Rhon Speed 50

Technické problémy s čínskými skútry do objemu 50ccm (včetně).

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod LukeOII » 02 dub 2011, 19:17

no tak se vrtam,ale nic sem nezničil a ani nepokazil.jen resim problemy,který se mi tu objevuji,abych skutr mohl využít k tomu k čemu jsem to kupoval.K ježdění po městě.nehodlám mít skůtr v servise týden,jen aby mě tam nastavili volnoběžný otáčky,což je otázka toho:jen zajet motor a nastavit to,odčerpaj ti benál a nevrátí ti šrouby.tobě se to lehce říká.máš možná dobrej kus,kde ti všechno šlape,buď jen rád.
nevím co je špatnýho na tom vyzkoušet,jestli mi funguje sytič.už vím že funguje a třeba se moje fotky budou někomu hodit.
LukeOII

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 272
Registrován: 03 bře 2011, 22:48
Bydliště: Brno
Tuning / úpravy: Custom barva

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod CarlosCZ » 02 dub 2011, 20:20

jako kčemu by někomu byli fotky rozebranýho sytiče??neni znich patrno jak to poskládat a pokud někdo neví ani jak to má fungovat tak ať do toho raději neleze!Apokud si chtěl vyzkoušet jestli ti de nestačilo jen odpojit konektor????
CarlosCZ

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 46
Registrován: 26 črc 2010, 21:40
Bydliště: Prag
Skútr / moto: čím víc pruhů tím víc adidas
Tuning / úpravy: 0-100km/h za 1,3s

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod LukeOII » 02 dub 2011, 20:24

ok,no když vám to tak vadí,tak já tu končím.
LukeOII

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 272
Registrován: 03 bře 2011, 22:48
Bydliště: Brno
Tuning / úpravy: Custom barva

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod RHON » 03 dub 2011, 13:31

LukeOII co by si končil - toto fórum je od toho, aby člověk nemusel platit za rady. Pokud má někdo jiný názor než Ty, neznamená to že je Tvůj nepřítel. V hospodě, když jdeš na pivo s kámošema, taky se občas stane, že se neshodnete - vyměníte si názor a druhý den mu jdeš pomoct stěhovat nábytek :wink:

Je tu někdo, kdo má vlastní zkušenost se zapojením neoriginální CDI jednotky od Naraku? V pondělí mi přijde a vím, že konektory a barvy nebudou pasovat, tak jsem se chtěl zeptat, jestli někdo ví přesně jak to zapojit. Do autorizáku nejedu to říkám předem, protože ten servisák co je v Litoměřicích, zapomíná co má vůbec dělat a byl bych 14 dní bez skůtra :(
Naposledy upravil KYBLOS dne 22 říj 2013, 19:32, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou
EX: Rhon 50/2T, Honda Lead SCV 100, Piaggio Typhoon 125/2T, CBC Grace 125, Piaggio Beverly 125, Honda Forza 125
Uživatelský avatar
RHON

750+
 
Reputace: 21
Příspěvky: 791
Registrován: 02 čer 2010, 21:18
Bydliště: Litoměřice/Ústecký kraj
Skútr / moto: Honda Forza 125
Tuning / úpravy: Série

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod choze80 » 03 dub 2011, 13:55

už se to tady myslím řešilo - mám dojem že jsou tu i nějaký fotky jj strana 54 :-)
Restrikce pryč,laděný fuk, papučky dunlop GT301140/70r12, variátor malossi multivar s 4,5g válečky Polini, řemen hebo,modré pružinky ve spojce , otevřené sání,tryska 82,CDI naraku, odstraněna olejová pumpa a ořezán hlavní stojan na kruháčích drhnul :-)
Uživatelský avatar
choze80

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 360
Registrován: 11 črc 2010, 22:26
Bydliště: Mostkovice
Skútr / moto: RHON SPEED 50-LH50QT-C , Maxon matador 125 ccm
Tuning / úpravy: Restrikce pryč,laděný fuk, papučky dunlop GT301140/70r12, variátor malossi multivar s 4,5g válečky Polini, řemen hebo,modré pružinky ve spojce , otevřené sání,tryska 82,CDI naraku, odstraněna olejová pumpa a ořezán hlavní stojan na kruháčích drhnul :-)

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod RHON » 03 dub 2011, 18:03

Úplně jsem na tu stránku zapoměl :oops: díky za tip!
EX: Rhon 50/2T, Honda Lead SCV 100, Piaggio Typhoon 125/2T, CBC Grace 125, Piaggio Beverly 125, Honda Forza 125
Uživatelský avatar
RHON

750+
 
Reputace: 21
Příspěvky: 791
Registrován: 02 čer 2010, 21:18
Bydliště: Litoměřice/Ústecký kraj
Skútr / moto: Honda Forza 125
Tuning / úpravy: Série

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod choze80 » 03 dub 2011, 18:10

Dám ještě jednou dotaz:-) dával někdo bílou kontrastku od malossi? Pokud ano jaká byla změna? Jde mi o to jestli stačí, nebo jestli mám koupit žlutou nebo modrou - budu měnit variátor, tak ať to udělám na jednou. :-)

edit:
Nazdárek pánové, tak opět na vyžádání k dispozici návod a katalog dílů zde : http://www.uschovna.cz/zasilka/DBTKEBM3AUP7KGUW
a zde http://www.uschovna.cz/zasilka/DBK8UZ7XIR673GPL

Možno stahovat do 17.04.2011 :-)
Naposledy upravil KYBLOS dne 22 říj 2013, 19:32, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou
Restrikce pryč,laděný fuk, papučky dunlop GT301140/70r12, variátor malossi multivar s 4,5g válečky Polini, řemen hebo,modré pružinky ve spojce , otevřené sání,tryska 82,CDI naraku, odstraněna olejová pumpa a ořezán hlavní stojan na kruháčích drhnul :-)
Uživatelský avatar
choze80

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 360
Registrován: 11 črc 2010, 22:26
Bydliště: Mostkovice
Skútr / moto: RHON SPEED 50-LH50QT-C , Maxon matador 125 ccm
Tuning / úpravy: Restrikce pryč,laděný fuk, papučky dunlop GT301140/70r12, variátor malossi multivar s 4,5g válečky Polini, řemen hebo,modré pružinky ve spojce , otevřené sání,tryska 82,CDI naraku, odstraněna olejová pumpa a ořezán hlavní stojan na kruháčích drhnul :-)

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod Sportman » 03 dub 2011, 21:38

RHON píše:Je tu někdo, kdo má vlastní zkušenost se zapojením neoriginální CDI jednotky od Naraku? V pondělí mi přijde a vím, že konektory a barvy nebudou pasovat, tak jsem se chtěl zeptat, jestli někdo ví přesně jak to zapojit. Do autorizáku nejedu to říkám předem, protože ten servisák co je v Litoměřicích, zapomíná co má vůbec dělat a byl bych 14 dní bez skůtra :(

Tady jsem dal také fotky zapojení CDI Naraku a jsou ještě větší a lépe vidět: http://forum.scooter-tuning.cz/viewtopi ... d&start=45
Slyšel jsem ,že se zapojením ti poradí i v Adventure-biker.cz kde je prodávají.je to toto CDI NARAKU TUNING pro skútry s motorem Minarelli Horizontal - 390.18
Bez restrikce,sportovní CDI,žluté spojkové pružiny,street výfuk LeoVince Touring,bílá kontraska,variátor Multivar,válečky 9g , najeto víc jak 12000 km.
Uživatelský avatar
Sportman

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 146
Registrován: 16 črc 2010, 08:59
Skútr / moto: RHON LH50QT ,,Žlutý sršeň"
Tuning / úpravy: Bez restrikce,sportovní CDI,žluté spojkové pružiny,street výfuk LeoVince Touring,bílá kontraska,variátor Multivar,válečky 9g,najeto už víc jak 12000 km

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod RHON » 03 dub 2011, 22:09

Tak díky, pokud bych to nezvládnul sám, zkusím Adventure - Biker :idea:
EX: Rhon 50/2T, Honda Lead SCV 100, Piaggio Typhoon 125/2T, CBC Grace 125, Piaggio Beverly 125, Honda Forza 125
Uživatelský avatar
RHON

750+
 
Reputace: 21
Příspěvky: 791
Registrován: 02 čer 2010, 21:18
Bydliště: Litoměřice/Ústecký kraj
Skútr / moto: Honda Forza 125
Tuning / úpravy: Série

rhon 50 brzdové světlo

Příspěvekod jaku4 » 03 dub 2011, 23:02

Dobrej,mám skutra rohn 50 a svítí mi pořád brzdové světlo potřebuji to nějak odstranit .poradí mi někdo zatím dík
jaku4

0+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 2
Registrován: 03 dub 2011, 22:52
Skútr / moto: rhon

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod choze80 » 03 dub 2011, 23:36

mkni na spínače na páčkách - odpoj jeden a pak druhej a zjistíš kterej to je a pak zjistíš proč a je to :-)
Restrikce pryč,laděný fuk, papučky dunlop GT301140/70r12, variátor malossi multivar s 4,5g válečky Polini, řemen hebo,modré pružinky ve spojce , otevřené sání,tryska 82,CDI naraku, odstraněna olejová pumpa a ořezán hlavní stojan na kruháčích drhnul :-)
Uživatelský avatar
choze80

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 360
Registrován: 11 črc 2010, 22:26
Bydliště: Mostkovice
Skútr / moto: RHON SPEED 50-LH50QT-C , Maxon matador 125 ccm
Tuning / úpravy: Restrikce pryč,laděný fuk, papučky dunlop GT301140/70r12, variátor malossi multivar s 4,5g válečky Polini, řemen hebo,modré pružinky ve spojce , otevřené sání,tryska 82,CDI naraku, odstraněna olejová pumpa a ořezán hlavní stojan na kruháčích drhnul :-)

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod TomRaptor » 04 dub 2011, 10:43

To: choze80
Bílou kontrastku jsem si tam dal - skvěle drží otáčky motoru v kopcích i při plném zatížení (nesnižují se při snižování rychlosti). Pokud ale nemáš problém s otáčkami ani po delší jízdě, tak to neřeš.
Najeto Cyborg Zen 50 - 11.000 km, Piaggio X9 Amalfi 180 - 23.000 km, Yamaha Majesty 400 - 40.000 km, Ø 4,1 l/100 km
Klub http://www.SkutrPlus.cz
Uživatelský avatar
TomRaptor

250+
 
Reputace: 8
Příspěvky: 297
Registrován: 03 dub 2010, 20:30
Bydliště: Teplice
Skútr / moto: Yamaha Majesty 400 K5
Tuning / úpravy: Vyhřívané hefty a sedadla, USB a 12V zásuvka, boční brašny.

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod hrdlajs » 04 dub 2011, 13:42

RHON píše:Tak díky, pokud bych to nezvládnul sám, zkusím Adventure - Biker :idea:

to zvladnes .napajeni najdeš a pak ti zbyde par dratu vylucovací metodou
hrdlajs

5+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 5
Registrován: 13 bře 2011, 18:55

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod RHON » 04 dub 2011, 16:49

Tak CDI je zapojeno :wink: je pravda, že to jde lépe za plynem, ale hlavně to lépe startuje a maximálku jsem nezkoušel, ptž je mokro. Pak napíšu o kolik se zvedla podle tachografu.
EX: Rhon 50/2T, Honda Lead SCV 100, Piaggio Typhoon 125/2T, CBC Grace 125, Piaggio Beverly 125, Honda Forza 125
Uživatelský avatar
RHON

750+
 
Reputace: 21
Příspěvky: 791
Registrován: 02 čer 2010, 21:18
Bydliště: Litoměřice/Ústecký kraj
Skútr / moto: Honda Forza 125
Tuning / úpravy: Série

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod jaku4 » 04 dub 2011, 17:28

choze80 píše:mkni na spínače na páčkách - odpoj jeden a pak druhej a zjistíš kterej to je a pak zjistíš proč a je to :-)

dík za radu az bude cas tak se nato podívam
jaku4

0+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 2
Registrován: 03 dub 2011, 22:52
Skútr / moto: rhon

PředchozíDalší

Zpět na Do 50ccm

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 9 návštevníků

cron