Rhon Speed 50

Technické problémy s čínskými skútry do objemu 50ccm (včetně).

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod choze80 » 27 čer 2011, 20:55

Taky jsem se na to díval, ale potom zavrhl, raději bych někde našel nějaký plexi co by nám tam pasovalo, ale nikde nic :-( :? Co ty neony dělal jsi je? Jak to dopadlo?
Naposledy upravil KYBLOS dne 23 říj 2013, 15:02, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou
Restrikce pryč,laděný fuk, papučky dunlop GT301140/70r12, variátor malossi multivar s 4,5g válečky Polini, řemen hebo,modré pružinky ve spojce , otevřené sání,tryska 82,CDI naraku, odstraněna olejová pumpa a ořezán hlavní stojan na kruháčích drhnul :-)
Uživatelský avatar
choze80

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 360
Registrován: 11 črc 2010, 22:26
Bydliště: Mostkovice
Skútr / moto: RHON SPEED 50-LH50QT-C , Maxon matador 125 ccm
Tuning / úpravy: Restrikce pryč,laděný fuk, papučky dunlop GT301140/70r12, variátor malossi multivar s 4,5g válečky Polini, řemen hebo,modré pružinky ve spojce , otevřené sání,tryska 82,CDI naraku, odstraněna olejová pumpa a ořezán hlavní stojan na kruháčích drhnul :-)

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod globator22 » 28 čer 2011, 08:15

Ještě ne protože v té prodejně, kde jsem si to chěl koupit, neměli žlutý neon a říkal, že zatím neví kdy mu příjdou. Jo a našel jsem zajimavého Rhona na motoinzerci.cz. Nějaký chlápek si ho nechal potáhnout Karbonovou folií
http://www.motoinzerce.cz/motorky/rhon/ ... er-50.html Otom taky uvažuju ale to by asi vyšlo na pěkný prachy :(
Peugeot TKR - 70ccm Malossi sport, karbec 19mm Naraku, open filtr, fuk Giannelli Extra-Zatím zajíždím
Uživatelský avatar
globator22

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 372
Registrován: 26 pro 2010, 14:52
Bydliště: Ostrava-Zábřeh
Skútr / moto: Peugeot TKR 50
Tuning / úpravy: 70ccm Malossi Sport, 19mm karbec Naraku, Giannelli Extra, open filtr

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod vize2010 » 30 čer 2011, 15:52

choze80 píše:Taky jsem se na to díval, ale potom zavrhl, raději bych někde našel nějaký plexi co by nám tam pasovalo, ale nikde nic :-( :?

Já mám ve skříni turist plexi z Hondy Varadero, ale nevím, zda se tím nezvýší odpor vzduchu . Chce to prostě vyzkoušet. Přes zimu dám snad do hromady nějaký ucházející držáky plexi..
vize2010

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 20
Registrován: 20 čer 2011, 00:23
Bydliště: Brno - Řečkovice
Skútr / moto: Rhon Speed, od 9/2011 Piagiio X9 180 Amalfi

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod choze80 » 30 čer 2011, 19:40

právě že by to mělo být lepší, protože by měl vzduch lépe obtékat kolem tebe, a neměl by narážet tobě do prsou :-)

jinak tvarově ideální :-)
Restrikce pryč,laděný fuk, papučky dunlop GT301140/70r12, variátor malossi multivar s 4,5g válečky Polini, řemen hebo,modré pružinky ve spojce , otevřené sání,tryska 82,CDI naraku, odstraněna olejová pumpa a ořezán hlavní stojan na kruháčích drhnul :-)
Uživatelský avatar
choze80

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 360
Registrován: 11 črc 2010, 22:26
Bydliště: Mostkovice
Skútr / moto: RHON SPEED 50-LH50QT-C , Maxon matador 125 ccm
Tuning / úpravy: Restrikce pryč,laděný fuk, papučky dunlop GT301140/70r12, variátor malossi multivar s 4,5g válečky Polini, řemen hebo,modré pružinky ve spojce , otevřené sání,tryska 82,CDI naraku, odstraněna olejová pumpa a ořezán hlavní stojan na kruháčích drhnul :-)

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod vize2010 » 02 črc 2011, 12:30

Tvarově vypadá opravdu hezky jen zmáknout ty držáky na řídítka. Počítám , že spodní špička plexi by na Rhonovi začínala cca 1cm nad předním osvětlením parkovačky.

http://www.aukro.cz/plexi-stit-honda-va ... LikeButton

Pak to nebude už RHON, ale R-Honda.
Naposledy upravil KYBLOS dne 23 říj 2013, 15:02, celkově upraveno 1
Důvod: Citace posledního příspěvku
vize2010

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 20
Registrován: 20 čer 2011, 00:23
Bydliště: Brno - Řečkovice
Skútr / moto: Rhon Speed, od 9/2011 Piagiio X9 180 Amalfi

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod choze80 » 02 črc 2011, 22:44

Vyzkoušej to přiměřit na ty čtyři šroubky zo drží tu černou kapličku - jestli by to nešlo přišroubovat přímo přez ně :-) :shock: :o místo vymýšlení držáků na řidítka
Restrikce pryč,laděný fuk, papučky dunlop GT301140/70r12, variátor malossi multivar s 4,5g válečky Polini, řemen hebo,modré pružinky ve spojce , otevřené sání,tryska 82,CDI naraku, odstraněna olejová pumpa a ořezán hlavní stojan na kruháčích drhnul :-)
Uživatelský avatar
choze80

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 360
Registrován: 11 črc 2010, 22:26
Bydliště: Mostkovice
Skútr / moto: RHON SPEED 50-LH50QT-C , Maxon matador 125 ccm
Tuning / úpravy: Restrikce pryč,laděný fuk, papučky dunlop GT301140/70r12, variátor malossi multivar s 4,5g válečky Polini, řemen hebo,modré pružinky ve spojce , otevřené sání,tryska 82,CDI naraku, odstraněna olejová pumpa a ořezán hlavní stojan na kruháčích drhnul :-)

Re: POMÓÓÓÓC

Příspěvekod mato99 » 04 črc 2011, 19:35

fandalCZ píše:Nazdar Rhoňáci žluťáci,
tak s tím mým žluťáčkem je něco v nepořádku víc, než jsem tušil a jak se ukazuje i mechanik se dostává do konců. Poté co mi odmítal po rozjezdu (cca 50m) jet a motor přestal jít, nastala v servisu výměna CDI, zapalování a tuším že cívky. Jo, to je v pohodě, jenže .....Teď nastartuju - OK, nechám chvilku brumlat (otevřít bránu atd...) pak se zozjedu - OK a ono ejhle po chvíli (10-50m) motor absolutně ztratí výkon. Pro změnu od předchozí poruchy stačí ubrat plyn - znova přidat a jedu dál... no teda dál.... než ujedu cca 500 m tak to musím opakovat několikrát. Pak po zahřátí už jedu v pohodě. Servis o5 vyměnil další část - tentokrát automatický sytič - bez pozitivního výsledku. Nevíte čím to může být? Když to nenechám schládnout tak to startuje - rozjíždí se - a jede v pohodě. Karburátorem se mi to nezdá - to by nedělalo jen po studeném startu. Dostal jsem radu zkontrolovat kabeláž jestli není nějaký spoj pápá.... Jsem z toho Janek..... takže bouráci z roje Žluťáků nevíte co by to mohlo dělat ? :cry: :cry: :cry:

Neviem či máš už skútra v poriadku ale keď skúter vynecháva pri stredných otáčkach môže byť vadne tesnenie pod výfukom. Ak je poškodené tesnenie výfuku dvojtakt je na to citliví lebo tade saje falošny vzduch. Po výmene tesnenie by mal íst dobre.
mato99

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 13
Registrován: 06 zář 2010, 21:24
Skútr / moto: LH50QT-C

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod acswin » 06 črc 2011, 16:32

Čau nemáte někdo zkušenosti se servisem v Praze , kde by byl dobrej mechanik kterej umí s Rhonem a nemusel bych čekat měsíc než mě vezmou?? Díky
acswin

0+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 3
Registrován: 30 čer 2011, 10:52
Skútr / moto: Rhon 50

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod ivannk » 07 črc 2011, 08:18

ne, nemam tam gelovku ale je tam bezudrzbovka.

na kolko otacek sroubu mate nastaveny volnobeh?

dekuji
Naposledy upravil ivannk dne 07 črc 2011, 10:16, celkově upraveno 1
Uživatelský avatar
ivannk

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 58
Registrován: 08 črc 2010, 21:18
Skútr / moto: RHON SPEED 50 YY LH50QT-C1
Tuning / úpravy: odstraněna el. restrikce, NGK svíčka :) , new CPI

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod only_one » 07 črc 2011, 08:49

Jak se vám skůtr chová když dýl stojí (týden a více)? Tomu našemu se vůbec nechtělo startovat. Řekl bych, že to dělá ten podtlakovej ventil na benzín. Řešil někdo jeho odstranění a výměnu za něco funkčního?
only_one

5+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 9
Registrován: 13 čer 2011, 13:20
Skútr / moto: Rhon 50

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod LukeOII » 07 črc 2011, 10:20

taky mě to nejde nastartovat po týdnu,musím to nakopávat přes starter by to snad ani nechytlo
LukeOII

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 272
Registrován: 03 bře 2011, 22:48
Bydliště: Brno
Tuning / úpravy: Custom barva

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod mana » 07 črc 2011, 14:40

Chlapy už se to tady řešilo. viewtopic.php?f=78&t=4154&p=97530&hilit=hadi%C4%8Dkou#p97530 Já mám to samé že po několika dnech nenastartuji, tak vozím v kufru hadičku, nic nerozdělávám jen se ohnu a oddělám hadičku podtlaku, vytvořím podtlak, dám zpět hadičku a na brnk nastartuji. Vše otázka 15 vteřin :!: :!: Tak ať nám to jezdí :lol: :lol:
Obrázek
mana

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 112
Registrován: 17 říj 2010, 14:36
Skútr / moto: Piaggio X9 200 EVO

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod Sportman » 08 črc 2011, 03:56

acswin píše:Čau nemáte někdo zkušenosti se servisem v Praze , kde by byl dobrej mechanik kterej umí s Rhonem a nemusel bych čekat měsíc než mě vezmou?? Díky

Já jezdím sem a jsem maximálně spokojen. Byl jsem tam 3x na garančce a jednou na opravu v rámci záruky.
Petr KRUŠINA Bránická 60 Praha 4 tel.775336550 ks.autoservis@seznam.cz
only_one píše:Jak se vám skůtr chová když dýl stojí (týden a více)? Tomu našemu se vůbec nechtělo startovat. Řekl bych, že to dělá ten podtlakovej ventil na benzín. Řešil někdo jeho odstranění a výměnu za něco funkčního?

Asi to dělá všem, mně též,ale není to takový problém. Stačí to vždy párkrát prošlápnout nakopávačkou a naskočí,zabere to max 30 sekund ,takže to není žádný velký problém.Prostě když to stojí dlouho, tak to hned vemu nakopávačkou a netrápim to startérem.Funguje to i když stojí několik měsíců.

Zdravim Sršňáci. :idea:
Mám najeto už víc jak 4000 km.Úpravy viz. níže. Hlavní byla výměna výfuku za Streetový LeoVince Touring Minarelli horizontal,který zvyšuje kroutící moment a sílu,je vhodný i pro 70ccm kit..Stroj je dokonce tišší, mnohem živější,vyrazí z místa a jde krásně za plynem, obrovsky se zvedla akcelerace a jízda do kopce.Do kopců jede min.o 10km/h rychleji takže 45 -52km/h . Po svižném rozjetí se dá udržovat rychlost 50km/h na pouhý čtvrt plynu,na půl plynu se dá držet 60km/h a na plný plyn se pohybuje rozmezí 65-72km/h,hlavně se zvýšila průměrná rychlost ,.Zkoušel jsem i ve dvou a prakticky minimální rozdíl mezi jízdou v jednom.Jízda je teď razantnější,plynulejší a víc si ji užívám.Už nemusím stále jen držet plný plyn,takže i spotřeba šla také dolů,před výměnou se pohybovala v rozmezí 3,4-3,8l/100km.Po několikarém natankování kdy jsem hlídal spotřebu se snížila na 3,1-3,4l/100 km. Cena celé úpravy se vešla do 4000,- kč.
V rezervě mám stále ještě výměnu variátoru,řemenu a později válce 70ccm,takže bude stále co zlepšovat . :D
Naposledy upravil KYBLOS dne 23 říj 2013, 15:04, celkově upraveno 2
Důvod: Sloučeny tři příspěvky pod sebou
Bez restrikce,sportovní CDI,žluté spojkové pružiny,street výfuk LeoVince Touring,bílá kontraska,variátor Multivar,válečky 9g , najeto víc jak 12000 km.
Uživatelský avatar
Sportman

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 146
Registrován: 16 črc 2010, 08:59
Skútr / moto: RHON LH50QT ,,Žlutý sršeň"
Tuning / úpravy: Bez restrikce,sportovní CDI,žluté spojkové pružiny,street výfuk LeoVince Touring,bílá kontraska,variátor Multivar,válečky 9g,najeto už víc jak 12000 km

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod dominik1503 » 11 črc 2011, 12:09

chtel jsem se zeptat, kdyz výfuk street výfuk LeoVince Touring, jak je to tam s triskou ???.)díky

Edit: necituj předchozí příspěvky. Tom
dominik1503

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 19
Registrován: 24 bře 2011, 21:42

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod Sportman » 11 črc 2011, 13:49

To je další výhoda tohoto výfuku! Tryska zůstává stejná,nemění se. Lehčí válečky jsou součástí balení výfuku.
Bez restrikce,sportovní CDI,žluté spojkové pružiny,street výfuk LeoVince Touring,bílá kontraska,variátor Multivar,válečky 9g , najeto víc jak 12000 km.
Uživatelský avatar
Sportman

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 146
Registrován: 16 črc 2010, 08:59
Skútr / moto: RHON LH50QT ,,Žlutý sršeň"
Tuning / úpravy: Bez restrikce,sportovní CDI,žluté spojkové pružiny,street výfuk LeoVince Touring,bílá kontraska,variátor Multivar,válečky 9g,najeto už víc jak 12000 km

PředchozíDalší

Zpět na Do 50ccm

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků