Rhon Speed 50

Technické problémy s čínskými skútry do objemu 50ccm (včetně).

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod TUNER » 06 úno 2012, 12:13

Výměna ložisek je samo domo v pohodě možná,pokud máš nějaké vybavení. Ložiska vyjdou na pár korun. Ale napřed to rozeber ať zjistíš kde je opravdu problem,je to práce na chvilku.
Můj mazel je Škoda 130 - 1,8 T..........ostatní je druhořadý...:-D

Malaguti MAX 250ObrázekPiaggio X9 500ObrázekT-MaxObrázek
Uživatelský avatar
TUNER

2500+
 
Reputace: 202
Příspěvky: 3747
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Plzeň
Skútr / moto: Malaguti F12 50 + 250 - T-Max
Tuning / úpravy: F-12 50 - závoďák na okruhy - Phantom MAX do práce - T-Max pro radost :)

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod žape » 08 úno 2012, 15:49

Nic nemám. A ani nevim kde mi to v Phe opraví. Budu jezdit dokud to půjde,pak asi šrot. Nemám chut se v tom vrtat. 10 000 km udělal,asi je to začátek konce. Je to vlastně Maxon,ale to je fuk. Tady je víc pohyb.
žape

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 36
Registrován: 05 srp 2010, 13:24
Bydliště: středočesko
Skútr / moto: Maxon forcer 50,kawa chopper
Tuning / úpravy: Drobnosti na zvýšení výkonu a spolehlivosti. Jezdim v létě-zimě. Kufr Givi.

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod TUNER » 08 úno 2012, 17:43

V Praze je spousta servisů na skútry. Třeba Scootland.
Můj mazel je Škoda 130 - 1,8 T..........ostatní je druhořadý...:-D

Malaguti MAX 250ObrázekPiaggio X9 500ObrázekT-MaxObrázek
Uživatelský avatar
TUNER

2500+
 
Reputace: 202
Příspěvky: 3747
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Plzeň
Skútr / moto: Malaguti F12 50 + 250 - T-Max
Tuning / úpravy: F-12 50 - závoďák na okruhy - Phantom MAX do práce - T-Max pro radost :)

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod Sportman » 09 úno 2012, 09:55

žape píše:Nic nemám. A ani nevim kde mi to v Phe opraví. Budu jezdit dokud to půjde,pak asi šrot. Nemám chut se v tom vrtat. 10 000 km udělal,asi je to začátek konce. Je to vlastně Maxon,ale to je fuk. Tady je víc pohyb.

Já jezdim v Praze do servisu v Bráníku. Autoservis KS Branická 559/60 147 00 Praha 4 - Braník Kontakní informace:
tel.: +420 244 461 999 mob.: +420 775 336 55. Na Rhony a Maxony jsou tam specializovaní,jsou i smluvní servis Auto Kelly, takže mají i náhradní díly. Ale hlavně tam skůtrum opravdu rozumí a mají i velice rozumné ceny, pracují rychle a hlavně mají i kvalitní přístup k zákazníkovi. A mnohem nižší ceny než ve Scotlandu. Scotland bych volil v případě úprav a tuningu neboť tam mají zase dobré diagnostické vybavení. Z vlastní zkušenosti ti tento servis v Bráníku doporučuji.
Bez restrikce,sportovní CDI,žluté spojkové pružiny,street výfuk LeoVince Touring,bílá kontraska,variátor Multivar,válečky 9g , najeto víc jak 12000 km.
Uživatelský avatar
Sportman

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 146
Registrován: 16 črc 2010, 08:59
Skútr / moto: RHON LH50QT ,,Žlutý sršeň"
Tuning / úpravy: Bez restrikce,sportovní CDI,žluté spojkové pružiny,street výfuk LeoVince Touring,bílá kontraska,variátor Multivar,válečky 9g,najeto už víc jak 12000 km

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod SobiM » 11 úno 2012, 22:47

Ahoj.Potřebuji poradit.Někdy na podzim (cca září) jsem dostal na svůj skůtr novej karbec,protože mi nechtěl chytat.Udělali mi to v servisu na záruku.Ještě před poslední jízdou jsem tam koupil novou gelovku a projel ho asi 2x 200 metrů a strčil do garáže.Pži té jedné jízdě se mi stalo,že pomalu ubíral plyn,až úplně zdechnul.Hned jsem ho nahodil a pak už ok...Ale teď když k němu přijdu,tak točí,ale nechytne...Nevím co s tím mám dělat..Má i novou svíčku.

1?Musí se ten karbec nějak nastavit nebo je to normální?
2?A co potom teda udělat,aby chytal?
RHON NO EXTREME
Uživatelský avatar
SobiM

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 100
Registrován: 13 led 2011, 13:33
Bydliště: Česká Lípa - Praha
Skútr / moto: Rhon Speed 50
Tuning / úpravy: Odpojená restrikce

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod choze80 » 11 úno 2012, 22:59

Po delší odstávce se stává dost často že nechytá :-( Aby jsi nevymlátil baterku, tak stačí odpojit podtlakovou hadičku co vede od karbecu na podtlakový ventil v nádrži a pusou tam udělat podtlak - tím se ten ventil otevře a nateče benzín do karbecu, po chvíli ji zase nasadíš zpět a hurá na projížďku :-)
Restrikce pryč,laděný fuk, papučky dunlop GT301140/70r12, variátor malossi multivar s 4,5g válečky Polini, řemen hebo,modré pružinky ve spojce , otevřené sání,tryska 82,CDI naraku, odstraněna olejová pumpa a ořezán hlavní stojan na kruháčích drhnul :-)
Uživatelský avatar
choze80

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 360
Registrován: 11 črc 2010, 22:26
Bydliště: Mostkovice
Skútr / moto: RHON SPEED 50-LH50QT-C , Maxon matador 125 ccm
Tuning / úpravy: Restrikce pryč,laděný fuk, papučky dunlop GT301140/70r12, variátor malossi multivar s 4,5g válečky Polini, řemen hebo,modré pružinky ve spojce , otevřené sání,tryska 82,CDI naraku, odstraněna olejová pumpa a ořezán hlavní stojan na kruháčích drhnul :-)

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod SobiM » 12 úno 2012, 02:09

To jsem myslím už dělal...je to ta hadička co je pod sedlem a je nan í palivovej filtr??
RHON NO EXTREME
Uživatelský avatar
SobiM

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 100
Registrován: 13 led 2011, 13:33
Bydliště: Česká Lípa - Praha
Skútr / moto: Rhon Speed 50
Tuning / úpravy: Odpojená restrikce

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod choze80 » 12 úno 2012, 02:20

ne ta druhá - ta na které NENÍ palivový filtr :-)
Restrikce pryč,laděný fuk, papučky dunlop GT301140/70r12, variátor malossi multivar s 4,5g válečky Polini, řemen hebo,modré pružinky ve spojce , otevřené sání,tryska 82,CDI naraku, odstraněna olejová pumpa a ořezán hlavní stojan na kruháčích drhnul :-)
Uživatelský avatar
choze80

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 360
Registrován: 11 črc 2010, 22:26
Bydliště: Mostkovice
Skútr / moto: RHON SPEED 50-LH50QT-C , Maxon matador 125 ccm
Tuning / úpravy: Restrikce pryč,laděný fuk, papučky dunlop GT301140/70r12, variátor malossi multivar s 4,5g válečky Polini, řemen hebo,modré pružinky ve spojce , otevřené sání,tryska 82,CDI naraku, odstraněna olejová pumpa a ořezán hlavní stojan na kruháčích drhnul :-)

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod Sportman » 12 úno 2012, 09:26

Mě to dělá vždy když stojí víc jak 2 týdny. Zatřepu s nádrží,abych rozmíchal benzin a pak to párkrrát startuju nakopávačkou s plynem, až to chytne.Trvá to tak 1-2 minuty a pak už je to v pohodě.Jednou 2x měsíčně ho startuju přez zimu v garáži a nechám ho pár minut nastartovanej.Stejný problém mám i v létě když déle stojí.Chce to jen trochu trpělivosti.Jako varianta bez odpojování hadičky to zaky funguje.
Bez restrikce,sportovní CDI,žluté spojkové pružiny,street výfuk LeoVince Touring,bílá kontraska,variátor Multivar,válečky 9g , najeto víc jak 12000 km.
Uživatelský avatar
Sportman

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 146
Registrován: 16 črc 2010, 08:59
Skútr / moto: RHON LH50QT ,,Žlutý sršeň"
Tuning / úpravy: Bez restrikce,sportovní CDI,žluté spojkové pružiny,street výfuk LeoVince Touring,bílá kontraska,variátor Multivar,válečky 9g,najeto už víc jak 12000 km

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod mireksekyra » 12 úno 2012, 11:18

údajně je to u těchto skútrů normální že po delším stání nejdou ihned nastartovat.opravdu stačí si s tím chvilku pohrát a jak se dostane běnzím po celé palivové soustavě tak už je vše ok.
jezdím jen tak rychle jak létá můj anděl strážnej..............
Uživatelský avatar
mireksekyra

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 38
Registrován: 04 srp 2011, 13:55
Bydliště: Olomoucký kraj
Skútr / moto: Rhon speed 50 ,maxon matador 125
Tuning / úpravy: Rhon:restrikce pryč,cdi naraku

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod choze80 » 12 úno 2012, 13:01

Samozřejmě jestli máš dostatek trpělivosti na to to startovat startpákou, tak je to rozhodně taky řešení - hadička je jen rychlejší :-) :-)
Restrikce pryč,laděný fuk, papučky dunlop GT301140/70r12, variátor malossi multivar s 4,5g válečky Polini, řemen hebo,modré pružinky ve spojce , otevřené sání,tryska 82,CDI naraku, odstraněna olejová pumpa a ořezán hlavní stojan na kruháčích drhnul :-)
Uživatelský avatar
choze80

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 360
Registrován: 11 črc 2010, 22:26
Bydliště: Mostkovice
Skútr / moto: RHON SPEED 50-LH50QT-C , Maxon matador 125 ccm
Tuning / úpravy: Restrikce pryč,laděný fuk, papučky dunlop GT301140/70r12, variátor malossi multivar s 4,5g válečky Polini, řemen hebo,modré pružinky ve spojce , otevřené sání,tryska 82,CDI naraku, odstraněna olejová pumpa a ořezán hlavní stojan na kruháčích drhnul :-)

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod SobiM » 12 úno 2012, 13:38

Sportman:Já se k ní přez týden nedostanu a né každý vákend si vzpomenu jí nastartovat,tak se mi to stává taky.Snad nevadí,že nemám plnou nádrž benzínu ne?Jak píšeš,že to nakopáváš cca 2 minuty,tak pak ti to chytne na nakopávačku?

A druhý problém mám s tím karbecem.proč mi to minule samo chcíplo?
RHON NO EXTREME
Uživatelský avatar
SobiM

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 100
Registrován: 13 led 2011, 13:33
Bydliště: Česká Lípa - Praha
Skútr / moto: Rhon Speed 50
Tuning / úpravy: Odpojená restrikce

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod choze80 » 12 úno 2012, 14:32

možná byla přilepená jehla, nebo něco - teď to asi neřeš, uvidíš co to bude dělat, až začneš normálně jezdit :-)
Restrikce pryč,laděný fuk, papučky dunlop GT301140/70r12, variátor malossi multivar s 4,5g válečky Polini, řemen hebo,modré pružinky ve spojce , otevřené sání,tryska 82,CDI naraku, odstraněna olejová pumpa a ořezán hlavní stojan na kruháčích drhnul :-)
Uživatelský avatar
choze80

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 360
Registrován: 11 črc 2010, 22:26
Bydliště: Mostkovice
Skútr / moto: RHON SPEED 50-LH50QT-C , Maxon matador 125 ccm
Tuning / úpravy: Restrikce pryč,laděný fuk, papučky dunlop GT301140/70r12, variátor malossi multivar s 4,5g válečky Polini, řemen hebo,modré pružinky ve spojce , otevřené sání,tryska 82,CDI naraku, odstraněna olejová pumpa a ořezán hlavní stojan na kruháčích drhnul :-)

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod SobiM » 13 úno 2012, 16:09

Mám další dotaz...Taky se vám povoluje matka zadního kola?Já to zkusil vyřešit tak, že jsem tam dal ještě jednu jako kontramatku..
RHON NO EXTREME
Uživatelský avatar
SobiM

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 100
Registrován: 13 led 2011, 13:33
Bydliště: Česká Lípa - Praha
Skútr / moto: Rhon Speed 50
Tuning / úpravy: Odpojená restrikce

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod TUNER » 13 úno 2012, 16:34

Cokoliv se povoluje,stačí zakápnout Loctitem....
Můj mazel je Škoda 130 - 1,8 T..........ostatní je druhořadý...:-D

Malaguti MAX 250ObrázekPiaggio X9 500ObrázekT-MaxObrázek
Uživatelský avatar
TUNER

2500+
 
Reputace: 202
Příspěvky: 3747
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Plzeň
Skútr / moto: Malaguti F12 50 + 250 - T-Max
Tuning / úpravy: F-12 50 - závoďák na okruhy - Phantom MAX do práce - T-Max pro radost :)

PředchozíDalší

Zpět na Do 50ccm

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník