Rhon Speed 50

Technické problémy s čínskými skútry do objemu 50ccm (včetně).

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod VladoTA3 » 21 dub 2011, 00:06

- zapojení CDI Naraku -
Tak mi včera konečne prišlo CDI Naraku NK 390.18 :)
Dnes som ho zapojil. Naozaj s tým nebol problém. :idea:
Prvé dojmy po krátkom testovaní :
- skúter je trochu živší - ide rýchlejšie za plynom, ale oneskorený záber pri pohýnaní ostal.
- maximálka myslím sa mi nezmenila, ale bol som iba v meste a dosť vietor fúkal.
Sviečka samozrejme hneď na začiatku vymenená za NGK a reštrikcia odpojená asi po 150km.
Skúsenosti doteraz s motorkami ani skútrami nemám žiadne, tak berte na mňa ohľad :wink:
Uvidíme ako to bude ďalej.
Ak by chcel niekto zapojenie CDI Naraku, tak u mňa takto :
_________________________________________

CDI NARAKU NK390.18 <---> RHON CABLE
ORANŽOVÝ <---> ŠEDÝ
ČIERNY <---> ZELENÝ
BIELO ČIERNY <---> BIELO ČIERNY
ČERVENO BIELY <---> MODRO BIELY
ČERVENO ČIERNY <---> ČERVENO ČIERNY
_________________________________________

Originálne zapojenie CDI RHON
CDI originál RHON <---> RHON CABLE
ŠEDÝ <---> ŠEDÝ
ČIERNY <---> ZELENÝ
BIELO ČIERNY <---> BIELO ČIERNY
MODRO ČIERNY <---> MODRO BIELY
ČERVENO ČIERNY <---> ČERVENO ČIERNY
_________________________________________
Skútr / moto:
Žlutý Sršeň od Kellyho : oT-o
Rhon Speed 50 (50 ccm China Scooter)
_________________________________
Tuning / úpravy:
CDI Naraku, Sviečka NGK, Reštrikcia Out
Tá část mezi sedadlem a volantem :D
_________________________________
Uživatelský avatar
VladoTA3

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 12
Registrován: 22 črc 2010, 23:50
Bydliště: Slovakia, Poprad - TA3
Skútr / moto: Žlutý Sršeň od Kellyho: oT-o
Tuning / úpravy: Tá část mezi sedadlem a volantem =) , CDI Naraku , NGK , Restrikcia out

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod choze80 » 21 dub 2011, 21:02

Velmi pěknej a určo užitečnej příspěvek jednoduše a přehledně 8) 8) 8) jen tak dál :-)
Restrikce pryč,laděný fuk, papučky dunlop GT301140/70r12, variátor malossi multivar s 4,5g válečky Polini, řemen hebo,modré pružinky ve spojce , otevřené sání,tryska 82,CDI naraku, odstraněna olejová pumpa a ořezán hlavní stojan na kruháčích drhnul :-)
Uživatelský avatar
choze80

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 360
Registrován: 11 črc 2010, 22:26
Bydliště: Mostkovice
Skútr / moto: RHON SPEED 50-LH50QT-C , Maxon matador 125 ccm
Tuning / úpravy: Restrikce pryč,laděný fuk, papučky dunlop GT301140/70r12, variátor malossi multivar s 4,5g válečky Polini, řemen hebo,modré pružinky ve spojce , otevřené sání,tryska 82,CDI naraku, odstraněna olejová pumpa a ořezán hlavní stojan na kruháčích drhnul :-)

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod pk.pavelkrejci » 24 dub 2011, 20:58

automeda píše:Opravuji heslo k rhonservis je to "medobedo" zblbnul jsem to pri zabalování skenu ... sorry

Děkuji už se mi to rozbalilo.
Uživatelský avatar
pk.pavelkrejci

0+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 4
Registrován: 11 bře 2011, 17:50
Bydliště: Praha
Skútr / moto: Maxon
Tuning / úpravy: svíčka CDI žárovky barva

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod hakub » 25 dub 2011, 04:10

Dal sem do svého rhonu 7,2g valečky,žlute pružinky do spojky a žlutou tu velkou pružinu a nevidim skoro rozdíl spíš se mi to někdy zná ještě horší a do kopce to nechce jet o proti originalu vubec nevíte někdo co jsem udělal špatně dík za odpovědi a rady. mam zkušenosti z motorama ale variator je pro mě španělskou vesnici (není to auto :D ) zkouším takzvany vyskum vyvoj ale je to pro me financne narocne takze uvitam všechny rady.předem děkuji za odpovědi :wink:
hakub

0+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 3
Registrován: 09 dub 2011, 23:16
Skútr / moto: rhon50

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod TUNER » 25 dub 2011, 08:34

Zřejmě máš těžké válečky,pokud jsi měnil jen tyto věci. Kolik jsi měl váhu origo válečků,nebo proč jsi je měnil ?
Můj mazel je Škoda 130 - 1,8 T..........ostatní je druhořadý...:-D

Malaguti MAX 250ObrázekPiaggio X9 500ObrázekT-MaxObrázek
Uživatelský avatar
TUNER

2500+
 
Reputace: 202
Příspěvky: 3747
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Plzeň
Skútr / moto: Malaguti F12 50 + 250 - T-Max
Tuning / úpravy: F-12 50 - závoďák na okruhy - Phantom MAX do práce - T-Max pro radost :)

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod choze80 » 25 dub 2011, 10:27

vzhledem k tomu že originál jsou 6,5g tak 7,2g je fakticky moooooc - mrkni na můj podpis mělo by z toho být patrno celkem všechno. + - se od toho můžeš odpíchnout :-) až na ty válečky budu tam vracet 4,5g
Restrikce pryč,laděný fuk, papučky dunlop GT301140/70r12, variátor malossi multivar s 4,5g válečky Polini, řemen hebo,modré pružinky ve spojce , otevřené sání,tryska 82,CDI naraku, odstraněna olejová pumpa a ořezán hlavní stojan na kruháčích drhnul :-)
Uživatelský avatar
choze80

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 360
Registrován: 11 črc 2010, 22:26
Bydliště: Mostkovice
Skútr / moto: RHON SPEED 50-LH50QT-C , Maxon matador 125 ccm
Tuning / úpravy: Restrikce pryč,laděný fuk, papučky dunlop GT301140/70r12, variátor malossi multivar s 4,5g válečky Polini, řemen hebo,modré pružinky ve spojce , otevřené sání,tryska 82,CDI naraku, odstraněna olejová pumpa a ořezán hlavní stojan na kruháčích drhnul :-)

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod tommy-999 » 25 dub 2011, 11:49

takze je lepsie tam dat tie 4.5g ako 4.75 alebo 5g?a o kolko sa ti zlepsila akceleracia oproti povodnym valcekom??

edit: upraveno dle pravidel SF o citaci! Wictor
tommy-999

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 15
Registrován: 12 dub 2011, 13:55
Bydliště: Košice,Slovakia
Skútr / moto: Rhon Speed 50
Tuning / úpravy: Odblokovanie,upravene sanie,premiestnena špz,lahšie valčeky,odstranena trubka vo vyfuku :D

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod choze80 » 25 dub 2011, 12:42

čím lehčí váleček, tím vyšší otáčky a lepší akcelerace - mám lazený výfuk takže ta gramáž u tebe a u mne bude trochu jiná, ale rozhodně tam musí přijít lehčí než originál , ale ne zase moc, protože potom ztratíš na maximálce - chce to vyzkoušet. :-)

Jinak akcelerace se zvedla až neuvěřitelně :-)
Restrikce pryč,laděný fuk, papučky dunlop GT301140/70r12, variátor malossi multivar s 4,5g válečky Polini, řemen hebo,modré pružinky ve spojce , otevřené sání,tryska 82,CDI naraku, odstraněna olejová pumpa a ořezán hlavní stojan na kruháčích drhnul :-)
Uživatelský avatar
choze80

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 360
Registrován: 11 črc 2010, 22:26
Bydliště: Mostkovice
Skútr / moto: RHON SPEED 50-LH50QT-C , Maxon matador 125 ccm
Tuning / úpravy: Restrikce pryč,laděný fuk, papučky dunlop GT301140/70r12, variátor malossi multivar s 4,5g válečky Polini, řemen hebo,modré pružinky ve spojce , otevřené sání,tryska 82,CDI naraku, odstraněna olejová pumpa a ořezán hlavní stojan na kruháčích drhnul :-)

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod tommy-999 » 25 dub 2011, 17:12

a jaky si na to dal vyfuk?
tommy-999

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 15
Registrován: 12 dub 2011, 13:55
Bydliště: Košice,Slovakia
Skútr / moto: Rhon Speed 50
Tuning / úpravy: Odblokovanie,upravene sanie,premiestnena špz,lahšie valčeky,odstranena trubka vo vyfuku :D

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod RHON » 26 dub 2011, 19:14

Čau, tak dnes skútr odvezen do servisu kvůli tomu kapání - servisák už to prý řešil, tak uvidím :) jinak ty čtyřkolky nevypadají špatně.
EX: Rhon 50/2T, Honda Lead SCV 100, Piaggio Typhoon 125/2T, CBC Grace 125, Piaggio Beverly 125, Honda Forza 125
Uživatelský avatar
RHON

750+
 
Reputace: 21
Příspěvky: 791
Registrován: 02 čer 2010, 21:18
Bydliště: Litoměřice/Ústecký kraj
Skútr / moto: Honda Forza 125
Tuning / úpravy: Série

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod globator22 » 26 dub 2011, 19:35

Poraďte mi prosím jakou tam mám dát svíčku od NGK. díky ;)
Peugeot TKR - 70ccm Malossi sport, karbec 19mm Naraku, open filtr, fuk Giannelli Extra-Zatím zajíždím
Uživatelský avatar
globator22

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 372
Registrován: 26 pro 2010, 14:52
Bydliště: Ostrava-Zábřeh
Skútr / moto: Peugeot TKR 50
Tuning / úpravy: 70ccm Malossi Sport, 19mm karbec Naraku, Giannelli Extra, open filtr

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod VladoTA3 » 27 dub 2011, 08:48

do Rhona sviečka NGK BP7HS
Skútr / moto:
Žlutý Sršeň od Kellyho : oT-o
Rhon Speed 50 (50 ccm China Scooter)
_________________________________
Tuning / úpravy:
CDI Naraku, Sviečka NGK, Reštrikcia Out
Tá část mezi sedadlem a volantem :D
_________________________________
Uživatelský avatar
VladoTA3

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 12
Registrován: 22 črc 2010, 23:50
Bydliště: Slovakia, Poprad - TA3
Skútr / moto: Žlutý Sršeň od Kellyho: oT-o
Tuning / úpravy: Tá část mezi sedadlem a volantem =) , CDI Naraku , NGK , Restrikcia out

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod Sportman » 29 dub 2011, 11:25

Zdravim všechny Sršňáky.
Tak už se svým Žlutým sršněm zase drandim každý den 50km. Maximálka se mi povedla na rovince 73/km/h za optimálních podmínek. Pravidelná déletrvající provozní rychlost se mi ustálila na cca 65km/h, takže spokojenost.
Nejsem ale spokojený ještě se spotřebou,která je stále 3,5-3,6 l/100km . Když si dávám velký pozor a nevytáčim ho moc tak se dostanu na nějakých 3,3 l/100km,ale provozní rychlost je pak o10-15 km nižší a spotřeba o moc neklesla. Vše mám origo, jen CDI a svíčka jsou Naraku a NGK. Nevíte někdo jak snížit spotřebu :?: :?: :!:
A do kopce mi to jede jen 35-40km ,taky nic moc,s tím by snad také něco šlo udělat. Máte někdo radu :?: :?: :!:
Předem všem za rady děkuji.
Bez restrikce,sportovní CDI,žluté spojkové pružiny,street výfuk LeoVince Touring,bílá kontraska,variátor Multivar,válečky 9g , najeto víc jak 12000 km.
Uživatelský avatar
Sportman

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 146
Registrován: 16 črc 2010, 08:59
Skútr / moto: RHON LH50QT ,,Žlutý sršeň"
Tuning / úpravy: Bez restrikce,sportovní CDI,žluté spojkové pružiny,street výfuk LeoVince Touring,bílá kontraska,variátor Multivar,válečky 9g,najeto už víc jak 12000 km

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod TUNER » 29 dub 2011, 12:42

Nevim kolik inzeruje prodejce,ale jestli kolem 2 litrů,tak je to nesmysl...na spotřebu 3-3,5 si zvykni,je to uplně normální....ale kdyby to aspoň trochu jelo co )))
Do kopců ti pomůže to samé co ostatním,tvrdší kontrastka.....
Můj mazel je Škoda 130 - 1,8 T..........ostatní je druhořadý...:-D

Malaguti MAX 250ObrázekPiaggio X9 500ObrázekT-MaxObrázek
Uživatelský avatar
TUNER

2500+
 
Reputace: 202
Příspěvky: 3747
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Plzeň
Skútr / moto: Malaguti F12 50 + 250 - T-Max
Tuning / úpravy: F-12 50 - závoďák na okruhy - Phantom MAX do práce - T-Max pro radost :)

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod Ferry » 29 dub 2011, 18:58

Dnes jsem do Rhona namontoval CDI Naraku 390.18. Pak byla testovací jízda a rychlost se nezvedla ani o jeden km/h. Prostě mi to ani ze skály nejede více jak tachometrových necelých 60 km/h (spíš tak něco málo přes 50 km/h) a pochybuju, že by tachometr přeměřoval třeba o 10 km/h. Některé zde uváděné rychlosti a spotřeby se mi moc nezdají, alespoň když to porovnám s mým strojem.
Ferry

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 37
Registrován: 20 črc 2010, 09:55
Skútr / moto: Rhon 50, Honda CBR 600
Tuning / úpravy: Rhon - odstraněna el. restrikce, vzduchový filtr Malossi Redsponge, kontrastní pružina Malossi - bílá, svíčka NGK

PředchozíDalší

Zpět na Do 50ccm

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků

cron