Rhon Speed 50

Technické problémy s čínskými skútry do objemu 50ccm (včetně).

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod LukeOII » 31 bře 2011, 22:13

to se mi moc nechce,už jsem si jednou lokl,ale asi mi nic jinýho nezbyde.takže to mám fakt zředit?to se mi nechce zdát,že ta 100ka to může udělat.
LukeOII

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 272
Registrován: 03 bře 2011, 22:48
Bydliště: Brno
Tuning / úpravy: Custom barva

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod choze80 » 31 bře 2011, 22:23

můžeš to tam nechat tak jak to je a přesvědčit se o tom sám na vlastní píst :-) - ale nedoporučuju :-)
Restrikce pryč,laděný fuk, papučky dunlop GT301140/70r12, variátor malossi multivar s 4,5g válečky Polini, řemen hebo,modré pružinky ve spojce , otevřené sání,tryska 82,CDI naraku, odstraněna olejová pumpa a ořezán hlavní stojan na kruháčích drhnul :-)
Uživatelský avatar
choze80

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 360
Registrován: 11 črc 2010, 22:26
Bydliště: Mostkovice
Skútr / moto: RHON SPEED 50-LH50QT-C , Maxon matador 125 ccm
Tuning / úpravy: Restrikce pryč,laděný fuk, papučky dunlop GT301140/70r12, variátor malossi multivar s 4,5g válečky Polini, řemen hebo,modré pružinky ve spojce , otevřené sání,tryska 82,CDI naraku, odstraněna olejová pumpa a ořezán hlavní stojan na kruháčích drhnul :-)

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod Dom999 » 31 bře 2011, 23:01

sakra jak tak přemejšlim nad tim 100oktanovim benzínem tak tomu pořád nerozumim z jakáho důvodu to mělo údajně udělat díru do pístu! nemáte na to někdo nějaké odborné vysvětlení???
jinak docela mě dostávaji ty vaše komentáře k těm servisům tohle si dovolit já tak mě ty lidi asi sežerou!! Ja se snažim to uděla vždy pokud možno do druhýho dne nebo když náhodou nejsou díly tak třeba do dvou dnú aby byly skútraři spokojení a mohli jezdit!
Maxon Obrázek
Majesty Obrázek
Uživatelský avatar
Dom999

1500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 1847
Registrován: 04 kvě 2009, 22:53
Bydliště: Tábor
Skútr / moto: V-strom 650
Tuning / úpravy: Jen uzitecny veci (kufry,plexi...) a filtr kn.

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod choze80 » 31 bře 2011, 23:08

přesně - já někomu držet auto nebo motorku na běžné opravě dva a více dní tak mi to tam celé zapálí :-( A k tomu benzínu: hoří rychleji a při vyšší teplotě - když pominu to že tím na našem stroji co se týče výkonu nic nezískáš, protože nejsi schopen využít potenciál tohoto paliva, tak tím že hoří při vyšší teplotě tak to buď přidřeš, nebo propálíš píst:-(
Restrikce pryč,laděný fuk, papučky dunlop GT301140/70r12, variátor malossi multivar s 4,5g válečky Polini, řemen hebo,modré pružinky ve spojce , otevřené sání,tryska 82,CDI naraku, odstraněna olejová pumpa a ořezán hlavní stojan na kruháčích drhnul :-)
Uživatelský avatar
choze80

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 360
Registrován: 11 črc 2010, 22:26
Bydliště: Mostkovice
Skútr / moto: RHON SPEED 50-LH50QT-C , Maxon matador 125 ccm
Tuning / úpravy: Restrikce pryč,laděný fuk, papučky dunlop GT301140/70r12, variátor malossi multivar s 4,5g válečky Polini, řemen hebo,modré pružinky ve spojce , otevřené sání,tryska 82,CDI naraku, odstraněna olejová pumpa a ořezán hlavní stojan na kruháčích drhnul :-)

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod Dom999 » 31 bře 2011, 23:12

no tomu se mi moc nechce věřit (tomu s tim výkonem samo jo tam nezískáš nic to je pravda) ale ty oktany značí odolnost proti samovznícení.
takže ten tepelnej rozdíl přece nemůže bejt tak velkej a hlavně znám spoustu lidí co do tohohle motoru nikdy nic jinýho nenalili a jezdí v pohodě! i já osobně jsem ho jezdil v yamaze a i chvíly v peugeotu (u toho nalazenýho peugeota to znát bylo málo ale bylo) ale ne od a omw shelu ale od benziny. a carreru mi to nejelo!
Maxon Obrázek
Majesty Obrázek
Uživatelský avatar
Dom999

1500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 1847
Registrován: 04 kvě 2009, 22:53
Bydliště: Tábor
Skútr / moto: V-strom 650
Tuning / úpravy: Jen uzitecny veci (kufry,plexi...) a filtr kn.

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod choze80 » 31 bře 2011, 23:29

už jsem to tady taky psal na OMV bych nekoupil nic jinýho než cigára - mám moc špatný zkušenosti (alespoň tady na naší OMV) ohledně toho pístu - může to být malinká výrobní vada kterou umocní vyšší teplota a je to hned - už jsem takovejch propálenejch viděl asi pět :-( rozhodně bych to neriskoval. Je pravda že jsem měl upravenýho trabanta( včetně chlazení - jinak se na toto palivo přehříval) a dva roky nepapal nic jinýho než shell v power racing a vše v poho. Takže to bude asi individuální. :roll:
Restrikce pryč,laděný fuk, papučky dunlop GT301140/70r12, variátor malossi multivar s 4,5g válečky Polini, řemen hebo,modré pružinky ve spojce , otevřené sání,tryska 82,CDI naraku, odstraněna olejová pumpa a ořezán hlavní stojan na kruháčích drhnul :-)
Uživatelský avatar
choze80

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 360
Registrován: 11 črc 2010, 22:26
Bydliště: Mostkovice
Skútr / moto: RHON SPEED 50-LH50QT-C , Maxon matador 125 ccm
Tuning / úpravy: Restrikce pryč,laděný fuk, papučky dunlop GT301140/70r12, variátor malossi multivar s 4,5g válečky Polini, řemen hebo,modré pružinky ve spojce , otevřené sání,tryska 82,CDI naraku, odstraněna olejová pumpa a ořezán hlavní stojan na kruháčích drhnul :-)

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod TUNER » 01 dub 2011, 07:21

V klidu tu nádrž vyjezdi. Pokud nemáš chudou směs,která propálení pístu může způsobit,tak se nic nestane. ;-)
Můj mazel je Škoda 130 - 1,8 T..........ostatní je druhořadý...:-D

Malaguti MAX 250ObrázekPiaggio X9 500ObrázekT-MaxObrázek
Uživatelský avatar
TUNER

2500+
 
Reputace: 202
Příspěvky: 3747
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Plzeň
Skútr / moto: Malaguti F12 50 + 250 - T-Max
Tuning / úpravy: F-12 50 - závoďák na okruhy - Phantom MAX do práce - T-Max pro radost :)

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod LukeOII » 01 dub 2011, 09:41

já to vyjezdím.jak poznám,že mám díru v pístu aniž bych to musel celý rozdělávat?ztráta výkonu?divný zvuk?
LukeOII

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 272
Registrován: 03 bře 2011, 22:48
Bydliště: Brno
Tuning / úpravy: Custom barva

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod TUNER » 01 dub 2011, 10:49

:D :D :D :D tak ten byl dobrej ))))))) S dírou v pístu ti to fakt nepojede,takže to určitě poznáš ;-)
Můj mazel je Škoda 130 - 1,8 T..........ostatní je druhořadý...:-D

Malaguti MAX 250ObrázekPiaggio X9 500ObrázekT-MaxObrázek
Uživatelský avatar
TUNER

2500+
 
Reputace: 202
Příspěvky: 3747
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Plzeň
Skútr / moto: Malaguti F12 50 + 250 - T-Max
Tuning / úpravy: F-12 50 - závoďák na okruhy - Phantom MAX do práce - T-Max pro radost :)

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod Sportman » 01 dub 2011, 13:57

TUNER píše:V klidu tu nádrž vyjezdi. Pokud nemáš chudou směs,která propálení pístu může způsobit,tak se nic nestane. ;-)

Benzín už jsme tu vloni řešili dost podrobně. Je totiž i velký rozdíl když vysokooktanový benzín spaluje 2T a 4T. 2T se tím skutečně dost ničí, nejen píst,ale i ostatní části motoru, jelikož dochází k zapálení směsi za jiných teplot,tlaků a i časově jinak, tak dostávají zabrat i čepy, uložení klikovky a podobně. Takže to vlastně snižuje životnost motoru. Propálení pístu a podobně je jen zrychlené projevení negativ používání vysokooktanových paliv.
Dle originálních dokladů je motor Rhona určen na spalování 91oktanových benzínů, čili již běžně používaný natural95 není správný. Ale podle dostupných informací není ten rozíl tak zásadní jako oproti 98 nebo 100. Proto platí pravidlo- kvalitní benzin ano-vysokooktanový zásadně ne!
A říkat jednu nádrž dojezdím znamená min.100 km a tedy 2-3 hodiny provozu. Já bych to tedy vypustil.
Bez restrikce,sportovní CDI,žluté spojkové pružiny,street výfuk LeoVince Touring,bílá kontraska,variátor Multivar,válečky 9g , najeto víc jak 12000 km.
Uživatelský avatar
Sportman

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 146
Registrován: 16 črc 2010, 08:59
Skútr / moto: RHON LH50QT ,,Žlutý sršeň"
Tuning / úpravy: Bez restrikce,sportovní CDI,žluté spojkové pružiny,street výfuk LeoVince Touring,bílá kontraska,variátor Multivar,válečky 9g,najeto už víc jak 12000 km

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod LukeOII » 01 dub 2011, 14:32

no reknu to asi tak.zase sem to leda tak nasál do huby,takez tu nádrž odjezdím. fuj
LukeOII

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 272
Registrován: 03 bře 2011, 22:48
Bydliště: Brno
Tuning / úpravy: Custom barva

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod baris » 01 dub 2011, 18:36

Vždyť stačí odpojit podlakovou hadici u karburatoru. Přívodní benzínovou u palivového filtru a tu strčit do flašky. Podtlakovou hadičku do huby a nasát = ventil se otevře a už to teče.Pak už stačí podlakovou hadičku zacpat třeba jazykem nebo zkousnout. Podltlak se nemusí pořád vyvíjet. Teče to čurůčkem, ale ten litřánek máš venku raz-dva. :D :D :D

edit: upraveno dle pravidel SF o citaci! Wictor
baris

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 44
Registrován: 27 črc 2010, 18:40
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Maxon žlutá čajna

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod RHON » 01 dub 2011, 19:13

Já bych jí zředil :? ale to mluvím za sebe :) stát se nemusí taky vůbec nic, ale to ale tu právě je :(
EX: Rhon 50/2T, Honda Lead SCV 100, Piaggio Typhoon 125/2T, CBC Grace 125, Piaggio Beverly 125, Honda Forza 125
Uživatelský avatar
RHON

750+
 
Reputace: 21
Příspěvky: 791
Registrován: 02 čer 2010, 21:18
Bydliště: Litoměřice/Ústecký kraj
Skútr / moto: Honda Forza 125
Tuning / úpravy: Série

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod TUNER » 01 dub 2011, 19:48

100 oktan jsem jezdil jak na 2T tak na 4T v autě. Nikdy jsem neměl problém. Nějak nechápu ty jiný časy zapálení...tomu tak u 2T rozhodně neni. Možná tak v autě,kde čidlo klepání upravuje předstih,ale jen směrem dolu,když je třeba nekvalitní benzin. Neznamená že když dáš super benzin,že ti to přidá výkon,to by jsi musel nahrát nové mapy aby motor dokázal vyší oktanové číslo využít...U starých motorů,stačilo hnout s rozdělovačem a nebo pomocí třeba různě silný pružiny v rozdělovači předělat průběh předstihu. Ve dvoutaktnim skútru si nic nastavit nemůžeš,leda pokud by jsi tam měl jiný,laditelný zapalování kde si můžeš nahrát vlastní mapu/průběh předsihu.
Na závodech se taky jezdí 100 oktanový benzíny,někdo dokonce i specielní víc jak 100 oktanová paliva a že by to každej hned zadíral,mi moc nepřijde. Hlavní je správná směs,která u 2T zajišťuje chlazení a mazání motoru....
Můj mazel je Škoda 130 - 1,8 T..........ostatní je druhořadý...:-D

Malaguti MAX 250ObrázekPiaggio X9 500ObrázekT-MaxObrázek
Uživatelský avatar
TUNER

2500+
 
Reputace: 202
Příspěvky: 3747
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Plzeň
Skútr / moto: Malaguti F12 50 + 250 - T-Max
Tuning / úpravy: F-12 50 - závoďák na okruhy - Phantom MAX do práce - T-Max pro radost :)

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod RHON » 01 dub 2011, 20:04

To jo jezdil si, ale na značkových strojích, kde píst není měkkčí než hliník, kolik si na jeden motor odjezdil v kilometrech? V mimoni na tuning srazu jsem do Hondy CRX 1.6 16V 135 HP V-Tec, nalil 100 oktan a nárust výkonu byl znatelný, protože jsem to před a po natankování dával na brzdu.
EX: Rhon 50/2T, Honda Lead SCV 100, Piaggio Typhoon 125/2T, CBC Grace 125, Piaggio Beverly 125, Honda Forza 125
Uživatelský avatar
RHON

750+
 
Reputace: 21
Příspěvky: 791
Registrován: 02 čer 2010, 21:18
Bydliště: Litoměřice/Ústecký kraj
Skútr / moto: Honda Forza 125
Tuning / úpravy: Série

PředchozíDalší

Zpět na Do 50ccm

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 návštevníků