Technické problémy s čínskými skútry do objemu 50ccm (včetně).
19 črc 2011, 20:47
vydělat oranžovej drát z kostky a dát na něj klasický konektor a kostku napojit na druhou kostku dle návodu a ten druhej taktéž dle návodu - dělal jsem to cca před týdnem a maká skvěle
19 črc 2011, 21:32
Oka, zítra to udělám s bratránkem. Jinak dneska sem jel projet po dešti a záda byli suchý
:D Jo a chtěl jsem se zeptat, taky vám to po studeném startu tak kouří?mě to dýmí skoro stejně jako dědova babetta
a liju tam Agip 2T City, který by měl právě málo kouřit.
20.7. edit:Mám další problém s CDI, dneska jsem ho namontoval, a jede to stejne, dokonce mám pocit, že to jde hůř na 60 km/h než stím origo. Co stím?? Díky za rady
Naposledy upravil
KYBLOS dne 23 říj 2013, 15:31, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou
20 črc 2011, 16:56
Velice jednoduchá rada,pokud chceš jezdit víc jak 60 km/h,stačí udělat velice "jednoduchou" věc........
.....prodat to a koupit něco kvalitního
21 črc 2011, 11:51
ááá zase jeden pan chytrej. Na Rhonu mám najeto už skoro 4500 km a jsem spokojený. Nikdy mě nikde nenechal, vždy dojel. Pořizovací cena nízká, dostupnost náhradních a tuningových dílu v pohodě. Mě dnes jezdí po rovině až 73km /h, do kopce 40-50 km/h taky v pohodě,běžná přepravní rychlost 65km/h mi stačí. A jestli si myslíš ,že značkový stroj je zázrak , tak to se také pleteš. Pořizovací cena nového je dvoj až trojnásobná a 10let stará ojetina v bůhví jakém stavu za 20000 také není zrovna terno.Třeba taková Yamaha má skoro 40% čínských součástek.Ale to už jsme tu řešili. Kámoš si koupil Suzuki 600 a už se mu 2x klekla a to ji má 3 měsíce.
P.S. když si to tu pročteš, tak některé Rhony po úpravě jezdí 80-90 km/h.
21 črc 2011, 14:33
STOP Flame - je to zcela zbytečné a hlavně tohle zhodnocení se objektivně dá udělat, až Rhon bude mít najeto 15-20tisíc km..
21 črc 2011, 15:27
Only: Promiň, myslel jsem, že narážíš na kvalitu Rhonů
Sportman: Nemohl bys udělat fotku, toho jak vypadá Ten výfuk na Rhonovi? Dík
22 črc 2011, 07:06
Sportman píše:TUNER píše:Velice jednoduchá rada,pokud chceš jezdit víc jak 60 km/h,stačí udělat velice "jednoduchou" věc........
.....prodat to a koupit něco kvalitního
ááá zase jeden pan chytrej. Na Rhonu mám najeto už skoro 4500 km a jsem spokojený. Nikdy mě nikde nenechal, vždy dojel. Pořizovací cena nízká, dostupnost náhradních a tuningových dílu v pohodě. Mě dnes jezdí po rovině až 73km /h, do kopce 40-50 km/h taky v pohodě,běžná přepravní rychlost 65km/h mi stačí. A jestli si myslíš ,že značkový stroj je zázrak , tak to se také pleteš. Pořizovací cena nového je dvoj až trojnásobná a 10let stará ojetina v bůhví jakém stavu za 20000 také není zrovna terno.Třeba taková Yamaha má skoro 40% čínských součástek.Ale to už jsme tu řešili. Kámoš si koupil Suzuki 600 a už se mu 2x klekla a to ji má 3 měsíce.
P.S. když si to tu pročteš, tak některé Rhony po úpravě jezdí 80-90 km/h.
Jj,pročtenýho toho mam dost a v praxi vyzkoušeno ještě víc.......proto píšu to co píšu
22 črc 2011, 08:24
Tuner: Rhon má jednu strašnou výhodu oproti jiným - nemusím se o něj tolik bát, že bych ho po příchodu ze sámošky nenašel. Já ho mám seriového a nepřišla potřeba to nijak tunit. Naprosto stačí hlavně na ty jiné značkové :- )) stroje co jedou prostě 45kmh a víc ne :- ))) to je švanda na silnicích
Nevýhoda uživatelká Rhona - nevejde se mu hlema pod sedlo.. to fakt zamrzí.
když to shrnu:
Je to levné +
Je to bez úprav úsporné +
Jede to cca 55kmh což je papírově jednoznačně +++
Díly jsou dostupné, levné, zaměnitelné +
Vypadá to dobře +
Má to dobré světla i v noční jízdě +
Nezájem zlodějů +
Opravy řeší a ještě bude víc jak rok servis zadarmo ++
Jednoduchá vytunitelnost +
Boční stojánek +
Je to tvrdé jako prase -
Slabé brzdy -
Horší materiály - (na kapotě mi nic nevadí, ale gripy na řidítkách jsou teda hodně španý
Seriové tragické uložení baterie -
Praská plast pod nohama -
Nevejde se helma pod sedlo -
Je nutné ten stroj častěji kontrolvoat a věnoévat mu sem tam pár minut servisu - (nutné základní znalostim mechaniky)
Na prvních 1000km je nutné vyměnit všechny špatné kusy tj jezdit časteji do servisu -
Holka má problém ho dostat na hlavní stojan -
Zvláštní sazby za pravidelný "značkový " servis -
Dle tohohle vyhodnocení bych toho skůtra nedoporučil holce, která by za sebou neměla někoho, kdo by byl schopnej se o to starat a kontrolovat. Pro českýho kutila ideální stroj.
Mě osobně ty plusy prostě převažujou. Nejsem náročnej. Pořizovací cena byla 10k a za to jsem opravdu nenašel nyní lepší. Vše bylo buď bez značek a nebo za vyšší peníze. Jde nyní pouze o to, kolik toho Rhon vydrží. Když najede 15tisíc km, vyplatí se. Když najede 10tisíc už to bude horší, když najede 20 tisíc tak se to jednoznačně vyplatilo. TO se ukáže časem, proto je nyní zbytečné to řešit. Čína je sázka na neznámou, ale nezatracoval bych to
22 črc 2011, 11:53
Only,kdy dáme ten srazík aby jsme to mohli porovnat ? Značky který jedou 45 jsou zablokovaný,neznam žádnou která by po odstranění restrikcí jezdila tak málo
Ohledně vytunitelnosti....pokud to chceš vytunit,aby to jelo jako třeba moje seriofka,tak to potom jo ))),pokud by jsi se chtěl dostat třeba k 15 PS,který jsem měl cca na předchozim skútru,tak je to nereálný....
22 črc 2011, 12:01
na honění koní tu jsou jiní a očividně to lze. Mě to netrápí, mě ten skůtr, tak jak stojí prostě vyhovuje. Na sraz ted nemám čas a hlavně je k tomu nunté počasí, které to těžce sabotuje
22 črc 2011, 15:28
Čus chlapi, dneska mi došel ten nový výfuk Leo Vince Touring, v krabici byl výfuk, držák, pružinky a válečky. já jsem si ještě přiobjednávál řemen Hebo. Jo mám otázku, na tom výfuku je zůžený ten vstup, mám to provrtat na větší díru nebo to mám nechat tak? Protože, když tam ten výfuk je, tk to je mnohem horší než s origo výfukem. Velice špatná akcelerace a maximální rychlost 55km/h a víc ani ťuk
22 črc 2011, 17:18
Čus chlapi , přemýšlím jestli vzít toho svýho Rhona na výlet a nevím jestli je to dobrý nápad. Chtěl bych s ním jet na chatu která je vzdálená 100 km už sem si našel cestu je to přes vesnice na silnicích 2 a 3 třídy...prostě obec , pole , obec , pole znáte to.
Ale obávám se vzdálenosti...máte na Rhonech někdo zkušenosti s delšími trasami??? Navíc mi Rhon zatím jede pouze okolo 63Km/h jako maximálka..tak váhám. Díky za názory
22 črc 2011, 18:02
globator22 píše:Čus chlapi, dneska mi došel ten nový výfuk Leo Vince Touring, v krabici byl výfuk, držák, pružinky a válečky. já jsem si ještě přiobjednávál řemen Hebo. Jo mám otázku, na tom výfuku je zůžený ten vstup, mám to provrtat na větší díru nebo to mám nechat tak? Protože, když tam ten výfuk je, tk to je mnohem horší než s origo výfukem. Velice špatná akcelerace a maximální rychlost 55km/h a víc ani ťuk
Je to restrikce. Musíš jí z toho vydolovat ven.
22 črc 2011, 18:10
The Doctor: a mám to z tama tahat, nebo to mám provrtat?
22 črc 2011, 18:24
Odvrtat,odbrousit,prostě vyndat... Většinou to tam je jen bodnutý.