Rhon Speed 50

Technické problémy s čínskými skútry do objemu 50ccm (včetně).

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod spontye » 27 črc 2010, 10:06

no toho cervika som si vsimol vcera pri rozoberani varia. v zivote by som nepovedal ze to sluzi na to. len aby si nepridrel ked ti tak spadla spotreba. nezabudaj ze to maze aj kluku a ked bude chudobna zmes tak koniec. ja len tak neodborne reagujem
vyfuk z maxona, cdi naraku racing, biela kontra malossi, zlte spojkove pruzinky malossi, odstranene kolienko sania, tryska 90, maximalka 65km rovina a neviem preco, odpojene auto mazanie.
Uživatelský avatar
spontye

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 54
Registrován: 08 črc 2010, 22:10
Skútr / moto: Rhon Speed 50
Tuning / úpravy: vyfuk z maxona, cdi naraku racing, biela kontra malossi, zlte spojkove pruzinky malossi, odstranene kolienko sania, tryska 90, maximalka 65km rovina a neviem preco, odpojene auto mazanie.

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod oldschool_dave » 27 črc 2010, 10:09

ano mas pravdu akorat chuda smes se ti projevy na svici coz ja nemam a opptimalni nastaveni karburatoru je 1-2otacky toho cervika takze chudy smesi se nebojim...
oldschool_dave

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 27
Registrován: 12 črc 2010, 12:25
Skútr / moto: rhon speed 50
Tuning / úpravy: odstranena restrikce

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod TomRaptor » 27 črc 2010, 10:47

Myslím si, že u 4T se nemusí tolik řešit chudší směs, protože je vše mazané z olejové lázně.
U 2T je mazání hooodně důležité. :idea:
A ohledně válečků - já je při výměně namazal dodanou vazelínou (Stage6) a zatím jsou netknuté. :wink:
Najeto Cyborg Zen 50 - 11.000 km, Piaggio X9 Amalfi 180 - 23.000 km, Yamaha Majesty 400 - 40.000 km, Ø 4,1 l/100 km
Klub http://www.SkutrPlus.cz
Uživatelský avatar
TomRaptor

250+
 
Reputace: 8
Příspěvky: 297
Registrován: 03 dub 2010, 20:30
Bydliště: Teplice
Skútr / moto: Yamaha Majesty 400 K5
Tuning / úpravy: Vyhřívané hefty a sedadla, USB a 12V zásuvka, boční brašny.

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod spontye » 27 črc 2010, 11:02

a kde sa vlastne nachadza ten sroub na nastavenie davky oleja?? je to dost chulostiva vec tak aby sa niekto z nas rhonakov nesekol. podla mna by tam ani nemal byt, ale pre istotu to sem napis. a mimochodom kde si kupoval ''piston stoper''? a cim si mazal valecky? vazelina ci olej? nebude casom problem s tym ze sa na valeckoch nalepy bordel z remena koli mazivu??
vyfuk z maxona, cdi naraku racing, biela kontra malossi, zlte spojkove pruzinky malossi, odstranene kolienko sania, tryska 90, maximalka 65km rovina a neviem preco, odpojene auto mazanie.
Uživatelský avatar
spontye

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 54
Registrován: 08 črc 2010, 22:10
Skútr / moto: Rhon Speed 50
Tuning / úpravy: vyfuk z maxona, cdi naraku racing, biela kontra malossi, zlte spojkove pruzinky malossi, odstranene kolienko sania, tryska 90, maximalka 65km rovina a neviem preco, odpojene auto mazanie.

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod oldschool_dave » 27 črc 2010, 12:59

pistona nemam protoze mam pneumatickou pistoli, ja to mazal vazelinou olej je asi k prdu... a davnovani eleje je pod motorem ze strany ventilatoru tak pod nim zespoda je klapka a tam je naky stelovani...
oldschool_dave

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 27
Registrován: 12 črc 2010, 12:25
Skútr / moto: rhon speed 50
Tuning / úpravy: odstranena restrikce

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod David Čermák » 27 črc 2010, 18:29

kdy ti má dojít ten novej var?dej určitě vědět poznatky a případně typ...dám to tam asi vše najednou..Dnes jsem byl v AK na školení a koukal jsem na toho maxona,má lepší výfuk ale elekt. restr je řešená už prý v c.d.i Tak nevim kterého sršně poladit
David Čermák

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 24
Registrován: 22 črc 2010, 23:01
Skútr / moto: Rhon
Tuning / úpravy: odstraněná restrikce,otevřené sání,tryska,variator molossi,2 komor výfuk z maxona

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod tom300 » 27 črc 2010, 20:00

Však jsem psal,že je ten drátek jinde,odpojit a hotovo na městském radaru 73km/h :D
multivar,restrikce off,......
tom300

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 26
Registrován: 24 črc 2010, 09:50
Bydliště: OVA a okolí
Skútr / moto: Max

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod Sportman » 27 črc 2010, 21:01

Tak jsem vyměnil tu svíčku.Na tu původní jsem najel 820km s menšími problémy.Mám několik postřehů. 1.stará svíčka byla krásně rezatá-známka správného spalování 2.moto ihned naskočilo,a první překvapení,světla i při volnoběhu svítí (dříve jen poblikávala) 3. zvuk motoru se trošku změnil a stal se pravidelnějším 4.rozjezdy jsou plynulejší a možná i rychlejší 5.problém s přidušeným motorem při rychlosti 45km/h(popisoval jsem dříve)zmizel,motor plynule vystoupá až k 60km/h zde se drží i s ubráním plynu, 55km/h jede s plynem otočeným na půl,cestovní rychlost 55-60 km/h v pohodě dlouhodobě udržitelná 6.mírnější táhlejší kopce jede lépe tak o 5km/h rychleji,prudší kopec,žádný rozdíl a rychlost cca 30km/h . Maximální rychlost i z kopce cca 62km/h více prostě nejde.Nějaká rada by nebylajak se dostat alespoň na 70km/h?
Nejsem žádný automechanik,spíš naprostý amatér,motorku jsem měl naposledy před 25 lety (jawa 21) tam jsme si s klukama seřizovali a opravovali sami všechno,stačila šuplera,cigaretový papírek a běžné nářadí. Na mém Žlutém sršni jsem si zatím troufl na složení z krabice,rozebrání a prohlídku výfuku,vzduchového filtru,výměnu svíčky,dolití oleje a tankování.Jak se svíčka projeví na tankování zjistím při prvním tankování a pochlubím se zda se také s novou svíčkou snížila či zvýšila,jezdím stejnou trasu do a z práce.
Bez restrikce,sportovní CDI,žluté spojkové pružiny,street výfuk LeoVince Touring,bílá kontraska,variátor Multivar,válečky 9g , najeto víc jak 12000 km.
Uživatelský avatar
Sportman

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 146
Registrován: 16 črc 2010, 08:59
Skútr / moto: RHON LH50QT ,,Žlutý sršeň"
Tuning / úpravy: Bez restrikce,sportovní CDI,žluté spojkové pružiny,street výfuk LeoVince Touring,bílá kontraska,variátor Multivar,válečky 9g,najeto už víc jak 12000 km

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod choze80 » 27 črc 2010, 21:59

Taky bych se přikláněl k problému s karburátorem. A za zkoušku to stojí - a je to jednodušší a levnější pokus. :D Podle mého názoru je to správná cesta. Myslím.
Restrikce pryč,laděný fuk, papučky dunlop GT301140/70r12, variátor malossi multivar s 4,5g válečky Polini, řemen hebo,modré pružinky ve spojce , otevřené sání,tryska 82,CDI naraku, odstraněna olejová pumpa a ořezán hlavní stojan na kruháčích drhnul :-)
Uživatelský avatar
choze80

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 360
Registrován: 11 črc 2010, 22:26
Bydliště: Mostkovice
Skútr / moto: RHON SPEED 50-LH50QT-C , Maxon matador 125 ccm
Tuning / úpravy: Restrikce pryč,laděný fuk, papučky dunlop GT301140/70r12, variátor malossi multivar s 4,5g válečky Polini, řemen hebo,modré pružinky ve spojce , otevřené sání,tryska 82,CDI naraku, odstraněna olejová pumpa a ořezán hlavní stojan na kruháčích drhnul :-)

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod tom300 » 27 črc 2010, 23:35

Jinak by mě chlapi zajímalo,na kterém zářezu máte jehlu v karburátoru,já u Maxona uprostřed,laborovali jste s tím??
multivar,restrikce off,......
tom300

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 26
Registrován: 24 črc 2010, 09:50
Bydliště: OVA a okolí
Skútr / moto: Max

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod oldschool_dave » 28 črc 2010, 14:48

no u prostred by to melo byt standartne ne? ja ji mam taky uprostred a nak bych stim nelaboroval ne?
oldschool_dave

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 27
Registrován: 12 črc 2010, 12:25
Skútr / moto: rhon speed 50
Tuning / úpravy: odstranena restrikce

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod tom300 » 28 črc 2010, 15:26

Co já vím?
A proč ne? Nějáké nebezpečí :D :)
multivar,restrikce off,......
tom300

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 26
Registrován: 24 črc 2010, 09:50
Bydliště: OVA a okolí
Skútr / moto: Max

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod ivannk » 28 črc 2010, 18:49

Zdravim tak mam za sebou prvu garancku.
Trosku prekvapenie. 780 Kč.
600Kč -garancna prolidka bez dph
40Kč - prevodovy olej bez dph
celkem s DPH 780.
-tak som nechal vymenit svicku za NGK, ktoru som dodal a naladili mi karburatok. Motor frci uz lepsie ako s povodnou svickou.Zisteny problem s volnym plynovym lankom, takze sa nastavil a potom palivovy filter mi upevnili ku konstrukcii. Povodne je volne zaveseny.
Za takych podmienok sa asi ani neoplati dodrzovat servisne podmienky.
Uživatelský avatar
ivannk

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 58
Registrován: 08 črc 2010, 21:18
Skútr / moto: RHON SPEED 50 YY LH50QT-C1
Tuning / úpravy: odstraněna el. restrikce, NGK svíčka :) , new CPI

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod choze80 » 28 črc 2010, 20:41

serviska by mněla být až na olej ZDARMA - asi tě pěkně natáhli. :( Má jim to proplácet Kelly!!! Já jsem dal o jeden zářez výš a paráda :D
Naposledy upravil KYBLOS dne 21 říj 2013, 18:09, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou
Restrikce pryč,laděný fuk, papučky dunlop GT301140/70r12, variátor malossi multivar s 4,5g válečky Polini, řemen hebo,modré pružinky ve spojce , otevřené sání,tryska 82,CDI naraku, odstraněna olejová pumpa a ořezán hlavní stojan na kruháčích drhnul :-)
Uživatelský avatar
choze80

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 360
Registrován: 11 črc 2010, 22:26
Bydliště: Mostkovice
Skútr / moto: RHON SPEED 50-LH50QT-C , Maxon matador 125 ccm
Tuning / úpravy: Restrikce pryč,laděný fuk, papučky dunlop GT301140/70r12, variátor malossi multivar s 4,5g válečky Polini, řemen hebo,modré pružinky ve spojce , otevřené sání,tryska 82,CDI naraku, odstraněna olejová pumpa a ořezán hlavní stojan na kruháčích drhnul :-)

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod aloyz312 » 28 črc 2010, 20:58

ivannk píše:Zdravim tak mam za sebou prvu garancku.
Trosku prekvapenie. 780 Kč.
600Kč -garancna prolidka bez dph
40Kč - prevodovy olej bez dph
celkem s DPH 780.
-tak som nechal vymenit svicku za NGK, ktoru som dodal a naladili mi karburatok. Motor frci uz lepsie ako s povodnou svickou.Zisteny problem s volnym plynovym lankom, takze sa nastavil a potom palivovy filter mi upevnili ku konstrukcii. Povodne je volne zaveseny.
Za takych podmienok sa asi ani neoplati dodrzovat servisne podmienky.

Podle mě si neměl platit tolik peněz - normálně bych si pro ty prachy přišel - zavolej si na infolinku AK a tam si to nech potvrdit, že nemáš nic platit - 600,- Kč bez DPH je pořádná prasečina - v tý servisní knížce je napsaný, co AK hradí a co ne a prohlídku normálně hradí, ale i tak je 600 cena neskutečná (během dvou let máš mít 5 nebo 6 prohlídek, což je další 3 tisíce - a pořád bez DPH, takže poměrně dost peněz) - 800 není tak hrozně moc, ale proč to platit, když nemáš?
aloyz312

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 27
Registrován: 08 črc 2010, 07:48
Skútr / moto: Rhon Speed 50
Tuning / úpravy: el. restrikce a NGK svíčka

PředchozíDalší

Zpět na Do 50ccm

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Bing [Bot] a 9 návštevníků