od Sportman » 01 dub 2011, 20:57
Toto napsal vloni Karel:
,,Konzultoval jsem to totiž se známým chemikem a ten tvrdí, že navzdory tomu co se říká, bude mít vysokooktanové palivo VŽDY (tedy nezávisle na motoru, ve kterém hoří) dva parametry odlišné oproti základu (N95): 1.teplota hoření je vyšší a 2.rychlost hoření je nižší. U čtyřtaktního motoru OBVYKLE vyšší teplota hoření nevadí (vyšší teplotu hoření má mimochodem např. LPG, ale tím není vyloučeno, že někdy vadit může), větší binec může způsobit pomalejší hoření. Konkrétně u dvoutaktu je z podstaty dvoutaktního cyklu expanze (část pracovního cyklu) o něco kratší, tím pádem může teoreticky docházet k tomu, že palivo dohořívá ještě v výfukovém kanálu. Nelze to ovšem vyloučit ani u čtyřtaktu, tam by to jako první odnesl výfukový ventil resp. ventilové sedlo. Proto jsou tyto paliva primárně určeny pro motory s vyšší kompresí, kde díky vyššímu tlaku palivo shoří rychleji takže nižší rychlost hoření paliva je žádoucí."
Používání vysokooktanového benzinu do 2T 50cm3 nedoporučuje 9 z deseti motomechaniků, jak by řekli v reklamě.Věřím,že to někomu na to jezdí,ale je otázka jak dlouho? Neodiskutovatelně to snižuje životnost motoru.A druhý aspekt je ,že to stojí mnohem více peněz a přínos prakticky žádný. No jen jsem řekl své poznatky. Jo a na čerpání benzínu prodávaj hadičku s balónkem,který nahrazuje pusu,párkrát zmačkneš A pak to teče samo.
Naposledy upravil
KYBLOS dne 22 říj 2013, 19:30, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou
Bez restrikce,sportovní CDI,žluté spojkové pružiny,street výfuk LeoVince Touring,bílá kontraska,variátor Multivar,válečky 9g , najeto víc jak 12000 km.