Rhon Speed 50

Technické problémy s čínskými skútry do objemu 50ccm (včetně).

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod choze80 » 12 dub 2011, 23:14

Prej jo - uvidíme :-)
Restrikce pryč,laděný fuk, papučky dunlop GT301140/70r12, variátor malossi multivar s 4,5g válečky Polini, řemen hebo,modré pružinky ve spojce , otevřené sání,tryska 82,CDI naraku, odstraněna olejová pumpa a ořezán hlavní stojan na kruháčích drhnul :-)
Uživatelský avatar
choze80

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 360
Registrován: 11 črc 2010, 22:26
Bydliště: Mostkovice
Skútr / moto: RHON SPEED 50-LH50QT-C , Maxon matador 125 ccm
Tuning / úpravy: Restrikce pryč,laděný fuk, papučky dunlop GT301140/70r12, variátor malossi multivar s 4,5g válečky Polini, řemen hebo,modré pružinky ve spojce , otevřené sání,tryska 82,CDI naraku, odstraněna olejová pumpa a ořezán hlavní stojan na kruháčích drhnul :-)

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod TUNER » 13 dub 2011, 07:18

Udělejt,nebo nechte si udělat válečky z teflonu nebo silonu a máte klid na pořád ))) ;-)
Můj mazel je Škoda 130 - 1,8 T..........ostatní je druhořadý...:-D

Malaguti MAX 250ObrázekPiaggio X9 500ObrázekT-MaxObrázek
Uživatelský avatar
TUNER

2500+
 
Reputace: 202
Příspěvky: 3747
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Plzeň
Skútr / moto: Malaguti F12 50 + 250 - T-Max
Tuning / úpravy: F-12 50 - závoďák na okruhy - Phantom MAX do práce - T-Max pro radost :)

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod denny » 13 dub 2011, 09:07

Rampik píše:Tak jsem to již napojil. kdy jsem postupoval drát po drátu a detektivně jsem srovnával barvy. Už to funguje. Ještě jsem to nevyzkoušel na silnici, ale podle zvuku se to vytáčí na vyšší otáčky. Nevím jestli to s tou výměnou CDI souvisí, ale zdá se mi, že se to vytáčí rychleji do vyšších otáček.

Nahoď sem prosím návod zapojení ať to kačdý nemusí zkoumat .Zbytečně to zabírá čas a kolegům i mě to pomůže.Dík.
denny

0+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 4
Registrován: 10 dub 2011, 15:03
Skútr / moto: Maxon,Rhon

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod LukeOII » 13 dub 2011, 09:35

denny:návody tu máš aspon 2,pouij tlačítko hledat
LukeOII

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 272
Registrován: 03 bře 2011, 22:48
Bydliště: Brno
Tuning / úpravy: Custom barva

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod Honzik 1974 » 13 dub 2011, 09:42

RHON píše:Odstranění restrikce se dospěje tak, že odpojíte konektor co vidíte na fotce:

Obrázek

Varování: odstraněním restrikce není skútr homologovaný pro provoz na komunikacích v ČR, proto je odstranění nezákoné. V žádném případě nedoporučuji!

Hezký ale kde ho najdu??????????
Honzik 1974

0+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 2
Registrován: 12 dub 2011, 19:47

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod denny » 13 dub 2011, 09:46

LukeOII píše:denny:návody tu máš aspon 2,pouij tlačítko hledat

Jenže z těch fotek toho moc není k poznání.Tak holt budu další,kdo si to vyzkoumá. :roll:
denny

0+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 4
Registrován: 10 dub 2011, 15:03
Skútr / moto: Maxon,Rhon

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod RHON » 13 dub 2011, 15:07

Pokud odmontuješ sedadlo, najdeš to v prostoru pod ním. Splést to nemůžeš.

K tomu CDI: mám tam naraku a v 55 km to cuká - špatnej kus?
TUNER píše:Udělejt,nebo nechte si udělat válečky z teflonu nebo silonu a máte klid na pořád ))) ;-)

Máš kontakt na někoho kdo to dělá? Nebo si je děláš sám?
Naposledy upravil KYBLOS dne 22 říj 2013, 19:44, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou
EX: Rhon 50/2T, Honda Lead SCV 100, Piaggio Typhoon 125/2T, CBC Grace 125, Piaggio Beverly 125, Honda Forza 125
Uživatelský avatar
RHON

750+
 
Reputace: 21
Příspěvky: 791
Registrován: 02 čer 2010, 21:18
Bydliště: Litoměřice/Ústecký kraj
Skútr / moto: Honda Forza 125
Tuning / úpravy: Série

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod choze80 » 13 dub 2011, 17:19

A na teflonovejch nebo silikonovejch se plošky nevyjíždějí?? :shock:
Restrikce pryč,laděný fuk, papučky dunlop GT301140/70r12, variátor malossi multivar s 4,5g válečky Polini, řemen hebo,modré pružinky ve spojce , otevřené sání,tryska 82,CDI naraku, odstraněna olejová pumpa a ořezán hlavní stojan na kruháčích drhnul :-)
Uživatelský avatar
choze80

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 360
Registrován: 11 črc 2010, 22:26
Bydliště: Mostkovice
Skútr / moto: RHON SPEED 50-LH50QT-C , Maxon matador 125 ccm
Tuning / úpravy: Restrikce pryč,laděný fuk, papučky dunlop GT301140/70r12, variátor malossi multivar s 4,5g válečky Polini, řemen hebo,modré pružinky ve spojce , otevřené sání,tryska 82,CDI naraku, odstraněna olejová pumpa a ořezán hlavní stojan na kruháčích drhnul :-)

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod edwar » 13 dub 2011, 18:14

RHON píše:K tomu CDI: mám tam naraku a v 55 km to cuká - špatnej kus?

Je také souvislost se světly ? - mám to samé po zhasnutí jede dál..., ale je to orig. zapalování a prvních cca 300 km to nedělalo. Vím že se to tu řešilo -> chtěl jsem to řešit jiným CDI, ale tvůj případ by znamenal, že chyba bude i jinde. Díky
edwar

0+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 3
Registrován: 23 srp 2010, 20:31

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod automeda » 14 dub 2011, 09:41

Sken servisu a dílů na uloz.to ...hledej "rhonservis" heslo jsem dal taktéž.OPRAVA !!! heslo " medobedo "
Naposledy upravil automeda dne 19 dub 2011, 08:39, celkově upraveno 1
automeda

0+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 2
Registrován: 13 dub 2011, 10:39
Skútr / moto: Rhon speed 50

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod denny » 14 dub 2011, 20:46

Takže Naraku 390.18 zapojeno.Motor chytá na brnk a je po kolísání volnoběhu a různých dalších anomáliích s volnoběhem.
Jinak místo tlačítka HLEDAT jsem použil mozek a je to jednoduché.
denny

0+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 4
Registrován: 10 dub 2011, 15:03
Skútr / moto: Maxon,Rhon

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod Sportman » 15 dub 2011, 12:14

Táke jsem namontoval těsně před zimou Naraku 390.18 a vše šlape jak hodinky. Teď na jaře jsem zase začal jezdit a včera jsem dosáhl novou maximálku (měřeno navigací) na rovném úseku Strakonická mezi Velkou Chuchlí a pražským Barandovským mostem 73km/h . Před výměnou CDI to jelo max 61km/h a z kopce do 70km/h, víc ani ťuk. Takže naprostá spokojenost :!: :D :D
Zatím jsem jen vyměnil svíčku,CDI a jinak jsem nic netunil.S tím čekám až po poslední garančce.
Bez restrikce,sportovní CDI,žluté spojkové pružiny,street výfuk LeoVince Touring,bílá kontraska,variátor Multivar,válečky 9g , najeto víc jak 12000 km.
Uživatelský avatar
Sportman

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 146
Registrován: 16 črc 2010, 08:59
Skútr / moto: RHON LH50QT ,,Žlutý sršeň"
Tuning / úpravy: Bez restrikce,sportovní CDI,žluté spojkové pružiny,street výfuk LeoVince Touring,bílá kontraska,variátor Multivar,válečky 9g,najeto už víc jak 12000 km

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod choze80 » 15 dub 2011, 22:01

Tož válečky Poliny jsou tam - zítra tryska do karbecu a je to hotovo :-) - pokud bude počisí změřím i maximálku, typoval bych to kolem 90Km/hod :-)

16.4. edit:
Nazdárek tak tryska je tam - bohužel je ale stále malá :-( dal jsem 78 a chce to ještě přidat v PO koupím 80 a 82 a pak se uvidí - nicméně odzkoušeno - v momentálním stavu jakýkoliv kopec 68 Km/hod - rovina 82Km/hod z kopce 90Km/hod - měřeno GPS na mobilu SE W715 jinou GPS nemám k dispozici, ale když to zkusím v autě, tak mi ukazuje cca 4 km méně než je na tacho. - tak se tomu snad dá alespoň trochu věřit :-) :-)
Naposledy upravil KYBLOS dne 22 říj 2013, 19:45, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou
Restrikce pryč,laděný fuk, papučky dunlop GT301140/70r12, variátor malossi multivar s 4,5g válečky Polini, řemen hebo,modré pružinky ve spojce , otevřené sání,tryska 82,CDI naraku, odstraněna olejová pumpa a ořezán hlavní stojan na kruháčích drhnul :-)
Uživatelský avatar
choze80

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 360
Registrován: 11 črc 2010, 22:26
Bydliště: Mostkovice
Skútr / moto: RHON SPEED 50-LH50QT-C , Maxon matador 125 ccm
Tuning / úpravy: Restrikce pryč,laděný fuk, papučky dunlop GT301140/70r12, variátor malossi multivar s 4,5g válečky Polini, řemen hebo,modré pružinky ve spojce , otevřené sání,tryska 82,CDI naraku, odstraněna olejová pumpa a ořezán hlavní stojan na kruháčích drhnul :-)

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod SobiM » 17 dub 2011, 23:09

Dnes jsem po 14ti dnech nastartoval asi až na potřetí.To bych ještě bral,ale pak chvilku běžela naprázdno a když jsem se chtěl rozjet,tak chcípla.Pak pokaždý hned naskočila,ale po přidání plynu hned chcípla.A pak z ničeho nic jela hned na přidání...Co to může být?
RHON NO EXTREME
Uživatelský avatar
SobiM

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 100
Registrován: 13 led 2011, 13:33
Bydliště: Česká Lípa - Praha
Skútr / moto: Rhon Speed 50
Tuning / úpravy: Odpojená restrikce

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod choze80 » 17 dub 2011, 23:34

Přicpaná tryska v karbecu :-) Asi ti to zaschlo :-( Pokud přidáš plyn a udusí se to tak to znamená že tam nejde benzín, a nebo ho tam jde málo - po delší odstávce doporučuji odpojit hadičku co vede na podtlakovej ventil, a vytvořit tam podtlak (pusou) a nechat netéci benzín do karbecu - vyhneš se tak dlouhýmu startování :-) potom to chytne na převalení :-) :-)
Restrikce pryč,laděný fuk, papučky dunlop GT301140/70r12, variátor malossi multivar s 4,5g válečky Polini, řemen hebo,modré pružinky ve spojce , otevřené sání,tryska 82,CDI naraku, odstraněna olejová pumpa a ořezán hlavní stojan na kruháčích drhnul :-)
Uživatelský avatar
choze80

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 360
Registrován: 11 črc 2010, 22:26
Bydliště: Mostkovice
Skútr / moto: RHON SPEED 50-LH50QT-C , Maxon matador 125 ccm
Tuning / úpravy: Restrikce pryč,laděný fuk, papučky dunlop GT301140/70r12, variátor malossi multivar s 4,5g válečky Polini, řemen hebo,modré pružinky ve spojce , otevřené sání,tryska 82,CDI naraku, odstraněna olejová pumpa a ořezán hlavní stojan na kruháčích drhnul :-)

PředchozíDalší

Zpět na Do 50ccm

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník