Technické problémy s čínskými skútry do objemu 50ccm (včetně).
18 bře 2012, 22:22
a jak by to mělo vypadat ?
18 bře 2012, 23:46
Tak ten můj skůtr ani nejde již nastartovat a ani naslapnout na nakopavacku.Určitě je něco v prd ve variatoru nebo nevím
19 bře 2012, 07:10
hubik píše:a jak by to mělo vypadat ?
Přesně jako na té fotce co jsi sem dal ))))
SobiM - A koukal jsi se pod dekl variátoru a nebo jsi se na to vyprdnul a čekal až to udělá bum....
19 bře 2012, 18:54
RHON píše:Stačí když demontuješ sedadlo, pokud budeš stát u skútru z levého boku najdeš kabel i s konektorem na pravé, vzdálenější straně. Jiné dva zelené kabely pod sedlem nevedou. Jinak je tu možnost ještě jedna a sice, že jim došli zelené kabely a nahradily je za jinou barvu
ne dělám si p...l napiš jak si uspěl v hledání... Nezjistil jsem odkud si, pokud nebudeš z daleka myslím více jak okruh 200 km přijel bych na pokec a odstranil bych Ti to, ale to by si měl najít i já jsem laik a našel jsem to.
hele asi sem blbej, ale když otevřu sedlo a odmontuju takovej ten kryt dole, tak to tam nemám
19 bře 2012, 21:37
To sedlo musíš bydelat celý ui s tím plastem sou to 4 šrouby u nadrže a na dne to cele zdemontu , zdemontuj výko od baterky a jed po kabelu az najdes takový konektor tak ho dopoj skřipni nebo udelej na nem vypínač a pak to jed projet a sam poznáš
20 bře 2012, 17:41
Zdar hoši, hele kam všude se do rhona leje olej a jakej, vim akorát kam se leje olej do benzínu, do tý nádržky, ale co se kam leje v motoru ?
20 bře 2012, 18:39
Odstranění resstrikce u Rhona:
Kokni sem tady to máš popsané i s fotkama!
http://forum.scooter-tuning.cz/viewtopi ... 13755&sd=dMaxon to má u baterky! Tak si to nepleťte.
hubik:
Projdi si fórum je to tu několikrát popsané!!
Naposledy upravil
KYBLOS dne 23 říj 2013, 16:42, celkově upraveno 2
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou
20 bře 2012, 22:38
Zdravím koupil jsem staršího skutra Rhon 50 2T a chtěl bych se zeptat co se leje vzadu u kola jak je ta zátka děkuji javascript:; nedavno jsem koupil staršiho Rhon 50 a měl bych dotaz nahodou nevite co se leje vzadu za olej?? Děkuji
Naposledy upravil
KYBLOS dne 23 říj 2013, 16:42, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou
20 bře 2012, 23:17
Taky už to tady bylo psáno - tuším že 80w90 a 110ml, ani o ml víc !!
hubik píše:Zdar hoši, hele kam všude se do rhona leje olej a jakej, vim akorát kam se leje olej do benzínu, do tý nádržky, ale co se kam leje v motoru ?
Do motoru už se jiný olej neleje
vždyť je to dvoutakt - mazáno směsí benzínu a oleje
Naposledy upravil
KYBLOS dne 23 říj 2013, 16:43, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou
21 bře 2012, 13:31
TUNER:Jelikož jsem byl na cestě domu,tak jsem se pod to nekoukal
25 bře 2012, 13:29
Ahoj kluci,
prolezl jsem celé fórum je tu hodně zajímavých a užitečných rad.
Mám problém neukazuje mi palivoměr na netu jsem našel náhradní a píšou tam že je na plovák od 100 do 5100 ohmů.
Měřil jsem odpor svého plováku a naměřil jsem od 8 do 100 ohmů. Tak nevím jestli mám vadný plovák nebo palivoměr. skůtr má najeto necelých 300km ale bohužel již není v záruce ten maník který ho měl přede mnou na něm najezdil 160km a potom mu stál v garáži.
Můžete mi někdo až se budete vrtat ve svém RHONu změřit odpor plováku. Konektor je pod sedlem.
Dík Juspi
28 bře 2012, 16:50
Ahoj,mám na vás prosbu....po nastartování skůtru mě to chcípne,takže každý ráno musím odpojit podtlakovou hadičku,nafunět a pak to maže celý den a ráno zase od znova
.Loni jsem s tím neměl žadný problém,nevíte někdo co s tím?Pak bych se chtěl ještě zeptat,jestli dáváte olej přímo do benzínu,nebo věříte tomu automatickýmu mazání.Vím o dost lidech co je to vypeklo a zadřeli motor,ale na jiný Číně
28 bře 2012, 21:31
Přímo do benálu - zichr je zichr
28 bře 2012, 22:37
Všechny Vás zdravím, tak jsem po zimě dokončil svoji přestavbu maxona. Moje sestava je nyní: válec malossi sport 70ccm, výfuk hebo performer, karburátor DO 17,5 , spojkové pružiny LV žluté, variátor malossi multivar a kevlar řemen 796mm. Kliku jsem nakonec nechal původní ale samozřejmě jsem tam dal nový ložiska a gufera. Ty starý po 2300km pod plnym plynem byly KO. Taky jsem nasadil nový gumy a oproti těm čínám je to velkej rozdíl. S vypsanými díly a válečky dodávanými k multivaru jsem na rovině dosáhl rychlosti 105km/h a točilo to 11200 ot/min. Bohužel přibližně po dvou kilometrech pod plným plynem něco nevydrželo a motor zdechl. Pak se mi ho po pár minutách podařilo zase nastartovat ale něco v tom drnči, přijde mi to jako kdyby se mi zlomila nějaká klapka ve výfuku. Každopádně jsem pak ješte jel domů asi 30km a řekl bych že to jelo pořád stejně. Jinak najeto mám 410km to si myslim, že už by mohlo být celkem zajeto.
Ještě mám nachystaný válečky na sladění toho výfuku a řemen 808mm. Jinak kdyby někdo měl fotky vnitřností toho výfuku tak by mi docela pomohly jestli zjistim, že to drnčení je fakt z výfuku. Máte někdo zkušenost s reklamací nějakých tuningových dílů?
29 bře 2012, 09:32
Ve výfuku nic není,je to jen prázdná rezonanční komora. V koncovce je jen děrovaná trubka obalená vatou,tak jedině v té koncovce že by třeba praskla ta trubka,ale to se často nestává. Co restrikce,ta je vyndaná ? Nejspíš jo.
Hodnoty jsou fajn,ale jak jsi je měřil ? Rhon nemá otáčkoměr a tacho hodnoty jsou krapet mimo. Nebo to je z brzdy ?