Rhon Speed 50

Technické problémy s čínskými skútry do objemu 50ccm (včetně).

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod t32k » 01 čer 2012, 23:34

Par vterin to trva,pak to na xty pokus naskoci. Taky se stane,ze se rozjedu a po par metrech to klekne. Zitra jsem domluven s mechanikem tak snad to dame do kupy
t32k

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 20
Registrován: 17 kvě 2012, 12:25
Bydliště: Čechy- Olomoucký kraj
Skútr / moto: Rhon
Tuning / úpravy: cdi Naraku, variator multivar minarelli, bila kontrastni pruzina

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod webbot » 02 čer 2012, 20:13

choze80 píše:pokud by tam nebyl podtlak tak tam nemá to palivo jak natéct :-o

Ale ja mam na mysli to, ze ventil se jen pri malem podtlaku (pri volnobehu) neotevre - otevre se az pri zvysenych otackach - to je presne muj problem - skutr normalne jezdi, ale nesmim ho nechat bezet na volnobezne otacky vice jak cca minutu - ventil je zavreny a tak dojde v karburatoru benzin - zdechne to a nejde nastartovat (dokud nedostanu do karburatoru znova benzin). Jezdim tak uz od jara - pri bezne jizde to vubec nejde poznat - jen pokud nekde stojim na volnobeh musim obcas proturovat motor.

t32k:
Ja to opravdu vidim na problem v dodavce paliva - palivovy ventil - je to takove "kurvitko" - casto se kazi - ja jsem po zime musel koupit novy a ani ten neni v poradku - viz vyse.
Kdyby byl zacpany karburator - tak by to nejelo vubec.
Naposledy upravil KYBLOS dne 23 říj 2013, 16:59, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou
Uživatelský avatar
webbot

100+
 
Reputace: 14
Příspěvky: 190
Registrován: 29 čer 2011, 21:54
Bydliště: blízko F-M
Skútr / moto: BMW C 400 GT

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod choze80 » 02 čer 2012, 20:38

však mu to taky vubec nejede - psal že i při jízdě mu to po chvilce zhasne
Restrikce pryč,laděný fuk, papučky dunlop GT301140/70r12, variátor malossi multivar s 4,5g válečky Polini, řemen hebo,modré pružinky ve spojce , otevřené sání,tryska 82,CDI naraku, odstraněna olejová pumpa a ořezán hlavní stojan na kruháčích drhnul :-)
Uživatelský avatar
choze80

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 360
Registrován: 11 črc 2010, 22:26
Bydliště: Mostkovice
Skútr / moto: RHON SPEED 50-LH50QT-C , Maxon matador 125 ccm
Tuning / úpravy: Restrikce pryč,laděný fuk, papučky dunlop GT301140/70r12, variátor malossi multivar s 4,5g válečky Polini, řemen hebo,modré pružinky ve spojce , otevřené sání,tryska 82,CDI naraku, odstraněna olejová pumpa a ořezán hlavní stojan na kruháčích drhnul :-)

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod Dom999 » 02 čer 2012, 22:03

Palivovy ventil.
Maxon Obrázek
Majesty Obrázek
Uživatelský avatar
Dom999

1500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 1847
Registrován: 04 kvě 2009, 22:53
Bydliště: Tábor
Skútr / moto: V-strom 650
Tuning / úpravy: Jen uzitecny veci (kufry,plexi...) a filtr kn.

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod VendeTTa » 06 čer 2012, 09:49

Ja mam takisto Rhon Speed 50 ja som s ním spokojný, ak chcete zlepšiť výkon vášho Rhona, tak ak chcete pozrite moju tému: http://www.scooter-tuning.sk/forum/view ... 42&t=11523
Rhon LH50QT-C - Rhon Speed 50 <--- waiting for a visit :)
__Monster Energy, Naraku, Polini, Malossi, Leo Vince__
Uživatelský avatar
VendeTTa

0+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 1
Registrován: 06 čer 2012, 09:47
Skútr / moto: Rhon Speed 50
Tuning / úpravy: Variator Naraku Sport, Protiremenica Naraku, Kontrastka Naraku biela, Vložka do filtra Malossi, Kevlar remeň Polini, Výfuk Leo Vince TT

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod widra1 » 06 čer 2012, 10:53

Ahoj máte někdo vyzkoušenou přiměřeně ideální trysku na sériovém válci , výfuku a karburátoru?
mé úpravy na skůtru viz podpis
Předem díky Jirka
Uživatelský avatar
widra1

100+
 
Reputace: 10
Příspěvky: 143
Registrován: 26 bře 2012, 08:22
Bydliště: Jičínsko
Skútr / moto: Yamaha Majesty 250DX

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod t32k » 08 čer 2012, 14:15

tak jsem to vše vyčistil pošteloval jsem volnoběh,ale žádná změna. Pořad nic
t32k

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 20
Registrován: 17 kvě 2012, 12:25
Bydliště: Čechy- Olomoucký kraj
Skútr / moto: Rhon
Tuning / úpravy: cdi Naraku, variator multivar minarelli, bila kontrastni pruzina

Maxon 50. Olej

Příspěvekod vinnie » 10 čer 2012, 19:04

Cau hele chtel bych se zeptat jak se tam lije ten olej jak je na odkazu a jakej mam koupit predem dekuji
vinnie

0+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 3
Registrován: 10 čer 2012, 19:00
Skútr / moto: Maxon 50
Tuning / úpravy: restrikace

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod PROOF » 10 čer 2012, 20:34

Prostě ho tam natlačíš nalévacím otvorem dokud nezačne trochu vytékat. Múžeš použít třeba tenhle , je ho tam tak akorát pro jednu náplň : http://www.znackoveoleje.cz/znackoveole ... L-ZX-130ml . :wink:
Uživatelský avatar
PROOF

250+
 
Reputace: -1
Příspěvky: 295
Registrován: 20 črc 2009, 10:44
Skútr / moto: CPI Oliver
Tuning / úpravy: Odblokován, řemen Malossi X-Kevlar,výfuk Leo Vince TT,variátor Malossi Multivar

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod webbot » 10 čer 2012, 21:18

To je spatne - dopadnes jako ja. Mel jsem dolito taky az po "okraj" a resil jsem problem s unikem oleje pod guferem u spojky - dokonce jsem pretesnoval celou prevodovku. Pak mne prodejce upozornil, zese tam leje max. 0,1 litru oleje, coz je uvvedeno i v manualu, jinak dochazi prave ke zminovanym unikum oleje.

Viz manual:

Transmission oil:
Filling quantity:


Hypoid-oil SAE 85W - 140 or SAE 80W-90 GL5
oil change: 0.10 litres / oil change + overhaul: 0.11 litres


Nejlepe to jde injekcni strikackou - 0,1 litru je opravdu malo a je to za chvili i s malou strikackou.

Olej - napr:
http://eshop.paramo.cz/produkty/KatalogProduktu.aspx?podskupina=36

musi tam byt to "H" na konci - bez "H" je horsi.
Naposledy upravil KYBLOS dne 23 říj 2013, 17:00, celkově upraveno 1
Důvod: Citace posledního příspěvku
Uživatelský avatar
webbot

100+
 
Reputace: 14
Příspěvky: 190
Registrován: 29 čer 2011, 21:54
Bydliště: blízko F-M
Skútr / moto: BMW C 400 GT

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod choze80 » 10 čer 2012, 22:07

H by tam být nemělo, protože to H znamená že je určen pro tzv. Hypoidní ozubení, což naše převodovka nemá !! Měl by to být 80W90 a to že ho tam má být pouze a jen 110ml je fakt, protože jinak řachne gufero a nateče ti olej do spojky a brzdy !!!!!!!
Restrikce pryč,laděný fuk, papučky dunlop GT301140/70r12, variátor malossi multivar s 4,5g válečky Polini, řemen hebo,modré pružinky ve spojce , otevřené sání,tryska 82,CDI naraku, odstraněna olejová pumpa a ořezán hlavní stojan na kruháčích drhnul :-)
Uživatelský avatar
choze80

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 360
Registrován: 11 črc 2010, 22:26
Bydliště: Mostkovice
Skútr / moto: RHON SPEED 50-LH50QT-C , Maxon matador 125 ccm
Tuning / úpravy: Restrikce pryč,laděný fuk, papučky dunlop GT301140/70r12, variátor malossi multivar s 4,5g válečky Polini, řemen hebo,modré pružinky ve spojce , otevřené sání,tryska 82,CDI naraku, odstraněna olejová pumpa a ořezán hlavní stojan na kruháčích drhnul :-)

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod webbot » 10 čer 2012, 22:10

Hypoid-oil SAE 85W - 140 or SAE 80W-90 GL5

tak nevim :?

PS: Bez "hacka" jsou oleje jen v max. API GL-4

t32k píše:tak jsem to vše vyčistil pošteloval jsem volnoběh,ale žádná změna. Pořad nic

Jeste se vratim k tomu palivovemu ventilu. Jak ho zkontrolovat?

Pri nastartovanem motoru vytahnout benzinovou hadicku z ventilu pod nadrzi, nebo u filtru (u karbecu radeji ne - chlustalo by to primo na motor). Pokud benzin tece i pri volnobeznych otackach je vse OK, pokud tece jen pri zvysenych, mas problem jako ja (viz vyse). Pri zastavenem motoru tect nesmi. Samozdrejme tento test funguje jen dokud nedojde benzin v plovakove komore > motor se zastavi.
Naposledy upravil KYBLOS dne 23 říj 2013, 17:00, celkově upraveno 2
Důvod: Citace posledního příspěvku. Sloučeny dva příspěvky pod sebou.
Uživatelský avatar
webbot

100+
 
Reputace: 14
Příspěvky: 190
Registrován: 29 čer 2011, 21:54
Bydliště: blízko F-M
Skútr / moto: BMW C 400 GT

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod choze80 » 10 čer 2012, 22:26

Prostě zajdi do obchodu s ND na auta, nebo do servisu, a řekni jim že chceš převodový olej 80W90. Žádné 80W140H a pod. - zaprvé jsou dražší a za druhé mají jinou viskozitu, než na jakou je stavěna převodovka - ne vždy lepší znamená lepší . Do motoru kam patří obyč minerální olej taky nedáš kvalitní plnou syntetiku- a když ano tak na 100% zadřeš. Takže tam dej co je psáno v manuálu, což je 80W90 a dej ho tam přesně 110ml a bude vše jak má být :-)
Restrikce pryč,laděný fuk, papučky dunlop GT301140/70r12, variátor malossi multivar s 4,5g válečky Polini, řemen hebo,modré pružinky ve spojce , otevřené sání,tryska 82,CDI naraku, odstraněna olejová pumpa a ořezán hlavní stojan na kruháčích drhnul :-)
Uživatelský avatar
choze80

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 360
Registrován: 11 črc 2010, 22:26
Bydliště: Mostkovice
Skútr / moto: RHON SPEED 50-LH50QT-C , Maxon matador 125 ccm
Tuning / úpravy: Restrikce pryč,laděný fuk, papučky dunlop GT301140/70r12, variátor malossi multivar s 4,5g válečky Polini, řemen hebo,modré pružinky ve spojce , otevřené sání,tryska 82,CDI naraku, odstraněna olejová pumpa a ořezán hlavní stojan na kruháčích drhnul :-)

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod webbot » 12 čer 2012, 07:39

Jam mam v manualu napsane Hypoid-oil SAE 85W - 140 or SAE 80W-90 GL5 - je to napsane na dvou mistech - v postupu vymeny oleje a tabulce naplni. Proc hypoidni netusim. Ale radeji koupim to co tam patri - stoji jen o par korun vice, ale je pravda, ze skladem bezne neni. Bavime se o prevodovem oleji - vyse zminena negativa neplati a tento olej tam rozhodne nebude na skodu.

PS: je pravda, ze jsem jezdil take s "obycejnym" SAE 80W-90, urcite to vydrzi, Podle nazoru je nejvice dulezite pri prvni servisce vymenit prvni original napln - to co mi vyteklo byl opravdu humus. Ted menim olej preventivne 1x rocne > flaska oleje za cca 120,-Kc mi vydrzi 10 let.

PS2: V prekladu manualu pro Rhon LH5050QT-C1 je opravdu "jen" SAE 80W90
Uživatelský avatar
webbot

100+
 
Reputace: 14
Příspěvky: 190
Registrován: 29 čer 2011, 21:54
Bydliště: blízko F-M
Skútr / moto: BMW C 400 GT

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod TUNER » 12 čer 2012, 08:15

SAE jsou viskozní klasifikace do jakých teplot je olej vhodný. Myslim že do převodovky skútra je to uplně jedno,jestli 80 nebo 85W atd.
API jsou zase výkonnostní třídy olejú pro co jsou vhodné. GL4ka je vhodná pro synchronní převodovky a nebo společné převodovky s rozvodovkou na kuželové hnací kola. Tu leju třeba do své stotřicítky. Do ostatních se leje většinou GL5ka vhodná pro hypoidní převody......ale těch pár ozubených koleček ve skútru,myslim že je tak nějak jedno co je bude mazat. Každopádně stačí nalejt co doporučuje výrobce a nespekulovat. ;-) Klidně 80W-90 nebo samotnou 80W...je to fuk,rozdíl nepoznáš a škodu nezpůsobí žádnej z nich.
Můj mazel je Škoda 130 - 1,8 T..........ostatní je druhořadý...:-D

Malaguti MAX 250ObrázekPiaggio X9 500ObrázekT-MaxObrázek
Uživatelský avatar
TUNER

2500+
 
Reputace: 202
Příspěvky: 3747
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Plzeň
Skútr / moto: Malaguti F12 50 + 250 - T-Max
Tuning / úpravy: F-12 50 - závoďák na okruhy - Phantom MAX do práce - T-Max pro radost :)

PředchozíDalší

Zpět na Do 50ccm

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků