Rhon Speed 50

Technické problémy s čínskými skútry do objemu 50ccm (včetně).

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod sedli » 15 kvě 2011, 12:30

Čau sršni, kamoš z práce má tohoto rhona ( vyhrál ho přes Kometu), má ho docela dlouho a má na něm najeto 300 km. Zatím se mu jen povolily řídítka ( platil 600 kč - prý má jezdit po rovných cestách :-.D ) Teď má 300 a nechce přetáhnout na garančku, ale tam kde mu to dali mu to nechcou vzít, že to nedělají, aťi si zajede do auto kelly že to produkujou oni..v jednou byl ale tam nějak nepochodil...kam s tím v Brně jezdíte? Prej uplně arogantní přístup k němu mají..a servisní knížku nedostal.
Bylo : Piaggio Hexagon 125 LX 1996, Honda PCX 125 2011, Suzuki GSX-F, Kawasaki Versys 650.
Nyní : Kentoya HAMMER II-i 125
Uživatelský avatar
sedli

1500+
 
Reputace: 27
Příspěvky: 1942
Registrován: 27 črc 2009, 16:03
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Honda PCX 1.generace
Tuning / úpravy: Laděný výfuk IXIL dual HyperLow, vyhřívané gripy Oxford,reflexní proužky na ráfky, LED parkovačky, karbonová fólie na pár dílech, množství originálních škrábanců a prasklin

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod LukeOII » 15 kvě 2011, 12:58

at s tím jede do bohunic ne na dukelskou hlavně :-)
LukeOII

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 272
Registrován: 03 bře 2011, 22:48
Bydliště: Brno
Tuning / úpravy: Custom barva

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod vmajo » 15 kvě 2011, 14:32

caute chťel bych se zeptat kde je na rhonovi obmezovač nie restrakce
vmajo

0+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 3
Registrován: 17 bře 2011, 19:04
Skútr / moto: 50

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod RHON » 16 kvě 2011, 21:09

Zdravím všechny, včera jsem Rhona prodal a dnes koupil Hondu Lead SCV 100. Ať vám to jezdí bez nehod všem co mi kdy radily moc děkuji, ale neloučím se jen budu otravovat v jiném topicu mějte se fajn.

Ještě poslední foto z víkendu:

Obrázek

Obrázek
EX: Rhon 50/2T, Honda Lead SCV 100, Piaggio Typhoon 125/2T, CBC Grace 125, Piaggio Beverly 125, Honda Forza 125
Uživatelský avatar
RHON

750+
 
Reputace: 21
Příspěvky: 791
Registrován: 02 čer 2010, 21:18
Bydliště: Litoměřice/Ústecký kraj
Skútr / moto: Honda Forza 125
Tuning / úpravy: Série

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod fandalCZ » 19 kvě 2011, 14:08

Sportman píše:A co odpojený nebo zaseklý sytič? Koukl jsi se? Svíčku jsi si vyměnil? My skoro všichni tady jsme tu původní měnili hned za svíčku NGK .Restrikci tam pořát máš nebo jsi ji už odstranil? Já ho šetřil do první garančky tj.prvních 300km, Pak jsem odstranil restrikci a honil ho už normálně. Ve 3000 km jsem vyměnil CDI za sportovní NARAKU a jezdí mi to až 73km/h po rovině.S origo CDI 62km/h a to mi ho měnili jednou,takže tam mám už třetí..Teď mám najeto už 3500 a pohoda. :P

Sytič je zadělaný, takže jsem ho nekontroloval - dráty k němu vedou :-) Svíčku jsem taky měnil bezprostředně po koupi jako snad všichni ..... na reklamačce mi měnili nějakou tu řídící jednotku, zapalování a ještě něco.... :roll:
Uživatelský avatar
fandalCZ

5+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 8
Registrován: 10 dub 2011, 19:30
Bydliště: Vsetínské vrchy
Skútr / moto: Rhon Speed 50
Tuning / úpravy: Odstraněna restrikce

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod Sportman » 19 kvě 2011, 14:49

Sytič jde lehce oddělat a zkontrolovat tu jehlu u něj zda je funkční.Když tak si tedy s tim zajeď do servisu na záruční opravu . Já jsem si ho tedy kontroloval sám a to nejsem žádný odborník.
Bez restrikce,sportovní CDI,žluté spojkové pružiny,street výfuk LeoVince Touring,bílá kontraska,variátor Multivar,válečky 9g , najeto víc jak 12000 km.
Uživatelský avatar
Sportman

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 146
Registrován: 16 črc 2010, 08:59
Skútr / moto: RHON LH50QT ,,Žlutý sršeň"
Tuning / úpravy: Bez restrikce,sportovní CDI,žluté spojkové pružiny,street výfuk LeoVince Touring,bílá kontraska,variátor Multivar,válečky 9g,najeto už víc jak 12000 km

SYTIČ

Příspěvekod fandalCZ » 21 kvě 2011, 22:10

Tak jsem zkontroloval i ten sytič.... první rozjezd v pohodě, ale jak jsem měl jet ráno z práce tak to udělalo znova.... :x Hned jsem dojel (spíš dokuckal) do servisu a ačkoliv jsem byl po noční tak jsem raději zavolal manželce, aby si pro svého "velkého motorkáře" prijela. No zneužit jsem byl hned na nákup :lol: :lol: Uvidíme příští týden kdy by měla proběhnout oprava. Stejně hlásili na víken bouřky :? jo SPORŤÁKU a to ti vyměnili na vlastní náklady to NAdRAKU, nebo to bylo v režii AK? :D :lol: :lol:
Uživatelský avatar
fandalCZ

5+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 8
Registrován: 10 dub 2011, 19:30
Bydliště: Vsetínské vrchy
Skútr / moto: Rhon Speed 50
Tuning / úpravy: Odstraněna restrikce

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod Sportman » 23 kvě 2011, 11:37

Já si ho samozřejmě kupoval sám.CDI nemá omezení otáček ,CDI NARAKU TUNING pro skútry s motorem Minarelli Horizontal - 390.18 Kód NK390.18 Výrobce NARAKU CDI zapalování,Určeno pro RHON Speed 50,Vaše cena vč. DPH 687,00,http://e-shop.adventure-biker.cz . Zapojili mi ho v servisu - platil jsem si to.
Tady na stránkách fóra je i podrobný návod jak si ho zapojit sám.
Bez restrikce,sportovní CDI,žluté spojkové pružiny,street výfuk LeoVince Touring,bílá kontraska,variátor Multivar,válečky 9g , najeto víc jak 12000 km.
Uživatelský avatar
Sportman

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 146
Registrován: 16 črc 2010, 08:59
Skútr / moto: RHON LH50QT ,,Žlutý sršeň"
Tuning / úpravy: Bez restrikce,sportovní CDI,žluté spojkové pružiny,street výfuk LeoVince Touring,bílá kontraska,variátor Multivar,válečky 9g,najeto už víc jak 12000 km

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod spontye » 23 kvě 2011, 14:49

nazdar chlapi. tak som konecne tu po zimnej odstavke. ohladom toho cdi naraku. objednal som 3. namontovali sme ich do nasich srsnov a nic. ziadna zmena rychlosti nenastala. do certa. mam uz co to poupravovane a doteraz to slo 65 a teraz sa mi zda ze este menej. uz na to nemam nervy. kazdy tu pisete pokroky s rychlostou a ten moj zobrak nic. kazdy pisete ze vam to ide 75. ja uz nechpem
vyfuk z maxona, cdi naraku racing, biela kontra malossi, zlte spojkove pruzinky malossi, odstranene kolienko sania, tryska 90, maximalka 65km rovina a neviem preco, odpojene auto mazanie.
Uživatelský avatar
spontye

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 54
Registrován: 08 črc 2010, 22:10
Skútr / moto: Rhon Speed 50
Tuning / úpravy: vyfuk z maxona, cdi naraku racing, biela kontra malossi, zlte spojkove pruzinky malossi, odstranene kolienko sania, tryska 90, maximalka 65km rovina a neviem preco, odpojene auto mazanie.

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod aloyz312 » 23 kvě 2011, 16:40

Ahoj,
teď zrovna řeším problém s tím, že mám spotřebu takovou, že z maximální plné (cca 3mm nad 100 - na palivoměru) - do poslední čárky - hned ta pod 25 ujedu pouze 80 km. Do ujetí poloviny této vzdálenosti jsem pořád do 50 na nádrži, ale potom mi příjde, že to nějak zběsile utíká a palivo mizí. Po garančce jsem natakoval na benzíně, kde se mi do 3 l nádrže vešlo rekordních 4,5l a proto jsem se i pumpařky ptal, kdy jim naposledy kontrolovali výdejní stojany, že to je poprvé, kdy jsem do nádrže, co má 3 litry nalil 4,5 litru.
Ale poté jsem tankoval na běžné pumpě - 3 litry a opět se opakuje, že do 40 km se mi ručička palivoměru pohybovala nad 100 a potom začala podezřele rychle klesat - jsem na nějakých 60 km a jsem pod polovinou (mezi 50 a 25 na palivoměru).

Nevěděl by někdo z vás, co může být za problém? Co způsobuje podobné věci? Skútra jsem dřív drtil na plno stejně jako teď (akorát teď jezdím sám, předtím jsem jezdil ve dvou)... Špatně nafouknuté pneumatiky by přeci nemohli způsobit 50% nárůst spotřeby, ne?

Díky
aloyz312

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 27
Registrován: 08 črc 2010, 07:48
Skútr / moto: Rhon Speed 50
Tuning / úpravy: el. restrikce a NGK svíčka

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod SobiM » 23 kvě 2011, 17:10

Mám podobný pocit.Ted jsem nalil nádrž až po okraj (nějaké 4 litry) a po ujetí 80 km je nádrž na půlce..
Naposledy upravil KYBLOS dne 23 říj 2013, 14:49, celkově upraveno 1
Důvod: Citace posledního příspěvku
RHON NO EXTREME
Uživatelský avatar
SobiM

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 100
Registrován: 13 led 2011, 13:33
Bydliště: Česká Lípa - Praha
Skútr / moto: Rhon Speed 50
Tuning / úpravy: Odpojená restrikce

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod choze80 » 23 kvě 2011, 18:19

nádrž nemá 3 litry, ale 4,5 litru - ohledně ukazatele - natankuj to po okraj ujeď přesně 100 km a dotankuj zase do plna, a uvidíš kolik ti to žere ne? Pokud ti to ukazuje 50 km plnou, a potom běhen cca 30 km skoro prázdnou, tak je asi problém v palivoměru - vyměnit v rámci záruky a je po problému :-)
Restrikce pryč,laděný fuk, papučky dunlop GT301140/70r12, variátor malossi multivar s 4,5g válečky Polini, řemen hebo,modré pružinky ve spojce , otevřené sání,tryska 82,CDI naraku, odstraněna olejová pumpa a ořezán hlavní stojan na kruháčích drhnul :-)
Uživatelský avatar
choze80

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 360
Registrován: 11 črc 2010, 22:26
Bydliště: Mostkovice
Skútr / moto: RHON SPEED 50-LH50QT-C , Maxon matador 125 ccm
Tuning / úpravy: Restrikce pryč,laděný fuk, papučky dunlop GT301140/70r12, variátor malossi multivar s 4,5g válečky Polini, řemen hebo,modré pružinky ve spojce , otevřené sání,tryska 82,CDI naraku, odstraněna olejová pumpa a ořezán hlavní stojan na kruháčích drhnul :-)

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod Sportman » 23 kvě 2011, 20:12

Nádrž je dokonce na 4,8 litru včetně rezervy. Mě se také ukazatel dlouho drží na celé a pak na 0,75 pak celkem rychle mine 0,5 a zase se delší dobu drží na 0,25. Na plnou najedu cca 130-140 km. Já tankuji každých cca 100 km neb to jsou dvě jízdy do práce a zpět. Spotřeba se mi pohybuje od 3,3-3,6 l/100km na stejné trase. Město,venku,rovina,kopec.Takže pravý průměr.A když víš jak ti ukazuje , tak si zvykneš a nevadí to .
Takže tankování 3l po 80km není nic neobvyklého.
Bez restrikce,sportovní CDI,žluté spojkové pružiny,street výfuk LeoVince Touring,bílá kontraska,variátor Multivar,válečky 9g , najeto víc jak 12000 km.
Uživatelský avatar
Sportman

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 146
Registrován: 16 črc 2010, 08:59
Skútr / moto: RHON LH50QT ,,Žlutý sršeň"
Tuning / úpravy: Bez restrikce,sportovní CDI,žluté spojkové pružiny,street výfuk LeoVince Touring,bílá kontraska,variátor Multivar,válečky 9g,najeto už víc jak 12000 km

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod choze80 » 23 kvě 2011, 21:18

JJ - přesně jak píšeš, akorát tou spotřebou jsem cca o 0,2-0,3 l níž, ale to bude tím že tady moc kopců není :-) 4,8 včetně rezervy? tobě tam snad jde přepnout rezerva? :shock:
Restrikce pryč,laděný fuk, papučky dunlop GT301140/70r12, variátor malossi multivar s 4,5g válečky Polini, řemen hebo,modré pružinky ve spojce , otevřené sání,tryska 82,CDI naraku, odstraněna olejová pumpa a ořezán hlavní stojan na kruháčích drhnul :-)
Uživatelský avatar
choze80

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 360
Registrován: 11 črc 2010, 22:26
Bydliště: Mostkovice
Skútr / moto: RHON SPEED 50-LH50QT-C , Maxon matador 125 ccm
Tuning / úpravy: Restrikce pryč,laděný fuk, papučky dunlop GT301140/70r12, variátor malossi multivar s 4,5g válečky Polini, řemen hebo,modré pružinky ve spojce , otevřené sání,tryska 82,CDI naraku, odstraněna olejová pumpa a ořezán hlavní stojan na kruháčích drhnul :-)

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod Sportman » 24 kvě 2011, 06:46

Jasně že se tam přepíná rezerva a i to poznáš, chcípne to a musíš to znava nastartovat.Zapíná se to automaticky. Již několikrát jsem to vyzkoušel.Je to spíš informace ,že tam máš na dojetí cca 20km.
Bez restrikce,sportovní CDI,žluté spojkové pružiny,street výfuk LeoVince Touring,bílá kontraska,variátor Multivar,válečky 9g , najeto víc jak 12000 km.
Uživatelský avatar
Sportman

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 146
Registrován: 16 črc 2010, 08:59
Skútr / moto: RHON LH50QT ,,Žlutý sršeň"
Tuning / úpravy: Bez restrikce,sportovní CDI,žluté spojkové pružiny,street výfuk LeoVince Touring,bílá kontraska,variátor Multivar,válečky 9g,najeto už víc jak 12000 km

PředchozíDalší

Zpět na Do 50ccm

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků