Rhon Speed 50

Technické problémy s čínskými skútry do objemu 50ccm (včetně).

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod TUNER » 01 dub 2011, 20:08

Tak kolik jsem na motor odjezdil kilometrů,to netušim....Ale píst jsem nepropálil ani jeden....To se povedlo až jednou kamarádovi,když jsem mu skútra půjčil ))). Kupuju benzin po kanystrech a doma to tam jen leju...zrovna tak ve škodofce,tam jsem jezdil na 100 oktan x let,než mě to přestao bavit a teď tam leju už jen 95ku. Je fakt,že jsem opoměl že se bavíme o čínách,ale kamarád třeba leje 100 oktan do Keewaye,jestli se to brát jako čína...asi ne,to bude kvaltnější stroj.... )))
Můj mazel je Škoda 130 - 1,8 T..........ostatní je druhořadý...:-D

Malaguti MAX 250ObrázekPiaggio X9 500ObrázekT-MaxObrázek
Uživatelský avatar
TUNER

2500+
 
Reputace: 202
Příspěvky: 3747
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Plzeň
Skútr / moto: Malaguti F12 50 + 250 - T-Max
Tuning / úpravy: F-12 50 - závoďák na okruhy - Phantom MAX do práce - T-Max pro radost :)

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod Sportman » 01 dub 2011, 20:57

Toto napsal vloni Karel:
,,Konzultoval jsem to totiž se známým chemikem a ten tvrdí, že navzdory tomu co se říká, bude mít vysokooktanové palivo VŽDY (tedy nezávisle na motoru, ve kterém hoří) dva parametry odlišné oproti základu (N95): 1.teplota hoření je vyšší a 2.rychlost hoření je nižší. U čtyřtaktního motoru OBVYKLE vyšší teplota hoření nevadí (vyšší teplotu hoření má mimochodem např. LPG, ale tím není vyloučeno, že někdy vadit může), větší binec může způsobit pomalejší hoření. Konkrétně u dvoutaktu je z podstaty dvoutaktního cyklu expanze (část pracovního cyklu) o něco kratší, tím pádem může teoreticky docházet k tomu, že palivo dohořívá ještě v výfukovém kanálu. Nelze to ovšem vyloučit ani u čtyřtaktu, tam by to jako první odnesl výfukový ventil resp. ventilové sedlo. Proto jsou tyto paliva primárně určeny pro motory s vyšší kompresí, kde díky vyššímu tlaku palivo shoří rychleji takže nižší rychlost hoření paliva je žádoucí."

Používání vysokooktanového benzinu do 2T 50cm3 nedoporučuje 9 z deseti motomechaniků, jak by řekli v reklamě.Věřím,že to někomu na to jezdí,ale je otázka jak dlouho? Neodiskutovatelně to snižuje životnost motoru.A druhý aspekt je ,že to stojí mnohem více peněz a přínos prakticky žádný. No jen jsem řekl své poznatky. Jo a na čerpání benzínu prodávaj hadičku s balónkem,který nahrazuje pusu,párkrát zmačkneš A pak to teče samo.
Naposledy upravil KYBLOS dne 22 říj 2013, 19:30, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou
Bez restrikce,sportovní CDI,žluté spojkové pružiny,street výfuk LeoVince Touring,bílá kontraska,variátor Multivar,válečky 9g , najeto víc jak 12000 km.
Uživatelský avatar
Sportman

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 146
Registrován: 16 črc 2010, 08:59
Skútr / moto: RHON LH50QT ,,Žlutý sršeň"
Tuning / úpravy: Bez restrikce,sportovní CDI,žluté spojkové pružiny,street výfuk LeoVince Touring,bílá kontraska,variátor Multivar,válečky 9g,najeto už víc jak 12000 km

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod choze80 » 01 dub 2011, 21:57

Dávali jste někdo jinou kontrastku? A jakou - bílou, žlutou nebo modrou????
Restrikce pryč,laděný fuk, papučky dunlop GT301140/70r12, variátor malossi multivar s 4,5g válečky Polini, řemen hebo,modré pružinky ve spojce , otevřené sání,tryska 82,CDI naraku, odstraněna olejová pumpa a ořezán hlavní stojan na kruháčích drhnul :-)
Uživatelský avatar
choze80

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 360
Registrován: 11 črc 2010, 22:26
Bydliště: Mostkovice
Skútr / moto: RHON SPEED 50-LH50QT-C , Maxon matador 125 ccm
Tuning / úpravy: Restrikce pryč,laděný fuk, papučky dunlop GT301140/70r12, variátor malossi multivar s 4,5g válečky Polini, řemen hebo,modré pružinky ve spojce , otevřené sání,tryska 82,CDI naraku, odstraněna olejová pumpa a ořezán hlavní stojan na kruháčích drhnul :-)

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod globator22 » 01 dub 2011, 23:07

LukeOill dával a já si chci taky koupit žlutou
Peugeot TKR - 70ccm Malossi sport, karbec 19mm Naraku, open filtr, fuk Giannelli Extra-Zatím zajíždím
Uživatelský avatar
globator22

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 372
Registrován: 26 pro 2010, 14:52
Bydliště: Ostrava-Zábřeh
Skútr / moto: Peugeot TKR 50
Tuning / úpravy: 70ccm Malossi Sport, 19mm karbec Naraku, Giannelli Extra, open filtr

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod choze80 » 01 dub 2011, 23:08

mám bílou - má někdo vyzkoušeno??
Restrikce pryč,laděný fuk, papučky dunlop GT301140/70r12, variátor malossi multivar s 4,5g válečky Polini, řemen hebo,modré pružinky ve spojce , otevřené sání,tryska 82,CDI naraku, odstraněna olejová pumpa a ořezán hlavní stojan na kruháčích drhnul :-)
Uživatelský avatar
choze80

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 360
Registrován: 11 črc 2010, 22:26
Bydliště: Mostkovice
Skútr / moto: RHON SPEED 50-LH50QT-C , Maxon matador 125 ccm
Tuning / úpravy: Restrikce pryč,laděný fuk, papučky dunlop GT301140/70r12, variátor malossi multivar s 4,5g válečky Polini, řemen hebo,modré pružinky ve spojce , otevřené sání,tryska 82,CDI naraku, odstraněna olejová pumpa a ořezán hlavní stojan na kruháčích drhnul :-)

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod RHON » 02 dub 2011, 02:03

K tomu sání benzínu hubou mám jednu OT:
Nedávno se nám ztratilo 600 litrů nafty s mechanizace na stavbě, vše jsme ohlásily a na výsledek se nemuselo dlouho čekat, ten blbec co to kradl se toho tolika nachlastal, že musel vyhledat lékařskou pomoc, protože měl křeče v bachoru, lékařům to samozřejmě bylo divný (protože to byl HNĚDOČECH) a ihned kontaktovali policii, ta si pro výtečníka dojela a jak mu bylo zle tak ani nezapíral :mrgreen:
EX: Rhon 50/2T, Honda Lead SCV 100, Piaggio Typhoon 125/2T, CBC Grace 125, Piaggio Beverly 125, Honda Forza 125
Uživatelský avatar
RHON

750+
 
Reputace: 21
Příspěvky: 791
Registrován: 02 čer 2010, 21:18
Bydliště: Litoměřice/Ústecký kraj
Skútr / moto: Honda Forza 125
Tuning / úpravy: Série

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod LukeOII » 02 dub 2011, 08:30

no já to už v životě nebudu zkoušet nasávat hubou,celej den sem to krkal a ten puch,fuj.půlku nádrže mám vyjetý,půlku dnes vyčerpám a naliju 95ku.Já to i minule zkoušel přes ten podtlakovej ventil,ale nešlo mi to,asi jsem něco dělal špatně. když po delší jízdě nechám skůtr 5 min stát a chcu nastartovat,tak musím dát plnej plyn,jinak me to nechce chytnout,to je vadnej sytič co?Mám dojem,že sytič se neroztahuje.
Naposledy upravil KYBLOS dne 22 říj 2013, 19:30, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou
LukeOII

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 272
Registrován: 03 bře 2011, 22:48
Bydliště: Brno
Tuning / úpravy: Custom barva

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod globator22 » 02 dub 2011, 15:11

mi to dělá to samé :(
Peugeot TKR - 70ccm Malossi sport, karbec 19mm Naraku, open filtr, fuk Giannelli Extra-Zatím zajíždím
Uživatelský avatar
globator22

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 372
Registrován: 26 pro 2010, 14:52
Bydliště: Ostrava-Zábřeh
Skútr / moto: Peugeot TKR 50
Tuning / úpravy: 70ccm Malossi Sport, 19mm karbec Naraku, Giannelli Extra, open filtr

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod LukeOII » 02 dub 2011, 16:11

funkčnost sytiče se dá ověřit preý tak,že se připojí na baterku a měl by vyjet!já ho asi špatně složil.v tom sytiči je ta ampulka co se roztahuje,pod ní vedou dva dráty a mezi něma je jakoby baterka do hodinek,prostě takový malý kolečko.akorát nevím v jakým pořadí popř jestli tam nemám něco obráceně,než to má být.kouknu ještě na to.

jak správně sestavit sytič to netuším.

edit: sytič mě funguje.po jízde se z té kapsle vysunuje ta stříbrná tyčinka,která vysunuje tu zátku nebo jak se tomu říká,ale pořád nevím proč nemůžu na zahřátej motor nastartovat.beztak se pos..... ten píst tím stooktanem.
Naposledy upravil KYBLOS dne 22 říj 2013, 19:31, celkově upraveno 3
LukeOII

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 272
Registrován: 03 bře 2011, 22:48
Bydliště: Brno
Tuning / úpravy: Custom barva

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod choze80 » 02 dub 2011, 18:34

no určitě tam máš díru jako dvacku :-) :-) :-) :-)
Restrikce pryč,laděný fuk, papučky dunlop GT301140/70r12, variátor malossi multivar s 4,5g válečky Polini, řemen hebo,modré pružinky ve spojce , otevřené sání,tryska 82,CDI naraku, odstraněna olejová pumpa a ořezán hlavní stojan na kruháčích drhnul :-)
Uživatelský avatar
choze80

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 360
Registrován: 11 črc 2010, 22:26
Bydliště: Mostkovice
Skútr / moto: RHON SPEED 50-LH50QT-C , Maxon matador 125 ccm
Tuning / úpravy: Restrikce pryč,laděný fuk, papučky dunlop GT301140/70r12, variátor malossi multivar s 4,5g válečky Polini, řemen hebo,modré pružinky ve spojce , otevřené sání,tryska 82,CDI naraku, odstraněna olejová pumpa a ořezán hlavní stojan na kruháčích drhnul :-)

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod LukeOII » 02 dub 2011, 18:38

jinak to jede normálně,jen to blbě startuje.na ten stooktan sem najel jen půlku nádrže,pak jsem to zredil.stejne to dám v pondělí na záruční opravu,tak mi je to jedno.Měli by mě dát nějáký doklad,že to tam bylo?Kdybych chtěl kdyžtak vyměnit za jiný skůtr v rámci záruky když to budu potřetí reklamovat se stejnou závadou.Jelikož mě porpvé nedali žádný doklad.jen odeslali fakturu do Autokelly.
Naposledy upravil LukeOII dne 02 dub 2011, 18:44, celkově upraveno 1
LukeOII

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 272
Registrován: 03 bře 2011, 22:48
Bydliště: Brno
Tuning / úpravy: Custom barva

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod globator22 » 02 dub 2011, 18:44

Já tento týden musím zajet na garančku při 300 km, tak se mi na to snad juknou
LUKU: jde ti nakopnout nakopávačkou?? mi totiž ani neškytne :(
Peugeot TKR - 70ccm Malossi sport, karbec 19mm Naraku, open filtr, fuk Giannelli Extra-Zatím zajíždím
Uživatelský avatar
globator22

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 372
Registrován: 26 pro 2010, 14:52
Bydliště: Ostrava-Zábřeh
Skútr / moto: Peugeot TKR 50
Tuning / úpravy: 70ccm Malossi Sport, 19mm karbec Naraku, Giannelli Extra, open filtr

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod choze80 » 02 dub 2011, 19:00

tak si to nechte v servisu opravit a už do toho proboha sami nerýpejte - když tomu nerozumíte!! :evil: :evil: napřed to rozebereš aniž by to třeba bylo špatný a potom by jsi to chtěl vyměnit???
Restrikce pryč,laděný fuk, papučky dunlop GT301140/70r12, variátor malossi multivar s 4,5g válečky Polini, řemen hebo,modré pružinky ve spojce , otevřené sání,tryska 82,CDI naraku, odstraněna olejová pumpa a ořezán hlavní stojan na kruháčích drhnul :-)
Uživatelský avatar
choze80

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 360
Registrován: 11 črc 2010, 22:26
Bydliště: Mostkovice
Skútr / moto: RHON SPEED 50-LH50QT-C , Maxon matador 125 ccm
Tuning / úpravy: Restrikce pryč,laděný fuk, papučky dunlop GT301140/70r12, variátor malossi multivar s 4,5g válečky Polini, řemen hebo,modré pružinky ve spojce , otevřené sání,tryska 82,CDI naraku, odstraněna olejová pumpa a ořezán hlavní stojan na kruháčích drhnul :-)

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod LukeOII » 02 dub 2011, 19:06

choze80: nevim komu si to psal,ale pokud mě a myslel si ten sytič,tak ho mám spravne sestavenej a funguje,jak jsem psal pod fotkou.
globator22:nakopávačk u jsem ještě nezkoušel,ani není třeba,dkyž to stejně něják chytne.
LukeOII

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 272
Registrován: 03 bře 2011, 22:48
Bydliště: Brno
Tuning / úpravy: Custom barva

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod choze80 » 02 dub 2011, 19:13

ano myslel jsem tebe - není to první věc do které vtráš a vůbec nevíš která páčka a potom se zajímáš o to co je potřeba pro to aby ti scoot vyměnily - promiň ale přijde mi to dost divné a nefér !!! :roll: :roll:
Restrikce pryč,laděný fuk, papučky dunlop GT301140/70r12, variátor malossi multivar s 4,5g válečky Polini, řemen hebo,modré pružinky ve spojce , otevřené sání,tryska 82,CDI naraku, odstraněna olejová pumpa a ořezán hlavní stojan na kruháčích drhnul :-)
Uživatelský avatar
choze80

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 360
Registrován: 11 črc 2010, 22:26
Bydliště: Mostkovice
Skútr / moto: RHON SPEED 50-LH50QT-C , Maxon matador 125 ccm
Tuning / úpravy: Restrikce pryč,laděný fuk, papučky dunlop GT301140/70r12, variátor malossi multivar s 4,5g válečky Polini, řemen hebo,modré pružinky ve spojce , otevřené sání,tryska 82,CDI naraku, odstraněna olejová pumpa a ořezán hlavní stojan na kruháčích drhnul :-)

PředchozíDalší

Zpět na Do 50ccm

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků