nebude vadit
t32k

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 20
Registrován: 17 kvě 2012, 12:25
Bydliště: Čechy- Olomoucký kraj
Skútr / moto: Rhon
Tuning / úpravy: cdi Naraku, variator multivar minarelli, bila kontrastni pruzina

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod ptacud » 20 čer 2012, 21:54

Ahoj kluci co si myslíte o ethanolu? Myslíte, že by to jelo líp na E85, nebo ne?
ptacud

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 20
Registrován: 02 zář 2010, 15:12
Skútr / moto: RHON
Tuning / úpravy: bez el. restrikce, demontovaná olejová pumpa, svíčka Denso Iridium Power IWF22

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod choze80 » 20 čer 2012, 22:04

nedělal bych to
Restrikce pryč,laděný fuk, papučky dunlop GT301140/70r12, variátor malossi multivar s 4,5g válečky Polini, řemen hebo,modré pružinky ve spojce , otevřené sání,tryska 82,CDI naraku, odstraněna olejová pumpa a ořezán hlavní stojan na kruháčích drhnul :-)
Uživatelský avatar
choze80

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 360
Registrován: 11 črc 2010, 22:26
Bydliště: Mostkovice
Skútr / moto: RHON SPEED 50-LH50QT-C , Maxon matador 125 ccm
Tuning / úpravy: Restrikce pryč,laděný fuk, papučky dunlop GT301140/70r12, variátor malossi multivar s 4,5g válečky Polini, řemen hebo,modré pružinky ve spojce , otevřené sání,tryska 82,CDI naraku, odstraněna olejová pumpa a ořezán hlavní stojan na kruháčích drhnul :-)

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod Sportman » 20 čer 2012, 22:21

Zdravim,jen mi pár dní skončila garančka (dvouletá i kilometry-najeto 6300km) začly první vážnější problémy se sršněm. Po poslední garančce začal zlobit. Nastartuje v pohodě na první převalení,ale po ujetí cca.1,5km se začne dusit a chcípne,vždy na stejném místě,na prví křižovatce.Naskočí pak jen na nakopávačku , ne hned na poprvé, trochu poškube a jede,pokud zase nemusim někde blízko zastavit.Jakmile se ale ohřeje tak pak žádný problém,jede i přez 70km/h a drží i volnoběh když zastavim. Už jsme s mechanikem ze servisu vyměnili CDI,indukční cívku včetně kabelu a fajky,vyčistili karbec, vyměnili vzduchový i palivový filtr a pořát je to stejné.
:!: Nemáte někdo zkušenost čím by to mohlo být? Dík za rady. :!:
Bez restrikce,sportovní CDI,žluté spojkové pružiny,street výfuk LeoVince Touring,bílá kontraska,variátor Multivar,válečky 9g , najeto víc jak 12000 km.
Uživatelský avatar
Sportman

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 146
Registrován: 16 črc 2010, 08:59
Skútr / moto: RHON LH50QT ,,Žlutý sršeň"
Tuning / úpravy: Bez restrikce,sportovní CDI,žluté spojkové pružiny,street výfuk LeoVince Touring,bílá kontraska,variátor Multivar,válečky 9g,najeto už víc jak 12000 km

PředchozíDalší

Zpět na Do 50ccm

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Bing [Bot] a 10 návštevníků

cron