Technické problémy s čínskými skútry do objemu 50ccm (včetně).
24 úno 2012, 21:31
Ahoj tak co tomu bylo, v čem byl problém?
25 úno 2012, 14:24
Dělal jsem podtlak a pak na našlápnutí chytnul. Dneska jsem si objednal CDI Naraku 390.18,tak jsem zvědav.Vím,že tu bylo někde schéma nebo návod zapojení.Nemáte ho někdo?
Naposledy upravil
KYBLOS dne 23 říj 2013, 16:35, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou
27 úno 2012, 11:51
Měl by jsem prosbu, zda by mi mohl někdo poradit jak napojím CDI Naraku místo CDI originál Rhon.
27 úno 2012, 12:35
vyhodene peniaze lebo rhone sa da jednoducho odpojit obmedzovac
27 úno 2012, 15:19
SobiM: má to být takto: CDI
_________________________________________
CDI NARAKU NK390.18 <---> RHON CABLE
ORANŽOVÝ <---> ŠEDÝ
ČIERNY <---> ZELENÝ
BIELO ČIERNY <---> BIELO ČIERNY
ČERVENO BIELY <---> MODRO BIELY
ČERVENO ČIERNY <---> ČERVENO ČIERNY
_________________________________________
Originálne zapojenie CDI RHON
CDI originál RHON <---> RHON CABLE
ŠEDÝ <---> ŠEDÝ
ČIERNY <---> ZELENÝ
BIELO ČIERNY <---> BIELO ČIERNY
MODRO ČIERNY <---> MODRO BIELY
ČERVENO ČIERNY <---> ČERVENO ČIERNY
_________________________________________
Kire: Není pravda, s Naraku CDI jede Rhon lépe
27 úno 2012, 18:58
kire549 píše:vyhodene peniaze lebo rhone sa da jednoducho odpojit obmedzovac
Asi toho o motorkách moc nevíš, když tvrdíš, že je to nesmysl. Naopak, jede to znatelně lépe. Stačí si pročíst obsah tohoto fóra a zjistíš proč.Nepleť si restrikci s omezením maximálních otáček. Mám s CDI Naraku ty nejlepší osobní zkušenosti . Ne nadarmo má CDI Naraku v názvu SPORTOVNÍ.
27 úno 2012, 23:00
choze80 si to kupil a on sam povedal ze su to vyhodene peniaze,ja som si to tiez kupil a ziadna velka zmena...
zmenu som citil ked som kupil indukcnu cievku naraku a to do dost velky rozdiel mozem len odporucit
28 úno 2012, 18:34
Když jsem vyměnil to původní CDI za to CDI NARAKU TUNING pro skútry s motorem Minarelli Horizontal - 390.18,tak mě změna ohromila.Motor začal jít naprosto plynule za plynem bez jakékoliv prodlevy.Bez jakýchkoliv dalších úprav se maximální rychlost zvedla o 10km po rovině a o 12km z kopce.Tam kde jsem jezdil 55km/hod to začlo frčet 65km/h a kde byla moje maximálka po mírně svažité rovince na radaru 61km,jsem najednou jel rovných 70.Z kopce jsem dříve nepřelezl 69km/h,na těch se to vždy jakoby zaseklo, jako by to někdo brzdil.Po výměně se ručička dostala v pohodě na 80km/h.
Měl jsem ta CDI 1. generace,nyní i originál náhradní díl od Auro kelly je jiný.
28 úno 2012, 19:42
Original je jinej protoze to je cdi z maxona misto ze rhona.
28 úno 2012, 22:09
no je to mozne ze mam inu...
hlavne volnobeh sa mi zmenil je taky pravidelny...ale hlavne mi prestavalo pri 55km/h tahat zacalo trhat a po vypnuti svetiel to uz nerobilo ale teraz to uz nerobi takze spokojnost
29 úno 2012, 13:05
Ahojte..Tak už mám CDI Naraku doma,ale mám tam nějaké jiné barvy kabelů.
Mám tam tyto:
oranžový + černý do jedné svorky
černo-červený
černo-bílý
bílo-červený
29 úno 2012, 13:25
Vždyť to máš na předchozí stránce dokonale popsaný.....
29 úno 2012, 14:02
Ten oranžový musíš vytáhnout z té čokolády a dát to na vlastní konektor
zbytek musí jít.
29 úno 2012, 14:04
A jak a jaký?