Technické problémy s čínskými skútry do objemu 50ccm (včetně).
24 črc 2011, 16:42
do toho co máš na té první fotce NERÝPEJ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! je to přimazávání oleje a je to nastaveno z výroby, jinak by ti tam šlo buďto moc, nebo málo oleje a ZADŘEL by jsi !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
24 črc 2011, 21:59
Hups
24 črc 2011, 22:10
Na jaké adrese objednám samolepky Žlutý Sršen
24 črc 2011, 22:41
SobiM - takže už ti to jede? Lanko jen vyměň a bude to OK - ale s tím dole pod motorem fakt nehejbej
Lanko plynu je půlené, takže stačí vyměnit jen tu poškozenou část a bude to OK
24 črc 2011, 22:49
choze80:Už jsem s tím bohužel hýbal.Šel jsem po lanku a došel jsem k tomudle,tak jsem to zkusil poštelovat.Stejně to musím dát do servisu na výměnu,protože na to nemám čas a navíc je to v záruce,tak by to měla bát záruční oprava.Nebo ne?
Jinak už chytámale ten plyn furt blbne...
24 črc 2011, 23:00
tak to hlavně nestartuj, nebo namaž ještě do nádrže, ať to nepřidřeš - a řekni jim, že se ti to tam pod motorem povolilo, tak ať ti to seštelujou, ať je to kdyžtak na nich , kdyby jsi to zadřel. Bude s tím asi problém, protože v žádnejch materiálech k tomuto stroji není napsáno jak to má být (základní nastavení)
25 črc 2011, 09:16
Tak to už je na nich.Snad mi to sežerou.
25 črc 2011, 10:31
No podle mě s servisu hned poznaj že se v tom vrtal. Já to teda z tý fotky poznal hned. Jinak správný nastavení je popsaný
v knize : Skútry - ošetřování, údržba, opravy (
http://www.kopp.cz/www/cz/275-vyrobek-s ... zba-opravy ).
25 črc 2011, 11:44
Tak kdybych věděl jak zhruba to má být,tak by nemusely.
25 črc 2011, 12:02
Večer až přijdu z práce tak ti sem zkusím dát nějaký fotky. Jinak z toho co je vidět na těch fotkách mi přijde že máš to lanko dost našponovaný a dává ti to pořád plnou dávku oleje.
Naposledy upravil
KYBLOS dne 23 říj 2013, 15:43, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou
27 črc 2011, 11:08
PROOF:Uděláš ty fotky?Jinak já se v tom moc neorientuju,tak to nepoznám.Ale je pravda,že mi to strašně hulilo,když jsem jí kdykoliv nastartoval
27 črc 2011, 11:28
Dneska se k tomu snad dostanu. Sorry
28 črc 2011, 01:08
Tak včera sem byl domluvený s paní, co prodávala nového rhona, že se přijedu projet. Čekal sem, že to bude hrozné svezení, ale celkem se to dalo. Hlavní věc co jsem ale potřeboval zkusit bylo jak mě skútr vytáhne do kopce, zda nebude potřeba tomu trochu pomoc nohama, ale i tam se nejhorší obavy nepotvrdili. Tak sem víc neřešil, zaplatil a skútra odvezl. Kvůli zdechlosti státních zaměstnanců jsem si sice poseděl půl dne na registru vozidel (předemnou dva lidi) a tudiž sem přijel pozdě do práce. Dopoledne našrubuju značku a zajedu si nechat vytisknout novou zelenou kartu s RZ místo VIN. Skútr má pár mušek, které tady už psalo víc lidí. Například poblikávání světel na volnoběh, maximální rychlost dle tacho cca 55km/h, ovšem radar mi ukázal 49km/hod, palivoměr po načerpání benzínu doplna ukazoval napřed minimum, ale po pár opětovných zapnutí zapalování už ukázal plnou. Našel jsem tady docela dost postřehů, ale prošel jsem sotva 1/4 příspěvků, proto bych byl vděčný, kdyby mi někdo ochotný napsal do mailu (nebo na ICQ, případně sem), jaké mušky vychytat. A taky kde všude jsou restrikce. Vím, že bych to tady našel, ale přecejen pročítat tolik stránek je moc nadlouho. Taky nevím jestli restrikce zrušit zrovna, nebo ještě pár km najezdit - teď mám najeto 70km.
28 črc 2011, 08:13
Zdravim, restrikcia stana 104
radia to nechat tak asi 500km, proste to trochu zabehnut. Nazory su rozne. Hlavne to nedrziat stale pod plnym plynom.
30 črc 2011, 10:36
Tak mám najeto 1500km,bez větších problémů(odvzušňování nádrže,baterie K.O.),spotřeba do 4litrů,většina jízdy ve 2 lidech,70% jízdy na plný plyn....