Rhon Speed 50

Technické problémy s čínskými skútry do objemu 50ccm (včetně).

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod tommy-999 » 05 čer 2011, 22:46

pocuj a ako ti narastla maximalka?? kolko ti to islo s seriou a kolko teraz??
tommy-999

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 15
Registrován: 12 dub 2011, 13:55
Bydliště: Košice,Slovakia
Skútr / moto: Rhon Speed 50
Tuning / úpravy: Odblokovanie,upravene sanie,premiestnena špz,lahšie valčeky,odstranena trubka vo vyfuku :D

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod matob » 06 čer 2011, 13:11

seria Vmax 62, valčeky 4,5 gr + výfuk 65km/h...ale treba este doladit zmes vo vysokych to nie je ono, ale akceleracia sa zlepsila a zvuk bez vaty ani nehovorim :D
Naposledy upravil KYBLOS dne 23 říj 2013, 14:53, celkově upraveno 1
Důvod: Citace posledního příspěvku
Uživatelský avatar
matob

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 14
Registrován: 05 kvě 2011, 10:54
Bydliště: Trenčín
Skútr / moto: Rhon 50 Speed
Tuning / úpravy: šialený vodič :), LeoVince T, válčeky 4.5gr Malossi, Malossi RedSponge

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod Sportman » 10 čer 2011, 16:01

Zdravim Sršňáci. :idea:
Mám najeto už skoro 4000 km,tak jsem se také rozhoupal k tuningu svého Žlutého sršně. Již dříve jsem vyměnil CDI za Naraku sportovní. Jezdím rovina, kopec, město-vážím skoro 90kg.Skútr jel po rovině do 65km/h ,v optimálních podmínkách a na nové rovné silnici i chvilku 70km/h.Jednou za náklaďákem 73km/h .Jezdím do práce stále stejnou trasu 24 km tam a 24 km zpět.Nejnižší čas cesty 31minut.Problém však byl v kopcích kde to jelo max 35km/h v jednom prudšim kopci a 40 km/h v táhlém. Obrátil jsem se o radu na Scootlad.A popsal použití.Na jejich radu jsem vyměnil kontrastní pružinu za pružinu HEBO černá, spojkové pružinky za žluté spojkové pružinky,válečky 6,5g za válečky 4,4g a hlavně výfuk na speciální radu Scootlandu jsem dal přednost Streetovému výfuku LeoVince Touring Minarelli horizontal,který zvyšuje kroutící moment a sílu,je vhodný i pro 70ccm kit.
A ta obrovská změna mě velmi mile překvapila. Cesta do práce mi dnes trvala jen 28 minut.Stroj je mnohem živější,vyrazí z místa a jde krásně za plynem,dokonce na štěrku prohrábne,a jako by se chtěl zvednout na zadní.Do zmiňovaných kopců jede min.o 10km/h rychleji takže 45 -47resp.50 -52km/h . Po svižném rozjetí se dá udržovat rychlost 50km/h na pouhý čtvrt plynu,na půl plynu se dá držet 60km/h a na plný plyn se pohybuje rozmezí 65-72km/h. Maximálka se prakticky nezvýšila, ale půměrná rychlost ano, obrovsky se zvedla reakce na plyn čili akcelerace a jízda do kopce.Zkoušel jsem i ve dvou a prakticky minimální rozdíl mezi jízdou v jednom.Jízda je teď razantnější,plynulejší a víc si ji užívám.Už nemusím stále jen držet plný plyn,takže i spotřeba půjde dolů,před se pohybovala kolem 3,4-3,8l/100km.Po několikarém natankování napíšu novou hodnotu spotřeby. Cena celé úpravy se vešla do 4000,- kč.
V rezervě mám stále ještě výměnu variátoru,řemenu a později válce 70ccm,takže bude stále co zlepšovat . :D
Bez restrikce,sportovní CDI,žluté spojkové pružiny,street výfuk LeoVince Touring,bílá kontraska,variátor Multivar,válečky 9g , najeto víc jak 12000 km.
Uživatelský avatar
Sportman

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 146
Registrován: 16 črc 2010, 08:59
Skútr / moto: RHON LH50QT ,,Žlutý sršeň"
Tuning / úpravy: Bez restrikce,sportovní CDI,žluté spojkové pružiny,street výfuk LeoVince Touring,bílá kontraska,variátor Multivar,válečky 9g,najeto už víc jak 12000 km

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod czJendelin » 11 čer 2011, 20:54

Nedávno jsem tu psal o spokojenosti se servisem v Sokolově. Teď jsem ze stejného servisu v šoku. Ve středu jsem tam odvezl Rhona na 3. garanční prohlídku (po 12 měsících). Když jsem to v pátek popoháněl, tak bude v pondělí hotový.
Za druhou prohlídku jsem platil 350,- Kč. Za tuto třetí to je šok.

Roční prohlídka s výměnou svíčky, filtrů paliva, a sání vzduchu, dotažení řidítek mě bude stát 1.750,- Kč

Je normální, že se již po najetých 520 km mění svíčka (již to byla NGK) i filtry?
Kolik stála prohlídka vás? Deset procent ceny mopedu mi teda přijde šokující.
Jezdíte vůbec na garančky, není lepší riskovat garanci a opravovat a platit si díly sám?
Nové díly nejsou zase tak drahé......
Maxon Ardour 125ccm, 2015, černý
czJendelin

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 10
Registrován: 18 led 2011, 15:25
Bydliště: Karlovarsko
Skútr / moto: Maxon Ardour

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod jiri02 » 11 čer 2011, 21:15

Garanční prohlídky neřeším i když vím,že mi pak neuznají reklamaci.Ale když se něco podělá tak to není taková pálka.Než se s nima dohadovat jestli to je na reklamaci nebo ne.
Kingway euroboy 2T.
Variátor Malossi Multivar,valečky 6gr,spojkové pružiny Malossi modré,kontrastní pružina bílá Malossi,řemen Hebo kevlar,svíčka NGK BR8HS,hlavní tryska M6 70,odstraněna restrikce ve filtr boxu.Rychlost dle GPS 75km.
jiri02

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 46
Registrován: 22 úno 2011, 20:00
Skútr / moto: Kingway euroboy
Tuning / úpravy: Kingway euroboy 2T.Variátor Malossi Multivar,valečky 6gr,spojkové pružiny Malossi modré,kontrastní pružina bílá Malossi,řemen Hebo kevlar,svíčka NGK BR8HS,hlavní tryska M6 70,odstraněna restrikce ve filtr boxu.Rychlost dle GPS 75km.

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod TUNER » 11 čer 2011, 22:17

svíčka - 100
filtr paliva - 30
filtr vzduchu - 100
dotažení řidítek - 0
= velice dobrej byznys )))))

PS - nepředpokládam že by bylo nutné něco z těchto věcí po 520 km měnit ;-)
Můj mazel je Škoda 130 - 1,8 T..........ostatní je druhořadý...:-D

Malaguti MAX 250ObrázekPiaggio X9 500ObrázekT-MaxObrázek
Uživatelský avatar
TUNER

2500+
 
Reputace: 202
Příspěvky: 3747
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Plzeň
Skútr / moto: Malaguti F12 50 + 250 - T-Max
Tuning / úpravy: F-12 50 - závoďák na okruhy - Phantom MAX do práce - T-Max pro radost :)

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod globator22 » 12 čer 2011, 11:23

Čus chlapi, mám dotaz, myslíte, že kdybych sundal ten plastový kryt válce, tk by to pomohlo chlazeni?? Protože tolik kapotáže je asi zbytečné ;)
Peugeot TKR - 70ccm Malossi sport, karbec 19mm Naraku, open filtr, fuk Giannelli Extra-Zatím zajíždím
Uživatelský avatar
globator22

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 372
Registrován: 26 pro 2010, 14:52
Bydliště: Ostrava-Zábřeh
Skútr / moto: Peugeot TKR 50
Tuning / úpravy: 70ccm Malossi Sport, 19mm karbec Naraku, Giannelli Extra, open filtr

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod jiri02 » 12 čer 2011, 11:53

No nevím mám za to,že ten plast právě směruje proud vzduchu pro lepší chlazení.Aspoň teda u toho mího euroboye.
Naposledy upravil KYBLOS dne 23 říj 2013, 14:53, celkově upraveno 1
Důvod: Citace posledního příspěvku
Kingway euroboy 2T.
Variátor Malossi Multivar,valečky 6gr,spojkové pružiny Malossi modré,kontrastní pružina bílá Malossi,řemen Hebo kevlar,svíčka NGK BR8HS,hlavní tryska M6 70,odstraněna restrikce ve filtr boxu.Rychlost dle GPS 75km.
jiri02

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 46
Registrován: 22 úno 2011, 20:00
Skútr / moto: Kingway euroboy
Tuning / úpravy: Kingway euroboy 2T.Variátor Malossi Multivar,valečky 6gr,spojkové pružiny Malossi modré,kontrastní pružina bílá Malossi,řemen Hebo kevlar,svíčka NGK BR8HS,hlavní tryska M6 70,odstraněna restrikce ve filtr boxu.Rychlost dle GPS 75km.

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod klif » 12 čer 2011, 13:03

To globator: Ako by si ho chcel asi chladiť válec,kedže to máš okapotované - náporové chladenie ako u pinčla nepripadá do úvahy. Ak to dáš dole tak cestu k zadretiu máš istú.. :mrgreen:
Yuki new speedy s kufríkom AT moto
Uživatelský avatar
klif

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 236
Registrován: 14 zář 2010, 11:05
Bydliště: Zvolen
Skútr / moto: Yuki New Speedy
Tuning / úpravy: Kontra Malosi biela, 5g valčeky,tvrdšie pružinky

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod choze80 » 12 čer 2011, 18:13

JJ - na 100% zadřeš a nebude to dlouho trvat.
Restrikce pryč,laděný fuk, papučky dunlop GT301140/70r12, variátor malossi multivar s 4,5g válečky Polini, řemen hebo,modré pružinky ve spojce , otevřené sání,tryska 82,CDI naraku, odstraněna olejová pumpa a ořezán hlavní stojan na kruháčích drhnul :-)
Uživatelský avatar
choze80

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 360
Registrován: 11 črc 2010, 22:26
Bydliště: Mostkovice
Skútr / moto: RHON SPEED 50-LH50QT-C , Maxon matador 125 ccm
Tuning / úpravy: Restrikce pryč,laděný fuk, papučky dunlop GT301140/70r12, variátor malossi multivar s 4,5g válečky Polini, řemen hebo,modré pružinky ve spojce , otevřené sání,tryska 82,CDI naraku, odstraněna olejová pumpa a ořezán hlavní stojan na kruháčích drhnul :-)

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod globator22 » 12 čer 2011, 21:01

No já jsem to právě chtěl udělat tak, že bych uřezal ten kryt kolem ventilatoru a ten bych tam nechal a zbytek ze predu valce bych vyhodil ;)
Peugeot TKR - 70ccm Malossi sport, karbec 19mm Naraku, open filtr, fuk Giannelli Extra-Zatím zajíždím
Uživatelský avatar
globator22

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 372
Registrován: 26 pro 2010, 14:52
Bydliště: Ostrava-Zábřeh
Skútr / moto: Peugeot TKR 50
Tuning / úpravy: 70ccm Malossi Sport, 19mm karbec Naraku, Giannelli Extra, open filtr

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod choze80 » 12 čer 2011, 21:18

Tak zadřeš - kolem válce nebude obtékat vzduch a nebude se chladit!!!!!!!!
Restrikce pryč,laděný fuk, papučky dunlop GT301140/70r12, variátor malossi multivar s 4,5g válečky Polini, řemen hebo,modré pružinky ve spojce , otevřené sání,tryska 82,CDI naraku, odstraněna olejová pumpa a ořezán hlavní stojan na kruháčích drhnul :-)
Uživatelský avatar
choze80

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 360
Registrován: 11 črc 2010, 22:26
Bydliště: Mostkovice
Skútr / moto: RHON SPEED 50-LH50QT-C , Maxon matador 125 ccm
Tuning / úpravy: Restrikce pryč,laděný fuk, papučky dunlop GT301140/70r12, variátor malossi multivar s 4,5g válečky Polini, řemen hebo,modré pružinky ve spojce , otevřené sání,tryska 82,CDI naraku, odstraněna olejová pumpa a ořezán hlavní stojan na kruháčích drhnul :-)

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod Sportman » 12 čer 2011, 22:02

Sportman píše:Zdravim Sršňáci. :idea:
Mám najeto už skoro 4000 km,tak jsem se také rozhoupal k tuningu svého Žlutého sršně. Již dříve jsem vyměnil CDI za Naraku sportovní. Jezdím rovina, kopec, město-vážím skoro 90kg.Skútr jel po rovině do 65km/h ,v optimálních podmínkách a na nové rovné silnici i chvilku 70km/h.Jednou za náklaďákem 73km/h .Jezdím do práce stále stejnou trasu 24 km tam a 24 km zpět.Nejnižší čas cesty 31minut.Problém však byl v kopcích kde to jelo max 35km/h v jednom prudšim kopci a 40 km/h v táhlém. Obrátil jsem se o radu na Scootlad.A popsal použití.Na jejich radu jsem vyměnil kontrastní pružinu za pružinu HEBO černá, spojkové pružinky za žluté spojkové pružinky,válečky 6,5g za válečky 4,4g a hlavně výfuk na speciální radu Scootlandu jsem dal přednost Streetovému výfuku LeoVince Touring Minarelli horizontal,který zvyšuje kroutící moment a sílu,je vhodný i pro 70ccm kit.
A ta obrovská změna mě velmi mile překvapila. Cesta do práce mi dnes trvala jen 28 minut.Stroj je mnohem živější,vyrazí z místa a jde krásně za plynem,dokonce na štěrku prohrábne,a jako by se chtěl zvednout na zadní.Do zmiňovaných kopců jede min.o 10km/h rychleji takže 45 -47resp.50 -52km/h . Po svižném rozjetí se dá udržovat rychlost 50km/h na pouhý čtvrt plynu,na půl plynu se dá držet 60km/h a na plný plyn se pohybuje rozmezí 65-72km/h. Maximálka se prakticky nezvýšila, ale půměrná rychlost ano, obrovsky se zvedla reakce na plyn čili akcelerace a jízda do kopce.Zkoušel jsem i ve dvou a prakticky minimální rozdíl mezi jízdou v jednom.Jízda je teď razantnější,plynulejší a víc si ji užívám.Už nemusím stále jen držet plný plyn,takže i spotřeba půjde dolů,před se pohybovala kolem 3,4-3,8l/100km.Po několikarém natankování napíšu novou hodnotu spotřeby. Cena celé úpravy se vešla do 4000,- kč.
V rezervě mám stále ještě výměnu variátoru,řemenu a později válce 70ccm,takže bude stále co zlepšovat . :D

Součástí balení výfuku LeoVince Touring Minarelli horizontal jsou i žluté spojkové pružinky a válečky 4,7g.
Bez restrikce,sportovní CDI,žluté spojkové pružiny,street výfuk LeoVince Touring,bílá kontraska,variátor Multivar,válečky 9g , najeto víc jak 12000 km.
Uživatelský avatar
Sportman

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 146
Registrován: 16 črc 2010, 08:59
Skútr / moto: RHON LH50QT ,,Žlutý sršeň"
Tuning / úpravy: Bez restrikce,sportovní CDI,žluté spojkové pružiny,street výfuk LeoVince Touring,bílá kontraska,variátor Multivar,válečky 9g,najeto už víc jak 12000 km

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod c.a.l.i » 13 čer 2011, 22:47

Ahoj všetci majitelia skutru rhon, Mam jednu otazočku. Kupil som si Variátor Malossi Multivar mysliac si, ako si ho jednoduch prehodim ako sa tu piše a budem si uživať lepšie zrýchlenie atd... Ale keď som odmontoval povodny zistil som ze stary je na 16mm tisic hran a v novom variatore je 13mm diera čiže nebolo možne variator namontovať. Kupil som zly alebo ako ste to riešili? Vopred ďakujem.
c.a.l.i

0+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 2
Registrován: 14 srp 2010, 22:55
Skútr / moto: rhon speed 50
Tuning / úpravy: CDI naraku, kontrastka biela malossi, svička NGK, alarm, rychlost 65km/h max

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod choze80 » 14 čer 2011, 00:02

JJ - koupil jsi špatný - průměr kliky máme 16 mm - je to motor CPI - kopie minareli. Minareli originál má 13 mm, ale CPI má 16mm. Tudíž vše co na to budeš kupovat musíš kupovat na CPI, a ne na minareli :-(
Restrikce pryč,laděný fuk, papučky dunlop GT301140/70r12, variátor malossi multivar s 4,5g válečky Polini, řemen hebo,modré pružinky ve spojce , otevřené sání,tryska 82,CDI naraku, odstraněna olejová pumpa a ořezán hlavní stojan na kruháčích drhnul :-)
Uživatelský avatar
choze80

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 360
Registrován: 11 črc 2010, 22:26
Bydliště: Mostkovice
Skútr / moto: RHON SPEED 50-LH50QT-C , Maxon matador 125 ccm
Tuning / úpravy: Restrikce pryč,laděný fuk, papučky dunlop GT301140/70r12, variátor malossi multivar s 4,5g válečky Polini, řemen hebo,modré pružinky ve spojce , otevřené sání,tryska 82,CDI naraku, odstraněna olejová pumpa a ořezán hlavní stojan na kruháčích drhnul :-)

PředchozíDalší

Zpět na Do 50ccm

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Bing [Bot] a 2 návštevníků