Technické problémy s čínskými skútry do objemu 50ccm (včetně).
09 dub 2011, 19:53
RHON píše:Po ujetí cca 15 km jsem fotil svíčku, mám na šroubu 1,5 otáčky podle barvy svíčky, bych si odhadoval tvrdit, že je směs chudá, takže přidat o půl otáčky? Díky za rady
Když je směs chudá tak o půl ot. ubrat.Tím se směs obohatí.
09 dub 2011, 21:04
Mám další problém, a to dost velký
po čtvrteční garančce mi nejezdí skůtr
nejde nastartovat, startér se točí ale motor se nesepné navíc mám asi něco s nakopávačkou, protože tak kde má zabrat, se zasekne a pak už jenom potlačím dolů a motor nic, mám pocit jako kdyby tam nešel benzín
já už fakt nevím co stím
Poraďte prosím : (:(
Díky za všechny odpovědi.
09 dub 2011, 22:27
Když jsem měnil CDI, tak ten šedivý drát, který jsem neměl připojenej, byl příčinou nenastartování motoru, taky jsem točil a točil, ale nenatočil. Jinak když jsem měl rozebraný variátor a špatně jsem ho složil, taky nešel nastartovat a k tomu, když jsem startoval se nožní nakopávačka hýbala. Co Ti na tom skútru dělali? Přijde mi spíš ale, že je možný, že Ti přeskočily zuby na nakopávačce, protože proč by měla promlky?
09 dub 2011, 22:29
nedělali ti něco s variátorem, za ním je ozubený kolo na startování - jestli tam něco špatně nesložili :-O
ohledně té směsi - raději bych cca o půl otáčky utáhnul vzdušník
09 dub 2011, 22:33
V tom případě bych měl jen 1 otáčku?
09 dub 2011, 22:52
Když by byla stále chudá směs i na 1otáčku tak to chce větší hlavní trysku teď tam máš kolikátku?
Naposledy upravil
KYBLOS dne 22 říj 2013, 19:37, celkově upraveno 1
Důvod: Citace posledního příspěvku
09 dub 2011, 23:30
já měl podobný problém,že najednou jsem měl taky na 1,5otáčky podobně chudou směs,ale ještě jsem to nevyřešil.
jak se to může takhle samo rozhodit?svíčka dotažená,všechno na karbeco dotáhlý a sedělo.
10 dub 2011, 01:03
Tryska je tam originál, akorát jí jeden motomechanik zvětšoval průměr
Luke0II: to víš je to pořád jenom vyrobený v čínsku
10 dub 2011, 08:35
Byl jsem jenom na Garančce při 300 km a jenom sem mu řekl že to špatně startuje a nakopávačkou to nejde nastartovat, nato mi řekl, že to je čína a že chvíli trvá než sepne sitič, takže jsem to nijak neřešil, ale mám pocit jako by tam nešel benzín
a variátor mi nejde rozdělat protože to někdo strašně moc přitáhl a ty žebrácké šroubky se strašně ničí
asi to povolim kladivem a kleštěma
10 dub 2011, 09:07
RHON píše:Tryska je tam originál, akorát jí jeden motomechanik zvětšoval průměr
Luke0II: to víš je to pořád jenom vyrobený v čínsku
To nemyslíš vážně ))) Zvětšování trysek už tady jednou bylo.....ve scootlandu....to je nesmysl... To je líto investovat pár desetikorun do nové trysky? Než honit směs otáčkama,kterýma se to jen jemně dolaďuje,tak bych vyměnil trysku za větší! Já nikdy směs neladil šroubkama na karburátoru,vždycky vymněním trysku dokud to nemásprávnou barvu,ale šedou svíčku bych šroubkem na karbecu neladil....
globator22 - Pokud ti to na garančce rozvrtal,tak bych to vůbec nepřevzal. Odvez mu to nazpátek ať to dá do pořádku a nenech si bulíkovat nesmyslný keci že když něco nejde,tak je to vlastnost toho stroje......
10 dub 2011, 09:42
no problém je v tom, že když pro to jel tata, tak stím normálně dojel domů. Mám pocit že to jede jenom když se to zahřeje jo a jak to přebíral tk to mělo nastavené strašně vysoké otáčky. musím na to ještě dneska kouknout
10 dub 2011, 10:30
Takže větší trysku? Nevíte někdo kolik má průměr ta originální? Zkoušel jsem na scootlandu dívat se na trysky, ale nějak jim blbne web, nebo co.
10 dub 2011, 12:36
zdravim pánové našel by se tu někdo kdo by byl ochotny poradit jak jste vyřešili sání a karbec,případně kde seženu potřebné díly,jak si vede výfuk z maxona nebo co doporučujete a jak moc pomúže na originálu vyměnit kotrastku (jakou)? dik
10 dub 2011, 12:43
v levo nahoře políčko HLEDEJ v TÉMATU
prolez to a najdeš všechny odpovědi
pokud narazíš na nějakej problém čemu by jsi nerozuměl, tak se potom zeptej
10 dub 2011, 14:43
dik
jaký průměr trysky zhruba používáte při otevřeném sání?
Naposledy upravil
KYBLOS dne 22 říj 2013, 19:38, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou