choze80 píše:Taky jsem se na to díval, ale potom zavrhl, raději bych někde našel nějaký plexi co by nám tam pasovalo, ale nikde nic
fandalCZ píše:Nazdar Rhoňáci žluťáci,
tak s tím mým žluťáčkem je něco v nepořádku víc, než jsem tušil a jak se ukazuje i mechanik se dostává do konců. Poté co mi odmítal po rozjezdu (cca 50m) jet a motor přestal jít, nastala v servisu výměna CDI, zapalování a tuším že cívky. Jo, to je v pohodě, jenže .....Teď nastartuju - OK, nechám chvilku brumlat (otevřít bránu atd...) pak se zozjedu - OK a ono ejhle po chvíli (10-50m) motor absolutně ztratí výkon. Pro změnu od předchozí poruchy stačí ubrat plyn - znova přidat a jedu dál... no teda dál.... než ujedu cca 500 m tak to musím opakovat několikrát. Pak po zahřátí už jedu v pohodě. Servis o5 vyměnil další část - tentokrát automatický sytič - bez pozitivního výsledku. Nevíte čím to může být? Když to nenechám schládnout tak to startuje - rozjíždí se - a jede v pohodě. Karburátorem se mi to nezdá - to by nedělalo jen po studeném startu. Dostal jsem radu zkontrolovat kabeláž jestli není nějaký spoj pápá.... Jsem z toho Janek..... takže bouráci z roje Žluťáků nevíte co by to mohlo dělat ?
acswin píše:Čau nemáte někdo zkušenosti se servisem v Praze , kde by byl dobrej mechanik kterej umí s Rhonem a nemusel bych čekat měsíc než mě vezmou?? Díky
only_one píše:Jak se vám skůtr chová když dýl stojí (týden a více)? Tomu našemu se vůbec nechtělo startovat. Řekl bych, že to dělá ten podtlakovej ventil na benzín. Řešil někdo jeho odstranění a výměnu za něco funkčního?
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 návštevníků