Technické problémy s čínskými skútry do objemu 50ccm (včetně).
15 kvě 2011, 12:30
Čau sršni, kamoš z práce má tohoto rhona ( vyhrál ho přes Kometu), má ho docela dlouho a má na něm najeto 300 km. Zatím se mu jen povolily řídítka ( platil 600 kč - prý má jezdit po rovných cestách :-.D ) Teď má 300 a nechce přetáhnout na garančku, ale tam kde mu to dali mu to nechcou vzít, že to nedělají, aťi si zajede do auto kelly že to produkujou oni..v jednou byl ale tam nějak nepochodil...kam s tím v Brně jezdíte? Prej uplně arogantní přístup k němu mají..a servisní knížku nedostal.
15 kvě 2011, 12:58
at s tím jede do bohunic ne na dukelskou hlavně
15 kvě 2011, 14:32
caute chťel bych se zeptat kde je na rhonovi obmezovač nie restrakce
16 kvě 2011, 21:09
Zdravím všechny, včera jsem Rhona prodal a dnes koupil Hondu Lead SCV 100. Ať vám to jezdí bez nehod všem co mi kdy radily moc děkuji, ale neloučím se jen budu otravovat v jiném topicu mějte se fajn.
Ještě poslední foto z víkendu:
19 kvě 2011, 14:08
Sportman píše:A co odpojený nebo zaseklý sytič? Koukl jsi se? Svíčku jsi si vyměnil? My skoro všichni tady jsme tu původní měnili hned za svíčku NGK .Restrikci tam pořát máš nebo jsi ji už odstranil? Já ho šetřil do první garančky tj.prvních 300km, Pak jsem odstranil restrikci a honil ho už normálně. Ve 3000 km jsem vyměnil CDI za sportovní NARAKU a jezdí mi to až 73km/h po rovině.S origo CDI 62km/h a to mi ho měnili jednou,takže tam mám už třetí..Teď mám najeto už 3500 a pohoda.
Sytič je zadělaný, takže jsem ho nekontroloval - dráty k němu vedou
Svíčku jsem taky měnil bezprostředně po koupi jako snad všichni ..... na reklamačce mi měnili nějakou tu řídící jednotku, zapalování a ještě něco....
19 kvě 2011, 14:49
Sytič jde lehce oddělat a zkontrolovat tu jehlu u něj zda je funkční.Když tak si tedy s tim zajeď do servisu na záruční opravu . Já jsem si ho tedy kontroloval sám a to nejsem žádný odborník.
23 kvě 2011, 11:37
Já si ho samozřejmě kupoval sám.CDI nemá omezení otáček ,CDI NARAKU TUNING pro skútry s motorem Minarelli Horizontal - 390.18 Kód NK390.18 Výrobce NARAKU CDI zapalování,Určeno pro RHON Speed 50,Vaše cena vč. DPH 687,00,http://e-shop.adventure-biker.cz . Zapojili mi ho v servisu - platil jsem si to.
Tady na stránkách fóra je i podrobný návod jak si ho zapojit sám.
23 kvě 2011, 14:49
nazdar chlapi. tak som konecne tu po zimnej odstavke. ohladom toho cdi naraku. objednal som 3. namontovali sme ich do nasich srsnov a nic. ziadna zmena rychlosti nenastala. do certa. mam uz co to poupravovane a doteraz to slo 65 a teraz sa mi zda ze este menej. uz na to nemam nervy. kazdy tu pisete pokroky s rychlostou a ten moj zobrak nic. kazdy pisete ze vam to ide 75. ja uz nechpem
23 kvě 2011, 16:40
Ahoj,
teď zrovna řeším problém s tím, že mám spotřebu takovou, že z maximální plné (cca 3mm nad 100 - na palivoměru) - do poslední čárky - hned ta pod 25 ujedu pouze 80 km. Do ujetí poloviny této vzdálenosti jsem pořád do 50 na nádrži, ale potom mi příjde, že to nějak zběsile utíká a palivo mizí. Po garančce jsem natakoval na benzíně, kde se mi do 3 l nádrže vešlo rekordních 4,5l a proto jsem se i pumpařky ptal, kdy jim naposledy kontrolovali výdejní stojany, že to je poprvé, kdy jsem do nádrže, co má 3 litry nalil 4,5 litru.
Ale poté jsem tankoval na běžné pumpě - 3 litry a opět se opakuje, že do 40 km se mi ručička palivoměru pohybovala nad 100 a potom začala podezřele rychle klesat - jsem na nějakých 60 km a jsem pod polovinou (mezi 50 a 25 na palivoměru).
Nevěděl by někdo z vás, co může být za problém? Co způsobuje podobné věci? Skútra jsem dřív drtil na plno stejně jako teď (akorát teď jezdím sám, předtím jsem jezdil ve dvou)... Špatně nafouknuté pneumatiky by přeci nemohli způsobit 50% nárůst spotřeby, ne?
Díky
23 kvě 2011, 17:10
Mám podobný pocit.Ted jsem nalil nádrž až po okraj (nějaké 4 litry) a po ujetí 80 km je nádrž na půlce..
Naposledy upravil
KYBLOS dne 23 říj 2013, 14:49, celkově upraveno 1
Důvod: Citace posledního příspěvku
23 kvě 2011, 18:19
nádrž nemá 3 litry, ale 4,5 litru - ohledně ukazatele - natankuj to po okraj ujeď přesně 100 km a dotankuj zase do plna, a uvidíš kolik ti to žere ne? Pokud ti to ukazuje 50 km plnou, a potom běhen cca 30 km skoro prázdnou, tak je asi problém v palivoměru - vyměnit v rámci záruky a je po problému
23 kvě 2011, 20:12
Nádrž je dokonce na 4,8 litru včetně rezervy. Mě se také ukazatel dlouho drží na celé a pak na 0,75 pak celkem rychle mine 0,5 a zase se delší dobu drží na 0,25. Na plnou najedu cca 130-140 km. Já tankuji každých cca 100 km neb to jsou dvě jízdy do práce a zpět. Spotřeba se mi pohybuje od 3,3-3,6 l/100km na stejné trase. Město,venku,rovina,kopec.Takže pravý průměr.A když víš jak ti ukazuje , tak si zvykneš a nevadí to .
Takže tankování 3l po 80km není nic neobvyklého.
23 kvě 2011, 21:18
JJ - přesně jak píšeš, akorát tou spotřebou jsem cca o 0,2-0,3 l níž, ale to bude tím že tady moc kopců není
4,8 včetně rezervy? tobě tam snad jde přepnout rezerva?
24 kvě 2011, 06:46
Jasně že se tam přepíná rezerva a i to poznáš, chcípne to a musíš to znava nastartovat.Zapíná se to automaticky. Již několikrát jsem to vyzkoušel.Je to spíš informace ,že tam máš na dojetí cca 20km.