od Sportman » 01 dub 2011, 13:57
TUNER píše:V klidu tu nádrž vyjezdi. Pokud nemáš chudou směs,která propálení pístu může způsobit,tak se nic nestane.
Benzín už jsme tu vloni řešili dost podrobně. Je totiž i velký rozdíl když vysokooktanový benzín spaluje 2T a 4T. 2T se tím skutečně dost ničí, nejen píst,ale i ostatní části motoru, jelikož dochází k zapálení směsi za jiných teplot,tlaků a i časově jinak, tak dostávají zabrat i čepy, uložení klikovky a podobně. Takže to vlastně snižuje životnost motoru. Propálení pístu a podobně je jen zrychlené projevení negativ používání vysokooktanových paliv.
Dle originálních dokladů je motor Rhona určen na spalování 91oktanových benzínů, čili již běžně používaný natural95 není správný. Ale podle dostupných informací není ten rozíl tak zásadní jako oproti 98 nebo 100. Proto platí pravidlo- kvalitní benzin ano-vysokooktanový zásadně ne!
A říkat jednu nádrž dojezdím znamená min.100 km a tedy 2-3 hodiny provozu. Já bych to tedy vypustil.
Bez restrikce,sportovní CDI,žluté spojkové pružiny,street výfuk LeoVince Touring,bílá kontraska,variátor Multivar,válečky 9g , najeto víc jak 12000 km.