Rhon Speed 50

Technické problémy s čínskými skútry do objemu 50ccm (včetně).

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod RHON » 10 dub 2011, 21:39

Taky by mě to zajímalo :)
EX: Rhon 50/2T, Honda Lead SCV 100, Piaggio Typhoon 125/2T, CBC Grace 125, Piaggio Beverly 125, Honda Forza 125
Uživatelský avatar
RHON

750+
 
Reputace: 21
Příspěvky: 791
Registrován: 02 čer 2010, 21:18
Bydliště: Litoměřice/Ústecký kraj
Skútr / moto: Honda Forza 125
Tuning / úpravy: Série

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod LukeOII » 10 dub 2011, 22:12

někdo tu psal 68,má to v popisu a měnil za 78
LukeOII

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 272
Registrován: 03 bře 2011, 22:48
Bydliště: Brno
Tuning / úpravy: Custom barva

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod choze80 » 10 dub 2011, 22:27

Někdo tu psal i to že origo válečky ve varecu jsou 8g a přitom jsou tam jen 6,5g :-( :-O :twisted: možná by věděl JARDAJBC - ale nějak nereaguje :-( :( :( Asi to budu muset rozebrat, a nahodit to sem sám :-)
Naposledy upravil KYBLOS dne 22 říj 2013, 19:38, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou
Restrikce pryč,laděný fuk, papučky dunlop GT301140/70r12, variátor malossi multivar s 4,5g válečky Polini, řemen hebo,modré pružinky ve spojce , otevřené sání,tryska 82,CDI naraku, odstraněna olejová pumpa a ořezán hlavní stojan na kruháčích drhnul :-)
Uživatelský avatar
choze80

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 360
Registrován: 11 črc 2010, 22:26
Bydliště: Mostkovice
Skútr / moto: RHON SPEED 50-LH50QT-C , Maxon matador 125 ccm
Tuning / úpravy: Restrikce pryč,laděný fuk, papučky dunlop GT301140/70r12, variátor malossi multivar s 4,5g válečky Polini, řemen hebo,modré pružinky ve spojce , otevřené sání,tryska 82,CDI naraku, odstraněna olejová pumpa a ořezán hlavní stojan na kruháčích drhnul :-)

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod CarlosCZ » 10 dub 2011, 22:54

mno já mám třebas 90ku z 85kou to není ono ,ale co myslíš otevřením sání???pokud tam dáš open filtr tak to stojí za vyliž si kapsu uplně,já tam mám origo filtr box a vněm tu vložku taky origo když sem tam dal malosi červenej molitan tak to taky nebylo uplně oki (byl problém to naladit) takže vysadit to koleno z origo boxu a je to v klidu,mám tam 70ccm+ origo karebec v něm tryska 90 a funguje to.
CarlosCZ

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 46
Registrován: 26 črc 2010, 21:40
Bydliště: Prag
Skútr / moto: čím víc pruhů tím víc adidas
Tuning / úpravy: 0-100km/h za 1,3s

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod choze80 » 10 dub 2011, 23:12

právě že já mám navrtaný origo koleno tak aby mi stačila origo tryska, ale než ho odstraním uplně, tak musím přehodit trysku, jinak už to nedoladím - teď to mám tak akorát na hraně, a nechce se mi to několikrát rozdělávat, proto pátrám po tom jaká je origo tryska :-) asi to rozdělám mrknu a koupím větší a pak napíšu co a jak :-( kolik byla teda origo???? 8) 8)
Naposledy upravil KYBLOS dne 22 říj 2013, 19:39, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou
Restrikce pryč,laděný fuk, papučky dunlop GT301140/70r12, variátor malossi multivar s 4,5g válečky Polini, řemen hebo,modré pružinky ve spojce , otevřené sání,tryska 82,CDI naraku, odstraněna olejová pumpa a ořezán hlavní stojan na kruháčích drhnul :-)
Uživatelský avatar
choze80

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 360
Registrován: 11 črc 2010, 22:26
Bydliště: Mostkovice
Skútr / moto: RHON SPEED 50-LH50QT-C , Maxon matador 125 ccm
Tuning / úpravy: Restrikce pryč,laděný fuk, papučky dunlop GT301140/70r12, variátor malossi multivar s 4,5g válečky Polini, řemen hebo,modré pružinky ve spojce , otevřené sání,tryska 82,CDI naraku, odstraněna olejová pumpa a ořezán hlavní stojan na kruháčích drhnul :-)

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod CarlosCZ » 10 dub 2011, 23:20

mno to nevim něco kolem 78 nebo 58 mám jí v garage někde volně loženou:o) zejtra se po ní mrknu a když jí najdu dám vědět.
CarlosCZ

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 46
Registrován: 26 črc 2010, 21:40
Bydliště: Prag
Skútr / moto: čím víc pruhů tím víc adidas
Tuning / úpravy: 0-100km/h za 1,3s

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod choze80 » 10 dub 2011, 23:21

Tak to by jsi byl nesmírně hodnej - předem dííííííííííííííííííky :oops: :wink: :wink:
Restrikce pryč,laděný fuk, papučky dunlop GT301140/70r12, variátor malossi multivar s 4,5g válečky Polini, řemen hebo,modré pružinky ve spojce , otevřené sání,tryska 82,CDI naraku, odstraněna olejová pumpa a ořezán hlavní stojan na kruháčích drhnul :-)
Uživatelský avatar
choze80

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 360
Registrován: 11 črc 2010, 22:26
Bydliště: Mostkovice
Skútr / moto: RHON SPEED 50-LH50QT-C , Maxon matador 125 ccm
Tuning / úpravy: Restrikce pryč,laděný fuk, papučky dunlop GT301140/70r12, variátor malossi multivar s 4,5g válečky Polini, řemen hebo,modré pružinky ve spojce , otevřené sání,tryska 82,CDI naraku, odstraněna olejová pumpa a ořezán hlavní stojan na kruháčích drhnul :-)

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod LukeOII » 10 dub 2011, 23:22

choze80:tak se nauč číst,8g je u maxona a 6,5g je u rhona.stačí se podívat do ak katalogu
LukeOII

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 272
Registrován: 03 bře 2011, 22:48
Bydliště: Brno
Tuning / úpravy: Custom barva

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod choze80 » 10 dub 2011, 23:32

óóóóó, pardón - jsem to ale hlupák - a navíc neumím číst :o myslel jsem že jsem na rhon fóru :lol: :o
Restrikce pryč,laděný fuk, papučky dunlop GT301140/70r12, variátor malossi multivar s 4,5g válečky Polini, řemen hebo,modré pružinky ve spojce , otevřené sání,tryska 82,CDI naraku, odstraněna olejová pumpa a ořezán hlavní stojan na kruháčích drhnul :-)
Uživatelský avatar
choze80

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 360
Registrován: 11 črc 2010, 22:26
Bydliště: Mostkovice
Skútr / moto: RHON SPEED 50-LH50QT-C , Maxon matador 125 ccm
Tuning / úpravy: Restrikce pryč,laděný fuk, papučky dunlop GT301140/70r12, variátor malossi multivar s 4,5g válečky Polini, řemen hebo,modré pružinky ve spojce , otevřené sání,tryska 82,CDI naraku, odstraněna olejová pumpa a ořezán hlavní stojan na kruháčích drhnul :-)

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod CarlosCZ » 11 dub 2011, 18:36

Tak v garage sem dnes nebyl,ale volal sem kámošovi a ten měl v rhonu origo 68ku takže tak.
CarlosCZ

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 46
Registrován: 26 črc 2010, 21:40
Bydliště: Prag
Skútr / moto: čím víc pruhů tím víc adidas
Tuning / úpravy: 0-100km/h za 1,3s

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod globator22 » 11 dub 2011, 20:39

Tk skůtr už sem vzpamatoval a normálně jezdí, ale stejně to musím dát na opravu, kvůli té nakopávačky.Jo ma musim koupit nové šrouby do krytu variatoru, ty čínské šitky stojí zato :D
Peugeot TKR - 70ccm Malossi sport, karbec 19mm Naraku, open filtr, fuk Giannelli Extra-Zatím zajíždím
Uživatelský avatar
globator22

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 372
Registrován: 26 pro 2010, 14:52
Bydliště: Ostrava-Zábřeh
Skútr / moto: Peugeot TKR 50
Tuning / úpravy: 70ccm Malossi Sport, 19mm karbec Naraku, Giannelli Extra, open filtr

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod RHON » 11 dub 2011, 21:39

Taky jsem kupoval jiný šrouby do varce - imbusový.
CarlosCZ píše:Tak v garage sem dnes nebyl,ale volal sem kámošovi a ten měl v rhonu origo 68ku takže tak.

Takže 68 - koupím sadu od stage6 70/72/74 díkes :wink:
Naposledy upravil KYBLOS dne 22 říj 2013, 19:40, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou
EX: Rhon 50/2T, Honda Lead SCV 100, Piaggio Typhoon 125/2T, CBC Grace 125, Piaggio Beverly 125, Honda Forza 125
Uživatelský avatar
RHON

750+
 
Reputace: 21
Příspěvky: 791
Registrován: 02 čer 2010, 21:18
Bydliště: Litoměřice/Ústecký kraj
Skútr / moto: Honda Forza 125
Tuning / úpravy: Série

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod aplikation » 11 dub 2011, 22:13

ahoj carlosáku :D
Uživatelský avatar
aplikation

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 11
Registrován: 18 bře 2011, 10:38

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod choze80 » 12 dub 2011, 18:53

Tak jsem to dnes rozdělal tryska 68 a má závit M6 :-) Před cca 250 Km jsem vyměnil origo variátor i s válečky - válečky 4,5g od stage 6. Dnes při výměně pevné řemenice u variátoru jsem se kouknul na ty nové válečky a ejhle - mají tak třikrát takové plošky než ty origo po 2000Km. :-( Zavolal jsem do obchodu, a tam mi řekl že prej hůře vyvážený čínský kliky to dělaj a doporučil válečky POLINI prej jsou tvrdší, tak když někdo budete řešit válečky, tak ať neuděláte stejnou chybu jako já :-) Příští týden je tam frknu a budu doufat :-)
Naposledy upravil KYBLOS dne 22 říj 2013, 19:42, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou
Restrikce pryč,laděný fuk, papučky dunlop GT301140/70r12, variátor malossi multivar s 4,5g válečky Polini, řemen hebo,modré pružinky ve spojce , otevřené sání,tryska 82,CDI naraku, odstraněna olejová pumpa a ořezán hlavní stojan na kruháčích drhnul :-)
Uživatelský avatar
choze80

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 360
Registrován: 11 črc 2010, 22:26
Bydliště: Mostkovice
Skútr / moto: RHON SPEED 50-LH50QT-C , Maxon matador 125 ccm
Tuning / úpravy: Restrikce pryč,laděný fuk, papučky dunlop GT301140/70r12, variátor malossi multivar s 4,5g válečky Polini, řemen hebo,modré pružinky ve spojce , otevřené sání,tryska 82,CDI naraku, odstraněna olejová pumpa a ořezán hlavní stojan na kruháčích drhnul :-)

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod RHON » 12 dub 2011, 22:44

Díky za info, takže do číny jedině válečky polini
EX: Rhon 50/2T, Honda Lead SCV 100, Piaggio Typhoon 125/2T, CBC Grace 125, Piaggio Beverly 125, Honda Forza 125
Uživatelský avatar
RHON

750+
 
Reputace: 21
Příspěvky: 791
Registrován: 02 čer 2010, 21:18
Bydliště: Litoměřice/Ústecký kraj
Skútr / moto: Honda Forza 125
Tuning / úpravy: Série

PředchozíDalší

Zpět na Do 50ccm

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků