Technické problémy s čínskými skútry do objemu 50ccm (včetně).
06 úno 2012, 12:13
Výměna ložisek je samo domo v pohodě možná,pokud máš nějaké vybavení. Ložiska vyjdou na pár korun. Ale napřed to rozeber ať zjistíš kde je opravdu problem,je to práce na chvilku.
08 úno 2012, 15:49
Nic nemám. A ani nevim kde mi to v Phe opraví. Budu jezdit dokud to půjde,pak asi šrot. Nemám chut se v tom vrtat. 10 000 km udělal,asi je to začátek konce. Je to vlastně Maxon,ale to je fuk. Tady je víc pohyb.
08 úno 2012, 17:43
V Praze je spousta servisů na skútry. Třeba Scootland.
09 úno 2012, 09:55
žape píše:Nic nemám. A ani nevim kde mi to v Phe opraví. Budu jezdit dokud to půjde,pak asi šrot. Nemám chut se v tom vrtat. 10 000 km udělal,asi je to začátek konce. Je to vlastně Maxon,ale to je fuk. Tady je víc pohyb.
Já jezdim v Praze do servisu v Bráníku. Autoservis KS Branická 559/60 147 00 Praha 4 - Braník Kontakní informace:
tel.: +420 244 461 999 mob.: +420 775 336 55. Na Rhony a Maxony jsou tam specializovaní,jsou i smluvní servis Auto Kelly, takže mají i náhradní díly. Ale hlavně tam skůtrum opravdu rozumí a mají i velice rozumné ceny, pracují rychle a hlavně mají i kvalitní přístup k zákazníkovi. A mnohem nižší ceny než ve Scotlandu. Scotland bych volil v případě úprav a tuningu neboť tam mají zase dobré diagnostické vybavení. Z vlastní zkušenosti ti tento servis v Bráníku doporučuji.
11 úno 2012, 22:47
Ahoj.Potřebuji poradit.Někdy na podzim (cca září) jsem dostal na svůj skůtr novej karbec,protože mi nechtěl chytat.Udělali mi to v servisu na záruku.Ještě před poslední jízdou jsem tam koupil novou gelovku a projel ho asi 2x 200 metrů a strčil do garáže.Pži té jedné jízdě se mi stalo,že pomalu ubíral plyn,až úplně zdechnul.Hned jsem ho nahodil a pak už ok...Ale teď když k němu přijdu,tak točí,ale nechytne...Nevím co s tím mám dělat..Má i novou svíčku.
1?Musí se ten karbec nějak nastavit nebo je to normální?
2?A co potom teda udělat,aby chytal?
11 úno 2012, 22:59
Po delší odstávce se stává dost často že nechytá
Aby jsi nevymlátil baterku, tak stačí odpojit podtlakovou hadičku co vede od karbecu na podtlakový ventil v nádrži a pusou tam udělat podtlak - tím se ten ventil otevře a nateče benzín do karbecu, po chvíli ji zase nasadíš zpět a hurá na projížďku
12 úno 2012, 02:09
To jsem myslím už dělal...je to ta hadička co je pod sedlem a je nan í palivovej filtr??
12 úno 2012, 02:20
ne ta druhá - ta na které NENÍ palivový filtr
12 úno 2012, 09:26
Mě to dělá vždy když stojí víc jak 2 týdny. Zatřepu s nádrží,abych rozmíchal benzin a pak to párkrrát startuju nakopávačkou s plynem, až to chytne.Trvá to tak 1-2 minuty a pak už je to v pohodě.Jednou 2x měsíčně ho startuju přez zimu v garáži a nechám ho pár minut nastartovanej.Stejný problém mám i v létě když déle stojí.Chce to jen trochu trpělivosti.Jako varianta bez odpojování hadičky to zaky funguje.
12 úno 2012, 11:18
údajně je to u těchto skútrů normální že po delším stání nejdou ihned nastartovat.opravdu stačí si s tím chvilku pohrát a jak se dostane běnzím po celé palivové soustavě tak už je vše ok.
12 úno 2012, 13:01
Samozřejmě jestli máš dostatek trpělivosti na to to startovat startpákou, tak je to rozhodně taky řešení - hadička je jen rychlejší
12 úno 2012, 13:38
Sportman:Já se k ní přez týden nedostanu a né každý vákend si vzpomenu jí nastartovat,tak se mi to stává taky.Snad nevadí,že nemám plnou nádrž benzínu ne?Jak píšeš,že to nakopáváš cca 2 minuty,tak pak ti to chytne na nakopávačku?
A druhý problém mám s tím karbecem.proč mi to minule samo chcíplo?
12 úno 2012, 14:32
možná byla přilepená jehla, nebo něco - teď to asi neřeš, uvidíš co to bude dělat, až začneš normálně jezdit
13 úno 2012, 16:09
Mám další dotaz...Taky se vám povoluje matka zadního kola?Já to zkusil vyřešit tak, že jsem tam dal ještě jednu jako kontramatku..
13 úno 2012, 16:34
Cokoliv se povoluje,stačí zakápnout Loctitem....