Technické problémy s čínskými skútry do objemu 50ccm (včetně).
27 črc 2010, 10:06
no toho cervika som si vsimol vcera pri rozoberani varia. v zivote by som nepovedal ze to sluzi na to. len aby si nepridrel ked ti tak spadla spotreba. nezabudaj ze to maze aj kluku a ked bude chudobna zmes tak koniec. ja len tak neodborne reagujem
27 črc 2010, 10:09
ano mas pravdu akorat chuda smes se ti projevy na svici coz ja nemam a opptimalni nastaveni karburatoru je 1-2otacky toho cervika takze chudy smesi se nebojim...
27 črc 2010, 10:47
Myslím si, že u 4T se nemusí tolik řešit chudší směs, protože je vše mazané z olejové lázně.
U 2T je mazání hooodně důležité.
A ohledně válečků - já je při výměně namazal dodanou vazelínou (Stage6) a zatím jsou netknuté.
27 črc 2010, 11:02
a kde sa vlastne nachadza ten sroub na nastavenie davky oleja?? je to dost chulostiva vec tak aby sa niekto z nas rhonakov nesekol. podla mna by tam ani nemal byt, ale pre istotu to sem napis. a mimochodom kde si kupoval ''piston stoper''? a cim si mazal valecky? vazelina ci olej? nebude casom problem s tym ze sa na valeckoch nalepy bordel z remena koli mazivu??
27 črc 2010, 12:59
pistona nemam protoze mam pneumatickou pistoli, ja to mazal vazelinou olej je asi k prdu... a davnovani eleje je pod motorem ze strany ventilatoru tak pod nim zespoda je klapka a tam je naky stelovani...
27 črc 2010, 18:29
kdy ti má dojít ten novej var?dej určitě vědět poznatky a případně typ...dám to tam asi vše najednou..Dnes jsem byl v AK na školení a koukal jsem na toho maxona,má lepší výfuk ale elekt. restr je řešená už prý v c.d.i Tak nevim kterého sršně poladit
27 črc 2010, 20:00
Však jsem psal,že je ten drátek jinde,odpojit a hotovo na městském radaru 73km/h
27 črc 2010, 21:01
Tak jsem vyměnil tu svíčku.Na tu původní jsem najel 820km s menšími problémy.Mám několik postřehů. 1.stará svíčka byla krásně rezatá-známka správného spalování 2.moto ihned naskočilo,a první překvapení,světla i při volnoběhu svítí (dříve jen poblikávala) 3. zvuk motoru se trošku změnil a stal se pravidelnějším 4.rozjezdy jsou plynulejší a možná i rychlejší 5.problém s přidušeným motorem při rychlosti 45km/h(popisoval jsem dříve)zmizel,motor plynule vystoupá až k 60km/h zde se drží i s ubráním plynu, 55km/h jede s plynem otočeným na půl,cestovní rychlost 55-60 km/h v pohodě dlouhodobě udržitelná 6.mírnější táhlejší kopce jede lépe tak o 5km/h rychleji,prudší kopec,žádný rozdíl a rychlost cca 30km/h . Maximální rychlost i z kopce cca 62km/h více prostě nejde.Nějaká rada by nebylajak se dostat alespoň na 70km/h?
Nejsem žádný automechanik,spíš naprostý amatér,motorku jsem měl naposledy před 25 lety (jawa 21) tam jsme si s klukama seřizovali a opravovali sami všechno,stačila šuplera,cigaretový papírek a běžné nářadí. Na mém Žlutém sršni jsem si zatím troufl na složení z krabice,rozebrání a prohlídku výfuku,vzduchového filtru,výměnu svíčky,dolití oleje a tankování.Jak se svíčka projeví na tankování zjistím při prvním tankování a pochlubím se zda se také s novou svíčkou snížila či zvýšila,jezdím stejnou trasu do a z práce.
27 črc 2010, 21:59
Taky bych se přikláněl k problému s karburátorem. A za zkoušku to stojí - a je to jednodušší a levnější pokus.
Podle mého názoru je to správná cesta. Myslím.
27 črc 2010, 23:35
Jinak by mě chlapi zajímalo,na kterém zářezu máte jehlu v karburátoru,já u Maxona uprostřed,laborovali jste s tím??
28 črc 2010, 14:48
no u prostred by to melo byt standartne ne? ja ji mam taky uprostred a nak bych stim nelaboroval ne?
28 črc 2010, 15:26
Co já vím?
A proč ne? Nějáké nebezpečí
28 črc 2010, 18:49
Zdravim tak mam za sebou prvu garancku.
Trosku prekvapenie. 780 Kč.
600Kč -garancna prolidka bez dph
40Kč - prevodovy olej bez dph
celkem s DPH 780.
-tak som nechal vymenit svicku za NGK, ktoru som dodal a naladili mi karburatok. Motor frci uz lepsie ako s povodnou svickou.Zisteny problem s volnym plynovym lankom, takze sa nastavil a potom palivovy filter mi upevnili ku konstrukcii. Povodne je volne zaveseny.
Za takych podmienok sa asi ani neoplati dodrzovat servisne podmienky.
28 črc 2010, 20:41
serviska by mněla být až na olej ZDARMA - asi tě pěkně natáhli.
Má jim to proplácet Kelly!!! Já jsem dal o jeden zářez výš a paráda
Naposledy upravil
KYBLOS dne 21 říj 2013, 18:09, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou
28 črc 2010, 20:58
ivannk píše:Zdravim tak mam za sebou prvu garancku.
Trosku prekvapenie. 780 Kč.
600Kč -garancna prolidka bez dph
40Kč - prevodovy olej bez dph
celkem s DPH 780.
-tak som nechal vymenit svicku za NGK, ktoru som dodal a naladili mi karburatok. Motor frci uz lepsie ako s povodnou svickou.Zisteny problem s volnym plynovym lankom, takze sa nastavil a potom palivovy filter mi upevnili ku konstrukcii. Povodne je volne zaveseny.
Za takych podmienok sa asi ani neoplati dodrzovat servisne podmienky.
Podle mě si neměl platit tolik peněz - normálně bych si pro ty prachy přišel - zavolej si na infolinku AK a tam si to nech potvrdit, že nemáš nic platit - 600,- Kč bez DPH je pořádná prasečina - v tý servisní knížce je napsaný, co AK hradí a co ne a prohlídku normálně hradí, ale i tak je 600 cena neskutečná (během dvou let máš mít 5 nebo 6 prohlídek, což je další 3 tisíce - a pořád bez DPH, takže poměrně dost peněz) - 800 není tak hrozně moc, ale proč to platit, když nemáš?