Rhon Speed 50

Technické problémy s čínskými skútry do objemu 50ccm (včetně).

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod hubik » 18 bře 2012, 22:22

a jak by to mělo vypadat ?
hubik

5+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 8
Registrován: 18 bře 2012, 19:47

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod SobiM » 18 bře 2012, 23:46

Tak ten můj skůtr ani nejde již nastartovat a ani naslapnout na nakopavacku.Určitě je něco v prd ve variatoru nebo nevím
RHON NO EXTREME
Uživatelský avatar
SobiM

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 100
Registrován: 13 led 2011, 13:33
Bydliště: Česká Lípa - Praha
Skútr / moto: Rhon Speed 50
Tuning / úpravy: Odpojená restrikce

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod TUNER » 19 bře 2012, 07:10

hubik píše:a jak by to mělo vypadat ?

Přesně jako na té fotce co jsi sem dal ))))

SobiM - A koukal jsi se pod dekl variátoru a nebo jsi se na to vyprdnul a čekal až to udělá bum....
Můj mazel je Škoda 130 - 1,8 T..........ostatní je druhořadý...:-D

Malaguti MAX 250ObrázekPiaggio X9 500ObrázekT-MaxObrázek
Uživatelský avatar
TUNER

2500+
 
Reputace: 202
Příspěvky: 3747
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Plzeň
Skútr / moto: Malaguti F12 50 + 250 - T-Max
Tuning / úpravy: F-12 50 - závoďák na okruhy - Phantom MAX do práce - T-Max pro radost :)

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod hubik » 19 bře 2012, 18:54

RHON píše:Stačí když demontuješ sedadlo, pokud budeš stát u skútru z levého boku najdeš kabel i s konektorem na pravé, vzdálenější straně. Jiné dva zelené kabely pod sedlem nevedou. Jinak je tu možnost ještě jedna a sice, že jim došli zelené kabely a nahradily je za jinou barvu :lol: ne dělám si p...l napiš jak si uspěl v hledání... Nezjistil jsem odkud si, pokud nebudeš z daleka myslím více jak okruh 200 km přijel bych na pokec a odstranil bych Ti to, ale to by si měl najít i já jsem laik a našel jsem to.

hele asi sem blbej, ale když otevřu sedlo a odmontuju takovej ten kryt dole, tak to tam nemám
hubik

5+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 8
Registrován: 18 bře 2012, 19:47

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod SebastianPecha » 19 bře 2012, 21:37

To sedlo musíš bydelat celý ui s tím plastem sou to 4 šrouby u nadrže a na dne to cele zdemontu , zdemontuj výko od baterky a jed po kabelu az najdes takový konektor tak ho dopoj skřipni nebo udelej na nem vypínač a pak to jed projet a sam poznáš :)
Uživatelský avatar
SebastianPecha

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 28
Registrován: 03 led 2012, 20:02
Bydliště: Dlouhá Třebová
Skútr / moto: Maxon Forcer 50
Tuning / úpravy: Street race 70 ccm by Stage 6

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod hubik » 20 bře 2012, 17:41

Zdar hoši, hele kam všude se do rhona leje olej a jakej, vim akorát kam se leje olej do benzínu, do tý nádržky, ale co se kam leje v motoru ?
hubik

5+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 8
Registrován: 18 bře 2012, 19:47

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod Sportman » 20 bře 2012, 18:39

Odstranění resstrikce u Rhona:
Kokni sem tady to máš popsané i s fotkama! http://forum.scooter-tuning.cz/viewtopi ... 13755&sd=d

Maxon to má u baterky! Tak si to nepleťte.

hubik:
Projdi si fórum je to tu několikrát popsané!!
Naposledy upravil KYBLOS dne 23 říj 2013, 16:42, celkově upraveno 2
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou
Bez restrikce,sportovní CDI,žluté spojkové pružiny,street výfuk LeoVince Touring,bílá kontraska,variátor Multivar,válečky 9g , najeto víc jak 12000 km.
Uživatelský avatar
Sportman

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 146
Registrován: 16 črc 2010, 08:59
Skútr / moto: RHON LH50QT ,,Žlutý sršeň"
Tuning / úpravy: Bez restrikce,sportovní CDI,žluté spojkové pružiny,street výfuk LeoVince Touring,bílá kontraska,variátor Multivar,válečky 9g,najeto už víc jak 12000 km

Rhon

Příspěvekod Rudajs » 20 bře 2012, 22:38

Zdravím koupil jsem staršího skutra Rhon 50 2T a chtěl bych se zeptat co se leje vzadu u kola jak je ta zátka děkuji javascript:; nedavno jsem koupil staršiho Rhon 50 a měl bych dotaz nahodou nevite co se leje vzadu za olej?? Děkuji
Naposledy upravil KYBLOS dne 23 říj 2013, 16:42, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou
Rudajs

0+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 1
Registrován: 20 bře 2012, 22:24
Skútr / moto: Rhon

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod choze80 » 20 bře 2012, 23:17

Taky už to tady bylo psáno - tuším že 80w90 a 110ml, ani o ml víc !! :-)
hubik píše:Zdar hoši, hele kam všude se do rhona leje olej a jakej, vim akorát kam se leje olej do benzínu, do tý nádržky, ale co se kam leje v motoru ?

Do motoru už se jiný olej neleje :-) vždyť je to dvoutakt - mazáno směsí benzínu a oleje :-)
Naposledy upravil KYBLOS dne 23 říj 2013, 16:43, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou
Restrikce pryč,laděný fuk, papučky dunlop GT301140/70r12, variátor malossi multivar s 4,5g válečky Polini, řemen hebo,modré pružinky ve spojce , otevřené sání,tryska 82,CDI naraku, odstraněna olejová pumpa a ořezán hlavní stojan na kruháčích drhnul :-)
Uživatelský avatar
choze80

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 360
Registrován: 11 črc 2010, 22:26
Bydliště: Mostkovice
Skútr / moto: RHON SPEED 50-LH50QT-C , Maxon matador 125 ccm
Tuning / úpravy: Restrikce pryč,laděný fuk, papučky dunlop GT301140/70r12, variátor malossi multivar s 4,5g válečky Polini, řemen hebo,modré pružinky ve spojce , otevřené sání,tryska 82,CDI naraku, odstraněna olejová pumpa a ořezán hlavní stojan na kruháčích drhnul :-)

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod SobiM » 21 bře 2012, 13:31

TUNER:Jelikož jsem byl na cestě domu,tak jsem se pod to nekoukal
RHON NO EXTREME
Uživatelský avatar
SobiM

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 100
Registrován: 13 led 2011, 13:33
Bydliště: Česká Lípa - Praha
Skútr / moto: Rhon Speed 50
Tuning / úpravy: Odpojená restrikce

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod juspi » 25 bře 2012, 13:29

Ahoj kluci,
prolezl jsem celé fórum je tu hodně zajímavých a užitečných rad.
Mám problém neukazuje mi palivoměr na netu jsem našel náhradní a píšou tam že je na plovák od 100 do 5100 ohmů.
Měřil jsem odpor svého plováku a naměřil jsem od 8 do 100 ohmů. Tak nevím jestli mám vadný plovák nebo palivoměr. skůtr má najeto necelých 300km ale bohužel již není v záruce ten maník který ho měl přede mnou na něm najezdil 160km a potom mu stál v garáži.
Můžete mi někdo až se budete vrtat ve svém RHONu změřit odpor plováku. Konektor je pod sedlem.
Dík Juspi
juspi

0+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 1
Registrován: 24 bře 2012, 18:25
Skútr / moto: Rhon LH50QT-C

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod skaldaj » 28 bře 2012, 16:50

Ahoj,mám na vás prosbu....po nastartování skůtru mě to chcípne,takže každý ráno musím odpojit podtlakovou hadičku,nafunět a pak to maže celý den a ráno zase od znova :x .Loni jsem s tím neměl žadný problém,nevíte někdo co s tím?Pak bych se chtěl ještě zeptat,jestli dáváte olej přímo do benzínu,nebo věříte tomu automatickýmu mazání.Vím o dost lidech co je to vypeklo a zadřeli motor,ale na jiný Číně :)
skaldaj

0+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 1
Registrován: 28 bře 2012, 16:37
Skútr / moto: RHON SPEED

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod choze80 » 28 bře 2012, 21:31

Přímo do benálu - zichr je zichr :-)
Restrikce pryč,laděný fuk, papučky dunlop GT301140/70r12, variátor malossi multivar s 4,5g válečky Polini, řemen hebo,modré pružinky ve spojce , otevřené sání,tryska 82,CDI naraku, odstraněna olejová pumpa a ořezán hlavní stojan na kruháčích drhnul :-)
Uživatelský avatar
choze80

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 360
Registrován: 11 črc 2010, 22:26
Bydliště: Mostkovice
Skútr / moto: RHON SPEED 50-LH50QT-C , Maxon matador 125 ccm
Tuning / úpravy: Restrikce pryč,laděný fuk, papučky dunlop GT301140/70r12, variátor malossi multivar s 4,5g válečky Polini, řemen hebo,modré pružinky ve spojce , otevřené sání,tryska 82,CDI naraku, odstraněna olejová pumpa a ořezán hlavní stojan na kruháčích drhnul :-)

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod Jose » 28 bře 2012, 22:37

Všechny Vás zdravím, tak jsem po zimě dokončil svoji přestavbu maxona. Moje sestava je nyní: válec malossi sport 70ccm, výfuk hebo performer, karburátor DO 17,5 , spojkové pružiny LV žluté, variátor malossi multivar a kevlar řemen 796mm. Kliku jsem nakonec nechal původní ale samozřejmě jsem tam dal nový ložiska a gufera. Ty starý po 2300km pod plnym plynem byly KO. Taky jsem nasadil nový gumy a oproti těm čínám je to velkej rozdíl. S vypsanými díly a válečky dodávanými k multivaru jsem na rovině dosáhl rychlosti 105km/h a točilo to 11200 ot/min. Bohužel přibližně po dvou kilometrech pod plným plynem něco nevydrželo a motor zdechl. Pak se mi ho po pár minutách podařilo zase nastartovat ale něco v tom drnči, přijde mi to jako kdyby se mi zlomila nějaká klapka ve výfuku. Každopádně jsem pak ješte jel domů asi 30km a řekl bych že to jelo pořád stejně. Jinak najeto mám 410km to si myslim, že už by mohlo být celkem zajeto.

Ještě mám nachystaný válečky na sladění toho výfuku a řemen 808mm. Jinak kdyby někdo měl fotky vnitřností toho výfuku tak by mi docela pomohly jestli zjistim, že to drnčení je fakt z výfuku. Máte někdo zkušenost s reklamací nějakých tuningových dílů?
Jose

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 35
Registrován: 31 bře 2011, 20:12
Skútr / moto: Maxon Forcer 50

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod TUNER » 29 bře 2012, 09:32

Ve výfuku nic není,je to jen prázdná rezonanční komora. V koncovce je jen děrovaná trubka obalená vatou,tak jedině v té koncovce že by třeba praskla ta trubka,ale to se často nestává. Co restrikce,ta je vyndaná ? Nejspíš jo.
Hodnoty jsou fajn,ale jak jsi je měřil ? Rhon nemá otáčkoměr a tacho hodnoty jsou krapet mimo. Nebo to je z brzdy ?
Můj mazel je Škoda 130 - 1,8 T..........ostatní je druhořadý...:-D

Malaguti MAX 250ObrázekPiaggio X9 500ObrázekT-MaxObrázek
Uživatelský avatar
TUNER

2500+
 
Reputace: 202
Příspěvky: 3747
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Plzeň
Skútr / moto: Malaguti F12 50 + 250 - T-Max
Tuning / úpravy: F-12 50 - závoďák na okruhy - Phantom MAX do práce - T-Max pro radost :)

PředchozíDalší

Zpět na Do 50ccm

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků