od choze80 » 12 dub 2011, 18:53
Tak jsem to dnes rozdělal tryska 68 a má závit M6

Před cca 250 Km jsem vyměnil origo variátor i s válečky - válečky 4,5g od stage 6. Dnes při výměně pevné řemenice u variátoru jsem se kouknul na ty nové válečky a ejhle - mají tak třikrát takové plošky než ty origo po 2000Km.

Zavolal jsem do obchodu, a tam mi řekl že prej hůře vyvážený čínský kliky to dělaj a doporučil válečky POLINI prej jsou tvrdší, tak když někdo budete řešit válečky, tak ať neuděláte stejnou chybu jako já

Příští týden je tam frknu a budu doufat

Naposledy upravil
KYBLOS dne 22 říj 2013, 19:42, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou
Restrikce pryč,laděný fuk, papučky dunlop GT301140/70r12, variátor malossi multivar s 4,5g válečky Polini, řemen hebo,modré pružinky ve spojce , otevřené sání,tryska 82,CDI naraku, odstraněna olejová pumpa a ořezán hlavní stojan na kruháčích drhnul
