Rhon Speed 50

Technické problémy s čínskými skútry do objemu 50ccm (včetně).

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod choze80 » 04 dub 2011, 19:00

TomRaptor píše:To: choze80
Bílou kontrastku jsem si tam dal - skvěle drží otáčky motoru v kopcích i při plném zatížení (nesnižují se při snižování rychlosti). Pokud ale nemáš problém s otáčkami ani po delší jízdě, tak to neřeš.

Díky za odpověď - konečně taky odpověděl někdo mně :-) stále se tady snažím já a na můj dotaz se nikomu nechtělo - dííííky :lol: koupil jsem ji už v setu s variátorem, tak jsem chtěl vědět zda to vůbec má smysl. :-) - všichni tady dávají žlutou, tak jsem přemýšlel nad tím jestli nemám přikůpit. :-)
Restrikce pryč,laděný fuk, papučky dunlop GT301140/70r12, variátor malossi multivar s 4,5g válečky Polini, řemen hebo,modré pružinky ve spojce , otevřené sání,tryska 82,CDI naraku, odstraněna olejová pumpa a ořezán hlavní stojan na kruháčích drhnul :-)
Uživatelský avatar
choze80

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 360
Registrován: 11 črc 2010, 22:26
Bydliště: Mostkovice
Skútr / moto: RHON SPEED 50-LH50QT-C , Maxon matador 125 ccm
Tuning / úpravy: Restrikce pryč,laděný fuk, papučky dunlop GT301140/70r12, variátor malossi multivar s 4,5g válečky Polini, řemen hebo,modré pružinky ve spojce , otevřené sání,tryska 82,CDI naraku, odstraněna olejová pumpa a ořezán hlavní stojan na kruháčích drhnul :-)

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod mato99 » 04 dub 2011, 19:05

choze80 píše:Dávali jste někdo jinou kontrastku? A jakou - bílou, žlutou nebo modrou????

ČO je to za kontrastku?
mato99

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 13
Registrován: 06 zář 2010, 21:24
Skútr / moto: LH50QT-C

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod choze80 » 04 dub 2011, 20:20

:-) :-) :-D -nic dobrý neřeš to - je to pružina, která přitláčí hnané řemenice k sobě a udržuje přítlak na řemen.
Restrikce pryč,laděný fuk, papučky dunlop GT301140/70r12, variátor malossi multivar s 4,5g válečky Polini, řemen hebo,modré pružinky ve spojce , otevřené sání,tryska 82,CDI naraku, odstraněna olejová pumpa a ořezán hlavní stojan na kruháčích drhnul :-)
Uživatelský avatar
choze80

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 360
Registrován: 11 črc 2010, 22:26
Bydliště: Mostkovice
Skútr / moto: RHON SPEED 50-LH50QT-C , Maxon matador 125 ccm
Tuning / úpravy: Restrikce pryč,laděný fuk, papučky dunlop GT301140/70r12, variátor malossi multivar s 4,5g válečky Polini, řemen hebo,modré pružinky ve spojce , otevřené sání,tryska 82,CDI naraku, odstraněna olejová pumpa a ořezán hlavní stojan na kruháčích drhnul :-)

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod jardajbc » 05 dub 2011, 07:30

Čau Choze, nebyl jsem foru tak reaguji až teď. Na 70ccm jsem odzkoušel bílou i žlutou. Lepší výsledek je s bílou. Žlutá je už moc tvrdá a silným tlakem na řemen už moc zvyšuje tření řemene a to nám žere část výkonu kterého nemáme nazbyt. Propad otáček nebyl ani u jedné z pružin. Do 10PS určitě stačí bílá. Dává ji výrobce jak píšeš např. k Multivaru.

Kluci popište truchu více zkušenosti s CDI Naraku. Já tam mám pořád origo a chodí to super . Startuje napoprvé studený i teplý točí do 9400ot/min. bez kokrhání ale ta nekonečná touha po větším výkonu mě po pořád provokuje :D :D :D
Naposledy upravil KYBLOS dne 22 říj 2013, 19:34, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou
jardajbc

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 77
Registrován: 07 srp 2010, 18:30

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod mana » 05 dub 2011, 15:55

Tak jsem právě zjistil že Brno má nový servis na Ukrajinské 2d. Teď nevím kam mám jet na garančku, protože to mám přesně na půli cesty. Nezná někdo tyto opravny?
Obrázek
mana

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 112
Registrován: 17 říj 2010, 14:36
Skútr / moto: Piaggio X9 200 EVO

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod LukeOII » 05 dub 2011, 16:26

kua a já to dal včera na tu Dukelskou :-(.Tam už by to mohlo být lepší,je to v Bohunicích,takže tam to půjde aji na garančku.Super.Mám objednaný otáčkoměr a má to funkci i počítadlo motohodin.
LukeOII

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 272
Registrován: 03 bře 2011, 22:48
Bydliště: Brno
Tuning / úpravy: Custom barva

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod baris » 05 dub 2011, 18:06

Může mi prosím někdo opravdu změřit kolik Vám skůtr dobíjí. Prosím hlavně v otáčkách. Nemůžu to nikde vyčíst. díík :D
baris

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 44
Registrován: 27 črc 2010, 18:40
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Maxon žlutá čajna

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod globator22 » 05 dub 2011, 19:18

Čau, tak dneska mi došla žlutá kontrastka, už ji jenom vyměnit a bude to střela :D
Peugeot TKR - 70ccm Malossi sport, karbec 19mm Naraku, open filtr, fuk Giannelli Extra-Zatím zajíždím
Uživatelský avatar
globator22

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 372
Registrován: 26 pro 2010, 14:52
Bydliště: Ostrava-Zábřeh
Skútr / moto: Peugeot TKR 50
Tuning / úpravy: 70ccm Malossi Sport, 19mm karbec Naraku, Giannelli Extra, open filtr

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod choze80 » 05 dub 2011, 21:01

to Jardajbc : Tak nějak jsem doufal v tuto odpověď, ale chtěl jsem se ujistit, že mé odhady jsou správné - :-) děkuji za dobré zprávy . Pravděpodobně to tam zítra nainstaluji (pokud už dojde nový řemen) a dám vědět výsledek :-)
Restrikce pryč,laděný fuk, papučky dunlop GT301140/70r12, variátor malossi multivar s 4,5g válečky Polini, řemen hebo,modré pružinky ve spojce , otevřené sání,tryska 82,CDI naraku, odstraněna olejová pumpa a ořezán hlavní stojan na kruháčích drhnul :-)
Uživatelský avatar
choze80

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 360
Registrován: 11 črc 2010, 22:26
Bydliště: Mostkovice
Skútr / moto: RHON SPEED 50-LH50QT-C , Maxon matador 125 ccm
Tuning / úpravy: Restrikce pryč,laděný fuk, papučky dunlop GT301140/70r12, variátor malossi multivar s 4,5g válečky Polini, řemen hebo,modré pružinky ve spojce , otevřené sání,tryska 82,CDI naraku, odstraněna olejová pumpa a ořezán hlavní stojan na kruháčích drhnul :-)

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod RHON » 06 dub 2011, 19:34

jardajbc píše:Kluci popište truchu více zkušenosti s CDI Naraku. Já tam mám pořád origo a chodí to super . Startuje napoprvé studený i teplý točí do 9400ot/min. bez kokrhání ale ta nekonečná touha po větším výkonu mě po pořád provokuje :D :D :D

Po výměně cdi origo za Naraku, to jde lépe do otáček (rychleji), maximálka se zvedla cca o 10 km/h. A startuje to lépe, stačí jen drcnout do el. startéru a hned to vrčí, jak za studena tak za tepla. K ničemu jinýmu ani snad sloužit nebude.
EX: Rhon 50/2T, Honda Lead SCV 100, Piaggio Typhoon 125/2T, CBC Grace 125, Piaggio Beverly 125, Honda Forza 125
Uživatelský avatar
RHON

750+
 
Reputace: 21
Příspěvky: 791
Registrován: 02 čer 2010, 21:18
Bydliště: Litoměřice/Ústecký kraj
Skútr / moto: Honda Forza 125
Tuning / úpravy: Série

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod Sportman » 06 dub 2011, 20:57

Přesně, naprosto stejná zkušenost,lépe a plynule jde za plynem,dobře startuje a maximálka se zvedla cca o 10 km.
Bez restrikce,sportovní CDI,žluté spojkové pružiny,street výfuk LeoVince Touring,bílá kontraska,variátor Multivar,válečky 9g , najeto víc jak 12000 km.
Uživatelský avatar
Sportman

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 146
Registrován: 16 črc 2010, 08:59
Skútr / moto: RHON LH50QT ,,Žlutý sršeň"
Tuning / úpravy: Bez restrikce,sportovní CDI,žluté spojkové pružiny,street výfuk LeoVince Touring,bílá kontraska,variátor Multivar,válečky 9g,najeto už víc jak 12000 km

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod VladoTA3 » 06 dub 2011, 23:42

Dík za skvelú správu ohladom CDI NARAKU. Na konci minulého týždňa som si ho akurát objednal a každú chvilku mi dojde. Potom skúsim napísať dojmy či sa aj u mňa niečo zmenilo.
Ale poprosil by som predsa len Sportman-a alebo RHON-a aby tu aj textom popísali zapojenie farby drátov, aby mal človek istotu. Predsa len ja z toho foto jistotu nemám.
Díky MoOoC.
Skútr / moto:
Žlutý Sršeň od Kellyho : oT-o
Rhon Speed 50 (50 ccm China Scooter)
_________________________________
Tuning / úpravy:
CDI Naraku, Sviečka NGK, Reštrikcia Out
Tá část mezi sedadlem a volantem :D
_________________________________
Uživatelský avatar
VladoTA3

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 12
Registrován: 22 črc 2010, 23:50
Bydliště: Slovakia, Poprad - TA3
Skútr / moto: Žlutý Sršeň od Kellyho: oT-o
Tuning / úpravy: Tá část mezi sedadlem a volantem =) , CDI Naraku , NGK , Restrikcia out

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod RHON » 07 dub 2011, 09:07

Nemáš tam co zkazit, dva samci, jedna samice a konektor s 2 piny. Z toho konektoru musíš oranžový drát napojit na šedivý, zůstane v konektoru jen jeden a ten zapojíš. Pokud budeš mít dva samce přehozené, nic se nestane a nenastartuješ, tak je prohodíš. Je těžko říct co tam máš za barvy, protože na každým skútru jsou jiný kabely (barva). Není to těžký :wink:
EX: Rhon 50/2T, Honda Lead SCV 100, Piaggio Typhoon 125/2T, CBC Grace 125, Piaggio Beverly 125, Honda Forza 125
Uživatelský avatar
RHON

750+
 
Reputace: 21
Příspěvky: 791
Registrován: 02 čer 2010, 21:18
Bydliště: Litoměřice/Ústecký kraj
Skútr / moto: Honda Forza 125
Tuning / úpravy: Série

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod Sportman » 07 dub 2011, 14:05

Tak jsem zase začal jezdit s lepším počasím pravidelně na mém Žlutém Sršni.Po zimě naskočil celkem v poho,ale jen s plynem,volnoběh byl trošku vyšší,ale ne moc.Najel jsem prvních 50 km a z hrůzou zjistil,že žere 2,5l na tuto vzdálenost.Jinak jízdní vlastnosti v poho,ani moc nečoudil.Sundal jsem proto svíčku a ta byla černá jak uhel,tak jsem zkusil vzdušník a ejhle,povolil se sám o jeden a půl otáčky od správného nastavení,jde mi s nim točit opravdu lehce, takže potvrzuji ,že se klepáním při jízdě samovolně povoloval.TAKŽE SI TO RADŠI TAKÉ ZKONTROLUJTE :!: :!: :!: Po přitažení motor naskakuje na klepnutí i bez plynu, jen jsem musel ještě poštelovat volnoběh. Najedu teď alespoň zase 50-100 km ,uvidím spotřebu a kouknu na svíčku. Tu jsem samozřejmě vypálil a vyčistil.
Naposledy upravil Sportman dne 08 dub 2011, 05:22, celkově upraveno 3
Bez restrikce,sportovní CDI,žluté spojkové pružiny,street výfuk LeoVince Touring,bílá kontraska,variátor Multivar,válečky 9g , najeto víc jak 12000 km.
Uživatelský avatar
Sportman

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 146
Registrován: 16 črc 2010, 08:59
Skútr / moto: RHON LH50QT ,,Žlutý sršeň"
Tuning / úpravy: Bez restrikce,sportovní CDI,žluté spojkové pružiny,street výfuk LeoVince Touring,bílá kontraska,variátor Multivar,válečky 9g,najeto už víc jak 12000 km

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod globator22 » 07 dub 2011, 19:55

Dneska jsem skůtra odvezl v 8 ráno na Garančku a ve 4 odpoledne už jsem si pro něho jel zpátky :D akorát jsem musel zaplatit za olej celkem 370 kč.Dá se to přežít :D
Peugeot TKR - 70ccm Malossi sport, karbec 19mm Naraku, open filtr, fuk Giannelli Extra-Zatím zajíždím
Uživatelský avatar
globator22

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 372
Registrován: 26 pro 2010, 14:52
Bydliště: Ostrava-Zábřeh
Skútr / moto: Peugeot TKR 50
Tuning / úpravy: 70ccm Malossi Sport, 19mm karbec Naraku, Giannelli Extra, open filtr

PředchozíDalší

Zpět na Do 50ccm

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků