Technické problémy s čínskými skútry do objemu 50ccm (včetně).
30 srp 2011, 22:48
Asi ano - Objednací číslo Auto kelly YD F125T-9-1504900
02 zář 2011, 12:38
Ahoj všichni Rhonaci. Poraďte mi jakou mám pořídit řídící jednotku CDI? Chci originální vyměnit za nějakou lepší bez omezení otáček. Co mi doporučíte a hlavně kolik to stoji a kde? Kdyžtak sem dejte i nějaké odkazy. Dík moc
02 zář 2011, 15:31
Ptacud: mám doma CDI Naraku přímo do Rhona. Měl jsem ho tam, je v poho ale naboural jsem skutra a zkřivil se rám, takže odpis. Nechal bych ti ho za 350kč+ pošta. Jinak je to tohle:
http://e-shop.adventure-biker.cz/index. ... tal-390-18
04 zář 2011, 22:24
Zdravím "Sršňáci" Tak jsem opustil Vaše řady.
Skútr Rhon jsem počátkem července prodal , něco přidal a koupil ojetýho itala PIaggio X9 180 Amalfi.
Jede jak šlak, ale je to úplně jiná krevní skupina .
Tak Loučení a mávání.
05 zář 2011, 02:00
A co naše skútříky? Kolik kdo máte už najeto?Já k dnešnímu dni, 5.9.2011, mám najeto 5230 km.Posledních 2,5 tisíce bez jediné závady. A co vy ostatní?
05 zář 2011, 17:37
3580 Km - bez závady
nyní už toho asi moc nenajezdím, protože mi dnes přišel MAXON 125 ccm
05 zář 2011, 18:23
Já jsem měl do minulého týdne najeto 3080 km, jenom s jednou závadou,polámály se mi zuby na takovém tom půlkruhu startování. Jinak nic.
12 zář 2011, 20:47
choze80 píše:To bych samozřejmě strašně rád, ale já mám již domazávání odstraněno - takže není co fotit
Chcel by som sa opýtať že pri odstranovaní mazania si hadičku ktora ide z nádržky zablendoval alebo len odrezal a hotovo
12 zář 2011, 22:34
Propojil jsem je do sebe a naplnil olejem, aby to čerpadlo jakoby honilo ten zbytek oleje kolem dokola
14 zář 2011, 20:14
Tak mám další reklamaci (1. rozlomené pouzdro lanka plynu, 2. vadná zapalovací cívka, 3. zadřený motor)
Při 930 km za pěkného počasí po 4 km jízdy při jízdě z mírného kopce rychlostí 55 km/h došlo k upadnutí zajišťovací spony pístu a zadření motoru. Reklamace uznána, vše poškozené vyměněno, jen se oprava protáhla na víc jak dva týdny - nebyly náhradní díly. Dnes jsem si skůtr vyzvedl, vím, že ho teď nesmím honit, musí se nově zajet. Ale co mě zarazilo, že jede jen 39 km/h a to pod plynem na cca 1/3, víc ani ťuk, přidání plynu nemá vliv, jen se trochu stoupne hluk - otáčky (tím jsem laicky vyloučil špatně nastavené lanko plynu). Kontaktoval jsem servis a prý se to samo zlepší, restrikci tam žádnou nedávali. Mám se za čas zastavit. Najel jsem hned 40 km a pořád stejné - tak nevím. Když byl skutr nový, tak už při najetých 11 km jel i těch 55 km/h. To bude zase nějaká blbost......
14 zář 2011, 21:33
jj závlačky moc neumý taky jsem dělal stejně zakousnutýho. jinak to s tou rychlostí je divný a nejspíš se to nezlepší jentak samo.
14 zář 2011, 21:48
uplně stejně mi to jelo s restrikcí - fakt ji tam nenacvakli?? Kontroloval jsi to??
15 zář 2011, 00:11
Blížím se 6000 km a teď mi asi odešla jednotka je tam původní a reklamoval jsem za celou dobu tlumič a dvakrát lako jinak dobrý dvakrát jsem měnil válečky a teď budu dávat kevlarový řemen a novou jednotku co mi přijde z reklamace nebo jako dát a jaký máte řemen? ten čínskej nechci nahradil jsem ho za rubenu za 140 kč
vydržel 4500 km ale už chce vyměnit zrovna za kevlar
16 zář 2011, 20:48
choze80 píše:uplně stejně mi to jelo s restrikcí - fakt ji tam nenacvakli?? Kontroloval jsi to??
To bylo první, po čem jsem šel a i proto jsem hned volal do toho servisu. Pamatuji si, jak vypadala elektroinstalace před opravou a teď je to pod sedadlem nějaké jiné, zelený kablík s neosazenou restrikcí úplně chybí. Předpokládám, že v servisu nejdříve (než zjistili zadřený motor) hledali závadu v elektrice, tak snad něco zkoušeli s CDI, možná ji vyměnili a zapojili i restrikci, ale netuším kam, protože to vypadá, že každý drát někam logicky vede. No ještě na to jednou kouknu, ujedu tak alespoň 200 km a budu trvat na ostranění "závady" v servise.
16 zář 2011, 21:23
Taky je možný že ti tam soupli úplně jiný CDI -když jsem jednou měnil cdi, tak jsem špatně docvakl kabl, a chovalo se to jako s restrikcí.