od Sportman » 28 úno 2012, 18:34
Když jsem vyměnil to původní CDI za to CDI NARAKU TUNING pro skútry s motorem Minarelli Horizontal - 390.18,tak mě změna ohromila.Motor začal jít naprosto plynule za plynem bez jakékoliv prodlevy.Bez jakýchkoliv dalších úprav se maximální rychlost zvedla o 10km po rovině a o 12km z kopce.Tam kde jsem jezdil 55km/hod to začlo frčet 65km/h a kde byla moje maximálka po mírně svažité rovince na radaru 61km,jsem najednou jel rovných 70.Z kopce jsem dříve nepřelezl 69km/h,na těch se to vždy jakoby zaseklo, jako by to někdo brzdil.Po výměně se ručička dostala v pohodě na 80km/h.
Měl jsem ta CDI 1. generace,nyní i originál náhradní díl od Auro kelly je jiný.
Bez restrikce,sportovní CDI,žluté spojkové pružiny,street výfuk LeoVince Touring,bílá kontraska,variátor Multivar,válečky 9g , najeto víc jak 12000 km.