Rhon Speed 50

Technické problémy s čínskými skútry do objemu 50ccm (včetně).

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod LukeOII » 07 dub 2011, 20:03

já dával skůtr v pondělí do opravy,zase to na Dukelské neopravili,naštěstí je v Brně novej servis,tak jsem to tam hned zavezl.Úplně jinej přístup k zákazníkovi,takhle to má vypadat!Naštěstí jediný pozitivum z té Dukelské je to,že mi tam dali razítko na první garančku a nic jsem neplatil :-D.Je zde taky další majitel Rhona z Brna,který má taky zajímavou zkušenost s tím servisem,snad se vyjádří i sem.No nic,doufám,že mi to konečně zpraví a když ne,tak to zavezu do autokelly na reklamaci,at mi vymění skůtr.Ty otáčky pořád padají.Třeba to ale vyřeší v tom novém servisu,já v to doufám.čest
LukeOII

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 272
Registrován: 03 bře 2011, 22:48
Bydliště: Brno
Tuning / úpravy: Custom barva

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod Gerhard » 07 dub 2011, 20:13

Zdravím. Potřebuji poradit. Jde o nádržku brzdové kapaliny. Má víčko těsnit? Přivezl jsem skútra z druhé garančky. Brzdovou kapalinu zřejmě dolili až po okraj a víčko zavřeli. Jenže netěsní a kapalina vytéká.
Gerhard

0+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 1
Registrován: 07 říj 2010, 18:23
Skútr / moto: Rhon
Tuning / úpravy: bez úprav

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod RHON » 07 dub 2011, 20:55

Víčko by mělo těsnit, mám kapalinu také po okraj a nic neteče - možná to je tím, že neklopím kruháky :lol: Chtěl jsem se zeptat, jestli někdo neví kolik váží origo válečky na RHONovi, popř. jestli někdo z vás nevyměňoval válečky za jiné, jde mi o to, aby byl skútr rychlejší v rozjezdu, takže lehčí válečky.
Naposledy upravil KYBLOS dne 22 říj 2013, 19:35, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou
EX: Rhon 50/2T, Honda Lead SCV 100, Piaggio Typhoon 125/2T, CBC Grace 125, Piaggio Beverly 125, Honda Forza 125
Uživatelský avatar
RHON

750+
 
Reputace: 21
Příspěvky: 791
Registrován: 02 čer 2010, 21:18
Bydliště: Litoměřice/Ústecký kraj
Skútr / moto: Honda Forza 125
Tuning / úpravy: Série

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod LukeOII » 07 dub 2011, 21:12

jestli chceš být rychlejší v rozjezdu tak potřebuješ těžší válečky ne?rhon má myslim 6g koukni do katalogu ak
LukeOII

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 272
Registrován: 03 bře 2011, 22:48
Bydliště: Brno
Tuning / úpravy: Custom barva

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod choze80 » 07 dub 2011, 22:19

musí být lehčí - origo by měly být 6,5 ale nevážil jsem to zatím :-)
Restrikce pryč,laděný fuk, papučky dunlop GT301140/70r12, variátor malossi multivar s 4,5g válečky Polini, řemen hebo,modré pružinky ve spojce , otevřené sání,tryska 82,CDI naraku, odstraněna olejová pumpa a ořezán hlavní stojan na kruháčích drhnul :-)
Uživatelský avatar
choze80

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 360
Registrován: 11 črc 2010, 22:26
Bydliště: Mostkovice
Skútr / moto: RHON SPEED 50-LH50QT-C , Maxon matador 125 ccm
Tuning / úpravy: Restrikce pryč,laděný fuk, papučky dunlop GT301140/70r12, variátor malossi multivar s 4,5g válečky Polini, řemen hebo,modré pružinky ve spojce , otevřené sání,tryska 82,CDI naraku, odstraněna olejová pumpa a ořezán hlavní stojan na kruháčích drhnul :-)

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod TUNER » 08 dub 2011, 09:30

Těžké válečky se dají odlehčit odvrtáním. Nebo vyrobit jedny válečky jako mam já a dolaďovat si je červíkama....Jezdim s nima už rok a půl bez jediné plošky ;-)

Lehké válečky - více otáček / těžké válečky naopak....
Můj mazel je Škoda 130 - 1,8 T..........ostatní je druhořadý...:-D

Malaguti MAX 250ObrázekPiaggio X9 500ObrázekT-MaxObrázek
Uživatelský avatar
TUNER

2500+
 
Reputace: 202
Příspěvky: 3747
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Plzeň
Skútr / moto: Malaguti F12 50 + 250 - T-Max
Tuning / úpravy: F-12 50 - závoďák na okruhy - Phantom MAX do práce - T-Max pro radost :)

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod choze80 » 08 dub 2011, 20:36

tak origo jsou 6,5gramů - dnes jsem je vážil - a už jsou tam jiné :-)
Restrikce pryč,laděný fuk, papučky dunlop GT301140/70r12, variátor malossi multivar s 4,5g válečky Polini, řemen hebo,modré pružinky ve spojce , otevřené sání,tryska 82,CDI naraku, odstraněna olejová pumpa a ořezán hlavní stojan na kruháčích drhnul :-)
Uživatelský avatar
choze80

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 360
Registrován: 11 črc 2010, 22:26
Bydliště: Mostkovice
Skútr / moto: RHON SPEED 50-LH50QT-C , Maxon matador 125 ccm
Tuning / úpravy: Restrikce pryč,laděný fuk, papučky dunlop GT301140/70r12, variátor malossi multivar s 4,5g válečky Polini, řemen hebo,modré pružinky ve spojce , otevřené sání,tryska 82,CDI naraku, odstraněna olejová pumpa a ořezán hlavní stojan na kruháčích drhnul :-)

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod RHON » 08 dub 2011, 21:47

Jaký si tam dal? Na rozjezd, nebo maximálku? A váhu a dojmy? prosím, prosím jo a kde si je kupoval :)
Díky, díky, díky.
EX: Rhon 50/2T, Honda Lead SCV 100, Piaggio Typhoon 125/2T, CBC Grace 125, Piaggio Beverly 125, Honda Forza 125
Uživatelský avatar
RHON

750+
 
Reputace: 21
Příspěvky: 791
Registrován: 02 čer 2010, 21:18
Bydliště: Litoměřice/Ústecký kraj
Skútr / moto: Honda Forza 125
Tuning / úpravy: Série

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod tomas1516 » 08 dub 2011, 22:01

tomas1516 píše:Cau hele prosimtě chtěl bych si koupit taky Rhona sem z Mostu .. hele kde si ho objednal za tak málo ..prosím napiš ..
?!!

Já vim že tam jsou přes 10 tisic ale koupil bych ho klidně i na poskladání třeba za 9000tis nebo tak ??? nevim kde by se dal objednat ?:D
tomas1516

0+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 1
Registrován: 07 dub 2011, 16:25

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod choze80 » 08 dub 2011, 22:09

4,5 gramu , ale budu zkoušet ještě 5g - variátor malossi multivar - a řemen malossi, ale bude chtít ještě trošku delší, tak uvidím co seženu, a modré pružinky do spojky taktéž od malossi a k tomu bílá kontrastka :-) a dojmy - je to prostě a jednoduše luxusní :-) zrychlení asi za poloviční dobu a maximálka někde kolem 90Km/hod - zatím jsem přesně neměřil :-( a s tím delším řemenem by to mělo být ještě lepší :-) A kupoval jsem zde : http://www.skutry-levne.cz/search.php?o ... rch=Hledat

Je to tady u nás - mám to kousek, a jsou tam ochotní - doporučuji :-)
Naposledy upravil KYBLOS dne 22 říj 2013, 19:36, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou
Restrikce pryč,laděný fuk, papučky dunlop GT301140/70r12, variátor malossi multivar s 4,5g válečky Polini, řemen hebo,modré pružinky ve spojce , otevřené sání,tryska 82,CDI naraku, odstraněna olejová pumpa a ořezán hlavní stojan na kruháčích drhnul :-)
Uživatelský avatar
choze80

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 360
Registrován: 11 črc 2010, 22:26
Bydliště: Mostkovice
Skútr / moto: RHON SPEED 50-LH50QT-C , Maxon matador 125 ccm
Tuning / úpravy: Restrikce pryč,laděný fuk, papučky dunlop GT301140/70r12, variátor malossi multivar s 4,5g válečky Polini, řemen hebo,modré pružinky ve spojce , otevřené sání,tryska 82,CDI naraku, odstraněna olejová pumpa a ořezán hlavní stojan na kruháčích drhnul :-)

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod globator22 » 09 dub 2011, 10:03

Chlapi, nevíte jestli se dělá nějaký podsedadlový plast na Rhona?? celkem mě štve že je to takové otevřené :(
myslim něco takovýho:http://skutry-levne.cz/nahradni-dily/8620-podsedlovy-plast-mtkt-ruzne-barvy.html
díky za odpověď
Peugeot TKR - 70ccm Malossi sport, karbec 19mm Naraku, open filtr, fuk Giannelli Extra-Zatím zajíždím
Uživatelský avatar
globator22

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 372
Registrován: 26 pro 2010, 14:52
Bydliště: Ostrava-Zábřeh
Skútr / moto: Peugeot TKR 50
Tuning / úpravy: 70ccm Malossi Sport, 19mm karbec Naraku, Giannelli Extra, open filtr

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod choze80 » 09 dub 2011, 13:55

RHON píše:Víčko by mělo těsnit, mám kapalinu také po okraj a nic neteče - možná to je tím, že neklopím kruháky :lol:

Já je klopím a taky nic neteče:-) je tam gumové těsnění a to může špatně sedět - rozdělat, usadit utáhnout a mělo by to být v poho :-)
Restrikce pryč,laděný fuk, papučky dunlop GT301140/70r12, variátor malossi multivar s 4,5g válečky Polini, řemen hebo,modré pružinky ve spojce , otevřené sání,tryska 82,CDI naraku, odstraněna olejová pumpa a ořezán hlavní stojan na kruháčích drhnul :-)
Uživatelský avatar
choze80

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 360
Registrován: 11 črc 2010, 22:26
Bydliště: Mostkovice
Skútr / moto: RHON SPEED 50-LH50QT-C , Maxon matador 125 ccm
Tuning / úpravy: Restrikce pryč,laděný fuk, papučky dunlop GT301140/70r12, variátor malossi multivar s 4,5g válečky Polini, řemen hebo,modré pružinky ve spojce , otevřené sání,tryska 82,CDI naraku, odstraněna olejová pumpa a ořezán hlavní stojan na kruháčích drhnul :-)

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod RHON » 09 dub 2011, 19:04

Po ujetí cca 15 km jsem fotil svíčku, mám na šroubu 1,5 otáčky podle barvy svíčky, bych si odhadoval tvrdit, že je směs chudá, takže přidat o půl otáčky? Díky za rady :wink:

Obrázek
EX: Rhon 50/2T, Honda Lead SCV 100, Piaggio Typhoon 125/2T, CBC Grace 125, Piaggio Beverly 125, Honda Forza 125
Uživatelský avatar
RHON

750+
 
Reputace: 21
Příspěvky: 791
Registrován: 02 čer 2010, 21:18
Bydliště: Litoměřice/Ústecký kraj
Skútr / moto: Honda Forza 125
Tuning / úpravy: Série

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod LukeOII » 09 dub 2011, 19:07

rhon:startuje ti to na teplej motor dobre?
LukeOII

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 272
Registrován: 03 bře 2011, 22:48
Bydliště: Brno
Tuning / úpravy: Custom barva

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod RHON » 09 dub 2011, 19:11

Na teplej mi to startuje celkem stejně jako na studenej. Ikdyž je pravda, že na studenej chytá o něco lépe.
EX: Rhon 50/2T, Honda Lead SCV 100, Piaggio Typhoon 125/2T, CBC Grace 125, Piaggio Beverly 125, Honda Forza 125
Uživatelský avatar
RHON

750+
 
Reputace: 21
Příspěvky: 791
Registrován: 02 čer 2010, 21:18
Bydliště: Litoměřice/Ústecký kraj
Skútr / moto: Honda Forza 125
Tuning / úpravy: Série

PředchozíDalší

Zpět na Do 50ccm

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků

cron