od Sportman » 27 črc 2010, 21:01
Tak jsem vyměnil tu svíčku.Na tu původní jsem najel 820km s menšími problémy.Mám několik postřehů. 1.stará svíčka byla krásně rezatá-známka správného spalování 2.moto ihned naskočilo,a první překvapení,světla i při volnoběhu svítí (dříve jen poblikávala) 3. zvuk motoru se trošku změnil a stal se pravidelnějším 4.rozjezdy jsou plynulejší a možná i rychlejší 5.problém s přidušeným motorem při rychlosti 45km/h(popisoval jsem dříve)zmizel,motor plynule vystoupá až k 60km/h zde se drží i s ubráním plynu, 55km/h jede s plynem otočeným na půl,cestovní rychlost 55-60 km/h v pohodě dlouhodobě udržitelná 6.mírnější táhlejší kopce jede lépe tak o 5km/h rychleji,prudší kopec,žádný rozdíl a rychlost cca 30km/h . Maximální rychlost i z kopce cca 62km/h více prostě nejde.Nějaká rada by nebylajak se dostat alespoň na 70km/h?
Nejsem žádný automechanik,spíš naprostý amatér,motorku jsem měl naposledy před 25 lety (jawa 21) tam jsme si s klukama seřizovali a opravovali sami všechno,stačila šuplera,cigaretový papírek a běžné nářadí. Na mém Žlutém sršni jsem si zatím troufl na složení z krabice,rozebrání a prohlídku výfuku,vzduchového filtru,výměnu svíčky,dolití oleje a tankování.Jak se svíčka projeví na tankování zjistím při prvním tankování a pochlubím se zda se také s novou svíčkou snížila či zvýšila,jezdím stejnou trasu do a z práce.
Bez restrikce,sportovní CDI,žluté spojkové pružiny,street výfuk LeoVince Touring,bílá kontraska,variátor Multivar,válečky 9g , najeto víc jak 12000 km.