Technické problémy s čínskými skútry do objemu 50ccm (včetně).
02 čer 2010, 22:40
Zde je seznam servisnich mist, treba najdes neco pobliz a pomuze ti to.
U vas je primo kontakt na:
Litoměřice Krupka Vladimír Kamýcká 12 602405050 autokrupka@tiscali.cz
03 čer 2010, 12:38
Nikdo to tu jeste nepsal,tak co treba vadna pojistka pro starter
Ja kdyz jsem vezl cinanka domu po vlastni ose 110km tak mi taky v pulce prestali jit blinkry a el starter , az doma jsem zjistil ze pojistka byla castecne zabalena v igelitu
Ohledne prihlaseni staci udelat evidencku , tam ti zapisi i rozmer rafku a pak hura na dopravni inspektorat.
Preji hodne stesti
03 čer 2010, 12:39
A mačkáš při startování brzdu ? U skútrů to je nutné.
03 čer 2010, 12:45
Nemuze ji mackat kdyz k tomu nedostal navod.Prislo to v krabici a urob si sam.
03 čer 2010, 12:46
jo a jeste nme napadlo jestli nestoji na bocnim stojanku protoze to je pak taky starter blokly
03 čer 2010, 12:49
To je taky pravda.Prosim te,RHONY, az udelas tyto zakladni ukony tak napis jestli to uz aspon vrci.
03 čer 2010, 12:59
S tím bočním stojánkem je to jak u kterýho. Jestli se sklápí zpátky sám tak to na startování nemá vliv (není tam spínač).
03 čer 2010, 13:06
Vzhledem k tomu ze to mel nastartovane, tak asi problem bude jinde
03 čer 2010, 13:12
Ze tam nalil benzin s olejem to nema na to vliv,bude to trochu vic kourit.Tak mu ho..no poradime to by chtelo u toho byt a slyset co to dela.
03 čer 2010, 17:48
Tak chlapci doufám, že mě neukamenujete
bylo to v té brzdě
Proof na to kápnul. Startoval to kamarád a ten mi tuto pojistku neřekl. Před skútrem jsem měl Babettku 210/100 tak se na mě nezlobte. Dnes jsem ujel cca 10 km a zatím jede a vrčí. Pravda hulí to trochu více, ale to bude tím olejem v benzínu. Chtěl jsem se zeptat co je pro zajetí nového motoru lepší delší vzdálenost cca 30 km, nebo kratší vzdálenost cca 2 - 5 km? Nebo je to u 2T jedno? Stojánky mám dva, cenrtal a policajta, ale ani na jednom pojistka není.
03 čer 2010, 17:53
Natankuj plnou a jeď to projet na jeden náhul někam delší trasu za město aspoň těch 300 km tuším u 50 ccm, když to zajíždíš je dobrý to co nejrychleji zajet a neustálý startování když je to v záběhu taky neni dobrý..nejlíp si udělat čas a vyrazit
03 čer 2010, 17:59
Tak víkend mám celej volnej, takže budu absolvovat delší trasu nevím jestli 300 km, ale 100 bych si na tom prdítku troufnul
jinak děkuji za odpověď
měl bych ještě otázku a ta zní: má můj skútr elektronický omezovač rychlosti? Jede max 48 km/h dle navigace. Zkoušel jsem tlačítko "Hledat" ale bohužel.
Naposledy upravil
KYBLOS dne 19 říj 2013, 15:36, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou
03 čer 2010, 20:59
U 2taktu bývá nejčastěji slepé koleno na výfuku a kroužek ve variátoru.
http://www.scootland.cz/scooter-tuning-jaknato/restrikce/
03 čer 2010, 21:12
Děkuji za odpověď, při běžné prohlídce v servisu kvůli garanční prohlídce by nikdo nic neměl poznat? (myslím s tím kroužkem). Pokud se odstranění toho zbytečného kroužku dá nazvat jako závažný zásah.
04 čer 2010, 12:43
Odstranění restrikčníko kroužku určitě každej trochu slušnej mechanik pozná a v případě reklamace bude mít záminku pro neuznání. Přesto když budeš chtít aby ti to jelo líp budeš muset 1.vyndat restrikční kroužek , 2.namontovat krátký koleno vejfuku , 3.vyměnit trysku. Některý firmy dodávaj kompletní sady. Jinak při vyndávání restrikčního kroužku budeš potřebovat zastavovač pístu aby jsi povolil variátor. Mimochodem tohle tě v rúznejch formách čeká i u novejch značkovejch 50kovejch skútrů EU je neúprosná.