Rhon Speed 50

Technické problémy s čínskými skútry do objemu 50ccm (včetně).

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod RHON » 03 kvě 2011, 22:39

Pěkný - máš šikovné ruce :wink:
EX: Rhon 50/2T, Honda Lead SCV 100, Piaggio Typhoon 125/2T, CBC Grace 125, Piaggio Beverly 125, Honda Forza 125
Uživatelský avatar
RHON

750+
 
Reputace: 21
Příspěvky: 791
Registrován: 02 čer 2010, 21:18
Bydliště: Litoměřice/Ústecký kraj
Skútr / moto: Honda Forza 125
Tuning / úpravy: Série

Rhon Speed 50

Příspěvekod dafzs » 04 kvě 2011, 12:54

jakou máte spotřebu benzínu i oleje mě to žere moc dával jste někdo v hodoníně do servisu rhona? jaké je nejlepší dát pružinky do spojky a kontrastku s válečkama a zkoušel nekdo delší řemen? mám větší zadní kolo a potřebuji větší sílu nejvíc mi strácí v kopci. díky za odpovědi.
dafzs

5+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 5
Registrován: 01 srp 2010, 17:19
Skútr / moto: Rhon 50 Speed

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod aloyz312 » 05 kvě 2011, 17:08

RHON píše:Včera jsem přivezl skútr ze servisu, servisák mi řekl, že to měl celý rozebraný, že gufera jsou v pohodě, vše je suchý u variátoru sucho jen prach z řemene. No podle mého názoru na to ani nehrábnul - účtoval si 300 kč prý to byla práce na 2 hodiny. Přijel jsem ze servisu cca 5 km a takhle to dopadlo:

Obrázek

Obrázek

tak nevím kudy to teče, je to 100% převoďák podle smradu, snad tou dírou co je u levého šroubu?
Už si nevím rady, když neporadí ani servis, kde tyto skútry mají dělat :cry:

Ahoj, já takhle jel ze servisní prohlídky a před STOPkou jsem dal ruku z plynu a skútr pořád přidával, tak sem to otočil a jel zpátky do servisu. Tam údajně nenašel žádnou příčinu toho, proč to přidávalo (což je divný, ale opravil to). Každopádně i u mě to tam měl napsaný na 1,5 hodiny, takže si ty 2 hodiny asi účtujou (u mě teda za vyšší cenu, ale i tak v klidu). Spíš mi vadí, že to Kelly inzerovala, že to budou proplácet a potom to takhle zazdili. Tenkrát jsem mluvil i přímo s produkťákem pro Rhony a ten mi to potvrdil, že to prostě neproplácej.

Jinak pořádnou radu asi nedám, ale já osobně bych to dovezl zpátky, že to dopadlo, jak to dopadlo ať se na to ještě koukne... tohle je totiž k naštvání - zaplatíš 300,- za práci, která není znát...
aloyz312

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 27
Registrován: 08 črc 2010, 07:48
Skútr / moto: Rhon Speed 50
Tuning / úpravy: el. restrikce a NGK svíčka

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod stateopera » 09 kvě 2011, 16:38

ahoj a ako si teda dopadol s tym presakovanim co s tym bolo vdaka za info
stateopera

5+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 5
Registrován: 30 dub 2011, 12:24
Skútr / moto: Rhon

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod RHON » 09 kvě 2011, 19:32

Ještě jsem to neřešil - jezdím a pokud se s tím něco stane, odvezu to tomu servisákovi a omlátím mu to o hlavu. Jen jsem vypustil převoďák tím jsem zkontroloval objem a nalil zpět.
EX: Rhon 50/2T, Honda Lead SCV 100, Piaggio Typhoon 125/2T, CBC Grace 125, Piaggio Beverly 125, Honda Forza 125
Uživatelský avatar
RHON

750+
 
Reputace: 21
Příspěvky: 791
Registrován: 02 čer 2010, 21:18
Bydliště: Litoměřice/Ústecký kraj
Skútr / moto: Honda Forza 125
Tuning / úpravy: Série

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod Sportman » 10 kvě 2011, 06:24

aloyz312 píše:
RHON píše:Včera jsem přivezl skútr ze servisu, servisák mi řekl, že to měl celý rozebraný, že gufera jsou v pohodě, vše je suchý u variátoru sucho jen prach z řemene. No podle mého názoru na to ani nehrábnul - účtoval si 300 kč prý to byla práce na 2 hodiny. Přijel jsem ze servisu cca 5 km a takhle to dopadlo:

Ahoj, já takhle jel ze servisní prohlídky a před STOPkou jsem dal ruku z plynu a skútr pořád přidával, tak sem to otočil a jel zpátky do servisu. Tam údajně nenašel žádnou příčinu toho, proč to přidávalo (což je divný, ale opravil to). Každopádně i u mě to tam měl napsaný na 1,5 hodiny, takže si ty 2 hodiny asi účtujou (u mě teda za vyšší cenu, ale i tak v klidu). Spíš mi vadí, že to Kelly inzerovala, že to budou proplácet a potom to takhle zazdili. Tenkrát jsem mluvil i přímo s produkťákem pro Rhony a ten mi to potvrdil, že to prostě neproplácej.

Jinak pořádnou radu asi nedám, ale já osobně bych to dovezl zpátky, že to dopadlo, jak to dopadlo ať se na to ještě koukne... tohle je totiž k naštvání - zaplatíš 300,- za práci, která není znát...

:idea: Tak nevím co tu řešíte finance. Je to trochu jinak neš tvrdíš. Platí se pouze GARANČNÍ PROHLÍDKY 300, 1500, 3000, 4500, 6000 km!! Proto je důležité je absolvovat. Veškeré nutné opravy závad,(i třeba zjištěných při GP) a náhradní díly jsou v rámci záruky zdarma!! :!: Vím to stoprocentně neb jsem to také řešil s vedoucím pro Rhony z Auta Kelly vím i jeho jméno. V servisu také říkali ,ža prý to Auto kelly neproplácí.Mě oprava měla stát 3300,- kč - závada byla unikající převodový olej. Musela se vyměnit hnací hřídel,ložiska,gufera,řemen a i válečky byly vyměněné.Samozřejmě jsem neplatil ani korunu a vše hradilo přímo Auto Kelly.Takže to je i ze zákona,že Opravy v záruční době jsou jako na vše ostatní ZDARMA!! :!: :!: :D
Bez restrikce,sportovní CDI,žluté spojkové pružiny,street výfuk LeoVince Touring,bílá kontraska,variátor Multivar,válečky 9g , najeto víc jak 12000 km.
Uživatelský avatar
Sportman

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 146
Registrován: 16 črc 2010, 08:59
Skútr / moto: RHON LH50QT ,,Žlutý sršeň"
Tuning / úpravy: Bez restrikce,sportovní CDI,žluté spojkové pružiny,street výfuk LeoVince Touring,bílá kontraska,variátor Multivar,válečky 9g,najeto už víc jak 12000 km

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod stateopera » 10 kvě 2011, 19:36

RHON píše:Ještě jsem to neřešil - jezdím a pokud se s tím něco stane, odvezu to tomu servisákovi a omlátím mu to o hlavu. Jen jsem vypustil převoďák tím jsem zkontroloval objem a nalil zpět.

a este ti to presakuje ked si nalial olej spat:????
stateopera

5+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 5
Registrován: 30 dub 2011, 12:24
Skútr / moto: Rhon

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod SobiM » 12 kvě 2011, 22:14

Tak jsem to asi po týdnu vytáhl a nestačil jsem se divit.Po nastartování to hulilo jak komín.Musel jsem to nechat několik minuta pak až vyjel.Po garančce to tak nehulilo jako ted.
RHON NO EXTREME
Uživatelský avatar
SobiM

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 100
Registrován: 13 led 2011, 13:33
Bydliště: Česká Lípa - Praha
Skútr / moto: Rhon Speed 50
Tuning / úpravy: Odpojená restrikce

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod RHON » 13 kvě 2011, 20:55

sednul ti olej, nebo máš stejný problém jako já - pos...... se směšovač oleje. Já ho vyřadil a mixuju si sám.
Naposledy upravil KYBLOS dne 23 bře 2013, 21:29, celkově upraveno 1
EX: Rhon 50/2T, Honda Lead SCV 100, Piaggio Typhoon 125/2T, CBC Grace 125, Piaggio Beverly 125, Honda Forza 125
Uživatelský avatar
RHON

750+
 
Reputace: 21
Příspěvky: 791
Registrován: 02 čer 2010, 21:18
Bydliště: Litoměřice/Ústecký kraj
Skútr / moto: Honda Forza 125
Tuning / úpravy: Série

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod globator22 » 14 kvě 2011, 10:01

čus chlapi, Mám dotaz, ohledně malé pružiny, která je ve vnitř velké pružiny, která drží stojan.
pruina.jpg

Můžu jí dát pryč? protože mi při jízdě jenom drčí a stejně tam prd drží :D
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Peugeot TKR - 70ccm Malossi sport, karbec 19mm Naraku, open filtr, fuk Giannelli Extra-Zatím zajíždím
Uživatelský avatar
globator22

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 372
Registrován: 26 pro 2010, 14:52
Bydliště: Ostrava-Zábřeh
Skútr / moto: Peugeot TKR 50
Tuning / úpravy: 70ccm Malossi Sport, 19mm karbec Naraku, Giannelli Extra, open filtr

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod TUNER » 14 kvě 2011, 16:04

Jaká pružina ? Vidim jen plot a nějaký větve )))
Můj mazel je Škoda 130 - 1,8 T..........ostatní je druhořadý...:-D

Malaguti MAX 250ObrázekPiaggio X9 500ObrázekT-MaxObrázek
Uživatelský avatar
TUNER

2500+
 
Reputace: 202
Příspěvky: 3747
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Plzeň
Skútr / moto: Malaguti F12 50 + 250 - T-Max
Tuning / úpravy: F-12 50 - závoďák na okruhy - Phantom MAX do práce - T-Max pro radost :)

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod sedli » 14 kvě 2011, 16:20

Jak píše tuner, fotka jak poleno...ale přesně co máš ty mám i já.. neoddělávej tu vnitřní ! Jenom kolem ní obvaž izolačku aby to nedrnčelo a je to...když jsou tam 2 tak asi ví proč tam necpou jen jednu :lol:
Bylo : Piaggio Hexagon 125 LX 1996, Honda PCX 125 2011, Suzuki GSX-F, Kawasaki Versys 650.
Nyní : Kentoya HAMMER II-i 125
Uživatelský avatar
sedli

1500+
 
Reputace: 27
Příspěvky: 1942
Registrován: 27 črc 2009, 16:03
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Honda PCX 1.generace
Tuning / úpravy: Laděný výfuk IXIL dual HyperLow, vyhřívané gripy Oxford,reflexní proužky na ráfky, LED parkovačky, karbonová fólie na pár dílech, množství originálních škrábanců a prasklin

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod choze80 » 14 kvě 2011, 21:09

nebude držet stojan a při sklápění to bude pěkná šlupka :-) foto je opravdu na jedničku :wink:

Tak jen tak pro zajímavost takhle to vypadá když se na Rhonovi mění prasklá podlaha za novou :lol: 8) 8) 8)
výměna podlahy.jpg
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Naposledy upravil KYBLOS dne 22 říj 2013, 20:07, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou
Restrikce pryč,laděný fuk, papučky dunlop GT301140/70r12, variátor malossi multivar s 4,5g válečky Polini, řemen hebo,modré pružinky ve spojce , otevřené sání,tryska 82,CDI naraku, odstraněna olejová pumpa a ořezán hlavní stojan na kruháčích drhnul :-)
Uživatelský avatar
choze80

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 360
Registrován: 11 črc 2010, 22:26
Bydliště: Mostkovice
Skútr / moto: RHON SPEED 50-LH50QT-C , Maxon matador 125 ccm
Tuning / úpravy: Restrikce pryč,laděný fuk, papučky dunlop GT301140/70r12, variátor malossi multivar s 4,5g válečky Polini, řemen hebo,modré pružinky ve spojce , otevřené sání,tryska 82,CDI naraku, odstraněna olejová pumpa a ořezán hlavní stojan na kruháčích drhnul :-)

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod fandalCZ » 14 kvě 2011, 21:43

Nazdar pánové,
tak jsem se přidal k Vám ostatním Sršálům, Vosákům či Žluťákům :lol: Po 180 km mi odešla řídící jednotka, která je již vyměněna. Jenže .... start - dvakrát naprázdno prošlápnu, pak zapnu klíček a na drc je motor naskočený. Potud v pohodě. Jenže nechám motor chvilku běžet a pokud se rozjedu tak mi po nějaké vzdálenosti (někdy 50m, jindy víc) ztratí výkon, musím ubrat plyn a někdy zareaguje na druhé přidání plynu. Zatím se mi nestalo jako dříve, když byla špatná ta řídící jednotka že by chcípl.... Po zahřátí pak opět letí jako s větrem o závod max. 58 km/h. To ještě moc ale nejezdím, jelikož jsem teprve pokořil hranici 500 km, takže max 50 km/h jelikož do práce to mám po hlavní cestě 25 km. Nevíte jestli je to utrácení výkonu při studeném motoru možné chybným nastavením směsi?
Uživatelský avatar
fandalCZ

5+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 8
Registrován: 10 dub 2011, 19:30
Bydliště: Vsetínské vrchy
Skútr / moto: Rhon Speed 50
Tuning / úpravy: Odstraněna restrikce

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod Sportman » 14 kvě 2011, 23:29

A co odpojený nebo zaseklý sytič? Koukl jsi se? Svíčku jsi si vyměnil? My skoro všichni tady jsme tu původní měnili hned za svíčku NGK .Restrikci tam pořát máš nebo jsi ji už odstranil? Já ho šetřil do první garančky tj.prvních 300km, Pak jsem odstranil restrikci a honil ho už normálně. Ve 3000 km jsem vyměnil CDI za sportovní NARAKU a jezdí mi to až 73km/h po rovině.S origo CDI 62km/h a to mi ho měnili jednou,takže tam mám už třetí..Teď mám najeto už 3500 a pohoda. :P
Bez restrikce,sportovní CDI,žluté spojkové pružiny,street výfuk LeoVince Touring,bílá kontraska,variátor Multivar,válečky 9g , najeto víc jak 12000 km.
Uživatelský avatar
Sportman

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 146
Registrován: 16 črc 2010, 08:59
Skútr / moto: RHON LH50QT ,,Žlutý sršeň"
Tuning / úpravy: Bez restrikce,sportovní CDI,žluté spojkové pružiny,street výfuk LeoVince Touring,bílá kontraska,variátor Multivar,válečky 9g,najeto už víc jak 12000 km

PředchozíDalší

Zpět na Do 50ccm

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků