Technické problémy s čínskými skútry do objemu 50ccm (včetně).
Odeslat odpověď

Re: Rhon Speed 50

01 dub 2011, 20:08

Tak kolik jsem na motor odjezdil kilometrů,to netušim....Ale píst jsem nepropálil ani jeden....To se povedlo až jednou kamarádovi,když jsem mu skútra půjčil ))). Kupuju benzin po kanystrech a doma to tam jen leju...zrovna tak ve škodofce,tam jsem jezdil na 100 oktan x let,než mě to přestao bavit a teď tam leju už jen 95ku. Je fakt,že jsem opoměl že se bavíme o čínách,ale kamarád třeba leje 100 oktan do Keewaye,jestli se to brát jako čína...asi ne,to bude kvaltnější stroj.... )))

Re: Rhon Speed 50

01 dub 2011, 20:57

Toto napsal vloni Karel:
,,Konzultoval jsem to totiž se známým chemikem a ten tvrdí, že navzdory tomu co se říká, bude mít vysokooktanové palivo VŽDY (tedy nezávisle na motoru, ve kterém hoří) dva parametry odlišné oproti základu (N95): 1.teplota hoření je vyšší a 2.rychlost hoření je nižší. U čtyřtaktního motoru OBVYKLE vyšší teplota hoření nevadí (vyšší teplotu hoření má mimochodem např. LPG, ale tím není vyloučeno, že někdy vadit může), větší binec může způsobit pomalejší hoření. Konkrétně u dvoutaktu je z podstaty dvoutaktního cyklu expanze (část pracovního cyklu) o něco kratší, tím pádem může teoreticky docházet k tomu, že palivo dohořívá ještě v výfukovém kanálu. Nelze to ovšem vyloučit ani u čtyřtaktu, tam by to jako první odnesl výfukový ventil resp. ventilové sedlo. Proto jsou tyto paliva primárně určeny pro motory s vyšší kompresí, kde díky vyššímu tlaku palivo shoří rychleji takže nižší rychlost hoření paliva je žádoucí."

Používání vysokooktanového benzinu do 2T 50cm3 nedoporučuje 9 z deseti motomechaniků, jak by řekli v reklamě.Věřím,že to někomu na to jezdí,ale je otázka jak dlouho? Neodiskutovatelně to snižuje životnost motoru.A druhý aspekt je ,že to stojí mnohem více peněz a přínos prakticky žádný. No jen jsem řekl své poznatky. Jo a na čerpání benzínu prodávaj hadičku s balónkem,který nahrazuje pusu,párkrát zmačkneš A pak to teče samo.
Naposledy upravil KYBLOS dne 22 říj 2013, 19:30, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou

Re: Rhon Speed 50

01 dub 2011, 21:57

Dávali jste někdo jinou kontrastku? A jakou - bílou, žlutou nebo modrou????

Re: Rhon Speed 50

01 dub 2011, 23:07

LukeOill dával a já si chci taky koupit žlutou

Re: Rhon Speed 50

01 dub 2011, 23:08

mám bílou - má někdo vyzkoušeno??

Re: Rhon Speed 50

02 dub 2011, 02:03

K tomu sání benzínu hubou mám jednu OT:
Nedávno se nám ztratilo 600 litrů nafty s mechanizace na stavbě, vše jsme ohlásily a na výsledek se nemuselo dlouho čekat, ten blbec co to kradl se toho tolika nachlastal, že musel vyhledat lékařskou pomoc, protože měl křeče v bachoru, lékařům to samozřejmě bylo divný (protože to byl HNĚDOČECH) a ihned kontaktovali policii, ta si pro výtečníka dojela a jak mu bylo zle tak ani nezapíral :mrgreen:

Re: Rhon Speed 50

02 dub 2011, 08:30

no já to už v životě nebudu zkoušet nasávat hubou,celej den sem to krkal a ten puch,fuj.půlku nádrže mám vyjetý,půlku dnes vyčerpám a naliju 95ku.Já to i minule zkoušel přes ten podtlakovej ventil,ale nešlo mi to,asi jsem něco dělal špatně. když po delší jízdě nechám skůtr 5 min stát a chcu nastartovat,tak musím dát plnej plyn,jinak me to nechce chytnout,to je vadnej sytič co?Mám dojem,že sytič se neroztahuje.
Naposledy upravil KYBLOS dne 22 říj 2013, 19:30, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou

Re: Rhon Speed 50

02 dub 2011, 15:11

mi to dělá to samé :(

Re: Rhon Speed 50

02 dub 2011, 16:11

funkčnost sytiče se dá ověřit preý tak,že se připojí na baterku a měl by vyjet!já ho asi špatně složil.v tom sytiči je ta ampulka co se roztahuje,pod ní vedou dva dráty a mezi něma je jakoby baterka do hodinek,prostě takový malý kolečko.akorát nevím v jakým pořadí popř jestli tam nemám něco obráceně,než to má být.kouknu ještě na to.

jak správně sestavit sytič to netuším.

edit: sytič mě funguje.po jízde se z té kapsle vysunuje ta stříbrná tyčinka,která vysunuje tu zátku nebo jak se tomu říká,ale pořád nevím proč nemůžu na zahřátej motor nastartovat.beztak se pos..... ten píst tím stooktanem.
Naposledy upravil KYBLOS dne 22 říj 2013, 19:31, celkově upraveno 3

Re: Rhon Speed 50

02 dub 2011, 18:34

no určitě tam máš díru jako dvacku :-) :-) :-) :-)

Re: Rhon Speed 50

02 dub 2011, 18:38

jinak to jede normálně,jen to blbě startuje.na ten stooktan sem najel jen půlku nádrže,pak jsem to zredil.stejne to dám v pondělí na záruční opravu,tak mi je to jedno.Měli by mě dát nějáký doklad,že to tam bylo?Kdybych chtěl kdyžtak vyměnit za jiný skůtr v rámci záruky když to budu potřetí reklamovat se stejnou závadou.Jelikož mě porpvé nedali žádný doklad.jen odeslali fakturu do Autokelly.
Naposledy upravil LukeOII dne 02 dub 2011, 18:44, celkově upraveno 1

Re: Rhon Speed 50

02 dub 2011, 18:44

Já tento týden musím zajet na garančku při 300 km, tak se mi na to snad juknou
LUKU: jde ti nakopnout nakopávačkou?? mi totiž ani neškytne :(

Re: Rhon Speed 50

02 dub 2011, 19:00

tak si to nechte v servisu opravit a už do toho proboha sami nerýpejte - když tomu nerozumíte!! :evil: :evil: napřed to rozebereš aniž by to třeba bylo špatný a potom by jsi to chtěl vyměnit???

Re: Rhon Speed 50

02 dub 2011, 19:06

choze80: nevim komu si to psal,ale pokud mě a myslel si ten sytič,tak ho mám spravne sestavenej a funguje,jak jsem psal pod fotkou.
globator22:nakopávačk u jsem ještě nezkoušel,ani není třeba,dkyž to stejně něják chytne.

Re: Rhon Speed 50

02 dub 2011, 19:13

ano myslel jsem tebe - není to první věc do které vtráš a vůbec nevíš která páčka a potom se zajímáš o to co je potřeba pro to aby ti scoot vyměnily - promiň ale přijde mi to dost divné a nefér !!! :roll: :roll:
Odeslat odpověď