Rhon Speed 50

Technické problémy s čínskými skútry do objemu 50ccm (včetně).

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod pk.pavelkrejci » 29 dub 2011, 19:39

Neví někdo jak zapojit CDI NARAKU NK390.18 do Maxona
origo CDI má 6 drátů a Naraku jen 5.
Uživatelský avatar
pk.pavelkrejci

0+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 4
Registrován: 11 bře 2011, 17:50
Bydliště: Praha
Skútr / moto: Maxon
Tuning / úpravy: svíčka CDI žárovky barva

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod Sportman » 29 dub 2011, 20:09

Ferry píše:Dnes jsem do Rhona namontoval CDI Naraku 390.18. Pak byla testovací jízda a rychlost se nezvedla ani o jeden km/h. Prostě mi to ani ze skály nejede více jak tachometrových necelých 60 km/h (spíš tak něco málo přes 50 km/h) a pochybuju, že by tachometr přeměřoval třeba o 10 km/h. Některé zde uváděné rychlosti a spotřeby se mi moc nezdají, alespoň když to porovnám s mým strojem.

A restrikci máš odstraněnou? Mě to po výměně CDI jezdí po rovině přez 70km/h. Před max 61. A to vážim skoro 90kg . CDI Naraku 390.18 asi na Maxona nepasuje, alespoň jsem o tom neslyšel. Zajdi na fórum o Maxonech, třeba tam něco najdeš .
Naposledy upravil KYBLOS dne 22 říj 2013, 19:57, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou
Bez restrikce,sportovní CDI,žluté spojkové pružiny,street výfuk LeoVince Touring,bílá kontraska,variátor Multivar,válečky 9g , najeto víc jak 12000 km.
Uživatelský avatar
Sportman

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 146
Registrován: 16 črc 2010, 08:59
Skútr / moto: RHON LH50QT ,,Žlutý sršeň"
Tuning / úpravy: Bez restrikce,sportovní CDI,žluté spojkové pružiny,street výfuk LeoVince Touring,bílá kontraska,variátor Multivar,válečky 9g,najeto už víc jak 12000 km

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod Ferry » 29 dub 2011, 20:18

Sportman - tím, že jsem dal CDI Naraku, tak tam samozřejmě restrikce není. Já vážím taky kolem 90 kg.

Sportman - jasně že odstranil, ještě s původním CDI.
Ferry

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 37
Registrován: 20 črc 2010, 09:55
Skútr / moto: Rhon 50, Honda CBR 600
Tuning / úpravy: Rhon - odstraněna el. restrikce, vzduchový filtr Malossi Redsponge, kontrastní pružina Malossi - bílá, svíčka NGK

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod Sportman » 29 dub 2011, 20:29

Takže jsi ten proklemovaný zelený drát rozpojil,že. Ta restrikce není v CDI. Dobře ho asi zapojené máš, že. Může to být i vadný kus. Třeba ti tu někdo poradí. Jen jsem se ti snažil pomoct v rámci toho co znám.
Bez restrikce,sportovní CDI,žluté spojkové pružiny,street výfuk LeoVince Touring,bílá kontraska,variátor Multivar,válečky 9g , najeto víc jak 12000 km.
Uživatelský avatar
Sportman

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 146
Registrován: 16 črc 2010, 08:59
Skútr / moto: RHON LH50QT ,,Žlutý sršeň"
Tuning / úpravy: Bez restrikce,sportovní CDI,žluté spojkové pružiny,street výfuk LeoVince Touring,bílá kontraska,variátor Multivar,válečky 9g,najeto už víc jak 12000 km

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod Ferry » 29 dub 2011, 20:51

Sportman - jasný, dík. Někdo tu už taky psal, že po výměně originál CDI za Naraku nepozoroval žádnou změnu rychlosti.
Ferry

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 37
Registrován: 20 črc 2010, 09:55
Skútr / moto: Rhon 50, Honda CBR 600
Tuning / úpravy: Rhon - odstraněna el. restrikce, vzduchový filtr Malossi Redsponge, kontrastní pružina Malossi - bílá, svíčka NGK

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod Sportman » 29 dub 2011, 20:56

Začínám vážně uvažovat o tuningu. Nejvíc se mi líbí tam dát nový variator a laďák - http://www.scootland.cz/zbozi/malossi-v ... minarelli/ a http://www.scootland.cz/zbozi/leovince- ... pi-keeway/ . Práce v servisu by prý měla stát cca 1500kč, neb já to sám udělat neumim . Takže bych se měl i s rezervou vejít do 8000,- a výfuk je vhodný i pro 70ccm to chystám v druhé fázi. Na variator malossi tu pějete chválu a výfuk má také dobré hodnocení.
Bez restrikce,sportovní CDI,žluté spojkové pružiny,street výfuk LeoVince Touring,bílá kontraska,variátor Multivar,válečky 9g , najeto víc jak 12000 km.
Uživatelský avatar
Sportman

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 146
Registrován: 16 črc 2010, 08:59
Skútr / moto: RHON LH50QT ,,Žlutý sršeň"
Tuning / úpravy: Bez restrikce,sportovní CDI,žluté spojkové pružiny,street výfuk LeoVince Touring,bílá kontraska,variátor Multivar,válečky 9g,najeto už víc jak 12000 km

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod RHON » 30 dub 2011, 12:55

Včera jsem přivezl skútr ze servisu, servisák mi řekl, že to měl celý rozebraný, že gufera jsou v pohodě, vše je suchý u variátoru sucho jen prach z řemene. No podle mého názoru na to ani nehrábnul - účtoval si 300 kč prý to byla práce na 2 hodiny. Přijel jsem ze servisu cca 5 km a takhle to dopadlo:

Obrázek

Obrázek

tak nevím kudy to teče, je to 100% převoďák podle smradu, snad tou dírou co je u levého šroubu?
Už si nevím rady, když neporadí ani servis, kde tyto skútry mají dělat :cry:
EX: Rhon 50/2T, Honda Lead SCV 100, Piaggio Typhoon 125/2T, CBC Grace 125, Piaggio Beverly 125, Honda Forza 125
Uživatelský avatar
RHON

750+
 
Reputace: 21
Příspěvky: 791
Registrován: 02 čer 2010, 21:18
Bydliště: Litoměřice/Ústecký kraj
Skútr / moto: Honda Forza 125
Tuning / úpravy: Série

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod choze80 » 30 dub 2011, 13:26

to se na to asi pěkně vys.... :-( I pokud by to teklo tou dírou, tak do té díry se to může dostat pouze a jen přes špatné těsnění, protože ta díra se nachází na druhé straně kártru viz obrázek :-(
převodovka.jpg
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Restrikce pryč,laděný fuk, papučky dunlop GT301140/70r12, variátor malossi multivar s 4,5g válečky Polini, řemen hebo,modré pružinky ve spojce , otevřené sání,tryska 82,CDI naraku, odstraněna olejová pumpa a ořezán hlavní stojan na kruháčích drhnul :-)
Uživatelský avatar
choze80

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 360
Registrován: 11 črc 2010, 22:26
Bydliště: Mostkovice
Skútr / moto: RHON SPEED 50-LH50QT-C , Maxon matador 125 ccm
Tuning / úpravy: Restrikce pryč,laděný fuk, papučky dunlop GT301140/70r12, variátor malossi multivar s 4,5g válečky Polini, řemen hebo,modré pružinky ve spojce , otevřené sání,tryska 82,CDI naraku, odstraněna olejová pumpa a ořezán hlavní stojan na kruháčích drhnul :-)

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod RHON » 30 dub 2011, 15:14

jak těžké je to rozebrat? mohl bych na tom jako laik něco pos....?
Naposledy upravil KYBLOS dne 23 bře 2013, 23:32, celkově upraveno 1
EX: Rhon 50/2T, Honda Lead SCV 100, Piaggio Typhoon 125/2T, CBC Grace 125, Piaggio Beverly 125, Honda Forza 125
Uživatelský avatar
RHON

750+
 
Reputace: 21
Příspěvky: 791
Registrován: 02 čer 2010, 21:18
Bydliště: Litoměřice/Ústecký kraj
Skútr / moto: Honda Forza 125
Tuning / úpravy: Série

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod choze80 » 30 dub 2011, 16:45

no nevím - nehorší je asi vymezit zpět vůle, protože origo těsnění co tam je, tak je cca o 1,5 mm širší, takže když tam dáš to co dodává AK tak ti nepůjde protočit kolem a kdyby jsi to tak nechal, tak se ti celá převodovka rozskočí :-( takže mrkni jestli ti tam ten mechoš dal vůbec nový těsnění, a podle toho poznáš jestli to vůbec dělal. Já dopadl stejně, dělal jsem to v sobotu odpo, a svezl jsem se až v pondělí odpo, pač jsem musel čekat na další dvě těsnění - tuším že jsem tam musel dát nakonec 3 kusy :-( Ale rozhodně být tebou, tak bych to odvezl zpět do servisu a pořádně bych mu nadal, protože jsi zaplatil za odstranění vady, která tam navíc zůstala :-(
Restrikce pryč,laděný fuk, papučky dunlop GT301140/70r12, variátor malossi multivar s 4,5g válečky Polini, řemen hebo,modré pružinky ve spojce , otevřené sání,tryska 82,CDI naraku, odstraněna olejová pumpa a ořezán hlavní stojan na kruháčích drhnul :-)
Uživatelský avatar
choze80

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 360
Registrován: 11 črc 2010, 22:26
Bydliště: Mostkovice
Skútr / moto: RHON SPEED 50-LH50QT-C , Maxon matador 125 ccm
Tuning / úpravy: Restrikce pryč,laděný fuk, papučky dunlop GT301140/70r12, variátor malossi multivar s 4,5g válečky Polini, řemen hebo,modré pružinky ve spojce , otevřené sání,tryska 82,CDI naraku, odstraněna olejová pumpa a ořezán hlavní stojan na kruháčích drhnul :-)

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod tommy-999 » 01 kvě 2011, 15:39

choze80: aky si na to dal vyfuk a z kade si objednaval vario respektive na ktoru znacku na cpi,keeway atd??
Konečne sa mi podarilo dat prec tu farbu z krytu na vario a vylestit to:
http://img233.imageshack.us/i/img0160yn.jpg
http://img832.imageshack.us/i/img0161ue.jpg/
http://img828.imageshack.us/i/img0162zn.jpg/
Naposledy upravil KYBLOS dne 22 říj 2013, 20:01, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou
tommy-999

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 15
Registrován: 12 dub 2011, 13:55
Bydliště: Košice,Slovakia
Skútr / moto: Rhon Speed 50
Tuning / úpravy: Odblokovanie,upravene sanie,premiestnena špz,lahšie valčeky,odstranena trubka vo vyfuku :D

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod Ferry » 01 kvě 2011, 17:24

Ahoj, nemá Rhon katalyzátor? Dnes jsem měl vymontovaný tlumič výfuku a je tam taková voština jako v katalyzátoru u auta. To by pak vysvětlovalo,proč mi ani po odstranění restrikce a montáži CDI Naraku nejede Rhon více jak 60 km/h ani ze skály.
Ferry

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 37
Registrován: 20 črc 2010, 09:55
Skútr / moto: Rhon 50, Honda CBR 600
Tuning / úpravy: Rhon - odstraněna el. restrikce, vzduchový filtr Malossi Redsponge, kontrastní pružina Malossi - bílá, svíčka NGK

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod choze80 » 01 kvě 2011, 18:41

tommy-999 píše:choze80: aky si na to dal vyfuk a z kade si objednaval vario respektive na ktoru znacku na cpi,keeway atd??

Výfuk pouze univerzál na 50ccm Hikone - ale docela mne překvapil rozdíl oproti origu z rhona i z maxona - vario na CPI klika 16 mm - jinak si mužeš vybrat co chceš :-)
Restrikce pryč,laděný fuk, papučky dunlop GT301140/70r12, variátor malossi multivar s 4,5g válečky Polini, řemen hebo,modré pružinky ve spojce , otevřené sání,tryska 82,CDI naraku, odstraněna olejová pumpa a ořezán hlavní stojan na kruháčích drhnul :-)
Uživatelský avatar
choze80

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 360
Registrován: 11 črc 2010, 22:26
Bydliště: Mostkovice
Skútr / moto: RHON SPEED 50-LH50QT-C , Maxon matador 125 ccm
Tuning / úpravy: Restrikce pryč,laděný fuk, papučky dunlop GT301140/70r12, variátor malossi multivar s 4,5g válečky Polini, řemen hebo,modré pružinky ve spojce , otevřené sání,tryska 82,CDI naraku, odstraněna olejová pumpa a ořezán hlavní stojan na kruháčích drhnul :-)

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod RHON » 02 kvě 2011, 21:44

Ferry píše:Ahoj, nemá Rhon katalyzátor? Dnes jsem měl vymontovaný tlumič výfuku a je tam taková voština jako v katalyzátoru u auta. To by pak vysvětlovalo,proč mi ani po odstranění restrikce a montáži CDI Naraku nejede Rhon více jak 60 km/h ani ze skály.

ta voština je tlumič
tommy-999 píše:Konečne sa mi podarilo dat prec tu farbu z krytu na vario a vylestit to:

mě se to líbí, čím si to sundaval a čím pak leštil? kolik si na tom strávil času?
Naposledy upravil KYBLOS dne 22 říj 2013, 20:02, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou
EX: Rhon 50/2T, Honda Lead SCV 100, Piaggio Typhoon 125/2T, CBC Grace 125, Piaggio Beverly 125, Honda Forza 125
Uživatelský avatar
RHON

750+
 
Reputace: 21
Příspěvky: 791
Registrován: 02 čer 2010, 21:18
Bydliště: Litoměřice/Ústecký kraj
Skútr / moto: Honda Forza 125
Tuning / úpravy: Série

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod tommy-999 » 02 kvě 2011, 23:10

najprv som na to asi 5 krat musel naniest odstranovac starych naterov lebo je tam asi 5 vrstiev farby potom len dosmirgloval nedostatky a nakoniec vrtacka s lestiacim kotucom a lestiacov pastov a potom uz len lak a trvalo to cca 3-4 dni
na skutry som aj tak nemohol chodit lebo nebolo na benzin :D :D
tommy-999

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 15
Registrován: 12 dub 2011, 13:55
Bydliště: Košice,Slovakia
Skútr / moto: Rhon Speed 50
Tuning / úpravy: Odblokovanie,upravene sanie,premiestnena špz,lahšie valčeky,odstranena trubka vo vyfuku :D

PředchozíDalší

Zpět na Do 50ccm

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník

cron