Technické problémy s čínskými skútry do objemu 50ccm (včetně).
24 kvě 2011, 09:52
Přepínání rezervy je samozřejmě pěkná blbost )))
24 kvě 2011, 13:20
Říkám ,že to samo chcípne a musí se to zas nastartovat a to mám odskoušené několikrát. Je to cca po vyjetí 4l benzinu.Též v technické knížce se o rezervě píše a na stránkách výrobce taktéž.
24 kvě 2011, 17:23
Přesně tak - v technické knížce se o rezervě píše. Já jsem dojezd na nulu nezkoušel z obav před tlačením skútru, ale měla by tam fakt být!
24 kvě 2011, 17:49
by mě zajímalo jak poznám že na ni jedu
Naposledy upravil
KYBLOS dne 23 říj 2013, 14:50, celkově upraveno 1
Důvod: Citace posledního příspěvku
24 kvě 2011, 18:35
Samozřejmě že se o rezervě píše. Ale bere se to tak že se třeba rozsvítí kontrolka,nebo ručička sleze do červeného pole atd.... Rozhodně ne nějakej system kterej by ti chcípnul motor a po nastartování se něco přeplo na rezervní nádrž ......
24 kvě 2011, 19:49
Asi tak bych to viděl taky
Naposledy upravil
KYBLOS dne 23 říj 2013, 14:50, celkově upraveno 1
Důvod: Citace posledního příspěvku
24 kvě 2011, 20:52
Ale mě se to fakt pokaždé když vyjedu cca 4 litry začne dusit a chcípne to.Musim pak chvíli startovat než to zas chytne a jede to v poho dál. Je to třeba spojené s tím podtlakem a nebo s plovákem,nevim ,ale udělalo mi to vždy když jsem to zkoušel.
24 kvě 2011, 21:08
Ahoj,jsou ještě nálepky?Mám zájem o první,tak dva kousky.Když tak dej vědět na
msablatura@seznam.cz Díky
24 kvě 2011, 21:25
Podle mne je to nesmysl, protože na ventilu je jeden vývod, a to dokonce i vevnitř - myslím si že tam rezerva není a už vůbec ne automatická
Ale spolehni se na to že to prubnu
25 kvě 2011, 15:06
Zdravím,
jsem novým majitelem tohoto skůtru,rád bych se zeptal,zdali to má nějaký regulátor dobíjení,neboť jsem zjistil,že po delší jízdě/10km/ mi z baterie vyvěrá kyselina,předpokládám že se přebíjí,tím pádem zhehodnocuje...je tedy na tom skůtru nějaký regulátor,popř,kde ho tam najdu a co asi tak stojí?
25 kvě 2011, 19:35
Mrkni tady:
viewtopic.php?f=78&t=5576&p=128516&hilit=maxon+50+p%C5%99eb%C3%ADjen%C3%AD#p128516je to Maxon, ale jsou to stejný stroje. Relé je přišroubované za předními světly.
25 kvě 2011, 20:22
Tak sem to změřil na baterii.Na volnoběh 13,4V a při vytočeným motoru s omezovačem 14,7V.Myslím že je to na horní hranici,ale OK.Mám tomu nějak dál věnovat pozornost,nebo to rovnou vyměnit za nové,nebo si toho nevšímat?Bojím se toho,až podniknu delší trasu,aby mi ta baterie nebouchla nebo něco podobnýho.(dá se potom motor nastartovat nakopávačkou bez baterie???)....
25 kvě 2011, 20:38
13,4 a 14,7 by mělo být OK - nemáš jen špatně zacvaklé ty horní ucpávky nebo není prasklá? co teplota baterky je horká? Co reklamace baterie - to by šlo ne?
nastartovat nakopávačkou to určo pujde - otázky co na to řekne regulátor a dynamo
25 kvě 2011, 20:58
...zítra na ty ucpávky a teplotu mrknu(pokud bude počasí) a dám vědět...díky za rady..
25 kvě 2011, 21:35
ja mam tiez dost velky problem s tou spotrebou lebo ked tak pocitam tak my vychadza 4 až 4,5 l na 100km pri tom sviecka je tehlova hneda neviete co s tým??