Technické problémy s čínskými skútry do objemu 50ccm (včetně).
Odeslat odpověď

Re: Rhon Speed 50

05 čer 2011, 22:46

pocuj a ako ti narastla maximalka?? kolko ti to islo s seriou a kolko teraz??

Re: Rhon Speed 50

06 čer 2011, 13:11

seria Vmax 62, valčeky 4,5 gr + výfuk 65km/h...ale treba este doladit zmes vo vysokych to nie je ono, ale akceleracia sa zlepsila a zvuk bez vaty ani nehovorim :D
Naposledy upravil KYBLOS dne 23 říj 2013, 14:53, celkově upraveno 1
Důvod: Citace posledního příspěvku

Re: Rhon Speed 50

10 čer 2011, 16:01

Zdravim Sršňáci. :idea:
Mám najeto už skoro 4000 km,tak jsem se také rozhoupal k tuningu svého Žlutého sršně. Již dříve jsem vyměnil CDI za Naraku sportovní. Jezdím rovina, kopec, město-vážím skoro 90kg.Skútr jel po rovině do 65km/h ,v optimálních podmínkách a na nové rovné silnici i chvilku 70km/h.Jednou za náklaďákem 73km/h .Jezdím do práce stále stejnou trasu 24 km tam a 24 km zpět.Nejnižší čas cesty 31minut.Problém však byl v kopcích kde to jelo max 35km/h v jednom prudšim kopci a 40 km/h v táhlém. Obrátil jsem se o radu na Scootlad.A popsal použití.Na jejich radu jsem vyměnil kontrastní pružinu za pružinu HEBO černá, spojkové pružinky za žluté spojkové pružinky,válečky 6,5g za válečky 4,4g a hlavně výfuk na speciální radu Scootlandu jsem dal přednost Streetovému výfuku LeoVince Touring Minarelli horizontal,který zvyšuje kroutící moment a sílu,je vhodný i pro 70ccm kit.
A ta obrovská změna mě velmi mile překvapila. Cesta do práce mi dnes trvala jen 28 minut.Stroj je mnohem živější,vyrazí z místa a jde krásně za plynem,dokonce na štěrku prohrábne,a jako by se chtěl zvednout na zadní.Do zmiňovaných kopců jede min.o 10km/h rychleji takže 45 -47resp.50 -52km/h . Po svižném rozjetí se dá udržovat rychlost 50km/h na pouhý čtvrt plynu,na půl plynu se dá držet 60km/h a na plný plyn se pohybuje rozmezí 65-72km/h. Maximálka se prakticky nezvýšila, ale půměrná rychlost ano, obrovsky se zvedla reakce na plyn čili akcelerace a jízda do kopce.Zkoušel jsem i ve dvou a prakticky minimální rozdíl mezi jízdou v jednom.Jízda je teď razantnější,plynulejší a víc si ji užívám.Už nemusím stále jen držet plný plyn,takže i spotřeba půjde dolů,před se pohybovala kolem 3,4-3,8l/100km.Po několikarém natankování napíšu novou hodnotu spotřeby. Cena celé úpravy se vešla do 4000,- kč.
V rezervě mám stále ještě výměnu variátoru,řemenu a později válce 70ccm,takže bude stále co zlepšovat . :D

Re: Rhon Speed 50

11 čer 2011, 20:54

Nedávno jsem tu psal o spokojenosti se servisem v Sokolově. Teď jsem ze stejného servisu v šoku. Ve středu jsem tam odvezl Rhona na 3. garanční prohlídku (po 12 měsících). Když jsem to v pátek popoháněl, tak bude v pondělí hotový.
Za druhou prohlídku jsem platil 350,- Kč. Za tuto třetí to je šok.

Roční prohlídka s výměnou svíčky, filtrů paliva, a sání vzduchu, dotažení řidítek mě bude stát 1.750,- Kč

Je normální, že se již po najetých 520 km mění svíčka (již to byla NGK) i filtry?
Kolik stála prohlídka vás? Deset procent ceny mopedu mi teda přijde šokující.
Jezdíte vůbec na garančky, není lepší riskovat garanci a opravovat a platit si díly sám?
Nové díly nejsou zase tak drahé......

Re: Rhon Speed 50

11 čer 2011, 21:15

Garanční prohlídky neřeším i když vím,že mi pak neuznají reklamaci.Ale když se něco podělá tak to není taková pálka.Než se s nima dohadovat jestli to je na reklamaci nebo ne.

Re: Rhon Speed 50

11 čer 2011, 22:17

svíčka - 100
filtr paliva - 30
filtr vzduchu - 100
dotažení řidítek - 0
= velice dobrej byznys )))))

PS - nepředpokládam že by bylo nutné něco z těchto věcí po 520 km měnit ;-)

Re: Rhon Speed 50

12 čer 2011, 11:23

Čus chlapi, mám dotaz, myslíte, že kdybych sundal ten plastový kryt válce, tk by to pomohlo chlazeni?? Protože tolik kapotáže je asi zbytečné ;)

Re: Rhon Speed 50

12 čer 2011, 11:53

No nevím mám za to,že ten plast právě směruje proud vzduchu pro lepší chlazení.Aspoň teda u toho mího euroboye.
Naposledy upravil KYBLOS dne 23 říj 2013, 14:53, celkově upraveno 1
Důvod: Citace posledního příspěvku

Re: Rhon Speed 50

12 čer 2011, 13:03

To globator: Ako by si ho chcel asi chladiť válec,kedže to máš okapotované - náporové chladenie ako u pinčla nepripadá do úvahy. Ak to dáš dole tak cestu k zadretiu máš istú.. :mrgreen:

Re: Rhon Speed 50

12 čer 2011, 18:13

JJ - na 100% zadřeš a nebude to dlouho trvat.

Re: Rhon Speed 50

12 čer 2011, 21:01

No já jsem to právě chtěl udělat tak, že bych uřezal ten kryt kolem ventilatoru a ten bych tam nechal a zbytek ze predu valce bych vyhodil ;)

Re: Rhon Speed 50

12 čer 2011, 21:18

Tak zadřeš - kolem válce nebude obtékat vzduch a nebude se chladit!!!!!!!!

Re: Rhon Speed 50

12 čer 2011, 22:02

Sportman píše:Zdravim Sršňáci. :idea:
Mám najeto už skoro 4000 km,tak jsem se také rozhoupal k tuningu svého Žlutého sršně. Již dříve jsem vyměnil CDI za Naraku sportovní. Jezdím rovina, kopec, město-vážím skoro 90kg.Skútr jel po rovině do 65km/h ,v optimálních podmínkách a na nové rovné silnici i chvilku 70km/h.Jednou za náklaďákem 73km/h .Jezdím do práce stále stejnou trasu 24 km tam a 24 km zpět.Nejnižší čas cesty 31minut.Problém však byl v kopcích kde to jelo max 35km/h v jednom prudšim kopci a 40 km/h v táhlém. Obrátil jsem se o radu na Scootlad.A popsal použití.Na jejich radu jsem vyměnil kontrastní pružinu za pružinu HEBO černá, spojkové pružinky za žluté spojkové pružinky,válečky 6,5g za válečky 4,4g a hlavně výfuk na speciální radu Scootlandu jsem dal přednost Streetovému výfuku LeoVince Touring Minarelli horizontal,který zvyšuje kroutící moment a sílu,je vhodný i pro 70ccm kit.
A ta obrovská změna mě velmi mile překvapila. Cesta do práce mi dnes trvala jen 28 minut.Stroj je mnohem živější,vyrazí z místa a jde krásně za plynem,dokonce na štěrku prohrábne,a jako by se chtěl zvednout na zadní.Do zmiňovaných kopců jede min.o 10km/h rychleji takže 45 -47resp.50 -52km/h . Po svižném rozjetí se dá udržovat rychlost 50km/h na pouhý čtvrt plynu,na půl plynu se dá držet 60km/h a na plný plyn se pohybuje rozmezí 65-72km/h. Maximálka se prakticky nezvýšila, ale půměrná rychlost ano, obrovsky se zvedla reakce na plyn čili akcelerace a jízda do kopce.Zkoušel jsem i ve dvou a prakticky minimální rozdíl mezi jízdou v jednom.Jízda je teď razantnější,plynulejší a víc si ji užívám.Už nemusím stále jen držet plný plyn,takže i spotřeba půjde dolů,před se pohybovala kolem 3,4-3,8l/100km.Po několikarém natankování napíšu novou hodnotu spotřeby. Cena celé úpravy se vešla do 4000,- kč.
V rezervě mám stále ještě výměnu variátoru,řemenu a později válce 70ccm,takže bude stále co zlepšovat . :D

Součástí balení výfuku LeoVince Touring Minarelli horizontal jsou i žluté spojkové pružinky a válečky 4,7g.

Re: Rhon Speed 50

13 čer 2011, 22:47

Ahoj všetci majitelia skutru rhon, Mam jednu otazočku. Kupil som si Variátor Malossi Multivar mysliac si, ako si ho jednoduch prehodim ako sa tu piše a budem si uživať lepšie zrýchlenie atd... Ale keď som odmontoval povodny zistil som ze stary je na 16mm tisic hran a v novom variatore je 13mm diera čiže nebolo možne variator namontovať. Kupil som zly alebo ako ste to riešili? Vopred ďakujem.

Re: Rhon Speed 50

14 čer 2011, 00:02

JJ - koupil jsi špatný - průměr kliky máme 16 mm - je to motor CPI - kopie minareli. Minareli originál má 13 mm, ale CPI má 16mm. Tudíž vše co na to budeš kupovat musíš kupovat na CPI, a ne na minareli :-(
Odeslat odpověď