Technické problémy s čínskými skútry do objemu 50ccm (včetně).
31 bře 2011, 22:13
to se mi moc nechce,už jsem si jednou lokl,ale asi mi nic jinýho nezbyde.takže to mám fakt zředit?to se mi nechce zdát,že ta 100ka to může udělat.
31 bře 2011, 22:23
můžeš to tam nechat tak jak to je a přesvědčit se o tom sám na vlastní píst
- ale nedoporučuju
31 bře 2011, 23:01
sakra jak tak přemejšlim nad tim 100oktanovim benzínem tak tomu pořád nerozumim z jakáho důvodu to mělo údajně udělat díru do pístu! nemáte na to někdo nějaké odborné vysvětlení???
jinak docela mě dostávaji ty vaše komentáře k těm servisům tohle si dovolit já tak mě ty lidi asi sežerou!! Ja se snažim to uděla vždy pokud možno do druhýho dne nebo když náhodou nejsou díly tak třeba do dvou dnú aby byly skútraři spokojení a mohli jezdit!
31 bře 2011, 23:08
přesně - já někomu držet auto nebo motorku na běžné opravě dva a více dní tak mi to tam celé zapálí
A k tomu benzínu: hoří rychleji a při vyšší teplotě - když pominu to že tím na našem stroji co se týče výkonu nic nezískáš, protože nejsi schopen využít potenciál tohoto paliva, tak tím že hoří při vyšší teplotě tak to buď přidřeš, nebo propálíš píst:-(
31 bře 2011, 23:12
no tomu se mi moc nechce věřit (tomu s tim výkonem samo jo tam nezískáš nic to je pravda) ale ty oktany značí odolnost proti samovznícení.
takže ten tepelnej rozdíl přece nemůže bejt tak velkej a hlavně znám spoustu lidí co do tohohle motoru nikdy nic jinýho nenalili a jezdí v pohodě! i já osobně jsem ho jezdil v yamaze a i chvíly v peugeotu (u toho nalazenýho peugeota to znát bylo málo ale bylo) ale ne od a omw shelu ale od benziny. a carreru mi to nejelo!
31 bře 2011, 23:29
už jsem to tady taky psal na OMV bych nekoupil nic jinýho než cigára - mám moc špatný zkušenosti (alespoň tady na naší OMV) ohledně toho pístu - může to být malinká výrobní vada kterou umocní vyšší teplota a je to hned - už jsem takovejch propálenejch viděl asi pět
rozhodně bych to neriskoval. Je pravda že jsem měl upravenýho trabanta( včetně chlazení - jinak se na toto palivo přehříval) a dva roky nepapal nic jinýho než shell v power racing a vše v poho. Takže to bude asi individuální.
01 dub 2011, 07:21
V klidu tu nádrž vyjezdi. Pokud nemáš chudou směs,která propálení pístu může způsobit,tak se nic nestane.
01 dub 2011, 09:41
já to vyjezdím.jak poznám,že mám díru v pístu aniž bych to musel celý rozdělávat?ztráta výkonu?divný zvuk?
01 dub 2011, 13:57
TUNER píše:V klidu tu nádrž vyjezdi. Pokud nemáš chudou směs,která propálení pístu může způsobit,tak se nic nestane.
Benzín už jsme tu vloni řešili dost podrobně. Je totiž i velký rozdíl když vysokooktanový benzín spaluje 2T a 4T. 2T se tím skutečně dost ničí, nejen píst,ale i ostatní části motoru, jelikož dochází k zapálení směsi za jiných teplot,tlaků a i časově jinak, tak dostávají zabrat i čepy, uložení klikovky a podobně. Takže to vlastně snižuje životnost motoru. Propálení pístu a podobně je jen zrychlené projevení negativ používání vysokooktanových paliv.
Dle originálních dokladů je motor Rhona určen na spalování 91oktanových benzínů, čili již běžně používaný natural95 není správný. Ale podle dostupných informací není ten rozíl tak zásadní jako oproti 98 nebo 100. Proto platí pravidlo- kvalitní benzin ano-vysokooktanový zásadně ne!
A říkat jednu nádrž dojezdím znamená min.100 km a tedy 2-3 hodiny provozu. Já bych to tedy vypustil.
01 dub 2011, 14:32
no reknu to asi tak.zase sem to leda tak nasál do huby,takez tu nádrž odjezdím. fuj
01 dub 2011, 19:13
Já bych jí zředil
ale to mluvím za sebe
stát se nemusí taky vůbec nic, ale to ale tu právě je
01 dub 2011, 19:48
100 oktan jsem jezdil jak na 2T tak na 4T v autě. Nikdy jsem neměl problém. Nějak nechápu ty jiný časy zapálení...tomu tak u 2T rozhodně neni. Možná tak v autě,kde čidlo klepání upravuje předstih,ale jen směrem dolu,když je třeba nekvalitní benzin. Neznamená že když dáš super benzin,že ti to přidá výkon,to by jsi musel nahrát nové mapy aby motor dokázal vyší oktanové číslo využít...U starých motorů,stačilo hnout s rozdělovačem a nebo pomocí třeba různě silný pružiny v rozdělovači předělat průběh předstihu. Ve dvoutaktnim skútru si nic nastavit nemůžeš,leda pokud by jsi tam měl jiný,laditelný zapalování kde si můžeš nahrát vlastní mapu/průběh předsihu.
Na závodech se taky jezdí 100 oktanový benzíny,někdo dokonce i specielní víc jak 100 oktanová paliva a že by to každej hned zadíral,mi moc nepřijde. Hlavní je správná směs,která u 2T zajišťuje chlazení a mazání motoru....
01 dub 2011, 20:04
To jo jezdil si, ale na značkových strojích, kde píst není měkkčí než hliník, kolik si na jeden motor odjezdil v kilometrech? V mimoni na tuning srazu jsem do Hondy CRX 1.6 16V 135 HP V-Tec, nalil 100 oktan a nárust výkonu byl znatelný, protože jsem to před a po natankování dával na brzdu.